dus tot het einde van het jaar conference calls op vrijdag vanaf je eigen balkonquote:Op donderdag 10 september 2009 13:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je. ik ben zoooooooooooooooooooo blij, je weet niet half.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil nuquote:
ben jij altijd en overal zo passief, of ook soms wel actiefquote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
gefeliciteerd met je thuisblijven.
Ik ben ook weer aan het solliciteren. Maar niet echt actief. Ik vind between jobs ook lekker.
ik was niet in between jobs hoor, werd gewoon betaaldquote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
gefeliciteerd met je thuisblijven.
Ik ben ook weer aan het solliciteren. Maar niet echt actief. Ik vind between jobs ook lekker.
ga je vast oefenen op je koffiebuurjongen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil nu![]()
maar je bent niet hier
of in het cafe op de hoek, met de buurjongen en nog meer lekkersquote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus tot het einde van het jaar conference calls op vrijdag vanaf je eigen balkon
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij altijd en overal zo passief, of ook soms wel actief
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:04 schreef SCH het volgende:
[..]
In januari 20![]()
Langer dan Mieke en KK samen oud zijn dus
misschien ff een werkbezoek plannenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil nu![]()
maar je bent niet hier
NL wordt wel een van mijn landenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien ff een werkbezoek plannen
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
NL wordt wel een van mijn landen
jij valt in de catagorie work en niet pleasure ?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien ff een werkbezoek plannen
work mixes with pleasurequote:Op donderdag 10 september 2009 14:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij valt in de catagorie work en niet pleasure ?
hooguit dat iemand hier iemand anders een oor aan naaitquote:
Tis geen datingsite hierquote:
ik had net onze correspondent in Parijs aan de telefoon.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef Baltar het volgende:
Zouden Ang3l en Mex elkaar al gevonden hebben?
En zenuwen waren acheraf zeker helemaal niet nodig geweestquote:Op donderdag 10 september 2009 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik had net onze correspondent in Parijs aan de telefoon.
Hij is nadat hij zijn spullen in het hotel had gedumpt, met de goed bevallende Mexicaan meteen naar het kerkhof gegaan, dat vond ik wat morbide, maar goed, hij belde vanf de voet van het graf van Maria Callas
Hij ging er toch twee ontmoeten daar?quote:Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef Baltar het volgende:
Zouden Ang3l en Mex elkaar al gevonden hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |