Ik moest zo hard lachen..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Oooohw leander, hangmoppie, beterschap hoor.
Hier is de mijne, die sinds een maandje ofzo haar aandacht bij de televisie kan houden (tiktak) , en hoe!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen..
Helemaal van de wereld is ze he?
Stááárenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:50 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
![]()
. Zelfs haar zeer geliefde fles yoghurt is ze vergeten
.
Twee tiktak-afleveringen mag ze van mij zien per dag, en die bekijkt ze van de eerste tot de laatste seconde (10 minuten). Daarna krijg ik een zeer oprecht gemeende 'Oooooooh' (van oh jammer), als ik hem uitzetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Stáááren
Hoelang houdt ze zoiets vol?
Dat was ook wat ik dacht.. Zal wel door het donkere haar komen..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:06 schreef Poppejans het volgende:
Huup, wat een knappe baby is ze![]()
![]()
Die haartjes
![]()
En ik vind haar wel wat weg hebben van Anna van Memmel!!!
Ja, dat moest van Kim.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:41 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik dacht.. Zal wel door het donkere haar komen..
Maar een mooi lief klein nieuw frummeltje heb je Huup..
En Bar ook al zo'n lief kleintje!
Natuurlijk een paddestoel foto van de efteling
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:08 schreef Linda2205 het volgende:
ah jah, die heb ik ook. Ik heb gister denk ik een kwartier bij de foto van Tess zitten zwijmelen samen met mn vriend omdat ons meiske er binnen een maand ook op kan liggen
Gefeliciteerd! Wat een koppie zeg!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:04 schreef McWurth het volgende:
allemaal lieve kindjes) vandaag is onze Jayson geboren
[ afbeelding ]
thanksquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat een koppie zeg!![]()
Zie dat ie in het Oosterscheldeziekenhuis geboren is. Hoe was het daar? Hoor nl allemaal horrorverhalen nu het gefuseerd is. Over chaos en bevallen op de gang e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |