Misschien is DIT topic wel degene waarin alles bij elkaar verzonnen wordt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:02 schreef simmu het volgende:
over deze orde van zuur hebben we het trouwens ook.
TS dekt zich vast in want iemand vroeg opheldering.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien is DIT topic wel degene waarin alles bij elkaar verzonnen wordt.
We overvoeren haar PM-box met levensechte dreigementen en mooie beloftes as we speak.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Quir het volgende:
Hebben we er al iets sappigs uitgeperst?
De meeste mensen die topics openen in R&P zijn niet voor rede vatbaar.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Quir het volgende:
Hebben we er al iets sappigs uitgeperst?
Ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op donderdag 10 september 2009 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik de enige die geen ruk van de OP begrijpt?
wattuh?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:02 schreef simmu het volgende:
[..]
vragen mag, wil je als vertrouwenspersoon dienen dan?
oh zo. sorrie, vatte het anders op.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wattuh?
Wat is er mis met 2 quotes naast elkaar zetten en vargen "Joh TS... hoe zit dit?"
Maar zo'n topic openen is wel een goed idee?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef simmu het volgende:
[..]
oh zo. sorrie, vatte het anders op.
tsja. de ellende daarvan is dat zoiets dus in no time tot zo'n gedoe als laatst in [oud] wordt maar dan keer 3. daar heb ik dus gewoon geen zin in. triest gedoe wordt het dan. dan is dit nog minder triest
Nou, fantastisch in ieder geval dat je erover begonnen bent. Je ziet wel dat álle partijen er enorm bij gebaat zijn. Jezelf incluis, want je krijgt precies de antwoorden die je zoekt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef simmu het volgende:
tsja. de ellende daarvan is dat zoiets dus in no time tot zo'n gedoe als laatst in [oud] wordt maar dan keer 3. daar heb ik dus gewoon geen zin in. triest gedoe wordt het dan. dan is dit nog minder triest
dit topic helpt mij iig om alles op een rijtje te zettenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou, fantastisch in ieder geval dat je erover begonnen bent. Je ziet wel dat álle partijen er enorm bij gebaat zijn.
Ik zeg, doen!quote:
Die opties waren zonder dit topic idd nóóit boven tafel gekomen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:26 schreef simmu het volgende:
dit topic helpt mij iig om alles op een rijtje te zetten![]()
ik kan:niks doen linkdump vragen per pm het netjes vragen in topic 1 kloon en dan linkdump elders
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die opties waren zonder dit topic idd nóóit boven tafel gekomen.![]()
Ondertussen laat je wel mooi hééél Fok achter met een hoop vraagtekens. Denk eens aan al die cumulatieve gemiste nachtrust. It ain't gonna be pretty.![]()
Als simmu dan toch niet bereid is om over dit geval meer prijs te geven, kan ze dan op zijn minst even vertellen wat er "laatst in OUD" was? Als een soort pleister op de wonde zeg maar?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:21 schreef simmu het volgende:
tsja. de ellende daarvan is dat zoiets dus in no time tot zo'n gedoe als laatst in [oud] wordt Y
ik ookquote:Op donderdag 10 september 2009 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig...
is best hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 20:55 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Als simmu dan toch niet bereid is om over dit geval meer prijs te geven, kan ze dan op zijn minst even vertellen wat er "laatst in OUD" was? Als een soort pleister op de wonde zeg maar?
Dit dus eigenlijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:02 schreef snakelady het volgende:
Altijd als ik op fok! zit en een topic lees ga ik ervanuit dat het onzin kan zijn, gewoon zelfbescherming, blijkt het dan onzin te zijn dan kan ik er niet mee zitten.
Oh ja! En dan iemand waar TS een hekel aan heeft.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zet trouwens in op een topic uit OUD, gezien TS haar posthistory.
Dus voor de dag ermee, we vinden het anders toch wel
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:49 schreef simmu het volgende:
nope (tot mijn grote ergernis leest mijn moeder geregeld mijn MaT, ik kijk dus wel uit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |