Tja ik hou niet van mensen die de boel bedonderen.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Had d'r niet ontmaskert dan!
Ze is je aan het hosselenquote:
jajaquote:
Oeh, met de gedachten dat jij jouw edele derrière hebt neer gepland op de wc bril ga ik mijn bed in.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter dus ik meld het hier maar even, ik moet poepen.
HEUL NIET!!!quote:
quote:
Geilquote:Op donderdag 10 september 2009 01:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oeh, met de gedachten dat jij jouw edele derrière hebt neer gepland op de wc bril ga ik mijn bed in.
Weltrusten
Zie je nou welquote:Op donderdag 10 september 2009 01:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
HEUL NIET!!!
Ik ben gewoon vriendelijk
Ik hossel alleen mijn vriendin
Dat dusquote:Op donderdag 10 september 2009 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Maar ze heeft al een vriendin
Overrated:quote:Op donderdag 10 september 2009 01:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Pulp Fiction en de Kill Bill's zijn overrated.
BFF? Wat is dat?? Is dat ook iets geils??quote:Op donderdag 10 september 2009 01:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus
Ik zoek nog wel een nieuwe BFF
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:38 schreef Adolecens het volgende:
3 vrouwen die seks hebben is gewoon geil, dat heeft niks met liefde te maken en kan zo ff tussendoor
Jawel.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Overrated:
Kill Bill's
Pulp Fiction
Weltrustenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:39 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga nog ff eten en dan chillen met m'n vriendin..
Misschien tot later nog en anders: Welterusten lievurdsss
BFF = Best friends forevahhh
Best Friends Foreverquote:Op donderdag 10 september 2009 01:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
BFF? Wat is dat?? Is dat ook iets geils??
Nee... 3 heb ik er nog nooit tegelijk mogen aanschouwenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:39 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Vanwaar deze uitspraak?
Je zit toch niet naar een live uitvoering van deze geile sloeries te kijken?
Je moeder keer twee.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:39 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga nog ff eten en dan chillen met m'n vriendin..
Misschien tot later nog en anders: Welterusten lievurdsss
BFF = Best friends forevahhh
Dat klinkt mij wat te gayquote:
IG?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jawel.
QT's films:
1 IG
2 RD
3 PF
4 KB's
5 JB
6 DP
Ik ga maar gewoon slapen denk ik.quote:
Ik ben weg dan!quote:
4....quote:Op donderdag 10 september 2009 01:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee... 3 heb ik er nog nooit tegelijk mogen aanschouwen![]()
4 daarentegen wel!![]()
En op iets wat eerder is gezegd trouwens
Strak planquote:Op donderdag 10 september 2009 01:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon slapen denk ik.
http://twitter.com/shitmydadsaysquote:Op donderdag 10 september 2009 01:26 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen hier trouwens met Twitter die nog leuke dingen hebben om te volgen?
Erm, IBquote:Op donderdag 10 september 2009 01:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
IG?
Verder ben ik het met je eens, maakt Pulp Fiction nog niet overrated
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Strak planslaap lekker dan
! Ik ga m'n samenvatting maken en dan slapen
welterusten allemaal
![]()
!
Inglourious Basterds, bedoelt 'ie.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
IG?
Jawel, want iedereen vind het zijn beste film. Het is een briljante film, maar niet zijn beste.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
IG?
Sowieso staat die niet bovenaanquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
mag ik je tieten samenvatten tussen mijn handen.
Heb ik ook nooit beweerd.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jawel, want iedereen vind het zijn beste film. Het is een briljante film, maar niet zijn beste.
Ik vind van wel. Ik elk opzicht zelfs.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sowieso staat die niet bovenaan
In geen enkel opzicht zelfs
Omdat ie op elk lijstje ver boven QT's andere films staat.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit beweerd.
En hoe kom je bij iedereen?
Vond Pulp Fiction wel duidelijk beter dan Inglorious Basterds.
Hoewel ik IB wel weer veel vetter vond!
Ja, maar dat jij dat vindt wil nog niet zeggen dat dat zo is.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ik elk opzicht zelfs.
Christopher Waltz.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij dat vindt wil nog niet zeggen dat dat zo is.
In welk opzicht vind je hem dan beter dan alle andere QT films, wat deed IB echt anders waardoor hij het beste was?
Het is dan ook allemaal subjectiefquote:Op donderdag 10 september 2009 01:56 schreef iszinloos het volgende:
Sorry hoor maar IB is echt niet zo goed.
Een leuke film ja maar niks bijzonders.
IB steunt nogal zwaar op het natzi killing gebeuren vind ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is dan ook allemaal subjectief.
Er zijn zelfs mensen die Once Upon A Time In The West slecht vinden, maar die neem ik dan ook niet serieus.
Christoph Waltzquote:Op donderdag 10 september 2009 01:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Christopher Waltz.
Oh en ik moet mij ff nuanceren, het verschillende verhaallijnen samenbrengen ging QT toch iets beter af in PF.
Klopt. Boeien.quote:Op donderdag 10 september 2009 02:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
IB steunt nogal zwaar op het natzi killing gebeuren vind ik.
Dat maakt de film onmiddellijk al populair en vind ik jammer.
Ik heb overigens nooit gezegd dat ik IB slecht vond, ik vond hem zelfs superquote:Op donderdag 10 september 2009 01:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is dan ook allemaal subjectief.
Er zijn zelfs mensen die Once Upon A Time In The West slecht vinden, maar die neem ik dan ook niet serieus.
Nah, dat vond ik opzich nog wel meevallen, was nog minder dan ik had verwacht!quote:Op donderdag 10 september 2009 02:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
IB steunt nogal zwaar op het natzi killing gebeuren vind ik.
Dat maakt de film onmiddellijk al populair en het word niet veel meer dan dat ( vind ik jammer).
Oneens. Maar gelukkig blijft het subjectiefquote:Op donderdag 10 september 2009 02:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Christoph Waltz
Als dat hetgene is wat de film goed maakt moet je hem wel goed benoemen
Ja hij was goed, ja de film was goed en bruut en ik heb er van genoten!
Geweldige actie, veel humor, maar als geheel van film gewoon veel zwakker dan PF.
Zoals het aanwijzen van Göring, de flashyness bij Stiglitz en dat soort fragmentjes waren leuk, lachen, maar maakten de film wel minder.
Toch wel?quote:Sowieso was de verwikkeling van de verhaallijnen in PF tienduizend keer beter dan die van IB, maar daar ging PF ook wel redelijk over!
Maar het creëerde wel een hele hype voor de film uitkwam. In de film zelf valt het erg mee.quote:Op donderdag 10 september 2009 02:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nah, dat vond ik opzich nog wel meevallen, was nog minder dan ik had verwacht!
Besides, daar ging de film ook om, dus is niet meer dan logisch!
Ja en jaquote:Op donderdag 10 september 2009 02:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Oneens. Maar gelukkig blijft het subjectief![]()
[..]
Toch wel?
Klopt, vond die hype ook wel terecht, vond dat ze de trailer bijvoorbeeld bijzonder goed in elkaar hadden gezet, want er waren nog zoveel onverwachte dingen!quote:Op donderdag 10 september 2009 02:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar het creëerde wel een hele hype voor de film uitkwam. In de film zelf valt het erg mee.
Ik heb ook mensen gehoord die de film teleurstellend vonden omdat er te weinig nazi's werden vermoord en de dialogen te lang waren. Te lange dialogen in een QT-filmquote:Op donderdag 10 september 2009 02:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt, vond die hype ook wel terecht, vond dat ze de trailer bijvoorbeeld bijzonder goed in elkaar hadden gezet, want er waren nog zoveel onverwachte dingen!
Crankquote:Op donderdag 10 september 2009 03:53 schreef Siniti het volgende:
Crank is toch een enigszins over de top film.
Het is mijn of m'n, niet me.quote:Op donderdag 10 september 2009 06:51 schreef S.Seagal het volgende:
Vanavond naar Inglorious Bastards met me homeboy Chuck_Norris.
Kb. was een van de weinige die ooit in de SC postte.quote:Op donderdag 10 september 2009 07:33 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn er geen mods in KLB meer tegenwoordig?
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In combinatie met het woord homeboy kan dat best
Arg, ruilen?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:31 schreef Breathtaking het volgende:
Drie keer raden wie zich weer heeft verslapenik ben echt zo dom.
Ahhhw arme jijquote:Op donderdag 10 september 2009 08:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Arg, ruilen?
Ik moet pas om 09.15 beginnen zie ik net. Zit ik hier in m'n eentje![]()
Then get your lazy ass away from your seat and go to you fucking colleges.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahhhw arme jij![]()
![]()
! Ja ik wil graag ruilen.
Alhoewel, heb nog 20 minuten om me naar school te begeven.
Yesquote:Op donderdag 10 september 2009 08:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Then get your lazy ass away from your seat and go to you fucking colleges.
Universiteit Groningenquote:
Daar zitten Jos en Ricko toch ook ?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yes!
[..]
Universiteit Groningen
Ze heeft tot 08:59quote:Op donderdag 10 september 2009 08:49 schreef jordeeeh het volgende:
Ben je al weg?
Neequote:
Die zitten op de hogeschool geloof ik, maar wel op hetzelfde complex jaquote:Op donderdag 10 september 2009 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar zitten Jos en Ricko toch ook ?![]()
![]()
Godverdomme hequote:Op donderdag 10 september 2009 08:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee!
[..]
Die zitten op de hogeschool geloof ik, maar wel op hetzelfde complex ja!
Dan zal je sterretje binnenkort wel een rondje zijn gok ik zoquote:Op donderdag 10 september 2009 08:54 schreef Breathtaking het volgende:
Die zitten op de hogeschool geloof ik, maar wel op hetzelfde complex ja!
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zal je sterretje binnenkort wel een rondje zijn gok ik zo![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net alsof Bt zomaar met iedereen in bed dui..
[ afbeelding ]
je neemt FOK ietwat te serieus vrees ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Net alsof Bt zomaar met iedereen in bed dui..
[ afbeelding ]
Alsof zijn reactie serieus was.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je neemt FOK ietwat te serieus vrees ik.
Alsof de mijne dat wel wasquote:Op donderdag 10 september 2009 09:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Alsof zijn reactie serieus was.
Ik ben het niet met deze stelling eens.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:26 schreef LudoSanders het volgende:
Zit er net een gehandicapte jongen keihard te zingen in de bus op weg naar het station. Je maakt wat mee zo op de vroege ochtend. Overigens werd ik wel oké bevonden door hem getuige de 14.gif die hij me bij binnenkomst liet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |