Can you resist the resistance?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:58 schreef Maisnon het volgende:
Tsja ik was de laatstemaar dat was niet de bedoeling.
De ware Muse fan kan vast een betere TT verzinnen
Het gehele album is dan ook gelekt hequote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef ganzenherder het volgende:
Niet verwacht dat er zoveel verschillende nummers uit zouden komen, zo vroeg al
Ik heb het over de poll hequote:Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het gehele album is dan ook gelekt he
Dat is toch al sinds Showbiz zo? OoS had over het algemeen nog goede nummers, ook een aantal zwakkere, maar okee. Op Absolution staat, naast een paar goede, echt een aantal kutnummers.quote:
Jep, daar gaat het tussenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:27 schreef maartenducrot het volgende:
Resistance, Unnatural Selection of I Belong to You... hm...
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat is toch al sinds Showbiz zo? OoS had over het algemeen nog goede nummers, ook een aantal zwakkere, maar okee. Op Absolution staat, naast een paar goede, echt een aantal kutnummers.
Die mening deel ik helemaal niet. Een band als Muse wil zichzelf blijven herontdekken en blijven experimenteren met het combineren van stijlen. Je kunt de albums daarom ook lastig met elkaar vergelijken in mijn ogen.quote:
Waarom kan je ze niet vergelijken? Het zijn allemaal schijfjes met daar op iets met daarop ca. 10 nummers door dezelfde muzikanten in hetzelfde genre in dezelfde stijl. Valt uitstekend te vergelijken.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Die mening deel ik helemaal niet. Een band als Muse wil zichzelf blijven herontdekken en blijven experimenteren met het combineren van stijlen. Je kunt de albums daarom ook lastig met elkaar vergelijken in mijn ogen.
Basklarinet..quote:Op woensdag 9 september 2009 22:32 schreef Sprouts het volgende:
Edit; het schijnt dat de fagot/klarinet/hobo een basklarinet is. Klinkt aannemelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op donderdag 10 september 2009 02:39 schreef Assassin92 het volgende:
Ik snap niet hoe je dit in hemeslnaam een achteruitgang kan vinden tegenover BHAR.
Alleen Knights of Cydonia, Take A Bow en SMB zijn daar écht goede tracks. De rest is het gewoon net niet, wel tof. Maar, dit is gewoon non-stop briljant. Ik durf te beweren dat ie beter is dan Absolution, om beter te zijn dan OoS moet ik nog even hem wat langer aanhoren.
Wat een anticlimax is KOC ten opzichte van the man with harmonicaquote:Op donderdag 10 september 2009 00:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Als je hier geen orgasme van krijgt als Muse liefhebber zijnde.
Kun je nagaan hoe goed dit album is, als zowat elk nummer beter is dan MotPquote:Op donderdag 10 september 2009 02:56 schreef Haunter het volgende:
[..]
..
Map Of The Problematique is als je het mij vraagt 1 van Muse' beste nummers
Dat nummer heb ik nooit mooi gevonden, ik heb hem in totaal misschien een keer 30 keer gehoord, terwijl Soldiers Poem minimaal 1500 keer beluisterd isquote:Op donderdag 10 september 2009 02:56 schreef Haunter het volgende:
[..]
..
Map Of The Problematique is als je het mij vraagt 1 van Muse' beste nummers
is dat niet gewoon Chris met die harmonica?quote:Op donderdag 10 september 2009 03:35 schreef Gubbe85 het volgende:
[..]
Wat een anticlimax is KOC ten opzichte van the man with harmonica
Ik vind deze veel vetter, maar dat is misschien omdat ik erbij wasquote:Op donderdag 10 september 2009 00:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Als je hier geen orgasme van krijgt als Muse liefhebber zijnde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |