mooie foto'squote:Op woensdag 16 september 2009 17:28 schreef Skaai het volgende:
Mijn maatje Jippie, arme kind zit nu op een antibioticakuur nadat ie vorige week een nachtje dierenarts heeft overleefd i.v.m hele erge blaasgruis. Het gaat nu weer goed, hij heeft dieet voer en piest als nooit tevoren
[ afbeelding ]
En hier knorrepotje Otis
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charming as ever.
[ afbeelding ]
Ligt het trouwens aan mij of heeft Jazz best grote poten?
Ohhh echt zo mooi!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef Pinkerton het volgende:
Diesel
[ afbeelding ]
Binky samen met Diesel
[ afbeelding ]
Wel duidelijk te zien dat het broertjes zijn
Idd een hele grote, heb ik ook nog overwogen zon paal tot aan het plafond maar wilde mijn vriend nietquote:Op woensdag 16 september 2009 17:45 schreef freshy98 het volgende:
Om nog even een krabpaal te posten, deze heb ik dus.
Mega groot ding. Viel me pas op toen ik 'm thuis kreeg.
Koemba heeft een beetje in de onderste ton gelegen, maar verder laat ze het ding met rust/negeert het.
Beetje jammer dus.
Ik ga het ding wel kleiner maken. Grote is echt belachelijk.
[ afbeelding ]
Ik zie je er al in lliggenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:57 schreef Lau. het volgende:
Dit is de mijne, of nou ja, van de katjes!
[ afbeelding ]
Idd dat is ook zeker een mooie zeg !quote:Op woensdag 16 september 2009 13:16 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Mooie! Deze hebben wij:
[ afbeelding ]
Bevalt erg goed, niet zo groot (qua vloeroppervlak), wel hoog om in te klimmen. Grote Siep past net in de ligplekjes in de ton () en kleine Guus heeft het nog niet voor elkaar gekregen het hangende bolletje er af te slopen
Stevig ding dus
Hele grote poten idd maar echt wel super cute ! Als tie daar een knal mee verkooptquote:Op donderdag 17 september 2009 15:57 schreef anboni het volgende:
[..]
![]()
Birmanen
![]()
![]()
Die poten zien er trouwens inderdaad redelijk fors uit, pootjes van Ivory zijn toch wat slanker (maar goed, Ivory is dan ook vrij klein voor 'n birmaan)
Die laatste pose is echt koningquote:Op donderdag 17 september 2009 22:53 schreef slacker_nl het volgende:
Lucky slaapt in rugzak van grote baas..
[ afbeelding ]
Lucky in tuin van ouders grote baas..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De waterfontuin uitproberen.. (die plas die je ziet, Luck...)
[ afbeelding ]
Tis niet altijd vechten (achtergrond, Zora was toen net een week, misschien 2 weken bij ons en het was blazen, vechten en eenzame momenten van rust).
[ afbeelding ]
Samen slapen!!! (Voelde aan als overwinning toen).
[ afbeelding ]
Zora op het balkon. Zeldzame foto aangezien ze nogal klimmerig is en al meerdere keren de boom in heeft proberen te klimmen. Tis echt opletten als zij op het balkon is... Wat dus niet echt meer vaak voorkomt.
[ afbeelding ]
Zora slaapje doen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niemand? Kunnen nog steeds wat advies gebruikenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef JufMariska het volgende:
Pfff, er wordt hier toch wel erg hardhandig (-potig?) gevochten zeg... Guus is brutaal naar Siep toe, springt echt bovenop haar en dan wordt er een tijdje onder luid gemauw geworsteld. Na een tijdje lijkt het dan klaar, maar Guus kan steeds niet zo goed stoppen en het lijkt er steeds harder aan toe te gaan... Ik word er een beetje zat van eigenlijk, Siep laat (voor zover ik het kan inschatten) wel goed zien dat zij eigenlijk de baas is, maar Guus geeft niet zo gauw meer op... Tips anyone? Weet dat ik het ze zelf moet laten uitzoeken en -vechten, maar dit lijkt niet leuk meer...
Die van mij gaan ook zo tekeer...quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:32 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Niemand? Kunnen nog steeds wat advies gebruiken
Jazz had van mij ook nog wel wat groter gemogen. En jij moet ook weer eens foto's postenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:57 schreef anboni het volgende:
[..]
![]()
Birmanen
![]()
![]()
Die poten zien er trouwens inderdaad redelijk fors uit, pootjes van Ivory zijn toch wat slanker (maar goed, Ivory is dan ook vrij klein voor 'n birmaan)
Wat zit ie er voorbeeldig bijquote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef heartwork het volgende:
Poesiesssssss !
Dan kan een staatsieportret van mijn casanova Sjors niet ontbreken. Dikke poten ftw!
[ afbeelding ]
Wat eten zij veel.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:27 schreef Pissie het volgende:
Ook maar weer eens wat fotootjes spammen van Nozem, ondertussen is hij 13 weekjes en vandaag exact 5 weken bij ons. Vandaag krijgt hij zijn laatste inenting en dan mag hij eind volgende week voor het eerst naar buiten toe.![]()
Dit is vooralsnog het enige moment van de week dat ze met z'n drietjes zo dicht bij elkaar in de buurt zijn. Van links naar rechts, Nozem, Pippi & Sammie
[ afbeelding ]
Dank je en inderdaad van PLaymobil;! Play (zeg: Plee) vonden we niet zo geslaagd dus inderdaad Mobi.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:12 schreef Skaai het volgende:
Wat een leuke namen allemaal![]()
, Lego, Duplo, Mobi. Van Play Mobil?
Dat valt echt reuze mee hoor, lijkt misschien zo omdat de foto van bovenaf gemaakt is. Ze hebben hier alle 3 een zakje voer gekregen. Dat krijgen ze ongeveer 1x in de 1.5 week, voor de rest krijgen ze alleen maar hardvoer.quote:
Het grote misverstand dat heerst is dat katten net als honden vechten om de rangorde te bepalen. Rangorde gaat over de plaats in de groep. Maar katten zijn geen roedeldieren, zoals honden, die de groep nodig hebben voor de overleving. Bij katten gaan de gevechten over het territorium, er zijn geen onderwerpingssignalen, die remmend werken op de agressie van de andere kat en de kat die verliest moet het territorium verlaten. Iedere keer dat er een nieuw gevecht is, wordt de agressie van de aanvaller heviger, want deze snapt er niets van dat de andere kat het nog niet begrepen heeft en voortaan niet uit haar buurt blijft. Gezien de hevigheid van de gevechten en de escalatie die al zo vaak plaats heeft gevonden is de kans nihil dat dit goed komt. Het beste advies dat ik u dan ook kan geven, in het belang van de katten, is 1 van beide herplaatsten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef Lau. het volgende:
[..]
Die van mij gaan ook zo tekeer...
Ik laat ze gewoon gaan, soms hou ik m'n hart vast, maar is beter om ze gewoon te laten gaan...
Bij mij krijg ik de indruk dat ze opnieuw de rangorde willen bepalen ofzo... Kweenie...
Any paper bag will doquote:Op zondag 20 september 2009 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
geweldige foto's die AH zak was hier ook favoriet.
Ze komen van een stel dat de moeder 5 weken na de bevalling al heeft laten steriliseren.quote:Op maandag 21 september 2009 20:12 schreef heartwork het volgende:
Ik hoop dat je nu gaat vertellen dat ze uit een nestje komen van een van jouw katten, want 6 weken is echt veel te jong voor een katje om weg te gaan bij zijn moeder hoor!
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 19 september 2009 04:36 schreef Harajuku. het volgende:
En jij moet ook weer eens foto's posten
ik vrees dat het enige antwoord hierop is: nee...quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:27 schreef LoudGirl het volgende:
Blijven de ogen van die rode kittens zo blaauw?
Als je poezels met blauwe ogen wilt, moet je naarquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:27 schreef LoudGirl het volgende:
Blijven de ogen van die rode kittens zo blaauw?
Ik zie jouw foto's nietquote:Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef anboni het volgende:
[..]
Je hebt gelijkAfgelopen weekend wat met de burst mode van m'n camera aan het stoeien geweest, boel van hetzelfde dus
(ook meteen picasa 'ns testen als imagehost)
Ze lag lekker te slapen, toen kwam ik haar wakker maken (dat is een miauw)
[ afbeelding ]
Licht geirriteerd
[ afbeelding ]
Close up
[ afbeelding ]
Wel jammer ja, dat zou helemaal mooi zijn als ze blauw bleven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vrees dat het enige antwoord hierop is: nee...
jammer, dat wel
@#$%^&*!quote:
Vertel is, wat is er zo leuk aan die naaktkatten, ik vind ze echt brrr.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poes spot een vlieg
pracht van een diertjequote:Op dinsdag 22 september 2009 18:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poes spot een vlieg
Nou op zich was dat ook mijn eerste reactie hoor, wat een raar (lelijk) beestquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:18 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Vertel is, wat is er zo leuk aan die naaktkatten, ik vind ze echt brrr.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:14 schreef heartwork het volgende:
Oh hun vacht is zo lekker zacht, of nou ja vacht.. hun huidje ... prrrr
Wat heb jij er voor eentje? een devon?
Ik heb een half jaar voor een devon mogen zorgen omdat de eigenaraar in het ziekenhuis lag.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
sorry, ben niet zo goed in gedeeltelijk quoten, dus vandaar 3 reacties achter elkaar
Het is een Canadese Sphynx!
Heb jij er ook een (gehad) dan?
Zal je kat vast blij mee zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:51 schreef Weirdow het volgende:
Zie veel krabpalen voorbij komen... misschien moet ik ook maar eens 1 kopen voor Flapper
Dotje is voor het meerendeel siamees. Haar moeder is zwart, en een foutje van de fokkerij (siamees/maincoon). Dotje haar vader is een witte mengeling van siamees en een rasloze kat. Dotje haar vader komt overigens uit belgië.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:05 schreef LoudGirl het volgende:
Wat voor ras is Dotje? Ze ziet er heel Oosters uit. Wat een mooie kat!
Ik heb er één te koopquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:51 schreef Weirdow het volgende:
Zie veel krabpalen voorbij komen... misschien moet ik ook maar eens 1 kopen voor Flapper
Leuk ding, alleen is Eindhoven mij net even iets te ver fietsenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb er één te koop![]()
[TK] Kattenmeubel
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:56 schreef MdMa98 het volgende:
Gummie hoorde iets in het trappenhuis, ze ging van nieuwschierigheid continu op haar achterpootjes staan.
Jammer dat mijn camera kuren heeft, sorry dus voor de nare kwaliteit!
[ afbeelding ]
Idd, ik geef de één links van het dressoir en de ander rechts ervan eten. Dat gaat goed tot er eentje sneller klaar is met eten en dan is het nog even agentje spelen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:19 schreef heartwork het volgende:
Waarom krijgen ze apart voer?
Maar je kunt bijvoorbeeld op vaste tijden de katten eten geven en dan een stukje tussen de bakjes. Bijvoorbeeld 1 kat op tafel en de ander op de grond ofzo.
De een krijgt RC Kittenvoer en de andere RC Outdoor. En het is beter de ze voorlopig nog even hun eigen voer krijgen totdat de jongste een paar maanden ouder is. Hij heeft nu dit voer nog nodig ivm botopbouw en groeit er ook enorm goed op.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:19 schreef heartwork het volgende:
Waarom krijgen ze apart voer?
Maar je kunt bijvoorbeeld op vaste tijden de katten eten geven en dan een stukje tussen de bakjes. Bijvoorbeeld 1 kat op tafel en de ander op de grond ofzo.
Als je heel snel bent, tot 25 september dacht ik, krijg je bij zooplus.nl 20% korting.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:14 schreef Weirdow het volgende:
[..]
Leuk ding, alleen is Eindhoven mij net even iets te ver fietsen
En een oud fotootje van Flapper om ontopic te blijven
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je heel snel bent, tot 25 september dacht ik, krijg je bij zooplus.nl 20% korting.
Haha, jawel, ik ren er ook altijd heen om hem er weer af te halen hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 09:56 schreef Lau. het volgende:
Ohhh, vind je dat niet dood eng zo op de rand van het balkon?
6.5 week (zie vorige pagina waarom ze al weg zijn bij de moeder).quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:43 schreef heartwork het volgende:
Sweeeeeeeeet! En wat een fel blauwe ogen nog. Hoe oud zijn jouw katjes?
Fotooo?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh die Sjors is echt schattig op die foto! (de andere ook hoor) - Hij lijkt sprekend op de kater van mn ouders.
Dit was m (Phoebe), toen hij klein was:quote:
Hij is wel mooiquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dit was m (Phoebe), toen hij klein was:
Slapend:
[ afbeelding ]
Spelend op de trap (dat ding er naast is de traplift):
[ afbeelding ]
En dit is m nu:
[ afbeelding ].
Verkapt kijk-mijn-mooie-hand postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |