Ja idd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een bizar verhaal, dat haar twéé exen erbij betrokken zouden zijn geweest.
Ze hebben het vast niet gevonden, anders was het inmiddels wel gemeld (hoogzomer opgenomen, als je naar de T-shirtjes en zweetdruppels keekquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het lijkt me wel heel lullig als dat mes er niet ligt als ze allemaal gaan zoeken.
Ja, ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij hoeven ze niet lang te zoeken vond die ene gast uit d'r Djembegroepje wel erg veel op die tekening lijken
Mij viel het dus ook op. Maar we mogen niemand zomaar beschuldigen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij hoeven ze niet lang te zoeken vond die ene gast uit d'r Djembegroepje wel erg veel op die tekening lijken
Hij trekt wel zo'n gezicht van hihi dat ben ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Mij viel het dus ook op. Maar we mogen niemand zomaar beschuldigen.
Dus oordeel zelf maar:
[ afbeelding ]
Zal wel toeval zijn, maar toch...![]()
Of hij heeft dit gezicht werkelijk voor zich gezien, maar dat hij de verkeerde persoon in beeld kreeg.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dus oordeel zelf maar:
[ afbeelding ]
Of hij heeft dit gezicht werkelijk voor zich gezien, maar dat hij de verkeerde persoon in beeld kreeg.
omg das echtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dus oordeel zelf maar:
[ afbeelding ]
En het is weer afgelopenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jaaah het begint weer.
Nu pas?quote:
Mijn internet is niet zo snelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |