Tis wel anderhalve haar hoorquote:
Hahah ja het mag ook helemaal niet van mij..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
oei ik vind dat altijd zo eng zo dicht op de tv
Ter geruststelling: Het kan geen kwaad voor de ogen als je dat bedoeld. Hooguit worden je ogen er sneller moe van, maar dat knapt wel weer opquote:Op woensdag 9 september 2009 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
oei ik vind dat altijd zo eng zo dicht op de tv
Ja, gaf jij me nou die Xenostip? Ik heb de halve Xenos leeggekochtquote:Op donderdag 10 september 2009 11:03 schreef huuphuup het volgende:
Wat een lekker ventje die Joshua![]()
Ooooh Tan! Ik zie Hollandse spulletjes!ben je goed geslaagd?
even snel de andere foto's bekijken
uiterlijk is anders, karakter is volgens mij net zo pittigquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Luchtbel het volgende:
Tess vind ik onwijs schattigvolgens mij is ze heel anders dan Amber.
eh, nee, hij was niet boos. Ik heb er een kussen en een cars-deken ingegooid want hij wilde er niet uit (en ik kan em niet tillenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:18 schreef freecell het volgende:
Evi, wat kléin ben je nogWat een prulleke
Die badfoto is ook echt uber:Y
Lois: toch juist leuk dat we alle leeftijden hier hebben en niet alleen de allerkleinsten? Ik vind het geweldige foto's! Echt jarig!
Net als RockaBaby's wonen niet in een doos, B. wel
Geniaal! Was hij boos toen hij er niet kon slapen?
hahaha thanks en tja volgens mij lukken alle baby's vrij goed ik heb er nog nooit 1 uit elkaar zien vallenquote:Op zondag 13 september 2009 08:13 schreef freecell het volgende:
Elin, geniale muts, idem hoofd
Oscar, sneutje![]()
Wel tof rompertje
Huup, ze weet het echt nog niet helemaal hè?Maar wat een leukerd is het toch
Dat héle kleine gaat er al weer af hè?
Mereltje is ook aan het groeienKijk je even niet, is het stiekem groot.
McWurth: goed gelukt inderdaadDe baby ook trouwens!
Oooowww die gaat heul wat harten breken!quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:47 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
ze doet net of ze naar me lacht af en toe
H&M, maar het was de allerlaatste en het was toen ik mijn pretecho heb laten doen dus dat was in maart.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:18 schreef freecell het volgende:
En het Kobusmonster is tof!Waar heb je die vandaan?
omgquote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef oeke het volgende:
Leuke sportende meisjes, Kitten en Suus!![]()
Danique, mooie meisje.![]()
Huup, jullie hebben een mooie dochter hoor! Echt een snoepie! Wat een lief mondje heeft ze!![]()
Ik zag ook nog een lekker spekkie op het strand.![]()
En een knappe jongeman!
Hier lag een monstertje in de box te slapen. Een van de weinige kleertjes die ik gekocht heb tijdens de zwangerschap, zo lief!
[ afbeelding ]
hehe waarschijnlijk net een scheetje gelaten dan kijkt hij meestal zoquote:Op donderdag 17 september 2009 19:45 schreef seilram het volgende:
Bodpa, wat een leuke kerel!
Kobus, wat lig je er weer lekker bij. Helemaal in dromenland!
Aaah, Ireth, wat een scheet!
Huup, ze is werkelijk prachtig![]()
McWurth, wat kijkt ie daar moeilijkOf ligt hij te slapen?
Fruppel, wat is Danique toch een leuke meid om te zien zeg!
Ik dacht dat jij wat leuks gepost had! Maar nee hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jeetje wat een dotjes komen er weer voorbij
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:26 schreef miss_sly het volgende:
Veeel badjas, weinig meisje
[ afbeelding ]
jeumig, die ziet er ook flink ouder uit! niet meer zo pieperigkreukquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:04 schreef tessie het volgende:
Lianne, wat een lekker spekje zo op het strand![]()
Danique, zo´n mooi vrolijk meisje
Het kitten zo lekker aan het gymen
Huup, wat is ze mooooi!![]()
En Suus zo lekker bezig op de sportdagEn die met dat hondje is ook al zo lief.
Oohh Kobus! Ik vind hem zó ontzettend leukEn dat pakje ook!
![]()
Elin blijhoofd!En die met dat traantje is wel heel dramatisch haha
En Merel heeft ook al zo´n vrolijk koppie. En mooie kleertjes
Senna in dat badjasje is echt te cute![]()
En verder zag ik nog mooie foto´s van lieve kindjes waar ik de namen niet van ken
Mijn lieve grote kleine Graeme is morgen alweer 3 maanden!![]()
[ afbeelding ]
Vliegen met papa(met tuinbroekje van Ingrid
)
[ afbeelding ]
Mijn lieve slaapkopje![]()
[ afbeelding ]
in zn nieuwe pyama
dat motorfietsje is op accu. die moet je gewoon snachts opladen, en dan kan hij er de hele dag op rijden . niet trappen dus, hetzelfde systeem als bij het kleine gele scootertje, die moet ook opgeladen worden om te kunnen rijden. ze zijn er overigens niet vanaf te slaan .quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef Poezebeest het volgende:
Graeme en Senna; mooie kindjes. Het echte kleine begint er idd wel af te gaan maar ze blijven mooi![]()
Dat kleine jochie op die motor moet hoop ik toch wel trappen om hem vooruit te krijgen of zit er een echte moter in??
Stiemie; ze lijken idd erg op elkaar, wat een mooi meisje en nog gefeliciteerd want dat had ik volgens mij nog nergens gezegd. En papa is ook niet echt ouders geworden![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 09:17 schreef moussy het volgende:
Leuk zo'n schommel he, en het schommelt ook nog eens fijnCas noemt het altijd een mandje
Cas als drollige piloot
[ afbeelding ]
Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:26 schreef miss_sly het volgende:
Veeel badjas, weinig meisje
[ afbeelding ]
slim!quote:Op maandag 21 september 2009 15:48 schreef Ca.ra het volgende:
Hema! (hihihi, ik ben hemafan. Ik heb mijn mam al gehint dat ze hemabon moet zeggen als mensen haar vragen wat ik zou willen hebben)
Aha!quote:Op maandag 21 september 2009 15:48 schreef Ca.ra het volgende:
Hema! (hihihi, ik ben hemafan. Ik heb mijn mam al gehint dat ze hemabon moet zeggen als mensen haar vragen wat ik zou willen hebben)
haha ja ik zag het ookquote:Op maandag 21 september 2009 18:36 schreef huuphuup het volgende:
idd wat Pinq zegtmooi ventje!
hij doet me ook een klein beetje aan Max denken Pinq!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef Guuzewuus het volgende:
Wat een mooi jongetje heb je daar Roozgirl.
Wanneer spreken we af??quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:19 schreef Memmel het volgende:
Heee Jet, hoe is het met jou!
Kruipt Jet ook altijd uit de gordels??
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:26 schreef renzell het volgende:
Ik heb geen camera. Kapoet gegaan op onze reis.![]()
Tess is vanaf geboorte al zo sterkquote:Op woensdag 23 september 2009 19:13 schreef freecell het volgende:
Tess
Die is al behoorlijk stevig met haar spiertjes, of niet?
Evi klein propje nog! Die middelste is tof
Soms op zijn teentjes, soms niet, lijkt niet uit te maken. Serieus, zoveel evenwichtsgevoel heb ik nietquote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Freecell, je hebt een lekker ventje hoor. Zit hij echt op z'n teentjes ja
? S speelt ook veel op haar hurken, maar dan wel op platte voetjes, lijkt me veel minder zwaar
.
Ja cool hè? Alleen jammer dat de foto een beetje onduidelijk is. De stoel is van de zoon van de vriendin van mn moeder... erg gave stoel. Helaas hebben wij geen plaats voor zo'n stoel, maar die zou ik zeker graag willen hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
lennon in die stoel met gitaar![]()
gave stoel ook
Jetquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:42 schreef Beaker het volgende:
Wat een mooie kinderen!![]()
Jet op de terugweg vanuit Zuid-Frankrijk![]()
Jet en Elmo![]()
[ afbeelding ]
Wit jurkje dus nogmeer witte stofquote:Op donderdag 24 september 2009 14:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En Fruppel, witte shirtjes...dat is lef hebben![]()
Thnx!! Hij groeit nu echt hard ja, al is hij niet eens zo heel zwaar, vorige week was hij nog maar 7,6 kilo. Maar hij is goudblond, de ene keer lijkt het rossig vooral op foto's en de andere keer donker. We denken zelf dat als hij nog meer haar krijgt, hij donkerder gaat worden. We shall see.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:29 schreef bixister het volgende:
oeh innepin & poppedein, wat een geweldige meisjes hebben jullie!
en heel leuk om Lennon weer es te zien Diaan (en fijn dat je terug bent.). wat groeit ie!
en is ie nou een beetje rossig of lijkt dat maar zo?
ik heb een speciaal programma ervoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx!! Hij groeit nu echt hard ja, al is hij niet eens zo heel zwaar, vorige week was hij nog maar 7,6 kilo. Maar hij is goudblond, de ene keer lijkt het rossig vooral op foto's en de andere keer donker. We denken zelf dat als hij nog meer haar krijgt, hij donkerder gaat worden. We shall see.
Danique, inderdaad wat een mooie sprekende ogen.
Stoer binkie hoor roozgirl. hoe maak je trouwens die rand eromheen? Ik heb het ook een paar keer geprobeerd, maar tevergeefs.
waarom niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:48 schreef Joshua. het volgende:
Ik hoop niet dat mijn kind dat doet met zijn handen eten dat zou van ons niet mogen.
ja precies. het gaat er toch om dat een kind plezier heeft? dan gooi je maar een keer alles in de was ...quote:
Denk jij dat je zoon direct netjes met mes en vork kan eten?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:48 schreef Joshua. het volgende:
Ik hoop niet dat mijn kind dat doet met zijn handen eten dat zou van ons niet mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |