quote:
Wat lief he!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:48 schreef quirina het volgende:
[..]
O ja die mensen waren pissig dat die kaarten te duur waren. Ik had het gelezen in dat boek Van Tarraborelli. Het was een heel raar gedoe met postwissels. Zodat ze lekker rente konden trekken van de kaartverkoop.
Michael Jackson was stond er niet achter in ieder geval.
Hij gaf zijn deel van de opbrengst aan liefdadigheid.
Michael Jackson's speak at a pree conference on 5th July 1984
"We're beginning our tour tomorrow and I wanted to talk to you about something of great concern to me. We've worked a long time to make this show the best it can be. But we know a lot of kids are having trouble getting tickets. The other day I got a letter from a girl in Texas named Ladonna Jones. She'd been saving her money from odd jobs to buy a ticket, but with the current tour system, she'd have to buy four tickets and she couldn't afford that. So, I've asked our promoter to work out a new way of distributing tickets, a way that no longer requires a $120.00 money order. There has also been a lot of talk about the promoter holding money for tickets that didn't sell. I've asked our promoter to end the mail order ticket system as soon as possible so that no one will pay money unless they get a ticket. Finally, and most importantly, there's something else I am going to announce today. I want you to know that when I first agreed to tour, I decided to donate all the money I make from our performances to charity."
bron:http://www.michaeljacksonforsale.com/html/Tours-Victory.htm
Mooie titel. Why why in godsnaam bij Oprah?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef veuvje het volgende:
De roddel gaat dat er een tweede trailer van This is It in premiere gaat bij Oprah `Why why` heet hij!
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mooie titel. Why why in godsnaam bij Oprah?
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
hij had misschien beter het geld zelf kunnen houden, voor z'n schuldquote:Op woensdag 16 september 2009 15:48 schreef quirina het volgende:
[..]
O ja die mensen waren pissig dat die kaarten te duur waren. Ik had het gelezen in dat boek Van Tarraborelli. Het was een heel raar gedoe met postwissels. Zodat ze lekker rente konden trekken van de kaartverkoop.
Michael Jackson was stond er niet achter in ieder geval.
Hij gaf zijn deel van de opbrengst aan liefdadigheid.
Michael Jackson's speak at a pree conference on 5th July 1984
"We're beginning our tour tomorrow and I wanted to talk to you about something of great concern to me. We've worked a long time to make this show the best it can be. But we know a lot of kids are having trouble getting tickets. The other day I got a letter from a girl in Texas named Ladonna Jones. She'd been saving her money from odd jobs to buy a ticket, but with the current tour system, she'd have to buy four tickets and she couldn't afford that. So, I've asked our promoter to work out a new way of distributing tickets, a way that no longer requires a $120.00 money order. There has also been a lot of talk about the promoter holding money for tickets that didn't sell. I've asked our promoter to end the mail order ticket system as soon as possible so that no one will pay money unless they get a ticket. Finally, and most importantly, there's something else I am going to announce today. I want you to know that when I first agreed to tour, I decided to donate all the money I make from our performances to charity."
bron:http://www.michaeljacksonforsale.com/html/Tours-Victory.htm
Die schulden is hij nu wel uit..alleen heeft hij er zelf geen zak meer aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:46 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
hij had misschien beter het geld zelf kunnen houden, voor z'n schuld![]()
nah, z'n schuld kwam meer door z'n gigantische bedrag aan uitgaven (vond het echt grappig om te zien dat hij zo'n winkel met schilderijen/vazen etc.. voor meer dan de helft had opgekocht)
't Wordt wel goed bekeken. Oprah.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:
Jeumig wat is hij daar griezelig dunquote:
en zingt ie valsquote:Op donderdag 17 september 2009 01:46 schreef JX het volgende:
[..]
Jeumig wat is hij daar griezelig dun![]()
![]()
En nog geen maand later speelt John Mayer dat op zijn memorial <_<quote:
Je bent een beetje laat, op zn zachts gezegd.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:22 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je bent een beetje laat, op zn zachts gezegd.
Verder zingt ie Human Nature toch best goed, heb wel s slechtere versies gehoord. Zn moves zijn wel wat minder inderdaad, en hij is echt absurd dun. Hij weegt 50 kilo ofzo?!
Hij is inderdaad niet aan de dikke kantquote:
Ik zei het nog netjes! ( mompelt.. iets over skelet met zonnebril)quote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet aan de dikke kant
Inderdaad, goeie vraag!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom doet 'ie de moonwalk eigenlijk altijd met zijn rechterkant naar het publiek?
misschien kon die het niet met de ander kantquote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom doet 'ie de moonwalk eigenlijk altijd met zijn rechterkant naar het publiek?
Nou, als ik het beide kanten op kan. Dan kon Michael het ookquote:Op donderdag 17 september 2009 20:32 schreef dollce het volgende:
[..]
misschien kon die het niet met de ander kant
Zal wel een gevoelskwestie zijn, want qua dansen maakt het weinig uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Laat zien!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nou, als ik het beide kanten op kan. Dan kon Michael het ook
haha, misschien ooit eens een keerquote:
Ik kan het ookquote:Op donderdag 17 september 2009 22:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, misschien ooit eens een keer
Ik heb trouwens wel de schoenen én de hoed ervoor![]()
Die move @ 0:10..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef glashalfvol het volgende:
Voor degene die MJ vals vond zingen kijk eens naar .
Hij zingt zelfs beter dan de Dangerous tour rehearsals.
Wel doet ie een beetje maf bewegen..Zn stem is geweldig IMO![]()
Ook te downloaden : MJ This is it rehearsal - Human Nature
Maar als hij dat op het podium zou doen liggen al die wijven weer in katzwijm net als vroeger.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Die move @ 0:10..![]()
Volgens mij bedoelde hij met die beweging overigens dat de basgitaar daar wat duidelijker op de voorgrond moest komen.![]()
Hij oogt wel echt mager in dat filmpjequote:Op vrijdag 18 september 2009 00:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij met die beweging overigens dat de basgitaar daar wat duidelijker op de voorgrond moest komen.![]()
Er komt een dag dat ik een filmpje plaats.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:07 schreef Rnnz het volgende:
Ik moonwalk jullie er overigens allemaal uit, dus ga het maar niet proberen.
Sluit me er helemaal bij aan geweldig om te zien!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:15 schreef Rnnz het volgende:
Dit soort filmpjes laten overigens wel zien dat hij het gewoon nog had. Niks te oud, niks niet meer kunnen zingen, niks niet meer kunnen dansen. Hij mag dan wel zo stoned als een garnaal zijn geweest, de repetitie filmpjes laten weer zien dat hij nog steeds dat brok talent had.
Ja zoiets zal het best zijn ja!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:06 schreef Rnnz het volgende:
[..]
I'll moonwalk all up and down yo assquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:07 schreef Rnnz het volgende:
Ik moonwalk jullie er overigens allemaal uit, dus ga het maar niet proberen.
I know the feeling...quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:47 schreef AgeEll het volgende:
denk dat het al gepost was hoor, maar zag het net voor het eerst, echt kippenvel en tranen in mijn ogen. Ik zou het woensdag allemaal meemaken.![]()
gaan evengoed naar londen met de auto, cd wisselaar vol met MJ en gaan.
MJ
Doe ff fotootje danquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:46 schreef mmetje41 het volgende:
IK heb mijn Souvenier Ticket binnen!! Compleet met het Gold Memorial Program!
Ziet er schitterend uit !!!!!
Ik heb wel een foto maar hoe voeg ik die toe dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Doe ff fotootje dan
En: wat een klootzakken ook bij AEG.
Dat ze niet even aangeven dat er een memorialprogram bij zit.
dan had ik er misschien ook wel 1 genomen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:47 schreef mmetje41 het volgende:
Ahhh het lukt niet!!!! Dr Dentz help
Hoe jij dit dan, neem ik de verkeerde code ofzo?quote:
Eddie Murphy - Raw ?!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
I'll moonwalk all up and down yo ass![]()
Thnx - gaat wel lukken idd. Kunnen 10 cd's in, denk dat ik er 7 met MJ vul. Mijn broertje was vorige week bij de O2, maar die lange witte wand die vol stond geschreven hebben ze weggehaald. Ik had gehoopt dat er wel iets zou blijven staan. Ga t toch maar ff checken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
I know the feeling...
Maar veel plezier in Londen! Met MJ muziek in de auto moet het wel lukken
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:46 schreef mmetje41 het volgende:
IK heb mijn Souvenier Ticket binnen!! Compleet met het Gold Memorial Program!
Ziet er schitterend uit !!!!!
haha jaquote:
Ook zijn renditie van She's Out Of My life, echt fucking geniaal. Hij zingt t nog best goed ook, das het erge.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ook zijn renditie van She's Out Of My life, echt fucking geniaal. Hij zingt t nog best goed ook, das het erge.
Ik blijf "Michael wants to party all the time" verstaanquote:
ja iddquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ook zijn renditie van She's Out Of My life, echt fucking geniaal. Hij zingt t nog best goed ook, das het erge.
Dat was een totaal fiascoquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:33 schreef Dynd het volgende:
Weet niet of deze al gepost was, maar hier zingt hij nog vrij recent live, geen playback. Het klinkt niet heel goed vind ik.
Maar ik blijf het prachtig vinden om hem zo tussen al die jongeren te zien staan zingenquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was een totaal fiasco![]()
Volgens Michael deed de microfoon het niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |