Dit is gewoon een laf topic. Je wil die persoon graag pakken, dat weet jij ook. Posten die linkjes.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef simmu het volgende:
reltopicpotentie, ik weet het. maar toe; gedraag jullie!
Dit wordt toch niet zo'n topic waar allemaal vage cryptische namen worden genoemd, onder het mom van 'jullie moesten eens weten wat ik weet, meer zeg ik niet.'quote:Op donderdag 10 september 2009 19:38 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Er is er maar 1 die ik schandalig vond. Ik kwam toevallig NoorseViking tegen. Dat vond ik wel ziek.
NoorseViking is behoorlijke rel geweest. Die ken je toch wel?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit wordt toch niet zo'n topic waar allemaal vage cryptische namen worden genoemd, onder het mom van 'jullie moesten eens weten wat ik weet, meer zeg ik niet.'
Ligt eraan hoe je het brengt.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Oh en mocht je er echt iets mee willen doen omdat diegene dus een ander aan het naaien is, dan eerst die persoon er per PM ofzo op aanspreken alvorens hem/haar voor de gansche natie ten schande te gooien. Want stel dat je er naast zit dan ga je zelf voor schut.
daarvoor zou je topic 1 gelezen moeten hebben, vergeet het maar dat ik met linkjes ga gooien hier hoor. zou je wel willen hequote:Op donderdag 10 september 2009 19:40 schreef Garisson72 het volgende:
Waarom trek je het je zo persoonlijk aan?
Noorsbloed, pop.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
NoorseViking is behoorlijke rel geweest. Die ken je toch wel?
Kennelijk niet dus! Hoe zit dat met die zoekfunctie ook weer...quote:Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef Seven.of.Nine het volgende:
NoorseViking is behoorlijke rel geweest. Die ken je toch wel?
dat dus.... game, set en matchquote:
Ik wil mijzelf best in allerhande hypothetische bochten wringen, maar dan moet je wel iets meer kwijt dan je nu al doet.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:43 schreef simmu het volgende:
[..]
daarvoor zou je topic 1 gelezen moeten hebben,
Noorsbloed was toch iemand die zieke en/of dode familieleden verzon?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kennelijk niet dus! Hoe zit dat met die zoekfunctie ook weer...
Fine, have it your way. Dan creėer ik mijn eigen waarheid wel weer, en ga ik gokken: laten we beginnen met dit topic.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:43 schreef simmu het volgende:
daarvoor zou je topic 1 gelezen moeten hebben, vergeet het maar dat ik met linkjes ga gooien hier hoor. zou je wel willen he
topicreport geplaatst wegens baggeren met nietszeggende topics.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:43 schreef simmu het volgende:
[..]
daarvoor zou je topic 1 gelezen moeten hebben, vergeet het maar dat ik met linkjes ga gooien hier hoor. zou je wel willen he
Ja. Zijn vriendin was ernstig ziek, had net hun kindje verloren en weet ik wat allemaal. Coma, alles erop en eraan.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Noorsbloed was toch iemand die zieke en/of dode familieleden verzon?
En waar mensen zo'n medelijden mee hadden dat ze al geld en dingen aan het inzamelen waren?
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
topicreport geplaatst wegens baggeren met nietszeggende topics.
Of het topic van de betrapte hoerenloper!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fine, have it your way. Dan creėer ik mijn eigen waarheid wel weer, en ga ik gokken: laten we beginnen met dit topic.
oh, ik geef onmiddellijk toe dat ik een grafhekel heb aan die persoonquote:Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is gewoon een laf topic. Je wil die persoon graag pakken, dat weet jij ook. Posten die linkjes.
Uitleg Noorsbloed.. Je zoekmachientje staat op http://www.thuisserver.net/foksearch.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kennelijk niet dus! Hoe zit dat met die zoekfunctie ook weer...
nope (tot mijn grote ergernis leest mijn moeder geregeld mijn MaT, ik kijk dus wel uitquote:Op donderdag 10 september 2009 19:43 schreef Gilead het volgende:
Als je heel eerlijk bent, heb je dan zelf ook nooit een heel klein leugentje op Fok! geplaatst? Ik denk dat eigenlijk bijna iedereen het wel eens doet.
Het topic over die gast die samen met zijn maat electronica ingekocht had en die toen via de mail van zijn maat erachter kwam dat een deel van die electronica op marktplaats stond? Of moeten we dat vraag/aanbodforum doorspitten?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:48 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, ik geef onmiddellijk toe dat ik een grafhekel heb aan die persoonecht heel heel heel erg. maar als ik nu een linkdump plaats op een geschikte plaats (desnoods onder kloon) zou mij dat eigenlijk minstens net zo erg maken voor mijn gevoel. dus die doen we gewoon niet
![]()
er werden echt spullen aangeboden, dat zit me gewoon toch echt niet lekker. nevermind mijn minder altuistische motieven. hence dus een dilemma
Dit. zonder namen en rugnummers, die naar we allemaal weten uiteindelijk toch komen, verdient dit topic een slotje. Ik heb geen zin in eerst 5 pagina's sensatiezoeken voor de aap uit de kut komt.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is gewoon een laf topic. Je wil die persoon graag pakken, dat weet jij ook. Posten die linkjes.
Oh ja die inderdaad. Was die borderliner, weet niet meer precies hoe ze heet, wel echt? Persoonlijk vind ik het nogal triest om leugens op te hangen. Dat is in ieder geval wel een manier om de rest van de wereld te laten zien dat je leven wel heel saai moet zijn en op elke mogelijk manier aandacht moeten hebben. Falers.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:46 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ja. Zijn vriendin was ernstig ziek, had net hun kindje verloren en weet ik wat allemaal. Coma, alles erop en eraan.
Sorry, maar daar moet ik eigenlijk een beetje om lachen (vooropgesteld dat er niemand persoonlijk is).quote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
Noorsbloed was toch iemand die zieke en/of dode familieleden verzon?
En waar mensen zo'n medelijden mee hadden dat ze al geld en dingen aan het inzamelen waren?
Ik snap er geen bal meer van.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:48 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, ik geef onmiddellijk toe dat ik een grafhekel heb aan die persoonecht heel heel heel erg. maar als ik nu een linkdump plaats op een geschikte plaats (desnoods onder kloon) zou mij dat eigenlijk minstens net zo erg maken voor mijn gevoel. dus die doen we gewoon niet
![]()
er werden echt spullen aangeboden, dat zit me gewoon toch echt niet lekker. nevermind mijn minder altuistische motieven. hence dus een dilemma
Je weet dat het alleen maar erger wordt als wij er zelf achterkomen?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:48 schreef simmu het volgende:
[..]
dat dus,quote:Op donderdag 10 september 2009 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik de enige die geen ruk van de OP begrijpt?
En verder snap ik het niet. Als ik iemand op een duidelijke leugen betrap pleur ik quota A en B gewoon naast elkaar en vraag ik om opheldering. Waarom een apart topic openen voor wat je moet doen?
+2 eens. Zonder harde feiten is dit topic nutteloos.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
En verder snap ik het niet. Als ik iemand op een duidelijke leugen betrap pleur ik quota A en B gewoon naast elkaar en vraag ik om opheldering. Waarom een apart topic openen voor wat je moet doen?
Sensatie, aandacht, vergroten van de I penis, hoe je het noemen wilt. Het blijft irritant.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je het eerste topic gelezen? Vergelijk dat met een condoleancetopic als die van dahei in F&F bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sorry, maar daar moet ik eigenlijk een beetje om lachen (vooropgesteld dat er niemand persoonlijk is).
Ik bedoel, zoals gezegd: het is internet. Het is Fok, for cryin' out loud. In eerste instantie sceptisch zijn, in tweede instantie ook.
uit de op:quote:Op donderdag 10 september 2009 19:52 schreef Re het volgende:
[..]
dat dus,
of je doet een TR of iets dergelijks, whatever, zie niet echt het nut in van dit topc
tsja. ik denk er gewoon nog even over na en lees hier nog verder. ik ervaar het in ieder geval wel als een dillemma. het zit me niet lekker om iemand te verlinken en het zit me ook niet lekker dat iemand op basis van leugens dingen krijgt.quote:ik plaats hem hier, het mag gerust elders maar ik wil het wel graag serieus houden!
Ok, dat is zuur. I geddit.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:54 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Heb je het eerste topic gelezen? Vergelijk dat met een condoleancetopic als die van dahei in F&F bijvoorbeeld.. Die gast had echt hele verhalen over coma's terwijl zijn vriendin kerngezond was. Titel was ook iets van 'Ik sta op instorten maar kan het me niet veroorloven'. Ik had er destijds wel bij willen zijn, maar helaas.
Wat is er mis met opheldering vragen?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef simmu het volgende:
[..]
uit de op:
[..]
tsja. ik denk er gewoon nog even over na en lees hier nog verder. ik ervaar het in ieder geval wel als een dillemma. het zit me niet lekker om iemand te verlinken en het zit me ook niet lekker dat iemand op basis van leugens dingen krijgt.
over deze orde van zuur hebben we het trouwens ook.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ok, dat is zuur. I geddit.
Ik denk dat er tussen al die users op Fok en al die topics die er zijn wel meer bij elkaar gelogen en verzonnen wordt. Ik denk dat ik met enige regelmaat serieus reageer op users die de boel bij elkaar verzinnen. Zo gaat dat gewoon.
Aan TS: als er mensen persoonlijk geraakt worden in dat geval dat jij bedoelt maar niets over wil zeggen, moet je actie ondernemen. En dan bedoel ik dus niet een topic openen als dit, want dit wakkert alleen maar een hoop sensatielust aan, zoals je ziet.
In dat geval horen je gedachten uit te gaan naar de slachtoffers en niet naar de dader. Dus voor de draad ermee.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef simmu het volgende:
[..]
uit de op:
[..]
tsja. ik denk er gewoon nog even over na en lees hier nog verder. ik ervaar het in ieder geval wel als een dillemma. het zit me niet lekker om iemand te verlinken en het zit me ook niet lekker dat iemand op basis van leugens dingen krijgt.
vragen mag, wil je als vertrouwenspersoon dienen dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er mis met opheldering vragen?
Misschien is DIT topic wel degene waarin alles bij elkaar verzonnen wordt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:02 schreef simmu het volgende:
over deze orde van zuur hebben we het trouwens ook.
TS dekt zich vast in want iemand vroeg opheldering.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien is DIT topic wel degene waarin alles bij elkaar verzonnen wordt.
We overvoeren haar PM-box met levensechte dreigementen en mooie beloftes as we speak.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Quir het volgende:
Hebben we er al iets sappigs uitgeperst?
De meeste mensen die topics openen in R&P zijn niet voor rede vatbaar.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Quir het volgende:
Hebben we er al iets sappigs uitgeperst?
Ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op donderdag 10 september 2009 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
wattuh?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:02 schreef simmu het volgende:
[..]
vragen mag, wil je als vertrouwenspersoon dienen dan?
oh zo. sorrie, vatte het anders op.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wattuh?
Wat is er mis met 2 quotes naast elkaar zetten en vargen "Joh TS... hoe zit dit?"
Maar zo'n topic openen is wel een goed idee?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef simmu het volgende:
[..]
oh zo. sorrie, vatte het anders op.
tsja. de ellende daarvan is dat zoiets dus in no time tot zo'n gedoe als laatst in [oud] wordt maar dan keer 3. daar heb ik dus gewoon geen zin in. triest gedoe wordt het dan. dan is dit nog minder triest
Nou, fantastisch in ieder geval dat je erover begonnen bent. Je ziet wel dat įlle partijen er enorm bij gebaat zijn. Jezelf incluis, want je krijgt precies de antwoorden die je zoekt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef simmu het volgende:
tsja. de ellende daarvan is dat zoiets dus in no time tot zo'n gedoe als laatst in [oud] wordt maar dan keer 3. daar heb ik dus gewoon geen zin in. triest gedoe wordt het dan. dan is dit nog minder triest
dit topic helpt mij iig om alles op een rijtje te zettenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou, fantastisch in ieder geval dat je erover begonnen bent. Je ziet wel dat įlle partijen er enorm bij gebaat zijn.
Ik zeg, doen!quote:
Die opties waren zonder dit topic idd nóóit boven tafel gekomen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:26 schreef simmu het volgende:
dit topic helpt mij iig om alles op een rijtje te zetten![]()
ik kan:niks doen linkdump vragen per pm het netjes vragen in topic 1 kloon en dan linkdump elders
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die opties waren zonder dit topic idd nóóit boven tafel gekomen.![]()
Ondertussen laat je wel mooi hééél Fok achter met een hoop vraagtekens. Denk eens aan al die cumulatieve gemiste nachtrust. It ain't gonna be pretty.![]()
Als simmu dan toch niet bereid is om over dit geval meer prijs te geven, kan ze dan op zijn minst even vertellen wat er "laatst in OUD" was? Als een soort pleister op de wonde zeg maar?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef simmu het volgende:
tsja. de ellende daarvan is dat zoiets dus in no time tot zo'n gedoe als laatst in [oud] wordt Y
ik ookquote:Op donderdag 10 september 2009 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig...
is best hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 20:55 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Als simmu dan toch niet bereid is om over dit geval meer prijs te geven, kan ze dan op zijn minst even vertellen wat er "laatst in OUD" was? Als een soort pleister op de wonde zeg maar?
Dit dus eigenlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef snakelady het volgende:
Altijd als ik op fok! zit en een topic lees ga ik ervanuit dat het onzin kan zijn, gewoon zelfbescherming, blijkt het dan onzin te zijn dan kan ik er niet mee zitten.
Oh ja! En dan iemand waar TS een hekel aan heeft.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zet trouwens in op een topic uit OUD, gezien TS haar posthistory.
Dus voor de dag ermee, we vinden het anders toch wel
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:49 schreef simmu het volgende:
nope (tot mijn grote ergernis leest mijn moeder geregeld mijn MaT, ik kijk dus wel uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |