Link dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Zoek d'r maar een op hyves die wel door de keuring heen komt dan
Kom je nu pas achter??quote:Op donderdag 10 september 2009 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
't Is wel duidelijk dat Puala niks te doen heeft.
Problemen mee?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
't Is wel duidelijk dat Puala niks te doen heeft.
fok is zo crappy de laatste tijdquote:Op donderdag 10 september 2009 16:07 schreef AMDB het volgende:
De maximale inlogduur is verstreken, dus je bent nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Dat blijf ik krijgen als ik inlogMoet nu telkens bij Reageer m'n gebruikersnaam/ww opnieuw invoeren
dus je moet nu gewoon wachten tot je weg kan?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:29 schreef DjRex89 het volgende:
Iedereen moet nu wachten tot een image klaar is. Dat duurt alleen nog 1,5 uurDus niemand kan nu eigenlijk iets doen.
Nou... Dat is nog een heel gedoe.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dus je moet nu gewoon wachten tot je weg kan?
quote:
Gezelligquote:Op donderdag 10 september 2009 16:57 schreef DjRex89 het volgende:
Geen idee wat ik nou moet doenEerst maar eens wachten tot de image klaar is.
Dolle boelquote:
Wat wil je weten danquote:Op donderdag 10 september 2009 17:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja, zo veel weet ik niet van je, dus tot die tijd deel ik je mening
Kijk maar op mn hyvesquote:
quote:
quote:
djrex.jeweetwelquote:Op donderdag 10 september 2009 17:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb je mijn hyves anders wel gegeven
Zo ongeveer alles kan ik ziek. Vakantiefoto's, foto's van guus meeuwis, halfvastenbal, carnaval etcquote:Op donderdag 10 september 2009 17:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
djrex.jeweetwel
Maar volgens mij kun je toch niks zien als je geen vriendje bent
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles kan ik ziek. Vakantiefoto's, foto's van guus meeuwis, halfvastenbal, carnaval etc
Zal als ik thuis ben jouw foto's eens gaan bekijkenquote:
Nou, veel plezier er meequote:Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zal als ik thuis ben jouw foto's eens gaan bekijken
Trouwens nu niet denken dat ik alcoholist ben he, die foto's zijn gewoon op een fout moment gemaakt
Ik ga hier natuurlijk een hele uiteenzetting posten over de foto'squote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou, veel plezier er meeLaat me maar weten als je d'r eentje mooi vind of iets
![]()
Euhm, alcoholist, mwah. Je bent gewoon een feestbeest
Haha, dat hoeft ook weer niet he.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ga hier natuurlijk een hele uiteenzetting posten over de foto's
Hier hetzelfde, maar echt op foto's gaan doe ik dan nietquote:Mja, ik hou wel van een feestje ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |