Dank je en inderdaad van PLaymobil;! Play (zeg: Plee) vonden we niet zo geslaagd dus inderdaad Mobi.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:12 schreef Skaai het volgende:
Wat een leuke namen allemaal![]()
, Lego, Duplo, Mobi. Van Play Mobil?
Dat valt echt reuze mee hoor, lijkt misschien zo omdat de foto van bovenaf gemaakt is. Ze hebben hier alle 3 een zakje voer gekregen. Dat krijgen ze ongeveer 1x in de 1.5 week, voor de rest krijgen ze alleen maar hardvoer.quote:
Het grote misverstand dat heerst is dat katten net als honden vechten om de rangorde te bepalen. Rangorde gaat over de plaats in de groep. Maar katten zijn geen roedeldieren, zoals honden, die de groep nodig hebben voor de overleving. Bij katten gaan de gevechten over het territorium, er zijn geen onderwerpingssignalen, die remmend werken op de agressie van de andere kat en de kat die verliest moet het territorium verlaten. Iedere keer dat er een nieuw gevecht is, wordt de agressie van de aanvaller heviger, want deze snapt er niets van dat de andere kat het nog niet begrepen heeft en voortaan niet uit haar buurt blijft. Gezien de hevigheid van de gevechten en de escalatie die al zo vaak plaats heeft gevonden is de kans nihil dat dit goed komt. Het beste advies dat ik u dan ook kan geven, in het belang van de katten, is 1 van beide herplaatsten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef Lau. het volgende:
[..]
Die van mij gaan ook zo tekeer...
Ik laat ze gewoon gaan, soms hou ik m'n hart vast, maar is beter om ze gewoon te laten gaan...
Bij mij krijg ik de indruk dat ze opnieuw de rangorde willen bepalen ofzo... Kweenie...
Any paper bag will doquote:Op zondag 20 september 2009 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
geweldige foto's die AH zak was hier ook favoriet.
Ze komen van een stel dat de moeder 5 weken na de bevalling al heeft laten steriliseren.quote:Op maandag 21 september 2009 20:12 schreef heartwork het volgende:
Ik hoop dat je nu gaat vertellen dat ze uit een nestje komen van een van jouw katten, want 6 weken is echt veel te jong voor een katje om weg te gaan bij zijn moeder hoor!
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 19 september 2009 04:36 schreef Harajuku. het volgende:
En jij moet ook weer eens foto's posten
ik vrees dat het enige antwoord hierop is: nee...quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:27 schreef LoudGirl het volgende:
Blijven de ogen van die rode kittens zo blaauw?
Als je poezels met blauwe ogen wilt, moet je naarquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:27 schreef LoudGirl het volgende:
Blijven de ogen van die rode kittens zo blaauw?
Ik zie jouw foto's nietquote:Op maandag 21 september 2009 21:46 schreef anboni het volgende:
[..]
Je hebt gelijkAfgelopen weekend wat met de burst mode van m'n camera aan het stoeien geweest, boel van hetzelfde dus
(ook meteen picasa 'ns testen als imagehost)
Ze lag lekker te slapen, toen kwam ik haar wakker maken (dat is een miauw)
[ afbeelding ]
Licht geirriteerd
[ afbeelding ]
Close up
[ afbeelding ]
Wel jammer ja, dat zou helemaal mooi zijn als ze blauw bleven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vrees dat het enige antwoord hierop is: nee...
jammer, dat wel
@#$%^&*!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |