Nadal in hooguit 4quote:Op donderdag 10 september 2009 18:14 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat verwachten jullie van Gonzalez tegen Nadal? Vind Nadal toch wel weer wat sterker spelen nu, kan wat moois worden.
Ik vind Nadal niet overtuigend spelen, denk dat ie de finale ook niet gaat halen. Óf Gonzalez vannacht óf Del Potro in de SF gaat Nadal uit het toernooi slaan als ie zo blijft spelen.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:14 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat verwachten jullie van Gonzalez tegen Nadal? Vind Nadal toch wel weer wat sterker spelen nu, kan wat moois worden.
Ik geef Del Potro de grootste kans eigenlijk, misschien dat Gonzo 'm wat kan afmatten met een potje van 4+ uur.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:35 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik vind Nadal niet overtuigend spelen, denk dat ie de finale ook niet gaat halen. Óf Gonzalez vannacht óf Del Potro in de SF gaat Nadal uit het toernooi slaan als ie zo blijft spelen.
Vervolg:quote:Op donderdag 10 september 2009 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind zelf Roland Garros het mooiste Grand Slam, heerlijk dat gebikkel op het gravel. Verder is de sfeer daar fantastisch.
Het voordeel is dan dat de dagsessie meteen overgaat in de avondsessie dus dan hoeven we niet lang op Nadal te wachten. Gaan jullie allemaal kijken naar Gonzalez-Nadal? Ik ben het wel van plan.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:51 schreef Ambrosius het volgende:
De Williams-zusjes maken er wel een lange partij van, op deze manier moeten we wel tot een uur of 9 wachten tot Cilic-Potro begint denk ik.
Sowieso, gaat toch een van de betere partijen van het toernooi worden, dat weet je gewoon nu alquote:Op donderdag 10 september 2009 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het voordeel is dan dat de dagsessie meteen overgaat in de avondsessie dus dan hoeven we niet lang op Nadal te wachten. Gaan jullie allemaal kijken naar Gonzalez-Nadal? Ik ben het wel van plan.
Mwah, ik zat meer te denken aan 2 slaapshiftsquote:Op donderdag 10 september 2009 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het voordeel is dan dat de dagsessie meteen overgaat in de avondsessie dus dan hoeven we niet lang op Nadal te wachten. Gaan jullie allemaal kijken naar Gonzalez-Nadal? Ik ben het wel van plan.
Ik wel, ik heb morgen vrijquote:Op donderdag 10 september 2009 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Somsquote:Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aan al je nachtsessies te zien heb je wel vaker vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |