dat inderdaad, beetje richting wat kost een allochtoon verhaalquote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is ook maar hoe je het bekijkt. Genderdysforie: die willen natuurlijk een dure operatie, hebben allerlei psychische problemen, dat belast het zorgstelsel. En homo's die verspreiden AIDS, terwijl ze niet voor nieuwe kinderen zorgen.
Ik denk dat je beter die discussie niet aan moet willen gaan, waarbij je de waarde van een mensenleven aan het prille begin probeert te bepalen aan de hand van opbrengsten versus lasten, en op basis van de bedrijfseconomische analyse bepaalt of je de stekker eruit trekt of niet.
We hebben het hier over een mensenleven, Wonderer. Niet over een wasmachine.
Ja, psies. Als je medische zorg afhankelijk maakt van het Return-on-investment van de behandeling, dan zou je 55+ misschien wel helemaal niet meer moeten behandelen. En langdurig werkelozen ook niet. Of als je CITO toets niet haalt, hup euthanasie, want dat wordt nooit meer wat.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat inderdaad, beetje richting wat kost een allochtoon verhaal
Of geef alle mongooltjes ook maar een spuitje, of invaliden, of , of , of, of
juist Imagine that, behaal je de 65 jarige leeftijd, moet je je gaan melden voor een spuitje....want dan ga je geld kosten...ipv geld in het laatje brengen voor de staat/zorgquote:Op donderdag 10 september 2009 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, psies. Als je medische zorg afhankelijk maakt van het Return-on-investment van de behandeling, dan zou je 55+ misschien wel helemaal niet meer moeten behandelen. En langdurig werkelozen ook niet. Of als je CITO toets niet haalt, hup euthanasie, want dat wordt nooit meer wat.
Volgens mij is dat hetzelfde, hoewel statistiek niet mijn sterke punt is. Als 60% van de zeer premature babies later zwaar in de problemen komt, dan heeft elke zeer premature baby een kans van 60% op die aandoening.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nee, ik zei 60% heeft kans om iets te krijgen(60% van de babys te vroeg geboren) en niet...er is 60% kans dat íedere premature iets krijgt.
Het gaat niet om waarde, het gaat om verder kijken dan "ik wil een kind!". Kinderen krijgen mag best een bewuste goed overwogen keuze zijn, ook NA de conceptie. Het heeft impact, op je eigen leven, op de levens om je heen etc. Waarom zou alles moeten wijken voor die kinderwens?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is ook maar hoe je het bekijkt. Genderdysforie: die willen natuurlijk een dure operatie, hebben allerlei psychische problemen, dat belast het zorgstelsel. En homo's die verspreiden AIDS, terwijl ze niet voor nieuwe kinderen zorgen.
Ik denk dat je beter die discussie niet aan moet willen gaan, waarbij je de waarde van een mensenleven aan het prille begin probeert te bepalen aan de hand van opbrengsten versus lasten, en op basis van de bedrijfseconomische analyse bepaalt of je de stekker eruit trekt of niet.
We hebben het hier over een mensenleven, Wonderer. Niet over een wasmachine.
Dus... ouders die na een vruchtwaterpunctie besluiten om hun kindje met down te laten weghalen, zijn slechte ouders?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat als je een ouder bent die een kind weg wil doen omdat het toevallig een nare aandoening heeft je het daarna zeker niet opnieuw moet proberen en dat je een slechte oppervlakkige ouder bent.
Dat is projectie van jouw kant. Wat de drijfveren zijn van ouders om een kind te krijgen, staat los van of je een kind wel of niet medisch moet behandelen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:47 schreef wonderer het volgende:
Het gaat niet om waarde, het gaat om verder kijken dan "ik wil een kind!".
Maar dan ook alleen in een heterogeen twee ouder gezin! Want een kind hoort op te groeien bij een vader en een moeder. En als 1 van beide komt te vervallen door scheiding of what ever?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:49 schreef Xiance het volgende:
ik denk wel dat wonderer een valid punt heeft..
elke gek kan tegenwoordig maar zo kinderen krijgen!
eigenlijk zou er ook een bewijs van goed gedrag aan vooraf moeten gaan.
je mag ook niet zomaar autorijden!
Elke gek mag ook stemmen. Dat vind ik nog enger.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:49 schreef Xiance het volgende:
oeh lekker slapen straksquote:Op donderdag 10 september 2009 00:52 schreef Keukenkast het volgende:
Ik ben gelukkiger dan ooit,
Gelukkiger dan ooit
DRONKEN
maar nog niet gek
dat is onzin.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dan ook alleen in een heterogeen twee ouder gezin! Want een kind hoort op te groeien bij een vader en een moeder. En als 1 van beide komt te vervallen door scheiding of what ever?
Da's waar, maar op dit moment heb ik niet meer info dan dat, omdat niemand (hier is dat logisch, maar ook op dat andere forum) me heeft kunnen uitleggen wat de drijfveren voor zo'n beslissing kunnen zijn. Ik verwacht van niemand dat ze hun keuzes gaan verdedigen, ik wil gewoon graag weten wat mensen tot zo'n beslissing laat komen. Het enige dat ik wil, is beweegredenen kunnen begrijpen. Ik veroordeel niemand persoonlijk voor zijn keuzes, hooguit in het algemeen als generalisatie. Ik discussieer ook niet omdat ik mensen per se ergens van wil overtuigen, ik wil gewoon wederzijds begrip kweken. Zelf dingen leren en hopelijk anderen ook onderwijzen (niet noodzakelijk in dezelfde (deze) discussie).quote:Op donderdag 10 september 2009 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is projectie van jouw kant. Wat de drijfveren zijn van ouders om een kind te krijgen, staat los van of je een kind wel of niet medisch moet behandelen.
Owquote:Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is een liedje hoor,
Ik ben alleen stoned
er zijn niet veel mensen die mij mogen, ik ben ook totaal niet lief.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef Weemz het volgende:
[..]
Weet je, heel soms -echt heelt soms- denk ik dat wij elkaar best zouden mogen...
Precies. Zo zit de natuur in elkaar. Iedereen mag kinderen krijgen, we zien in de praktijk wel wie het redt.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:49 schreef Xiance het volgende:
Maar regeltjes en allerlei maatregelen die mensen tegen zichzelf in bescherming nemen, zorgen er waarschijnlijk voor dat ie uiteindelijk toch nog 90 wordt of zo... De mens (als geheel) is de natuur allang ontgroeid. We houden onszelf kunstmatig in leven en zorgen voor verzwakte genen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Precies. Zo zit de natuur in elkaar. Iedereen mag kinderen krijgen, we zien in de praktijk wel wie het redt.
Laatst zag ik een jongen van 15 bijna een doodsmak maken. Hij zat op de fiets, maar zijn petje waaide af. Dus liet hij zijn stuur los, om zijn petje vast te houden..
Het ging nog net goed, maar die wordt vast niet oud..
Wacht ff.. dat jij het er niet mee eens bent, dat kan. Maar dit is deels wel mijn mening. En daar is niks onzinnigs aan. Ieder zijn opvattingen toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat is onzin.
ik ken menig "normaal" gezin die niet weten wat opvoeding is, terwijl er genoeg eenouder gezinnen zijn waarbij de kinderen keurig opgevoed zijn.
het gaat mij er ook niet om of een kind een vader en een moeder heeft, het gaat mij erom dat veel kinderen gewoon slecht tot niet opgevoed worden omdat de ouders ontdekken dat er meer komt kijken bij vader en moedertje spelen dan een avondje doorzakken in de kroeg.
misschien is de drijfveer dat het onderwerp een levend mens is? ik zeg maar iets geksquote:Op donderdag 10 september 2009 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's waar, maar op dit moment heb ik niet meer info dan dat, omdat niemand (hier is dat logisch, maar ook op dat andere forum) me heeft kunnen uitleggen wat de drijfveren voor zo'n beslissing kunnen zijn. Ik verwacht van niemand dat ze hun keuzes gaan verdedigen, ik wil gewoon graag weten wat mensen tot zo'n beslissing laat komen. Het enige dat ik wil, is beweegredenen kunnen begrijpen. Ik veroordeel niemand persoonlijk voor zijn keuzes, hooguit in het algemeen als generalisatie. Ik discussieer ook niet omdat ik mensen per se ergens van wil overtuigen, ik wil gewoon wederzijds begrip kweken. Zelf dingen leren en hopelijk anderen ook onderwijzen (niet noodzakelijk in dezelfde (deze) discussie).
"hou me vast" van Volumia... heerlijk nummer in dat gevalquote:Op donderdag 10 september 2009 00:58 schreef Keukenkast het volgende:
Hou van me.
Knuffel me
Heb me liehiehiehiehief
Oh. Ik heb zo'n romantische knuffelbui nu
het stond er een beetje ongelukkig, ik bedoelde eigenlijk aan te geven dat ik je mening niet deelquote:Op donderdag 10 september 2009 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wacht ff.. dat jij het er niet mee eens bent, dat kan. Maar dit is deels wel mijn mening. En daar is niks onzinnigs aan. Ieder zijn opvattingen toch?
Ik vind jouw opmerking ook kant nog wal raken. Jij wil test baby's in gaan zetten om te kijken of mensen geschikt zijn en zo'n bewijs kunnen krijgen? En als jouw plan uitgevoerd zou worden dan heb je toch geen disfunctionerend gezin meer?
''geef me een vriendje'' van NU ONMIDDELIJK zou ook heel fijn kunnen helpenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
"hou me vast" van Volumia... heerlijk nummer in dat geval
dan hebben we toch eindelijk het [homo] denk uurtjequote:Op donderdag 10 september 2009 01:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat een serieuze discussie trouwens opeens.
Haha okequote:Op donderdag 10 september 2009 01:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
het stond er een beetje ongelukkig, ik bedoelde eigenlijk aan te geven dat ik je mening niet deel
nee, geen testbaby's, want de werkelijkheid is toch altijd anders.
hmm.. meer een soort van "Wat kunt u verwachten" snap je?
en wellicht zouden mensen die graag kinderen willen eerst eens een jaartje of wat een pleegkind in huis kunnen nemen.
Whahahahaquote:Op donderdag 10 september 2009 01:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
''geef me een vriendje'' van NU ONMIDDELIJK zou ook heel fijn kunnen helpen
Weet ik niet. Ergens denk ik een beetje van wel, maar het is zo'n grijs gebied. Maar ik vind het ook anders als een kind daadwerkelijk al op de wereld is ofzo. Ik weet het nietquote:Op donderdag 10 september 2009 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus... ouders die na een vruchtwaterpunctie besluiten om hun kindje met down te laten weghalen, zijn slechte ouders?
ik snap je vergelijking heel goedquote:Op donderdag 10 september 2009 01:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha oke
Maar uiteindelijk is toch alles anders. Zoals je zelf ook al zegt. Want hun echte baby is een huilbaby, of weet ik veel.
Dit is lastig. Omdat je dingen gewoon niet kunt vast leggen. Kijk maar naar huisdieren. Daar komen ook veel mensen van terug. (vreemde vergelijking wellicht)
ik heb het toch niet over een uitgebreide kosten/baten analyse?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
misschien is de drijfveer dat het onderwerp een levend mens is? ik zeg maar iets geks![]()
Koste wat het kost een mens laten leven terwijl het pijn heeft, en een levenlange zware ellende tegemoet gaat... dan zeg ik ja, laten we de levensvatbaarheid niet meer ondersteuen. maar als er een pijnloos leven, met een 'paar' operaties verholpen kan worden...en je een jaar later een gezond kindje naast je hebt zitten. dan is er toch niets mis mee om zo een kind te helpen bij de start..,dmv die couveuse?
ik begrijp jou beeld wel, maar dat je zorgstelsel kosten belasting ernaast legt...dat is raar man... mensen leven met wat dan ook moet je niet gaan willen ophangen aan mogelijke kosten en 'omgevings impact' zo zakelijk kán een leven niet bekeken worden denk ik
quote:Op donderdag 10 september 2009 01:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik heb het toch niet over een uitgebreide kosten/baten analyse?Dat nemen jullie veel te letterlijk. Maar je mag als aanstaande aspirerende ouder best even stilstaan bij de impact die jouw kind kan hebben op de rest van de wereld. Da's niet meer dan fair. Het is toch ook niet eerlijk dat stellen die een kind willen adopteren echt JAREN moeten wachten en aan allerlei eisen moeten voldoen en verstandelijk gehandicapten gewoon mogen "fokken"? Dat is echt zo scheef... Als het niet je eigen vlees en bloed is, moet je ineens wel nadenken "of je dit wel wil"?
Ach, je zal best lieve kanten hebben toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:54 schreef Xiance het volgende:
er zijn niet veel mensen die mij mogen, ik ben ook totaal niet lief.
maar wel lief van je![]()
ik moet er van blozen
je magh me altijd PM'enquote:Op donderdag 10 september 2009 01:12 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach, je zal best lieve kanten hebben toch?
Ik kan me best vinden in je verhalen soms...
Naja, we hebben het er nog wel een keer over, ik ga nu slapen. Morgen weer college.
Ja, en dat zijn dingen die je gewoon niet kunt voorzien.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoezo ímpact op de rest van de wereld' je volmaakt gezonde kind kan ook als ie groot is een bomaanslag in het centrum van madrid plegen met 100+ doden...
![]()
het deeltje wat ik aan jou beweegredenen niet begrijpt is dat je dat aanhaalt, impact op de omgeving
het kan mij vrij weinig verrotten ofze naast me een kind hebben dat continue naar de dokter moet
Je inbox is volquote:
Heul niet (meer).quote:
Staat het 100% zeker vast dat een zo vroeg prematuur kindje adhd gaat krijgen dan? of zoiezo een gedragstoornis?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn dingen die je gewoon niet kunt voorzien.
Maar als dat kind naast je de hele dag loopt te krijsen en jouw spullen stukmaakt omdat het onhandelbaar is, lijkt me wel dat je er last van hebt.
Of, veel simpeler, de schoonouders die geacht worden op te passen omdat de kersverse ouders even niet hadden verwacht dat je zo'n kind niet alleen kunt laten.
Neen.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Staat het 100% zeker vast dat een zo vroeg prematuur kindje adhd gaat krijgen dan? of zoiezo een gedragstoornis?
nah zie daarquote:
Natuurlijk niet, niks is 100% zeker. Maar...quote:Op donderdag 10 september 2009 01:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Staat het 100% zeker vast dat een zo vroeg prematuur kindje adhd gaat krijgen dan? of zoiezo een gedragstoornis?
quote:Op 10-jarige leeftijd heeft bijna de helft van de kinderen een beperking of handicap, zes maal zoveel als normaal (Den Ouden et al., 1998). Het gaat dan om beperkingen bij het lopen, gebruik van handen, zien, horen, praten en bij het denken, leren en begrijpen. Heel vaak is er sprake van op zich kleine beperkingen, maar ze komen vaak in combinatie voor en kunnen dan toch veel hinder geven (Van der Lee, 2001).
En dat gaat terug tot 30 weken, geloof ik.quote:Vroeggeborenen scoren als groep gemiddeld belangrijk slechter bij IQ-tests dan kinderen die voldragen zijn geboren (Breslau et al., 1994). Met betrekking tot de geestelijke ontwikkeling blijkt dat dertig procent van de vroeggeborenen op 11-jarige leeftijd een beneden gemiddeld IQ hebben (<85) en dit is bijna twee keer zo veel als in de normale bevolking.
Ik heb het niet alleen over adhd. Dat was een voorbeeld vanwege de correlatie met de vroeggeborenen van de laatste decennia die in leven blijven.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef Tha_Erik het volgende:
ADHD is trouwens niet onoverkomelijk. Nauwelijks reden om het kind dan maar niet te hebben en een "gelukte" versie te maken.
ja en daarbij zijn er ook hordes kutkinderen die géén adhd of wat dan ook hebben en gewoon een kutkarakter hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 01:29 schreef Tha_Erik het volgende:
ADHD is trouwens niet onoverkomelijk. Nauwelijks reden om het kind dan maar niet te hebben en een "gelukte" versie te maken.
Da's weer een heel andere discussiequote:Op donderdag 10 september 2009 01:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja en daarbij zijn er ook hordes kutkinderen die géén adhd of wat dan ook hebben en gewoon een kutkarakter hebben
thahah ja zo van ' zo em...beetje vervelend knulletje dat je daar hebt buurvrouw' en zij dan stotterend jokt 'ja adhd'quote:Op donderdag 10 september 2009 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's weer een heel andere discussieMensen die een aandoening gaan gebruiken als excuus, vooral ze het niet hebben.
Ja, nou, daar ben ik dus niet zo zeker van. En als ze het al zeggen, of de ouders daar naar luisteren.quote:Op donderdag 10 september 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Doktoren zeggen het echt wel met nadruk als het er té slecht voorstaat voor een kind.
ja inderdaad, I dunno man. heb toch wel bij van die échte ziekenhuis docu's zien gebeuren dat met klem word gezegt dit heeft geen nutquote:Op donderdag 10 september 2009 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, nou, daar ben ik dus niet zo zeker van. En als ze het al zeggen, of de ouders daar naar luisteren.
Aan de andere kant, als je net bent bevallen van iets ter grootte van een action man, en je bent hartstikke bang je kind kwijt te raken, en de dokter zegt "[honderd adviezen tegen], maar het zou kunnen overleven", dan denk je natuurlijk ook niet na. Misschien is dat ook wel een beetje te veel gevraagd.
Ik ben te laat geboren. Vandaar dat ik zo geweldig benquote:Op donderdag 10 september 2009 01:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, niks is 100% zeker. Maar...
[..]
[..]
En dat gaat terug tot 30 weken, geloof ik.
http://www.vroeggeboorte.nl/1659958.htm
lekker geslapen. Tof gedroomd ? Heb je d'r een beetje zin an ?quote:Op donderdag 10 september 2009 06:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben te laat geboren. Vandaar dat ik zo geweldig ben
Maar misschien hadden mijn ouders wel moeten zeggen: Ja hallo, nou hoeft 't niet meer hoor! EXIT!
dankjewelquote:Op donderdag 10 september 2009 06:40 schreef Vlarp het volgende:
'morge![]()
Ik zet vast koffie klaar, hoeft Stroek dat niet te doen
* Xiance kust Stroekie's voorhoofdquote:Op donderdag 10 september 2009 06:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maakt een keizerlijke buiging
c'est très bien pour vousquote:Op donderdag 10 september 2009 06:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
* Xiance kust Stroekie's voorhoofd
goeie morgen liefje
nog twee weken en dan ga ik lekker een weekendje naar parijs
moi aussie, au cegoignequote:Op donderdag 10 september 2009 07:05 schreef Xiance het volgende:
deux cafe!
da's de enige franse zin die ik uit mn hoofd ken
voor de rest hebben we een landkaart en een woordenboek
t zal vast goed komen![]()
enfin, ik gben werken![]()
Nee. Nee. Uhm... ja.quote:Op donderdag 10 september 2009 06:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lekker geslapen. Tof gedroomd ? Heb je d'r een beetje zin an ?
quote:Op donderdag 10 september 2009 07:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je wil weer terug je bed in ?
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 september 2009 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig is het alweer bijna weekend
dit maal geen politie met honden ?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:24 schreef MisterO het volgende:
G'morgen![]()
Wakker worden met knalharde muziek zorgt er wel voor dat je snel wakker bent
Nope, wel met keelpijn en hoofdpijn, maar hopelijk gaat dat vanzelf weg doordat ik vandaag heb ontbetenquote:Op donderdag 10 september 2009 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit maal geen politie met honden ?
lukt het hem dan niet altijd ?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En het hopelijk binnen gaat houden.
je wordt wel verwend zo op de vroege ochtendquote:Op donderdag 10 september 2009 08:44 schreef MisterO het volgende:
Ach van een tosti met kaas ga ik niet kotsen![]()
Ik ben naar mn werk
Dat vind ik nogal wat!quote:
Ik drink de koffie hier niet, die is te smerig...quote:Op donderdag 10 september 2009 10:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal wat!
En hoe bevalt het? Heb je al échte koffie gehad ipv de Stroekie-versie? Met iets erbij?
Ooohhh als dát op je werk gelezen wordt, dan ben je echt de sjaak....quote:Op donderdag 10 september 2009 10:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik drink de koffie hier niet, die is te smerig...
Ik haal 's morgens wel een bakkie pleur op het station
Vroeger hadden we bij de scouting een grote groepsknuffelbeer en die heette Mastruquote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld.
Ik ben mijn knuffelbeer in Limburg vergeten, en eigenlijk mis ik hem best een beetje.
Want altijd als ik naar bed ga voel ik eerst rond of ik hem vind en dan kan ik hem zo lekker tegen me aan kan drukken en zo.
En ik word nog altijd heel rustig van meneer de Beer als ik me druk maak of moet huilen of zo
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Vroeger hadden we bij de scouting een grote groepsknuffelbeer en die heette Mastru
Dat lezen ze niet..quote:Op donderdag 10 september 2009 10:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh als dát op je werk gelezen wordt, dan ben je echt de sjaak....
Maar wat moet je toch elke dag vroeg weg! Ben je nog steeds naar een pand op zoek om in te wonen..?
KK is leuk om te zien jaquote:Op donderdag 10 september 2009 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]Een soort Keukenkast dus?
Wat zit Maxima haar haar leuk zeg.
En KK, ik heb het net nog even aan mijn vriend gevraagd, die nooit liegt en die zei na het zien van jouw fotoboek: "leuke kop heeft die jongen, helemaal niet lelijk, hoe komt ie erbij". Hou je nou op met zeuren?
Jij daarentegenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef Baltar het volgende:
Dat heb ik vanaf begin gezegd, niets mis met KK
*tranen opgedrogend*quote:
Net als ik trouwens. Kom niet verder dan mijn poes.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
*tranen opgedrogend*
zegt er een veilig zonder een foto van zichzelf in het FoBo te hebben.......
Jij was van het bedorven karakter toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat was mijn lot toch al?
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:02 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal
Feleciteer mij allemaal, ik heb weer een job maar dit keer vanuit huis![]()
![]()
![]()
wijn zuipen en werken gaat dat samen
Ja, ik zal het wel te lang buiten de koeling gehouden hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij was van het bedorven karakter toch?
ik drink thuis altijd wijn bij de lunchquote:Op donderdag 10 september 2009 12:11 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd Nuno. Wat is dat voor baan waarbij je wijn moet drinken?
Ik wilde prostitué typen.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:11 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd Nuno. Wat is dat voor baan waarbij je wijn moet drinken?
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wilde prostitué typen..
Kan je dan nog werken smiddags? Ik ben dan tot weinig meer in staat.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik drink thuis altijd wijn bij de lunch
quote:
Fontys Hogeschool voor de Journalistiek. Ik heb zo college.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond mezelf ook altijd lelijk toen ik rond de 20 was en als ik nu foto's van mezelf zie uit die tijd, denk ik: wat een schatje, waarom zag ik dat toen niet?
Wie is FJH?
bij ons oudjes tikt de alcohol sneller aanquote:Op donderdag 10 september 2009 13:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je dan nog werken smiddags? Ik ben dan tot weinig meer in staat.
Maar jij bent toch ook nog steeds een schatje ?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond mezelf ook altijd lelijk toen ik rond de 20 was en als ik nu foto's van mezelf zie uit die tijd, denk ik: wat een schatje, waarom zag ik dat toen niet?
Wie is FJH?
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook nog steeds een schatje ?
Nick is toch nog steeds hartstikke gelukkig met je ? en jij toch ook met hem ?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:11 schreef SCH het volgende:
[..]SCHatje. Ja hoor. Alleen was ik toen zo onschuldig en slank en nu ben ik dik en bedorven
Maar ik ben nog steeds de moeite, maar nu vooral in de zin van 'gezellig'
Ik zal het hem even vragenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nick is toch nog steeds hartstikke gelukkig met je ? en jij toch ook met hem ?
de vraag bestaat uit 2 delen, eentje mag je navragen, maaar die ander kan je toch wel direct zelf beantwoorden ?quote:
na de lunch ben ik opmijn bestquote:Op donderdag 10 september 2009 13:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je dan nog werken smiddags? Ik ben dan tot weinig meer in staat.
Heel goedquote:Op donderdag 10 september 2009 12:28 schreef Keukenkast het volgende:
Jaaa.
KK voelt zich weer goed en aantrekkelijk en slim, want hij maakte net hele goede tentamens![]()
je gaat nu niet meer naar rome?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:02 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal
Feleciteer mij allemaal, ik heb weer een job maar dit keer vanuit huis![]()
![]()
![]()
wijn zuipen en werken gaat dat samen
nope ik blijf tot half jan. thuis in een adviserende rolquote:Op donderdag 10 september 2009 13:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je gaat nu niet meer naar rome?
alles wat de Tasca op de hoek maaktquote:Op donderdag 10 september 2009 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een in wijn gemarineerde rollade ?
gefeliciteerd manquote:Op donderdag 10 september 2009 13:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nope ik blijf tot half jan. thuis in een adviserende rol![]()
![]()
![]()
toemaarquote:Op donderdag 10 september 2009 13:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nope ik blijf tot half jan. thuis in een adviserende rol![]()
![]()
![]()
Tuurlijk ben ik gelukkig met 'm. Anders zouden we het niet zo lang volhoudenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de vraag bestaat uit 2 delen, eentje mag je navragen, maaar die ander kan je toch wel direct zelf beantwoorden ?
leuk liedjequote:
dank je. ik ben zoooooooooooooooooooo blij, je weet niet half.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gefeliciteerd man![]()
doe je goed
IK BEN EN BLIJF DE UBERBITCHquote:Op donderdag 10 september 2009 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
Moet ik nog teruglezen of is het weer dezelfde bullshit? SSDD?![]()
wie is a big bitch en wie is de uberbitch?![]()
18 lentes toch al ?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik gelukkig met 'm. Anders zouden we het niet zo lang volhouden
sex om het te vieren?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je. ik ben zoooooooooooooooooooo blij, je weet niet half.
gewoon de juiste mensen neuken sprekenquote:
quote:
dus tot het einde van het jaar conference calls op vrijdag vanaf je eigen balkonquote:Op donderdag 10 september 2009 13:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je. ik ben zoooooooooooooooooooo blij, je weet niet half.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil nuquote:
ben jij altijd en overal zo passief, of ook soms wel actiefquote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
gefeliciteerd met je thuisblijven.
Ik ben ook weer aan het solliciteren. Maar niet echt actief. Ik vind between jobs ook lekker.
ik was niet in between jobs hoor, werd gewoon betaaldquote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
gefeliciteerd met je thuisblijven.
Ik ben ook weer aan het solliciteren. Maar niet echt actief. Ik vind between jobs ook lekker.
ga je vast oefenen op je koffiebuurjongen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil nu![]()
maar je bent niet hier
of in het cafe op de hoek, met de buurjongen en nog meer lekkersquote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus tot het einde van het jaar conference calls op vrijdag vanaf je eigen balkon
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij altijd en overal zo passief, of ook soms wel actief
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:04 schreef SCH het volgende:
[..]
In januari 20![]()
Langer dan Mieke en KK samen oud zijn dus
misschien ff een werkbezoek plannenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil nu![]()
maar je bent niet hier
NL wordt wel een van mijn landenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien ff een werkbezoek plannen
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
NL wordt wel een van mijn landen
jij valt in de catagorie work en niet pleasure ?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien ff een werkbezoek plannen
work mixes with pleasurequote:Op donderdag 10 september 2009 14:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij valt in de catagorie work en niet pleasure ?
hooguit dat iemand hier iemand anders een oor aan naaitquote:
Tis geen datingsite hierquote:
ik had net onze correspondent in Parijs aan de telefoon.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef Baltar het volgende:
Zouden Ang3l en Mex elkaar al gevonden hebben?
En zenuwen waren acheraf zeker helemaal niet nodig geweestquote:Op donderdag 10 september 2009 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had net onze correspondent in Parijs aan de telefoon.
Hij is nadat hij zijn spullen in het hotel had gedumpt, met de goed bevallende Mexicaan meteen naar het kerkhof gegaan, dat vond ik wat morbide, maar goed, hij belde vanf de voet van het graf van Maria Callas
Hij ging er toch twee ontmoeten daar?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef Baltar het volgende:
he bah...quote:Op donderdag 10 september 2009 15:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
En zenuwen waren acheraf zeker helemaal niet nodig geweest![]()
Beviel de mexicaan pas nadat er langs het hotel gegaan was?
ik vraag mij dan af of hij heel de weg Guus Meewis met Kedeng Kedeng op gehad heeftquote:Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef Baltar het volgende:
Je mag straks wel een glaasje Baileys Coffee komen drinken thuisquote:Op donderdag 10 september 2009 15:52 schreef mike_hunt het volgende:
imand nog een mop? ik ben een beetje sjaggie.
ik zeg, al die kromdenkende vervloekte heteros die ons topic binnen vallen zouden collectief verkracht moeten worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:57 schreef PhalanX het volgende:
Het gaat over kinderen in een [homo]-topic?
Ik zeg... ik ben TEGEN homostellen die kinderen adopteren of opvoeden.
blijft de uitslag geheim tot vanavond even voor 20.00 uur?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben benieuwd of ik eigenlijk ondertussen stiekum al miljonair ben
hoeveel is de hoofdprijs?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben benieuwd of ik eigenlijk ondertussen stiekum al miljonair ben
meneer is zeker de lader van de telefoon vergeten, want mijn smsjes blijven nog onbeantwoordquote:Op donderdag 10 september 2009 15:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het was maar een kort niet al te diepgaand gesprek, met name omdat hij in aanwezigheid van Maria was toen hij me belde.
Anders had ie me nooit gebeld en had ik ook net als iedereen moeten wachten tot woensdag
Spannend!quote:Op donderdag 10 september 2009 15:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga dinsdag een woning bekijken in Rotterdam![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 15:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zeg, al die kromdenkende vervloekte heteros die ons topic binnen vallen zouden collectief verkracht moeten worden.
...
mijn stemming is momenteel ook zeer... bruut...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat ben je weer bruut!..........................geil
![]()
een testsetje? deelde ze die uit?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je mag straks wel een glaasje Baileys Coffee komen drinken thuis
ik heb een testsetje gekregen
Zie ik hier nu toch iets moois opbloeien als een lange afstandsrelatie tussen jullie twee ?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat ben je weer bruut!..........................geil
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn stemming is momenteel ook zeer... bruut...
nee,quote:Op donderdag 10 september 2009 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zie ik hier nu toch iets moois opbloeien als een lange afstandsrelatie tussen jullie twee ?
Nee, ik houd niet van high maintenance jongens.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zie ik hier nu toch iets moois opbloeien als een lange afstandsrelatie tussen jullie twee ?
je kon er voor inschrijven en toen zijn er 1700 gelukkigen gekozen die erover moeten gaan praten in hun omgevingquote:Op donderdag 10 september 2009 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een testsetje? deelde ze die uit?![]()
is dit weer een neiuwe variant op de gewone baileys?
euh,,,ik ben geen gay hoor, i just love cock.quote:
goedquote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee,
mike wou niet ingaan op mijn geflirt, dus nu mag ie ook in de grond zakken wat dat aan gaat.
hoe is het liefje?
dat model heet toch zeker geen Kitty, maar daar wil ik wel Hello tegen zeggenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
Hello kitty onderbroek![]()
[ afbeelding ]
o, leuk!! groot huis?quote:
nee, hij heeft aangegeven, net als aan iedereen, dat hij niemand zou bellen of sms-en, dit telefoontje was dan ook een bijzonder voorrecht wat ik toeschrijf aan de mariaverschijning, Maria en ik hebben een sterke band blijkt wel, sterker als Ang3ls principequote:Op donderdag 10 september 2009 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
meneer is zeker de lader van de telefoon vergeten, want mijn smsjes blijven nog onbeantwoord
nee stel je voor, je zou eens wat meer moeite moeten doen dan enkel met je gat omhoog op een stel banden hoeven liggen..quote:Op donderdag 10 september 2009 16:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van high maintenance jongens.![]()
Pallanx is geen hetero, Phallanx is de verjaagde Kugari Kenquote:Op donderdag 10 september 2009 15:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zeg, al die kromdenkende vervloekte heteros die ons topic binnen vallen zouden collectief verkracht moeten worden.
...
och, ik heb geen reden tot klagenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed![]()
met jou minder zo te lezen
kusknuffelkroel
hmmz nee.,.. die wil je niet eens neuken al zou die vrijwillig op een stapel banden gaan liggenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Pallanx is geen hetero, Phallanx is de verjaagde Kugari Ken
er zijn in NL intussen 3 officiele Bayley's varianten, original, mint en caramel.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een testsetje? deelde ze die uit?![]()
is dit weer een neiuwe variant op de gewone baileys?
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zijn in NL intussen 3 officiele Bayley's varianten, original, mint en caramel.
Deoriginele blijft de lekkerste.
Mensen in mijn omgeving weten als ik Bayley's ga drinken men allert moet zijn, dan ben ik zo scherp als een tochtige vaars in april
GEEN ijjsklontjes, dat is echt zonde, teneerste doe je ook geen ijsklontjes in melk bijvoorbeeld,ijsklontjes en zuivelquote:Op donderdag 10 september 2009 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kon er voor inschrijven en toen zijn er 1700 gelukkigen gekozen die erover moeten gaan praten in hun omgeving
fles zit nog dicht dus ik weet niet of het te zuipen is, maar ach er zit alcohol in, dus dat zal wel
ik zocht eigenlijk nog wel iemand die wil komen liggen zodat ik het op gepaste wijze met ijsklontjes in een mannennavel kan presenteren aan gasten
ze zijn druk, snap dat danquote:Op donderdag 10 september 2009 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
meneer is zeker de lader van de telefoon vergeten, want mijn smsjes blijven nog onbeantwoord
high maintenance heeft niets te maken met moeite voor iemand doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee stel je voor, je zou eens wat meer moeite moeten doen dan enkel met je gat omhoog op een stel banden hoeven liggen..
whateverquote:Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
high maintenance heeft niets te maken met moeite voor iemand doen.
zo'n testpanel?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kon er voor inschrijven en toen zijn er 1700 gelukkigen gekozen die erover moeten gaan praten in hun omgeving
fles zit nog dicht dus ik weet niet of het te zuipen is, maar ach er zit alcohol in, dus dat zal wel
ik zocht eigenlijk nog wel iemand die wil komen liggen zodat ik het op gepaste wijze met ijsklontjes in een mannennavel kan presenteren aan gasten
een drol? ik ben veel dingen genoemd, maar nog niet dit.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
whatever![]()
ik vind je soms gewoon een enorme drol..
maar ik vind je wel kei lief! en ook best wel te pruimen!
ik koop zo'n mooi huisje aan de overtoom, aan het vondelpark in Amsterdam, daar heb je niets onder een miljoen, en met alle aanpassingen zal het uiteindelijk wel op 2 mln zitten, maar goed, ondertussen dat ze dat renoveren, verbouwen en een boudoir aanleggen ga ik eerst een jaar of wat op werledreis, vrienden mogen dan inhaken/aanhaken om mee te gaan op bepaalde trajecten, dus Mike, als je mee wilt met mequote:Op donderdag 10 september 2009 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, leuk!! groot huis?
xat te voor de grap te kijken wat een huis kost in A'dam. onder de 300.000 is er niets. Je mag dan wel heeel veel verdienen omdat bij elkaar te krijgen. (Of twee verdieners)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
je bedoelt sight-seeing?quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik koop zo'n mooi huisje aan de overtoom, aan het vondelpark in Amsterdam, daar heb je niets onder een miljoen, en met alle aanpassingen zal het uiteindelijk wel op 2 mln zitten, maar goed, ondertussen dat ze dat renoveren, verbouwen en een boudoir aanleggen ga ik eerst een jaar of wat op werledreis, vrienden mogen dan inhaken/aanhaken om mee te gaan op bepaalde trajecten, dus Mike, als je mee wilt met me
jammer voor je maar ik win vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je ook vast wel eens Amarula geproeft ?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
dronk dat ook wel veel vroeger, maar na 1 fles ben ik er wel klaar mee. Er zit dan een soort residue op je tong.
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik koop zo'n mooi huisje aan de overtoom, aan het vondelpark in Amsterdam, daar heb je niets onder een miljoen, en met alle aanpassingen zal het uiteindelijk wel op 2 mln zitten, maar goed, ondertussen dat ze dat renoveren, verbouwen en een boudoir aanleggen ga ik eerst een jaar of wat op werledreis, vrienden mogen dan inhaken/aanhaken om mee te gaan op bepaalde trajecten, dus Mike, als je mee wilt met me
ja, huizen aan het Vondel is echt duur. Mijn huis zit een straat achter de Vondel. (eigenlijk van moeders, maar die woont in Amstelveen dus heb ik dat huis in Amsterdam toegeeigend.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk wil ik wel mee, Ik heb toch geen baan.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Rotterdam, schat, Rotterdam!quote:Op donderdag 10 september 2009 16:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, leuk!! groot huis?
xat te voor de grap te kijken wat een huis kost in A'dam. onder de 300.000 is er niets. Je mag dan wel heeel veel verdienen omdat bij elkaar te krijgen. (Of twee verdieners)
ola oerquote:
Nee hoor.. ik, al is het maar 5,5 miljoen danquote:Op donderdag 10 september 2009 16:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jammer voor je maar ik win vanavond
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een drol? ik ben veel dingen genoemd, maar nog niet dit.![]()
![]()
heb voor morgen geen huiswerkquote:Op donderdag 10 september 2009 16:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola oer![]()
![]()
je huiswerk al gemaakt voor morgen? wat is het? de tafel van 3?
wat doe je voor werk? Nee, ik bedoel niet je bedrijfje...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
och, ik heb geen reden tot klagen
ik heb enkel een donderstormachtige hoofdpijn, en personeel dat niet voldoet..
en daar kan ik slecht tegen.. perfectionist als ik ben..
Nee, ken ik niet. Smaakt zeker hetzelfde ongeveer...?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je ook vast wel eens Amarula geproeft ?
tja het is "romig" hequote:Op donderdag 10 september 2009 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
dronk dat ook wel veel vroeger, maar na 1 fles ben ik er wel klaar mee. Er zit dan een soort residue op je tong.
Misschien kan je vooruit werken. Deed ik ook vaak.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb voor morgen geen huiswerk
Catering Managerquote:Op donderdag 10 september 2009 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat doe je voor werk? Nee, ik bedoel niet je bedrijfje...
HAHAHAHAHAHAAHquote:
ow je komt ook in coffeeshops.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo'n testpanel?
heb ik vroeger ook gedaan. met een groepje nieuwe producten testen en daarover praten. Verdiende wel lekker. 50 gulden per avond. KOn het meteen doorsluisen naar de coffeeshop.![]()
Toe maar manager.quote:
oh en jij hebt daar al een huis eigenlijk dus, wie woont daar nu dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, huizen aan het Vondel is echt duur. Mijn huis zit een straat achter de Vondel. (eigenlijk van moeders, maar die woont in Amstelveen dus heb ik dat huis in Amsterdam toegeeigend.)![]()
Tuurlijk wil ik wel mee, Ik heb toch geen baan.
Nee zitte Amarula bessen in, komt uit Zuid Africa maar is tegenwoordig goed verkrijgbaar in NL slijterijquote:Op donderdag 10 september 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet. Smaakt zeker hetzelfde ongeveer...?
Staat op het moment helemaal geen serie op het programmaquote:Op donderdag 10 september 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Misschien kan je vooruit werken. Deed ik ook vaak.![]()
of staat er weer Zeg ns AAA BSG op het programma.
IK ben nu weer met the Nanny bezig. Het blijft leuk.
Je hebt je huis opengesteld daarvoor? Niet bang dat ze de boel gingen vernielen and shit?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow je komt ook in coffeeshops.
Mijn huisje heeft heel lang de naam gehad van de enige coffeeshop in Nuenen.
Ik heb jarenlang een groep jongeren begleid die veel op straat hingen en veel softdrugs gebruikten.
Ik had een soort particuliere inloopjongerencentrum.
Die jongens die kwamen noemde ik de blowkids, intussen zijn die jongens allemaal behoorlijk volwassen mannen gemiddelde leeftijd 23, ik heb ze zo'n jaar of 8 begleid, ze studeren nu veelal en wonen verspreid over het land, dus ze komen nog maar heel zelden
haha soms.. heeeel soms..quote:Op donderdag 10 september 2009 16:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Toe maar manager.Kan je mensen orders geven.
![]()
![]()
lekker bazig zijn.
Tis mijn moeders huis, maar die woont er al jaren niet meer. IK heb er in het begin nog gewoond. Ik verhuur het nu aan expats voor 1 of 2 jaar. (niet langer want als ik misschien in Nederland wil gaan wonen, trap ik die Jappen eruit. hahahaha ) Ik moet toch ook een inkomen hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh en jij hebt daar al een huis eigenlijk dus, wie woont daar nu dan?
Mike, wist jij al hoe gedienstig ik ben![]()
and your secret is save with me
heb je de serie V al gezien?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Staat op het moment helemaal geen serie op het programma
Maar is daar kans op dan dat je definitief naar NL terug komt?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tis mijn moeders huis, maar die woont er al jaren niet meer. IK heb er in het begin nog gewoond. Ik verhuur het nu aan expats voor 1 of 2 jaar. (niet langer want als ik misschien in Nederland wil gaan wonen, trap ik die Jappen eruit. hahahaha ) Ik moet toch ook een inkomen hebben.
vroeger wel eens iets van gezienquote:Op donderdag 10 september 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je de serie V al gezien?
chocomel met alcohol?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee zitte Amarula bessen in, komt uit Zuid Africa maar is tegenwoordig goed verkrijgbaar in NL slijterij
lijkt op chocomel met alcohol
Het maakt me niet zoveel uit waar ik woon. Toen ik in Spanje zat, had ik nog overwogen om die baan aan te nemen en daar te gaan wonen.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar is daar kans op dan dat je definitief naar NL terug komt?
kan je daar nog wennen na het kosmopolitische NYC ?
begleiden ging in samenwerking met maatschappelijk werk, politie en jongerenwerk.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je hebt je huis opengesteld daarvoor? Niet bang dat ze de boel gingen vernielen and shit?
Hoe bedoel je begeleiden? Is dat ook je werk (deels)?
O, dus je huis is nog steeds een coffeeshop? hm, kom ik wel een keertje Jack Herrer halen bij je. O nee, je verkoop niet.
juyist wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit waar ik woon. Toen ik in Spanje zat, had ik nog overwogen om die baan aan te nemen en daar te gaan wonen.
Moeder wilt weer dat ik in Nederland kom wonen. Ze vindt het maar niets dat ik daar zit en ze kwam vaak langs (paar keer per jaar) maar nu ook minder. Ze heeft reumatische artritis en kanker.
Maar ja, xit beetje in een depri bui (al weken) dus dan moet ik maar geen life altering changes maken.
die moet nog beginnenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je de serie V al gezien?
Of juist wel radicaal het roer omgooienquote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit waar ik woon. Toen ik in Spanje zat, had ik nog overwogen om die baan aan te nemen en daar te gaan wonen.
Moeder wilt weer dat ik in Nederland kom wonen. Ze vindt het maar niets dat ik daar zit en ze kwam vaak langs (paar keer per jaar) maar nu ook minder. Ze heeft reumatische artritis en kanker.
Maar ja, xit beetje in een depri bui (al weken) dus dan moet ik maar geen life altering changes maken.
o god ja, remake. Er wordt van alles een remake gemaakt.quote:
Ik heb na mijn studie altijd goede banen gehad. Tis niet zo dat ik aan het lanterfanteren ben. Maar nu vraagt moeders wel af van : goh, gaan we nog werken of heb je vakantie? wat?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of juist wel radicaal het roer omgooien
Er is maar 1 DGA van de BV Ikke
maar heeft moeders wellicht nog zorgen of je wel goed terecht komt ?
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
ouch![]()
![]()
Een 15-jarige jongen, Khamir Grant uit New York vindt pistolen wel erg stoer. Zo stoer dat hij zijn wapen onder zijn broeksriem droeg zodat zijn vriendjes het goed konden zien. Wat zijn vriendjes ook goed konden zien was dat het pistool in zijn broek gleed en Khamir het wapen wilde pakken om vervolgens zijn piemel per ongeluk aan flarden te schieten.
En nu werkt hij straks ook achter de kassa van Jamin ?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
ouch![]()
![]()
Een 15-jarige jongen, Khamir Grant uit New York vindt pistolen wel erg stoer. Zo stoer dat hij zijn wapen onder zijn broeksriem droeg zodat zijn vriendjes het goed konden zien. Wat zijn vriendjes ook goed konden zien was dat het pistool in zijn broek gleed en Khamir het wapen wilde pakken om vervolgens zijn piemel per ongeluk aan flarden te schieten.
Maar geen behoefte om de familieband juist nu het met haar minder gaat te intensiveren ?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb na mijn studie altijd goede banen gehad. Tis niet zo dat ik aan het lanterfanteren ben. Maar nu vraagt moeders wel af van : goh, gaan we nog werken of heb je vakantie? wat?
en dan zeg ik voor de grap: no hablo Hollandais. m.a.w. we hebben het er niet over.
waarom kom je hier nu niet met je standaard commentaar van puddingbuksquote:Op donderdag 10 september 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
ouch![]()
![]()
ja, xie em er voor aan dat ie die scene na doet van Scarface. "Say hello to my little friend" en dan schiet ie zijn pielemuis eraf.quote:
vanaf vandaag heet ie dus Kelly Grandquote:Op donderdag 10 september 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
ouch![]()
![]()
tuurlijk. Mocht het slechter gaan met haar, dan kom ik meteen terug. in a heartbeat.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar geen behoefte om de familieband juist nu het met haar minder gaat te intensiveren ?
wonen alle twee je broers ook in Groot Amsterdam ?
HAHAHAHAHquote:Op donderdag 10 september 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waarom kom je hier nu niet met je standaard commentaar van puddingbuks
Die omgebouwde uit BB noemde we openwond Kellyquote:Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
vanaf vandaag heet ie dus Kelly Grand
Ja maar na de Andries actie verviel Kelly ook voor het oog van de natie naar de catagorie afgelikte boterhamquote:Op donderdag 10 september 2009 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Die omgebouwde uit BB noemde we openwond Kelly![]()
![]()
ik heb begrepen dat ze een webcamgirl is. how the mighty have fallen.
o god ja, leraar Nederlands was ie toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar na de Andries actie verviel Kelly ook voor het oog van de natie naar de catagorie afgelikte boterham
Het is nog veel treuriger dat ik weet wie Sabine Wendel is en dat Martin de allereerste BB bewoner is die het huis uitgestemd werdquote:Op donderdag 10 september 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, leraar Nederlands was ie toch?
wel treurig dat ik dat nog weet.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is nog veel treuriger dat ik weet wie Sabine Wendel is en dat Martin de allereerste BB bewoner is die het huis uitgestemd werd![]()
en dat Tara schoenen verkocht en later Mona haar plek mocht innemen
Ken die hele gast niet. Maar zag wel een foto van hem.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:25 schreef Stroekie het volgende:
En die Gert - Jan de Boer uit seizoen 3 volgens mij vond ik woest aantrekkelijk![]()
![]()
![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, al die namen.
Zat die vreselijke Ruud ook in t eerste seizoen? met z'n knuffelen and shit.
Denk voor dat webcamboy werk wat je gaat doen dat niet veel zou uitmaken voor zequote:Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef Nuno_G het volgende:
Mijn werk wil mij laptop checken voor het thuiswerken, moet ik dan al mijn porno verwijderen of zal ik hun toch maar vragen voor een laptop van hun
ja die ja, ik val ook altijd op de verkeerde typesquote:Op donderdag 10 september 2009 17:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ken die hele gast niet. Maar zag wel een foto van hem.
Kwam hij niet in opspraak vanwege GHB incident in een club?
dank jequote:Op donderdag 10 september 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Denk voor dat webcamboy werk wat je gaat doen dat niet veel zou uitmaken voor ze
quote:
achnee laat hun ook lekker genietenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef Nuno_G het volgende:
Mijn werk wil mij laptop checken voor het thuiswerken, moet ik dan al mijn porno verwijderen of zal ik hun toch maar vragen voor een laptop van hun
ik denk dat ik toch maar voor de 2e laptop gaquote:Op donderdag 10 september 2009 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achnee laat hun ook lekker genieten
alleen maar meer ruimte voor pr0nquote:Op donderdag 10 september 2009 17:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik denk dat ik toch maar voor de 2e laptop ga
een externe harde schijf aanschaffen is goedkoper, en 2 laptops kan ook onhandig zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 17:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik denk dat ik toch maar voor de 2e laptop ga
es gratisquote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een externe harde schijf aanschaffen is goedkoper, en 2 laptops kan ook onhandig zijn
ik hou graag werk en prive gescheidenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een externe harde schijf aanschaffen is goedkoper, en 2 laptops kan ook onhandig zijn
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:05 schreef Xiance het volgende:
Come what may.. i will love you untill my dying daaaaaaaaayyy..![]()
![]()
veels te technisch, ik hou het maar gewoon bij 2quote:Op donderdag 10 september 2009 18:08 schreef Xiance het volgende:
koop een netbook, en een windows server..
scheeld een hoop geemmer
alhoewel..
wellicht onhandig als je maar 1 netbook hebt..
ik hou zakelijk en prive keurig gescheiden op 1 netbookje
was je behalve mooi ook maar slim hequote:Op donderdag 10 september 2009 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
veels te technisch, ik hou het maar gewoon bij 2
Ouch!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
was je behalve mooi ook maar slim he![]()
oeh!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ben ik dat niet danquote:Op donderdag 10 september 2009 18:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
oeh!
dan was ie aantrekkelijk geweest!
LOLquote:Op donderdag 10 september 2009 18:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
oeh!
dan was ie aantrekkelijk geweest!
ik ben niet blond, maar wacht gewoon op de mooie techno boy die hier alles komt installeren, slim hequote:Op donderdag 10 september 2009 18:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
mooi dus volgens Locoquote:Op donderdag 10 september 2009 18:36 schreef Desmonkey het volgende:
Hoe ziet Nuno_G er dan uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |