quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:26 schreef miss_sly het volgende:
Veeel badjas, weinig meisje
[ afbeelding ]
jeumig, die ziet er ook flink ouder uit! niet meer zo pieperigkreukquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:04 schreef tessie het volgende:
Lianne, wat een lekker spekje zo op het strand![]()
Danique, zo´n mooi vrolijk meisje
Het kitten zo lekker aan het gymen
Huup, wat is ze mooooi!![]()
En Suus zo lekker bezig op de sportdagEn die met dat hondje is ook al zo lief.
Oohh Kobus! Ik vind hem zó ontzettend leukEn dat pakje ook!
![]()
Elin blijhoofd!En die met dat traantje is wel heel dramatisch haha
En Merel heeft ook al zo´n vrolijk koppie. En mooie kleertjes
Senna in dat badjasje is echt te cute![]()
En verder zag ik nog mooie foto´s van lieve kindjes waar ik de namen niet van ken
Mijn lieve grote kleine Graeme is morgen alweer 3 maanden!![]()
[ afbeelding ]
Vliegen met papa(met tuinbroekje van Ingrid
)
[ afbeelding ]
Mijn lieve slaapkopje![]()
[ afbeelding ]
in zn nieuwe pyama
dat motorfietsje is op accu. die moet je gewoon snachts opladen, en dan kan hij er de hele dag op rijden . niet trappen dus, hetzelfde systeem als bij het kleine gele scootertje, die moet ook opgeladen worden om te kunnen rijden. ze zijn er overigens niet vanaf te slaan .quote:Op zondag 20 september 2009 16:45 schreef Poezebeest het volgende:
Graeme en Senna; mooie kindjes. Het echte kleine begint er idd wel af te gaan maar ze blijven mooi![]()
Dat kleine jochie op die motor moet hoop ik toch wel trappen om hem vooruit te krijgen of zit er een echte moter in??
Stiemie; ze lijken idd erg op elkaar, wat een mooi meisje en nog gefeliciteerd want dat had ik volgens mij nog nergens gezegd. En papa is ook niet echt ouders geworden![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 09:17 schreef moussy het volgende:
Leuk zo'n schommel he, en het schommelt ook nog eens fijnCas noemt het altijd een mandje
Cas als drollige piloot
[ afbeelding ]
Die heb ik ook!quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:26 schreef miss_sly het volgende:
Veeel badjas, weinig meisje
[ afbeelding ]
slim!quote:Op maandag 21 september 2009 15:48 schreef Ca.ra het volgende:
Hema! (hihihi, ik ben hemafan. Ik heb mijn mam al gehint dat ze hemabon moet zeggen als mensen haar vragen wat ik zou willen hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |