KK is leuk om te zien jaquote:Op donderdag 10 september 2009 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]Een soort Keukenkast dus?
Wat zit Maxima haar haar leuk zeg.
En KK, ik heb het net nog even aan mijn vriend gevraagd, die nooit liegt en die zei na het zien van jouw fotoboek: "leuke kop heeft die jongen, helemaal niet lelijk, hoe komt ie erbij". Hou je nou op met zeuren?
Jij daarentegenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef Baltar het volgende:
Dat heb ik vanaf begin gezegd, niets mis met KK
*tranen opgedrogend*quote:
Net als ik trouwens. Kom niet verder dan mijn poes.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
*tranen opgedrogend*
zegt er een veilig zonder een foto van zichzelf in het FoBo te hebben.......
Jij was van het bedorven karakter toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat was mijn lot toch al?
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:02 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal
Feleciteer mij allemaal, ik heb weer een job maar dit keer vanuit huis![]()
![]()
![]()
wijn zuipen en werken gaat dat samen
Ja, ik zal het wel te lang buiten de koeling gehouden hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij was van het bedorven karakter toch?
ik drink thuis altijd wijn bij de lunchquote:Op donderdag 10 september 2009 12:11 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd Nuno. Wat is dat voor baan waarbij je wijn moet drinken?
Ik wilde prostitué typen.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:11 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd Nuno. Wat is dat voor baan waarbij je wijn moet drinken?
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wilde prostitué typen..
Kan je dan nog werken smiddags? Ik ben dan tot weinig meer in staat.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik drink thuis altijd wijn bij de lunch
quote:
Fontys Hogeschool voor de Journalistiek. Ik heb zo college.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond mezelf ook altijd lelijk toen ik rond de 20 was en als ik nu foto's van mezelf zie uit die tijd, denk ik: wat een schatje, waarom zag ik dat toen niet?
Wie is FJH?
bij ons oudjes tikt de alcohol sneller aanquote:Op donderdag 10 september 2009 13:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan je dan nog werken smiddags? Ik ben dan tot weinig meer in staat.
Maar jij bent toch ook nog steeds een schatje ?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond mezelf ook altijd lelijk toen ik rond de 20 was en als ik nu foto's van mezelf zie uit die tijd, denk ik: wat een schatje, waarom zag ik dat toen niet?
Wie is FJH?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |