Dit is gewoon een laf topic. Je wil die persoon graag pakken, dat weet jij ook. Posten die linkjes.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef simmu het volgende:
reltopicpotentie, ik weet het. maar toe; gedraag jullie!
Dit wordt toch niet zo'n topic waar allemaal vage cryptische namen worden genoemd, onder het mom van 'jullie moesten eens weten wat ik weet, meer zeg ik niet.'quote:Op donderdag 10 september 2009 19:38 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Er is er maar 1 die ik schandalig vond. Ik kwam toevallig NoorseViking tegen. Dat vond ik wel ziek.
NoorseViking is behoorlijke rel geweest. Die ken je toch wel?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dit wordt toch niet zo'n topic waar allemaal vage cryptische namen worden genoemd, onder het mom van 'jullie moesten eens weten wat ik weet, meer zeg ik niet.'
Ligt eraan hoe je het brengt.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef Greys het volgende:
Oh en mocht je er echt iets mee willen doen omdat diegene dus een ander aan het naaien is, dan eerst die persoon er per PM ofzo op aanspreken alvorens hem/haar voor de gansche natie ten schande te gooien. Want stel dat je er naast zit dan ga je zelf voor schut.
daarvoor zou je topic 1 gelezen moeten hebben, vergeet het maar dat ik met linkjes ga gooien hier hoor. zou je wel willen hequote:Op donderdag 10 september 2009 19:40 schreef Garisson72 het volgende:
Waarom trek je het je zo persoonlijk aan?
Noorsbloed, pop.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
NoorseViking is behoorlijke rel geweest. Die ken je toch wel?
Kennelijk niet dus! Hoe zit dat met die zoekfunctie ook weer...quote:Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef Seven.of.Nine het volgende:
NoorseViking is behoorlijke rel geweest. Die ken je toch wel?
dat dus.... game, set en matchquote:
Ik wil mijzelf best in allerhande hypothetische bochten wringen, maar dan moet je wel iets meer kwijt dan je nu al doet.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:43 schreef simmu het volgende:
[..]
daarvoor zou je topic 1 gelezen moeten hebben,
Noorsbloed was toch iemand die zieke en/of dode familieleden verzon?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kennelijk niet dus! Hoe zit dat met die zoekfunctie ook weer...
Fine, have it your way. Dan creëer ik mijn eigen waarheid wel weer, en ga ik gokken: laten we beginnen met dit topic.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:43 schreef simmu het volgende:
daarvoor zou je topic 1 gelezen moeten hebben, vergeet het maar dat ik met linkjes ga gooien hier hoor. zou je wel willen he
topicreport geplaatst wegens baggeren met nietszeggende topics.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:43 schreef simmu het volgende:
[..]
daarvoor zou je topic 1 gelezen moeten hebben, vergeet het maar dat ik met linkjes ga gooien hier hoor. zou je wel willen he
Ja. Zijn vriendin was ernstig ziek, had net hun kindje verloren en weet ik wat allemaal. Coma, alles erop en eraan.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Noorsbloed was toch iemand die zieke en/of dode familieleden verzon?
En waar mensen zo'n medelijden mee hadden dat ze al geld en dingen aan het inzamelen waren?
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
topicreport geplaatst wegens baggeren met nietszeggende topics.
Of het topic van de betrapte hoerenloper!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Fine, have it your way. Dan creëer ik mijn eigen waarheid wel weer, en ga ik gokken: laten we beginnen met dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |