abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:08:07 #76
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72294431
Luuke heeft gekampeerd met opa en oma! (Rest van de foto's zijn allemaal samen met haar nichtje.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_72294563
jeutje Lishe, wat wordt Luuke groot zeg!! Wat een ontzettende mooie meid!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72294613
kindermenuutje?
Wat is ze prachtig Lishe
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72294737
Is dat op de sprookjescamping Lishe? Ik meen het menu te herkennen.
Leuke foto.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:20:18 #80
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72294915
Hahaha, ja igraine, de foto's zijn zo leuk dat ik zelf ook wil. En ik moest ook zo lachen om dat buffet! Normaal eet ze 3 happen.
Ze moesten hun prinsessenjurken mee!
Ik denk dat ze op haar knieen zit, ze is niet zo lang eigenlijk. Maar ik vind 'r ook hartstikke groot ineens.
<3
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_72295061
Ja, het ís ook echt heel leuk daar. Vonden wij dan tenminste. En mooie omgeving ook daar.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_72295125
Oeh, poffertjes, frietjes én frikadellen? Wat een feest!

Guuz, wat een mooie meid heb je zeg! Met d'r krulletjes in opperste concentratie.

Huup! Ze is écht mooi! Wat een mooi neusje heeft ze vooral! En die donkere ogen!

Ingrid, wat een lachebek heb jij! Ik heb volgens mij nog geen één foto gezien waarop ze niet lacht of een gekke bek trekt! Behalve als ze slaapt dan...

Bar, wat een knapperd! En wat kijkt ie al lekker eigenwijs!

Selene op d'r troon! Een echt prinsesje!

En Kyllian met z'n fietsenrek! Toepasselijk t-shirt!

Tess vind ik altijd zo vertederend. En Amber is echt een mooi meisje. Dat wordt een mooie dame later, Vick!

Kitten met d’r staartje! Een écht meisje!

Ooh, Ca.ra, wat issie mooi! En wat kijkt ie schattig!

Draaijer, wat een prachtig meisje heb je zeg! Die ogen! Grappig dat 'r haar zo snel al verkleurd is!

Tessie, Graeme is altíjd cute! Of ie nou wakker is of slaapt!

Kobus heeft idd een guitig koppie Oeke! Hij lijkt zich ook echt bewust van de camera!
pi_72295298
Tessie, dat olifantje heb ik inderdaad zelf geschilderd.

Serpente, als ik Ko wil fotograferen dan kijkt hij alleen og maar naar de camera en wil hij niet meer lachen. Dus ik krijg die mooie lach er gewoon niet goed op.
Krijg je dit:

Hihi, Luuke, wat een heerlijk bordje met lekkernijen heb jij daar! En wat een grote meid inderdaad!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72295390
Haha, stiekem besluipen met een vermomde camere Oeke!
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:34:10 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72295429
Wat een mooi meisje en wat een mooie foto, draaijer!!!

En even zwijmelen bij Thomas en bij Kobus, bij Tess en grote zus Vicky, bij die prachtige Stella en dat heerlijk slapende 'Grammetje' en -niet te vergeten!!!- bij dat prachtmeisje van Huup! Leuke, mooie, fijne foto's!

Storm heeft vandaag een Grote Stap gezet:

Slapen zonder speen dus nu! En het gaat goed, hij doet het wonderwel zonder ook maar enig drama. Knap kind!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72295471
wat goed van Storm!! Hmm misschien dat ik dat bij Amber ook eens kan proberen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72295512
Wat leuk bedacht! En wat moet het voor Storm en Maria leuk zijn om later van al zulk soort momenten foto's te hebben!
pi_72295591
Goed zo Storm!! Hebben jullie hem echt zo op de post gedaan met die envelop erom!! Haha die postbode zal wel denken!
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:44:43 #89
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72295807
Ja, hebben we echt zo gedaan. Bij Maria ook ooit en de dag erna per post een cadeautje 'terug' van "een ander kindje". Werkte heel goed.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72295957
Sugar, dat vind ik echt ontzettend lief! En zo leuk dat je zulke dingen bedenkt voor je kids, ik zou er echt nooit opkomen. Geweldig!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:23:39 #91
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72297066
En die postbode zich maar afvragen wat hij met al die spenen moet
Stoere vent hoor, Storm
En Luuke meisje wat ben je mooi
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72298308
allemaal lieve kindjes ) vandaag is onze Jayson geboren

maandag 31 augustus 2009 @ 07:54:28 #93
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72301480
McWurth, gefeliciteerd!!! Wat een klein hompie.
pi_72301783
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:04 schreef McWurth het volgende:
allemaal lieve kindjes ) vandaag is onze Jayson geboren

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Wat een koppie zeg!

Zie dat ie in het Oosterscheldeziekenhuis geboren is. Hoe was het daar? Hoor nl allemaal horrorverhalen nu het gefuseerd is. Over chaos en bevallen op de gang e.d.
pi_72301984
Haha geweldig! Wat ben je groot en stoer Storm!

Wat een droppie is Jayson

Wat is Amber trots!

Kobus wat wordt je groot en wat is je olifanten t-shirt cool!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72302065
Aahw wat een leuke foto's weer allemaal
Mooie nieuwe verse babytjes Huup's meisje met mooi donker haar en Cara's knulletje ook al zo'n mooi donker haar

Luuke, mooi meisje
Amber die dr zusje de fles geeft
En alle andere kindjes zijn natuurlijk ook

En Sugar wat een super idee om Storm zo afscheid van zijn speentje te laten nemen, echt hoe kom je erop!!
pi_72302102
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:40 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wat een koppie zeg!

Zie dat ie in het Oosterscheldeziekenhuis geboren is. Hoe was het daar? Hoor nl allemaal horrorverhalen nu het gefuseerd is. Over chaos en bevallen op de gang e.d.
thanks

het viel allemaal reuze mee ook dankzij de verloskundige die wij namelijk uit vlissingen kenden.
er waren maar 3 of 4 bevallingen en wij hadden echt de hele dag de tijd om op zo een bevallingskamer te blijven liggen. het is er rustig ook hoor altijd wel een bed vrij.

en ja er zal vast wel eens iemand op de gang bevallen zijn daar maar dat is waarschijnlijk ook mogelijk geweest wanneer dat ze niet gefuseerd zouden worden.

het enige wat ik op aan te merken heb op het ziekenhuis in goes is de netheid. grote schoonmaak houden daar zou geen kwaad kunnen iig.

verder nniks dan goeds

bevalling zelf duurde maar 40 minuten ben zo trots op die smurf en uiteraard ook mijn vrouwtje want die moest en zou een ruggeprik nemen maar ze heeft het zonder gedaan! alleen maar 1 prik in haar been zodat ze even wat rust zou hebben tussen de weeen door )

hier nog een foto van die schurk :

nog geen 5 minuten eruit bij mama en je oouwe al fotos maken !!
pi_72302357
Mijn zwijmeltopic Ik was hem al weer kwijt!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72305531
Wat een hompje mens McWurth

U zit hier op de tafel, mag dit?

a)ja
b)nee
pi_72305799
Ik word helemaal week van al die lieve kleine kindjes

Die pruillip van Kobus
En Amber die Tess de fles geeft
En Huup en Cara, wat een prachtkindjes hebben jullie toch met die mooie zwarte haren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')