Ik moest zo hard lachen..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Oooohw leander, hangmoppie, beterschap hoor.
Hier is de mijne, die sinds een maandje ofzo haar aandacht bij de televisie kan houden (tiktak) , en hoe!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen..
Helemaal van de wereld is ze he?
Stááárenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:50 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
![]()
. Zelfs haar zeer geliefde fles yoghurt is ze vergeten
.
Twee tiktak-afleveringen mag ze van mij zien per dag, en die bekijkt ze van de eerste tot de laatste seconde (10 minuten). Daarna krijg ik een zeer oprecht gemeende 'Oooooooh' (van oh jammer), als ik hem uitzetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Stáááren
Hoelang houdt ze zoiets vol?
Dat was ook wat ik dacht.. Zal wel door het donkere haar komen..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:06 schreef Poppejans het volgende:
Huup, wat een knappe baby is ze![]()
![]()
Die haartjes
![]()
En ik vind haar wel wat weg hebben van Anna van Memmel!!!
Ja, dat moest van Kim.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:41 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik dacht.. Zal wel door het donkere haar komen..
Maar een mooi lief klein nieuw frummeltje heb je Huup..
En Bar ook al zo'n lief kleintje!
Natuurlijk een paddestoel foto van de efteling
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:08 schreef Linda2205 het volgende:
ah jah, die heb ik ook. Ik heb gister denk ik een kwartier bij de foto van Tess zitten zwijmelen samen met mn vriend omdat ons meiske er binnen een maand ook op kan liggen
Gefeliciteerd! Wat een koppie zeg!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:04 schreef McWurth het volgende:
allemaal lieve kindjes) vandaag is onze Jayson geboren
[ afbeelding ]
thanksquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat een koppie zeg!![]()
Zie dat ie in het Oosterscheldeziekenhuis geboren is. Hoe was het daar? Hoor nl allemaal horrorverhalen nu het gefuseerd is. Over chaos en bevallen op de gang e.d.
Oh geweldig!! Bij Mahre komt er steeds een kaboutertje die er een stukje afknipt om er voor andere kindjes een speen te maken. Als ie op is gaat ie weg en maak ik een foto van een tuinkabouter met haar speen en die stuur ik haar op!! En ik denken dat ik raar ben ofzo, maar niet dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:44 schreef Sugar het volgende:
Ja, hebben we echt zo gedaan.Bij Maria ook ooit en de dag erna per post een cadeautje 'terug' van "een ander kindje".
Werkte heel goed.
Natuurtalentje!quote:Op woensdag 2 september 2009 00:01 schreef bixister het volgende:
en helaas, weer geen drumstel gekregen deze verjaardag.dan maar anders!
![]()
[ afbeelding ]
Haha, stellteje druivenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:12 schreef Sugar het volgende:
Wat superleuk, Bix! Die trouwerij, wat lief!![]()
De verkleedkist is in elk geval een hit vandaag!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:12 schreef Sugar het volgende:
Wat superleuk, Bix! Die trouwerij, wat lief!![]()
De verkleedkist is in elk geval een hit vandaag!![]()
[ afbeelding ]
quote:
Whaaa wat leuk! Haha!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:59 schreef Sugar het volgende:
Wauw, wat is ze mooi, huup! Echt heel!
Raissa, ja, Storm en Maria zijn allebei op 2 september jarig!![]()
Verdorie, was ik ook nog eens een smilie vergeten!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:45 schreef DesertRose het volgende:
Je hoeft het niet zo serieus op te vatten. Ik bedoelde het goed hoor!
Of niet dan! Spitting images. Allebei.quote:
Wat liefquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:31 schreef Bass-Miss het volgende:
Onze twee, buiten in bad.
[ afbeelding ]
We hebben hier een ontzettend gebrek aan Senna-foto's Sylquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:27 schreef miss_sly het volgende:
Vrolijke Thijs, wat een heerlijk gezicht
oooooooooooh wat doe jequote:Op zaterdag 5 september 2009 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Floortje!Lang geleden idd!
En ja, dit topic is en blijft ook een van mijn favorieten. Ik heb alleen niet altijd de puf om op alle foto's te reageren.
Volgende keer maar weer eens uitgebreid.
Nu even ongegeneerd spammen.Dan zien jullie meteen waar ik het dan zo druk me heb dat ik geen puf heb.
Slapen!!!
[ afbeelding ]
En weer wakker worden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En gewoon mooi in de box, met die prachtige donkere ogen... echt om in te verdrinken.
[ afbeelding ]
En omdat hij zeker niet mag ontbreken, grote blonde broer met versgeknipte stekeltjes.
[ afbeelding ]
Heerlijke ontdeugende boef!
De deurkrukken staan sinds gisteren omhoog omdat meneer het trucje ineens door had.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik zal er wat bij pakken volgens mij heb ik die hier ook staan namelijk.quote:Op zondag 6 september 2009 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Thijs, wat heb je een lief broertje gekregen![]()
Als ik aan Thijs denk zie ik altijd die modderfoto voor me, Bar, die is zó geweldig
Jaquote:Op zondag 6 september 2009 21:22 schreef _Bar_ het volgende:
ik zal er wat bij pakken volgens mij heb ik die hier ook staan namelijk.
[ afbeelding ]
Zoiets
Dat is precies wat ik ook al vaker gedacht heb!quote:Op zondag 6 september 2009 22:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Storm doet me met die blik een beetje aan wilson van House MD denken![]()
Ik vind zijn haar zo mooi, jaloer is !
Inderdaad, de symboliek in die foto.... 'Mama, ik moet gaan maar ik wil niet....' zo kijkt ie.quote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef Ireth het volgende:
Och die laatste een-twee-nalaatste foto Bar, dat wegkruipende mannetjeIk weet nog goed hoe je dat schilderij kreeg in het Julianapark. Alles was stil ineens. Echt alles. Zelfs de vogels hielden toen hun snavel dicht. Zo'n mooi sereen, spiritueel moment. Het kippevel staat (wéér!) op mijn armen als ik er aan terug denk... Prachtige Thijs!
Ja, ze maakte er echt een heel feest van, deze juf! Met neptaart en echte kaarsjes die uitgeblazen mochten worden, een slinger van alle kindjes naar de andere kleuterklasquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:45 schreef bixister het volgende:
geweldig, die ballon d'r ook nog es bovenop!en wat leuk verder ook allemaal, hoe ze dat doen!
Haha, ja, dat klopt. Dat heb ik dus juist omgekeerd iedere keer. Ik denk dan: Leander is toch al veel ouderquote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef MeNicole2 het volgende:
Miss steeds als ik Senna zie denk ik wat is ze toch groot al. Maar ze scheeld ook maar een week met Leander. Terwijl we bijna een maand na elkaar waren uitgeteld!!
O Coolquote:Op maandag 7 september 2009 13:13 schreef bixister het volgende:
Piet bij z'n eerste voetbalwedstrijd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |