quote:
ja, maar ja, speculatie he. . .
quote:
Dit was echt een hele lieve zachte jongen,
ook een lieve zachte jongen kan een move maken die niet altijd te plaatsen is.
quote:
niet een of andere enge fanatieke Iranees,
er zijnvrouwen van terreurverdachten die nooit wat door hebben gehad. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij een enge fanatieke iranees was, lijkt me stug als ie homo was, maar toch, je hoeft niet altijd door te hebben hoe iemand is
quote:
hij sprak beter nederlands dan jij en ik samen. ik kende hem van de middelbare school. Die helderzienden zeggn trouwens ook helemaal niet eens iets wat in zijn richting wijst,
nou, van der hurk had het over een man van turkse/marokkaanse afkomst, ok, marokko ligt wat uit de buurt, maar turkije komt al aardig in de richting. Plus dat het slachtoffer bezig was met schrijven, dat zeiden twee van de 3 paragnosten als ik me niet vergis en heeft zeker 1 gezegd dat hij iets publiekelijk wilde maken wat het slachtoffer niet wilde.
quote:
maar die robert ten brink gaat dan opeens in een fotoboek zitten kijken en wijst hem aan....hoezo eigenlijk? en dan gaat die 2de man zeggen dat dat heel goed zou kunnen om dat die jongen zijn vader erg anti-homo was, dat is toch wel heel erg dunnetjes ...
en de uiterlijke kenmerken en waarschijnlijk de leeftijd komen ook overeen. Plus dat ze dus regelmatig contact hadden.
quote:
Misschien zou ik normaal zelf ook wel zo reageren van nou dat zal wel eens zo kkunnen zijn,maar als je iemand hebt gekend doet zoiets echt gemeen pijn.
Dat kan ik me wel heel goed voorstellen, los van het idee of het nou wel of niet zo kan zijn, raakt je dat natuurlijk enorm.