Tess is vanaf geboorte al zo sterkquote:Op woensdag 23 september 2009 19:13 schreef freecell het volgende:
Tess
Die is al behoorlijk stevig met haar spiertjes, of niet?
Evi klein propje nog! Die middelste is tof
Soms op zijn teentjes, soms niet, lijkt niet uit te maken. Serieus, zoveel evenwichtsgevoel heb ik nietquote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Freecell, je hebt een lekker ventje hoor. Zit hij echt op z'n teentjes ja
? S speelt ook veel op haar hurken, maar dan wel op platte voetjes, lijkt me veel minder zwaar
.
Ja cool hè? Alleen jammer dat de foto een beetje onduidelijk is. De stoel is van de zoon van de vriendin van mn moeder... erg gave stoel. Helaas hebben wij geen plaats voor zo'n stoel, maar die zou ik zeker graag willen hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
lennon in die stoel met gitaar![]()
gave stoel ook
Jetquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:42 schreef Beaker het volgende:
Wat een mooie kinderen!![]()
Jet op de terugweg vanuit Zuid-Frankrijk![]()
Jet en Elmo![]()
[ afbeelding ]
Wit jurkje dus nogmeer witte stofquote:Op donderdag 24 september 2009 14:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En Fruppel, witte shirtjes...dat is lef hebben![]()
Thnx!! Hij groeit nu echt hard ja, al is hij niet eens zo heel zwaar, vorige week was hij nog maar 7,6 kilo. Maar hij is goudblond, de ene keer lijkt het rossig vooral op foto's en de andere keer donker. We denken zelf dat als hij nog meer haar krijgt, hij donkerder gaat worden. We shall see.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:29 schreef bixister het volgende:
oeh innepin & poppedein, wat een geweldige meisjes hebben jullie!
en heel leuk om Lennon weer es te zien Diaan (en fijn dat je terug bent.). wat groeit ie!
en is ie nou een beetje rossig of lijkt dat maar zo?
ik heb een speciaal programma ervoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx!! Hij groeit nu echt hard ja, al is hij niet eens zo heel zwaar, vorige week was hij nog maar 7,6 kilo. Maar hij is goudblond, de ene keer lijkt het rossig vooral op foto's en de andere keer donker. We denken zelf dat als hij nog meer haar krijgt, hij donkerder gaat worden. We shall see.
Danique, inderdaad wat een mooie sprekende ogen.
Stoer binkie hoor roozgirl. hoe maak je trouwens die rand eromheen? Ik heb het ook een paar keer geprobeerd, maar tevergeefs.
waarom niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:48 schreef Joshua. het volgende:
Ik hoop niet dat mijn kind dat doet met zijn handen eten dat zou van ons niet mogen.
ja precies. het gaat er toch om dat een kind plezier heeft? dan gooi je maar een keer alles in de was ...quote:
Denk jij dat je zoon direct netjes met mes en vork kan eten?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:48 schreef Joshua. het volgende:
Ik hoop niet dat mijn kind dat doet met zijn handen eten dat zou van ons niet mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |