Tis wel anderhalve haar hoorquote:
Hahah ja het mag ook helemaal niet van mij..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
oei ik vind dat altijd zo eng zo dicht op de tv
Ter geruststelling: Het kan geen kwaad voor de ogen als je dat bedoeld. Hooguit worden je ogen er sneller moe van, maar dat knapt wel weer opquote:Op woensdag 9 september 2009 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
oei ik vind dat altijd zo eng zo dicht op de tv
Ja, gaf jij me nou die Xenostip? Ik heb de halve Xenos leeggekochtquote:Op donderdag 10 september 2009 11:03 schreef huuphuup het volgende:
Wat een lekker ventje die Joshua![]()
Ooooh Tan! Ik zie Hollandse spulletjes!ben je goed geslaagd?
even snel de andere foto's bekijken
uiterlijk is anders, karakter is volgens mij net zo pittigquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Luchtbel het volgende:
Tess vind ik onwijs schattigvolgens mij is ze heel anders dan Amber.
eh, nee, hij was niet boos. Ik heb er een kussen en een cars-deken ingegooid want hij wilde er niet uit (en ik kan em niet tillenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:18 schreef freecell het volgende:
Evi, wat kléin ben je nogWat een prulleke
Die badfoto is ook echt uber:Y
Lois: toch juist leuk dat we alle leeftijden hier hebben en niet alleen de allerkleinsten? Ik vind het geweldige foto's! Echt jarig!
Net als RockaBaby's wonen niet in een doos, B. wel
Geniaal! Was hij boos toen hij er niet kon slapen?
hahaha thanks en tja volgens mij lukken alle baby's vrij goed ik heb er nog nooit 1 uit elkaar zien vallenquote:Op zondag 13 september 2009 08:13 schreef freecell het volgende:
Elin, geniale muts, idem hoofd
Oscar, sneutje![]()
Wel tof rompertje
Huup, ze weet het echt nog niet helemaal hè?Maar wat een leukerd is het toch
Dat héle kleine gaat er al weer af hè?
Mereltje is ook aan het groeienKijk je even niet, is het stiekem groot.
McWurth: goed gelukt inderdaadDe baby ook trouwens!
Oooowww die gaat heul wat harten breken!quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:47 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
ze doet net of ze naar me lacht af en toe
H&M, maar het was de allerlaatste en het was toen ik mijn pretecho heb laten doen dus dat was in maart.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:18 schreef freecell het volgende:
En het Kobusmonster is tof!Waar heb je die vandaan?
omgquote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef oeke het volgende:
Leuke sportende meisjes, Kitten en Suus!![]()
Danique, mooie meisje.![]()
Huup, jullie hebben een mooie dochter hoor! Echt een snoepie! Wat een lief mondje heeft ze!![]()
Ik zag ook nog een lekker spekkie op het strand.![]()
En een knappe jongeman!
Hier lag een monstertje in de box te slapen. Een van de weinige kleertjes die ik gekocht heb tijdens de zwangerschap, zo lief!
[ afbeelding ]
hehe waarschijnlijk net een scheetje gelaten dan kijkt hij meestal zoquote:Op donderdag 17 september 2009 19:45 schreef seilram het volgende:
Bodpa, wat een leuke kerel!
Kobus, wat lig je er weer lekker bij. Helemaal in dromenland!
Aaah, Ireth, wat een scheet!
Huup, ze is werkelijk prachtig![]()
McWurth, wat kijkt ie daar moeilijkOf ligt hij te slapen?
Fruppel, wat is Danique toch een leuke meid om te zien zeg!
Ik dacht dat jij wat leuks gepost had! Maar nee hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jeetje wat een dotjes komen er weer voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |