Link dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Zoek d'r maar een op hyves die wel door de keuring heen komt dan
Kom je nu pas achter??quote:Op donderdag 10 september 2009 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
't Is wel duidelijk dat Puala niks te doen heeft.
Problemen mee?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
't Is wel duidelijk dat Puala niks te doen heeft.
fok is zo crappy de laatste tijdquote:Op donderdag 10 september 2009 16:07 schreef AMDB het volgende:
De maximale inlogduur is verstreken, dus je bent nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Dat blijf ik krijgen als ik inlogMoet nu telkens bij Reageer m'n gebruikersnaam/ww opnieuw invoeren
dus je moet nu gewoon wachten tot je weg kan?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:29 schreef DjRex89 het volgende:
Iedereen moet nu wachten tot een image klaar is. Dat duurt alleen nog 1,5 uurDus niemand kan nu eigenlijk iets doen.
Nou... Dat is nog een heel gedoe.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dus je moet nu gewoon wachten tot je weg kan?
quote:
Gezelligquote:Op donderdag 10 september 2009 16:57 schreef DjRex89 het volgende:
Geen idee wat ik nou moet doenEerst maar eens wachten tot de image klaar is.
Dolle boelquote:
Wat wil je weten danquote:Op donderdag 10 september 2009 17:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, zo veel weet ik niet van je, dus tot die tijd deel ik je mening
Kijk maar op mn hyvesquote:
quote:
quote:
djrex.jeweetwelquote:Op donderdag 10 september 2009 17:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb je mijn hyves anders wel gegeven
Zo ongeveer alles kan ik ziek. Vakantiefoto's, foto's van guus meeuwis, halfvastenbal, carnaval etcquote:Op donderdag 10 september 2009 17:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
djrex.jeweetwel
Maar volgens mij kun je toch niks zien als je geen vriendje bent
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles kan ik ziek. Vakantiefoto's, foto's van guus meeuwis, halfvastenbal, carnaval etc
Zal als ik thuis ben jouw foto's eens gaan bekijkenquote:
Nou, veel plezier er meequote:Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zal als ik thuis ben jouw foto's eens gaan bekijken
Trouwens nu niet denken dat ik alcoholist ben he, die foto's zijn gewoon op een fout moment gemaakt
Ik ga hier natuurlijk een hele uiteenzetting posten over de foto'squote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou, veel plezier er meeLaat me maar weten als je d'r eentje mooi vind of iets
![]()
Euhm, alcoholist, mwah. Je bent gewoon een feestbeest
Haha, dat hoeft ook weer niet he.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ga hier natuurlijk een hele uiteenzetting posten over de foto's
Hier hetzelfde, maar echt op foto's gaan doe ik dan nietquote:Mja, ik hou wel van een feestje ja
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:16 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zal ook maar eens een oogje in het zeil houden hier
Nu niet terugkrabbelen hequote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, dat hoeft ook weer niet he.![]()
[..]
Hier hetzelfde, maar echt op foto's gaan doe ik dan niet
Ahaquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu niet terugkrabbelen he![]()
Mja, ik kies er niet voor om op de foto te gaan. dat soort dingen overkomt me gewoon op een of andere rare manier
Ik kan er echt niks aan doenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Aha![]()
Ik ga eten maken, buik honger
Moet je Nico vragenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar zijn de foto's?![]()
Goedenavond btw
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nico, heb jij foto's van Puala? Post eens in dit topic of stuur ze eens rond naar alle mannelijke posters!
quote:
heel goed en met jou?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan?
ik hou ze lekker voor mezelfquote:Op donderdag 10 september 2009 18:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nico, heb jij foto's van Puala? Post eens in dit topic of stuur ze eens rond naar alle mannelijke posters!
Niet die hier in KPD stonden toch..?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet die hier in KPD stonden toch..?
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:48 schreef DjRex89 het volgende:
De foto's vallen een beetje tegen hoor Paula.. Is wel handig als je er zelf op staat
have fun met de dames daarquote:Op donderdag 10 september 2009 18:50 schreef PieterBas het volgende:
Zo meteen eens mijn tas inpakken... en inchecken
Zal wel lukken.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
have fun met de dames daar
Ik welquote:
Ja zeker.. Toen had ik em ook gedownload.. Inmiddels heb ik ook nog een hele sloot foto's om eraan toe te voegen..quote:Op donderdag 10 september 2009 19:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Bestaat dat rar bestandje eigenlijk nog?
alvast inchecken? kan dat tegenwoordig ook?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal wel lukken.
Alvast ingecheckt.. nu eens kijken hoe laat mijn bed uit moet... om op tijd op Schiphol te zijn.
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja zeker.. Toen had ik em ook gedownload.. Inmiddels heb ik ook nog een hele sloot foto's om eraan toe te voegen..
quote:
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:50 schreef PieterBas het volgende:
Zo meteen eens mijn tas inpakken... en inchecken
quote:
Onder welke steen kom jij vandaan..? Je kan tegenwoordig via internet al inchecken. Dan hoef je alleen je bagage te dumpen..quote:Op donderdag 10 september 2009 19:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alvast inchecken? kan dat tegenwoordig ook?
ik ben een paar jaar niet weggeweest met het vliegtuigquote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan..? Je kan tegenwoordig via internet al inchecken. Dan hoef je alleen je bagage te dumpen..
Stockholmquote:
Nu kan ik een uurtje langer blijven liggenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben een paar jaar niet weggeweest met het vliegtuig
Gelukkig maarquote:
Your loss.. Turkijequote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik al bijna tien jaar niet meer en ik weet dat.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daarnaast is het ook echt pas sinds een paar maand...quote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan..? Je kan tegenwoordig via internet al inchecken. Dan hoef je alleen je bagage te dumpen..
wel nice jaquote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu kan ik een uurtje langer blijven liggen
uhm.. okquote:
Nuff said.. Nico, je leeft in het verledenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik al bijna tien jaar niet meer en ik weet dat.
regel foto's van de blonde schonen die je daar tegen komt ! ! ! ! ! !quote:
ok..quote:Op donderdag 10 september 2009 19:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik al bijna tien jaar niet meer en ik weet dat.
Ik heb wel een paar fucking lekkere russische mokkeltjes gezien.. Genoeg filmmateriaal ook geschoten. 2,5 uurquote:Op donderdag 10 september 2009 19:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
regel foto's van de blonde schonen die je daar tegen komt ! ! ! ! ! !![]()
![]()
![]()
![]()
jawelquote:Op donderdag 10 september 2009 19:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit.[ afbeelding ]
Dat zo statistisch mogelijk moeten zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 19:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
regel foto's van de blonde schonen die je daar tegen komt ! ! ! ! ! !![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Psychonikeo het volgende:
dit is ook zo'n heerlijk nummer! Geweldige tekst ook
Lucie!quote:
Have fun.quote:
Ik krijg het liedje in mijn hoofd door alleen de titel te lezen.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Psychonikeo het volgende:
dit is ook zo'n heerlijk nummer! Geweldige tekst ook
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Have fun.
[..]
Ik krijg het liedje in mijn hoofd door alleen de titel te lezen.
hmm.. die doet m niet echt voor me..quote:
Wel lekkere beat + tekst..quote:Op donderdag 10 september 2009 20:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. die doet m niet echt voor me..
Ach, daarom zijn we allemaal heerlijk verschillend..quote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vind jij.. voor mij is het dus niets
* L.no herinnert zich dat bootjes gesnurk kan klinken op gegrom van dieren.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, daarom zijn we allemaal heerlijk verschillend..
Heb gisteren btw flink zitten snurken in het vliegtuig.. Naar verluid stonden de tranen van het lachen in iemand dr gezicht in mijn omgeving
Hoi.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:25 schreef Stefanovich het volgende:
*meld* Ik ben er dit jaar tussenuit gegaan, geen studie gekozen, werk nu fulltime... lucratief, maar wel zwaarAan de ene kant wil ik er hard wegrennen, en niet als een slaaf bezig zijn, maar goed, mag niet opgeven
quote:
ja?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:26 schreef The_Dean het volgende:
Dan kan je er toch net zo goed mee stoppen?
veel plezierquote:Op donderdag 10 september 2009 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Goed plan! Ben ik ook druk mee bezig, fietsen enzo
Maar ben nog ff een blok om te rijden, even mijn hoofd leegmaken, stuiter hier tegen de muren op zowat
Naja je hebt mn e-mailadres nu...quote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef Puala het volgende:
[..]
die heb ik zat, maar alleen niet gepubliceerd staan
Dat heet vakantie....quote:Op donderdag 10 september 2009 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ja, sporten is gezond.Ben nu wel al stijf.
En mijn conditie is ook weer op een abominaal laag niveau.Was al moe van het fietsen met wind tegen naar de sporthal.
Hoi!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:25 schreef Stefanovich het volgende:
*meld* Ik ben er dit jaar tussenuit gegaan, geen studie gekozen, werk nu fulltime... lucratief, maar wel zwaarAan de ene kant wil ik er hard wegrennen, en niet als een slaaf bezig zijn, maar goed, mag niet opgeven
Eerste reactie was: is dat wel zo slim, om dan in de auto te stappenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Goed plan! Ben ik ook druk mee bezig, fietsen enzo
Maar ben nog ff een blok om te rijden, even mijn hoofd leegmaken, stuiter hier tegen de muren op zowat
Het leeftquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat een drukte! nog een beetje Top Gear kijken en dan ook maar slapen...!
hoezo moet je daar voor zin maken...? gewoon lekker opblijven! belangrijke dingen morgen?!quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het leeft!
Ik ga zo maar eens douchen en dan naar bed, morgen vroeg op. Nu alleen nog zin maken..
Ik denk zin maken voor 't vroege opstaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoezo moet je daar voor zin maken...? gewoon lekker opblijven! belangrijke dingen morgen?!
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 10-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 101 Puala
02. 054 Psychonikeo
03. 049 DjRex89
04. 024 Bootje84
05. 023 The_Dean
06. 015 AMDB
07. 012 Kuno_van_Dijk
08. 012 Isdatzo
09. 009 PieterBas
10. 009 Luctor.et.Emergo
11. 008 L.no
12. 002 vrolijke-frits
13. 001 Daph_
14. 001 Stefanovich
15. 001 HostiMeister
Reeks-statistieken!
Op tijd wakker worden en niet de hele dag duf zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoezo moet je daar voor zin maken...? gewoon lekker opblijven! belangrijke dingen morgen?!
No shit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:43 schreef DjRex89 het volgende:
Dames en heren, het is bewezen! Paula heeft echt niks te doen tijdens dr stage!
[..]
Feiten....quote:
ik heb wel eens dikker boven aan gestaan...quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:43 schreef DjRex89 het volgende:
Dames en heren, het is bewezen! Paula heeft echt niks te doen tijdens dr stage!
[..]
Bluf!quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb wel eens dikker boven aan gestaan...![]()
![]()
Hey newbie, niet fucken met de oudgedienden hé. We hebben tijden meegemaakt dat we 5 topics per dag een traag tempo vonden.quote:
Dat waren eens tijdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey newbie, niet fucken met de oudgedienden hé. We hebben tijden meegemaakt dat we 5 topics per dag een traag tempo vonden.
Put up, or shut up!
Mooi was die tijdquote:Op vrijdag 11 september 2009 07:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat waren eens tijdenkuno die het voor elkaar kreeg om meer dan 100 posts in een topic te proppen :-)
Wel door naar een andere werkplek? Of op vakantie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:12 schreef PieterBas het volgende:
Heerlijk om langs je werk te rijden, zonder dat je er naartoe moet/mag
Het laatste. Zit hier een amerikaan 0.75l cola te zuipen. Het is net 9 uur geweestquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel door naar een andere werkplek? Of op vakantie?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey newbie, niet fucken met de oudgedienden hé. We hebben tijden meegemaakt dat we 5 topics per dag een traag tempo vonden.
Put up, or shut up!
Daar heb ik ook last van..quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:17 schreef The_Dean het volgende:
Het is niet te vroeg, het was gewoon te laat toen ik in bed lag
Goedemorgen meneer Psychonikeo!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:17 schreef Psychonikeo het volgende:
goedemorgen meneer DjRex89!
Vanmiddag frikandellen!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
vanmiddag taart!!
Tenminste daar ga ik vanuit gezien mijn afdelingschef jarig is vandaag
goede vrouw van de baasquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vanmiddag frikandellen!!![]()
We zijn maar met zn 6e omdat de rest naar de beurs is. Toen kwam de vrouw van de baas met het geniale idee mo vanmiddag de vetpan aan te slingeren
Ik ook! Eigen boterhammen ftw!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:00 schreef AMDB het volgende:
Ik heb eigen boterhammetjes![]()
Wel gratis cup-a-soup hier.
Ja, maar Amerikaan. Wen er maar aan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het laatste. Zit hier een amerikaan 0.75l cola te zuipen. Het is net 9 uur geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Nikoquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:06 schreef Psychonikeo het volgende:
goeiemorgen! Vandaag maar eens met de motor naar het werk gegaan. Misschien zijn die zomerhandjeschoentjes toch een beetje fris
Rexquote:
Gefeliciteerd! Doe hem de felicitaties van onsquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
vanmiddag taart!!
Tenminste daar ga ik vanuit gezien mijn afdelingschef jarig is vandaag
Het is ook niet om de kou.. maar ik hou liever geen asfalt tegen met mijn blote handen als dat ooit zou gebeurenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niko
Een echte kerel draagt geen handschoenen
ja, zal ik doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Doe hem de felicitaties van ons
Daph_quote:
Bootquote:
Dan kan je gewoon niet rijdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is ook niet om de kou.. maar ik hou liever geen asfalt tegen met mijn blote handen als dat ooit zou gebeuren
[..]
ja, zal ik doen
Heb brakjes geslapen vandaag.. Het is toch lekkerder om te gaan slapen met de gedachte dat je de volgende dag ontbijt met een hamburger en patat, dan dat je vroeg op moet staan en te gaan zoeken naar een baan...quote:
grote kans dat als ik op mijn bek ga, dat dat komt door een maffe automobilist die niet op zit te lettenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan kan je gewoon niet rijden
Breng je ook even een gebakje?
Of die asociale brommermongolen die zich onsterfelijk achten en me afsnijden op de rontondequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
grote kans dat als ik op mijn bek ga, dat dat komt door een maffe automobilist die niet op zit te letten
Dat zeg je heel goed Dean.. 2 dagen voordat ik op vakantie ging, werd doodleuk mijn functie opgeheven..quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:28 schreef The_Dean het volgende:
Je had toch een baan?
En ik lag twee uur ook pas hoor
ik heb het even over mezelf. ZIjn ook genoeg gekken bij natuurlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of die asociale brommermongolen die zich onsterfelijk achten en me afsnijden op de rontonde
Volgende keer rem ik niet weer
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat zeg je heel goed Dean.. 2 dagen voordat ik op vakantie ging, werd doodleuk mijn functie opgeheven..Bootje..
Genoeg? Teveel! Allemaal!quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb het even over mezelf. ZIjn ook genoeg gekken bij natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Genoeg? Teveel! Allemaal!iedereen op de weg is gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behalve ik.quote:
QFT.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben hier per eind september ook klaar... ze zijn wel vanuit het uitzendbureau met een contract bezig, maar daar heb ik nog niks van gehoord
En gesolliciteerd na een andere functie binnen het bedrijf, maar die functie is ook tijdelijk opgeheven en hebben dus niemand nodig.
Zoek zolang ook mooi naar wat anders, ik ga er niet op zitten te wachten!
Preciesquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij hoeft er niet eens voor op de weg te zitten inderdaad
Gewoon doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT.
Maar goed. Dat bedrijf heeft mij 6 weken in dienst gehad via het uitzendbureau. Heeft hun ongeveer ¤10.000,- gekost en dan zeggen ze ineens... Slechte investering. Eerst mij een maand inwerken en dan mij ontslaan. Nu maar eens kijken of de concurrent mij wil hebben ofzo
Zit nu een beetje monsterboard af te struinen. Alleen heb ik nu enige ervaring als Kwaliteitscoördinator. Leuk en aardig, maar flink specifiek.. Bij het ene bedrijf vragen ze er MBO voor, bij de andere WOquote:
Legendarische tijden!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat waren eens tijdenkuno die het voor elkaar kreeg om meer dan 100 posts in een topic te proppen :-)
Heb er zo een schurfthekel aan.. Pleur toch op. Ik wil een goede baan vinden met potentie. Het enige wat hun willen, is dat ik ga werken. Waar maakt hun volgens mij geen fuck uit.. Zij hoeven het werk niet uit te voeren, dus moeten ze imo gewoon hun kop houden.quote:
Mjah, ik ben het met je eens. Mijn pa dacht ook altijd zo..quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb er zo een schurfthekel aan.. Pleur toch op. Ik wil een goede baan vinden met potentie. Het enige wat hun willen, is dat ik ga werken. Waar maakt hun volgens mij geen fuck uit.. Zij hoeven het werk niet uit te voeren, dus moeten ze imo gewoon hun kop houden.
Ook leuk. Telefoonrekening gehad.. ¤143,-. Bellen in het buitenland is een bitch..
Succes!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:51 schreef Puala het volgende:
Nou ja, ik ga mijn zooi nog ff controleren en er dan vandoor
Succes!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:51 schreef Puala het volgende:
Succes wijffie!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:51 schreef Puala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Succes!!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:51 schreef Puala het volgende:
quote:
Wat komt me dit toch bekend voor!! Sterktequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:41 schreef Bootje84 het volgende:
Ouders
Zus
Christus hé.. Ik ben 1 dag terug van vakantie en ze lopen al te ouwehoeren dat ik direct bij m'n bijbaantje fulltime moet knallen omdat ze het druk hebben. Het feit dat ik dan nog steeds geen baan kan vinden tijdens het werken is van ondergeschikt belang.
"Je kan toch ook 's-avonds zoeken?"![]()
Vakantieganger!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:46 schreef L.no het volgende:
Goede middag ^^
Scherp blijven ouwequote:Op vrijdag 11 september 2009 12:46 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, dát. Duurde ff voordat ik 't doorhad.
Hoi!quote:
Jij hebt gewoon altijd vrijquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Eerder weekendganger. Ik ben net thuis.
Jij bent gewoon jaloersquote:
Heul niet. Ik heb gewoon een relaxte roostermaker.quote:
Ik wil ook.quote:
Ik hoef vandaag maar tot 4 uur te werkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Heul niet. Ik heb gewoon een relaxte roostermaker.Vandaag had ik alleen twee uur kunstvakken (geen boeken nodig) en dan 2 uur lichaamlijke opvoeding/gym.
Wat is er te doen dan?quote:
Met de chick?quote:
Ben net wakker prutserquote:
Nee, daar voel ik me 's ochtends te moe voorquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:15 schreef The_Dean het volgende:
Verantwoordelijk voor jou toekomst. Zo voelen ze zich. En jij gaat dat allemaal in de wind slaan omdat je, god behoede je, half negen op school moet zijn.
Maar daar voelt meneer de blauwegroene zich natuurlijk weer veel te goed voor.
ik ga een paar uur op de motor zittenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil ook.Duurt een half uurtje ofzo met de trein.
quote:
weinig te doen, maar ik ga met mijn motorbuddy's. Met totaal 12 man gaan we die kant op toeren. Een klein feestje bouwen, overnachten en dan weer terug.quote:
Binnendoor kan 't best leuk zijn om naar toe te rijdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ga een paar uur op de motor zitten
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:15 schreef The_Dean het volgende:
Verantwoordelijk voor jouw toekomst. Zo voelen ze zich. En jij gaat dat allemaal in de wind slaan omdat je, god behoede je, half negen op school moet zijn.
Maar daar voelt meneer de blauwegroene zich natuurlijk weer veel te goed voor.
we gaan binnendoor inderdaad. Geloof dat het een rit werd van zo'n 6 uurquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Binnendoor kan 't best leuk zijn om naar toe te rijden.
ALhoewel, beter pak je gewoon snelweg en rijd je door tot je in de Eifel bent.
Daar ligt mijn zwakke punt nog..quote:
Volgens mij had ik er eerder vandaag ook al een paar gespot hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar ligt mijn zwakke punt nog..
Onder andere danquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij had ik er eerder vandaag ook al een paar gespot hoor.
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:08 schreef Isdatzo het volgende:
Ja kom nou, maandag 8.30. Hoe voelen die lui zichzelf.
In ieder geval " 's avonds" 2 keer fout meen ik me te herinneren. Volgens mij deed je er een koppelstreepje tussen ofzo? Iig was er iets meequote:
een paar gespot..?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij had ik er eerder vandaag ook al een paar gespot hoor.
Idd koppelteken.. Wist niet eens dat het zonder moestquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In ieder geval " 's avonds" 2 keer fout meen ik me te herinneren. Volgens mij deed je er een koppelstreepje tussen ofzo? Iig was er iets mee.
Maar ik moet zo weg, wil vanavond als ik terug ben nog wel ff kijken.
hoe slechtquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Idd koppelteken.. Wist niet eens dat het zonder moest
quote:
Das kutquote:
Alsof je het over de duivel hebtquote:
Tsja, zul je net zien.. Maar is wel balen! Hoeveel uur les heb je eigenlijk in totaal nu gehad?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:28 schreef Puala het volgende:
Van tevoren een bijna-aanrijding gehad. Het was echt milimeterwerk. Zat dus niet relaxt in de auto.. foutje met een fietser van rechts. Hij vond het niet sociaal dat ik er voor ging en ik vind nog steeds dat het goed kon. Toen op een rotonde (2 baans) dacht ik dat ik er nog voor kon voor het andere verkeer, maar mee dat ik dacht dat het niet kon en wilde remmen.. had hij hem al stil staan.
20 uur, dus wel heel weinig.. maar het gaat gewoon echt heel goed. Normaal eigenlijk geen foutjes etc.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja, zul je net zien.. Maar is wel balen! Hoeveel uur les heb je eigenlijk in totaal nu gehad?
Was je zenuwachtig dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:30 schreef Puala het volgende:
[..]
20 uur, dus wel heel weinig.. maar het gaat gewoon echt heel goed. Normaal eigenlijk geen foutjes etc.
Viel eigenlijk wel mee. Had goed geslapen, goed gegeten etc. Daar lag het eigenlijk niet aan. Alleen dat bijna ongeluk was echt een zware domper.quote:
Euhm mijn rij-instructeur gaat vanavond kijken wanneer ik weer kan. Waarschijnlijk nog 1 of 2 lesjes er voor en dan opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:33 schreef Daph_ het volgende:
Balen Paula! Begrijp dat je niet lekker in de auto zat. Heb je al een nieuwe datum of wacht je daar even mee?
Mjah, maar dat neemt niet weg dat dit gewoon klote isquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
tja.. volgende keer beter dan maar. Meeste mensen slagen niet de eerste keer, dus niets om je voor te schamen.
dat zeg ik ook niet.. tuurlijk is het kut, maar daar is toch niets aan te veranderen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, maar dat neemt niet weg dat dit gewoon klote is
Dat is idd erg kut net voor je examenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Viel eigenlijk wel mee. Had goed geslapen, goed gegeten etc. Daar lag het eigenlijk niet aan. Alleen dat bijna ongeluk was echt een zware domper.
We reden op een T splitsing af, wij wilden naar rechts. Voor ons nog een auto en die wilde ook rechtaf. Mee dat hij rechtsaf slaat komt er een donkergroen golfje van links en die komt gewoon met 90 voorbij zijlen. Dus mijn instructeur en ik zeggen nog tegen elkaar van wat een malloot etc. We rijden verder, blijkt die malloot te zijn gekeerd en komt ons tegemoet. Komt er een auto van rechts aan die hij nooit heeft gezien.. en die komt gewoon de weg op. Hij wijkt uit op onze baan en het enige dat we konden doen was op de rem stampen en hopen dat het goed gaat.. en het ging op millimeters goed.
Mjah, ach, tranen drogen en doorgaan. Hopen dat ik de volgende keer een ander krijgquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is idd erg kut net voor je examenMaar de meeste gaan ook pas na 30uur op examen dus je hoeft je er niet voor te schamen
Smoesjes.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, daar voel ik me 's ochtends te moe voor.
Overigensis het
wetenschappelijk
aangetoond
dat
het slaap-/waakritme
van studenten (of iig, die leeftijdsgroep) beduidend
anders ligt dan bij 30+'ers
. En dat
is voor het grootste deel
genetisch bepaald
.
Voor je 25e wordt dat steeds iets later om daarna langzaam weer terug te schuiven naar originele toestand.
ach, ik ben 3 keer gezakt voor autorijbewijsquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, maar dat neemt niet weg dat dit gewoon klote is
Tsja, dit was 1 keer. Wie weet ga ik ook wel voor de 3 keer johquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ach, ik ben 3 keer gezakt voor autorijbewijshet kan altijd erger, moet je maar denken
overtref me!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, dit was 1 keer. Wie weet ga ik ook wel voor de 3 keer joh![]()
Ja, ik!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie gaat er met mij mee?!
Around the world in 80 pubs pub crawl
PB wil vast ook wel mee en Idz doet toch niets dus kan oook wel mee! met zn 4en een maandje zuipen voor maar 8.990 euro!!!quote:
Geniaalquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie gaat er met mij mee?!
Around the world in 80 pubs pub crawl
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:06 schreef The_Dean het volgende:
Hier in de derde keer
Dus Paula, komt wel goed schatje
We gaan dus met zn 5en!quote:
Lol.. fucking sweet..quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
PB wil vast ook wel mee en Idz doet toch niets dus kan oook wel mee! met zn 4en een maandje zuipen voor maar 8.990 euro!!!![]()
![]()
de foto's komen wel online!quote:
Of we laten ons sponsoren. Dan drukken we shirtjes met de sponsorsquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
We gaan dus met zn 5en!
Idz heeft toch wel 1,5 miljoen gewonnen met zn 150 staatsloten!
Maak me geen zorgen.. Heb voor 1500 euro ook een fucking dikke vakantie gehadquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de foto's komen wel online!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |