quote:Op donderdag 10 september 2009 04:02 schreef TheGeneral het volgende:
6-0 Federer.
Briljant, werkelijk waar briljant deze set...![]()
![]()
Dat meen je niet serieus neem ik aan. Deze set was all out attack. Ongekend niveau.quote:Op donderdag 10 september 2009 04:03 schreef danusz1986 het volgende:
Briljiant wil k niet zeggen! Hij speelt zeer goed. Maar hij kan nog meer aanvallen!
[..]
6 games op love winnen dat moet ie, ja toch.quote:Op donderdag 10 september 2009 04:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus neem ik aan. Deze set was all out attack. Ongekend niveau.![]()
Ik heb juist het gevoel dat bij de Aus Open de prestaties minder zijn. Hier hebben we veel meer verrassende finalisten gehad dan tijdens de US Open. Hier stonden toch vaker twee toppers tegenover elkaar in de eindstrijd dan in Australie.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:50 schreef Klopkoek het volgende:
Dit is nu de vierde keer dat ik de US Open een beetje volg (Roland Garros en Wimbledon volgde ik al langer) maar dit is toch wel de minste grandslam. Typisch Amerikaans allemaal. Melodramatisch gedoe, achterlijk showgebeuren, twintig pauzemomenten per set (zodat er reclames kunnen worden uitgezonden en jij als kijker van een publieke omroep krijgt dan knalharde muziek voorgeschoteld) en dat ze in de laatste vijfde set doen aan een tie-break... daar moet je ook een Amerikaan voor zijn om dat zo te bedenken.
Bovendien meen ik, maar dat is slechts gevoel, dat op de Australian Open aantrekkelijker tennis wordt gespeeld.
Ik vind de avondpartijen op de US Open juist het leukst om te zien van alle GS'en. Hoop dat we alleen nog maar hele mooie partijen krijgen.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:06 schreef Leatherface het volgende:
De US Open is de slam die bij mij het minst leeft. Dat Arthur Ashe Stadium is gigantisch en zit vaak behoorlijk vol met luid publiek, maar het meest de intimiteit en sfeer van Wimbledon en Roland Garros. Ook Melbourne vind ik 'knusser' overkomen.
Ik vind ze voor ons jammer genoeg net wat te laat...quote:Op donderdag 10 september 2009 11:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind de avondpartijen op de US Open juist het leukst om te zien van alle GS'en. Hoop dat we alleen nog maar hele mooie partijen krijgen.
"komt ie!!"quote:Op donderdag 10 september 2009 11:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zit even naar Wickmayer-Bondarenko te kijken op de belg, maar wat roept dat kind elke keer als ze slaat?
I agree. Iedere keer als we bij een bepaald GS zijn denk ik weer: Deze is toch de mooiste, maar uiteindelijk heb ik dat gevoel bij alle vier en heb dus geen voorkeur.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef TubewayDigital het volgende:
ik vind ze alle 4 even leuk en heb geen voorkeur voor de een boven de ander. Ze hebben allemaal hun eigen charme en sfeer.
Met RG heb ik het minst, partijen duren daar vaak lang en vind het spel minder om naar te kijken dan op de andere baansoorten.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:06 schreef Leatherface het volgende:
De US Open is de slam die bij mij het minst leeft. Dat Arthur Ashe Stadium is gigantisch en zit vaak behoorlijk vol met luid publiek, maar het meest de intimiteit en sfeer van Wimbledon en Roland Garros. Ook Melbourne vind ik 'knusser' overkomen.
Nadal in hooguit 4quote:Op donderdag 10 september 2009 18:14 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat verwachten jullie van Gonzalez tegen Nadal? Vind Nadal toch wel weer wat sterker spelen nu, kan wat moois worden.
Ik vind Nadal niet overtuigend spelen, denk dat ie de finale ook niet gaat halen. Óf Gonzalez vannacht óf Del Potro in de SF gaat Nadal uit het toernooi slaan als ie zo blijft spelen.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:14 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat verwachten jullie van Gonzalez tegen Nadal? Vind Nadal toch wel weer wat sterker spelen nu, kan wat moois worden.
Ik geef Del Potro de grootste kans eigenlijk, misschien dat Gonzo 'm wat kan afmatten met een potje van 4+ uur.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:35 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik vind Nadal niet overtuigend spelen, denk dat ie de finale ook niet gaat halen. Óf Gonzalez vannacht óf Del Potro in de SF gaat Nadal uit het toernooi slaan als ie zo blijft spelen.
Vervolg:quote:Op donderdag 10 september 2009 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind zelf Roland Garros het mooiste Grand Slam, heerlijk dat gebikkel op het gravel. Verder is de sfeer daar fantastisch.
Het voordeel is dan dat de dagsessie meteen overgaat in de avondsessie dus dan hoeven we niet lang op Nadal te wachten. Gaan jullie allemaal kijken naar Gonzalez-Nadal? Ik ben het wel van plan.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:51 schreef Ambrosius het volgende:
De Williams-zusjes maken er wel een lange partij van, op deze manier moeten we wel tot een uur of 9 wachten tot Cilic-Potro begint denk ik.
Sowieso, gaat toch een van de betere partijen van het toernooi worden, dat weet je gewoon nu alquote:Op donderdag 10 september 2009 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het voordeel is dan dat de dagsessie meteen overgaat in de avondsessie dus dan hoeven we niet lang op Nadal te wachten. Gaan jullie allemaal kijken naar Gonzalez-Nadal? Ik ben het wel van plan.
Mwah, ik zat meer te denken aan 2 slaapshiftsquote:Op donderdag 10 september 2009 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het voordeel is dan dat de dagsessie meteen overgaat in de avondsessie dus dan hoeven we niet lang op Nadal te wachten. Gaan jullie allemaal kijken naar Gonzalez-Nadal? Ik ben het wel van plan.
Ik wel, ik heb morgen vrijquote:Op donderdag 10 september 2009 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Somsquote:Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aan al je nachtsessies te zien heb je wel vaker vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |