abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72964293
Te koop:

Grote krabpaal / kattenmeubel. Kan eventueel tot het plafond (zie foto 2 en 3) , indeling is zelf te bepalen: alle onderdelen kunnen los.

Om aan te krabben, in te spelen, op te slapen.

In perfecte staat.

Vraagprijs is 55 euro

Op te halen in omgeving Eindhoven

Zoals ik hem had opgebouwd:

De onderdelen kunnen los. Er is nog een extra onderdeel om hem evt. nog groter te maken:

Verbindingsstuk om het meubel eventueel aan het plafond te 'klemmen' :

ja ik moest stofzuigen, kattenbakkorrels
  maandag 21 september 2009 @ 13:12:37 #2
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_72964485
Stofzuigen? Stofuigenen!?!?! Wat dacht je van opnieuw behangen?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_72964579
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:12 schreef beelz het volgende:
Stofzuigen? Stofuigenen!?!?! Wat dacht je van opnieuw behangen?

Ik vroeg me al af wanneer er als eerste iemand over mijn behang zou beginnen.

Nu weer ontopic aub
pi_72965224
Wat zijn de afmetingen van de grondplaat?
pi_72965326
Ik ga even met een meetlint aan de gang, moment

Edit: 65 cm x 57 cm.
pi_72965568
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ga even met een meetlint aan de gang, moment

Edit: 65 cm x 57 cm.
Ok en hij is helemaal te customizen? Want ik wil zeg maar dat er aan de linkerzijde totaal niks uitsteekt, ik zet 'm ergens tegenaan nl.

Vanavond ff bij mij meten hoe dat uitkomt
pi_72965885
Ja, dat ding wat aan de linkerkant zit, kan je bijvoorbeeld omdraaien zodat hij naar de binnenkant draait. Dat kleine plankje bovenop kan je denk ik ook verschuiven, dat steekt nu ook een beetje uit omdat ie als een 'ruit' is bevestigd op de paal.

Ik zal het voor de zekerheid vanavond eens aan mijn vriend vragen .
pi_72966070
En die krabpaal shit zeg maar (hoe heet die crap) die is nog wel in redelijke staat? Nog wel de nageltjes aan te scherpen? Anders heeft het alsnog weinig zin natuurlijk
pi_72966602
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
En die krabpaal shit zeg maar (hoe heet die crap) die is nog wel in redelijke staat? Nog wel de nageltjes aan te scherpen? Anders heeft het alsnog weinig zin natuurlijk
Haha ja hoor! Op de foto ziet het er een beetje verschoven uit. Is zeg maar een soort dik touw. Is voor poezen ideaal om hun nagels aan te scherpen en ik denk eigenlijk ook dat dat met dit materiaal wel blijft, ik denk dat de gemiddelde poes in een poezenleven dat touw niet kapot krijgt

Moet ik nog een close-upje van het krabgedeelte nemen?
pi_72966679
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:21 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Haha ja hoor! Op de foto ziet het er een beetje verschoven uit. Is zeg maar een soort dik touw. Is voor poezen ideaal om hun nagels aan te scherpen en ik denk eigenlijk ook dat dat met dit materiaal wel blijft, ik denk dat de gemiddelde poes in een poezenleven dat touw niet kapot krijgt

Moet ik nog een close-upje van het krabgedeelte nemen?
Hmm dat mag

Bodje van 40 maar alvast
pi_72966887
Ok, hier een closeupje van het materiaal:

En ik vond nog een bewijs dat het werkt een nageltje in het ronde huisje.
mocht je hem kopen dan zal ik uiteraard zorgen dat ie keurig gestofzuigd is

Mocht je hem willen kopen, dan stel ik voor dat we que prijs tussen jouw bod en mijn vraagprijs in gaan zitten: 47,50.
pi_72967075
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok, hier een closeupje van het materiaal:
[ afbeelding ]

En ik vond nog een bewijs dat het werkt een nageltje in het ronde huisje.
mocht je hem kopen dan zal ik uiteraard zorgen dat ie keurig gestofzuigd is

[ afbeelding ]

Mocht je hem willen kopen, dan stel ik voor dat we que prijs tussen jouw bod en mijn vraagprijs in gaan zitten: 47,50.
Ziet er nog goed uit.
Ik ga vanavond ff meten of het past op de plek die ik ervoor in gedachten heb
45 doen dan? Het is voor mij ook best een stukkie rijden nl. Rotterdam -> Eindhovuhh
pi_72967202
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ziet er nog goed uit.
Ik ga vanavond ff meten of het past op de plek die ik ervoor in gedachten heb
45 doen dan? Het is voor mij ook best een stukkie rijden nl. Rotterdam -> Eindhovuhh
Waah helemaal uit Rotterdam! Dan zou ik als ik jou was er een etentje / biosje / ... in de stad aan vast plakken maar dat moet je zelf weten natuurlijk

45 is denk ik goed. Ik zal straks nog even met mijn vriend overleggen maar denk wel dat het goed is. Hij kijkt dan ook nog even of dat bovenste plankje gedraaid kan worden. Dan hoor ik het vanavond wel van je of het past!

Misschien is het ook handig dat ik hem van tevoren ff uit elkaar haal, dat duurt denk ik wel even, dan kan je m zo meenemen. Kan ik nog wat foto;s aan je sturen zodat je ziet hoe hij eventueel in elkaar kan. Of het moet zijn dat je hem hier nog even in elkaar wil zien
pi_72967448
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:39 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Waah helemaal uit Rotterdam! Dan zou ik als ik jou was er een etentje / biosje / ... in de stad aan vast plakken maar dat moet je zelf weten natuurlijk

45 is denk ik goed. Ik zal straks nog even met mijn vriend overleggen maar denk wel dat het goed is. Hij kijkt dan ook nog even of dat bovenste plankje gedraaid kan worden. Dan hoor ik het vanavond wel van je of het past!

Misschien is het ook handig dat ik hem van tevoren ff uit elkaar haal, dat duurt denk ik wel even, dan kan je m zo meenemen. Kan ik nog wat foto;s aan je sturen zodat je ziet hoe hij eventueel in elkaar kan. Of het moet zijn dat je hem hier nog even in elkaar wil zien
Neuh als hij gewoon in elkaar kan en niet zo wankel is dat hij als er een kat opspringt in elkaar flikkert geloof ik je wel Dan is het idd qua reistijd e.d. wel handig misschien dattie al kant-en-klaar ligt.

Maaaaaaar eerst zo ff meten
pi_72967606
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuh als hij gewoon in elkaar kan en niet zo wankel is dat hij als er een kat opspringt in elkaar flikkert geloof ik je wel Dan is het idd qua reistijd e.d. wel handig misschien dattie al kant-en-klaar ligt.

Maaaaaaar eerst zo ff meten
Nee hoor, hij is stevig genoeg. En je kan met dat ding op foto 3 uit de OP eventueel het meubel vastklemmen tussen grond en plafond. Dan staat ie sowieso vast, al heb ik dat ding niet gebruikt en bij ons is ie ook nooit verschoven/gevallen (2 katten van gemiddeld gewicht).

Maar idd, ik wacht wel ff je meting af, hoor t nog wel!
pi_72967696
Hoe hoog issie eigenlijk in jouw 'set-up?
Ben denk ik over anderhalf uur thuis, dan word het meten
pi_72968374
In mijn set-up issie 1,76 m!
pi_72974395
Het bovenste plankje kan je ook omdraaien, maar dan steekt hij nog ongeveer 10 cm uit. Wat ook kan eventueel is een extra gaatje boren zodat hij een achtste slag gedraaid kan worden (dan is ie niet meer in de vorm van een ruit maar recht op de paal)
Of je kan natuurlijk bij het opbouwen en indelen dit plankje weglaten of op een andere plek zetten (en bijv een paal tot het plafond doen)
pi_72982370
Zo'n rek is voor katten geweldig, zeker voor 45 euro!!
pi_72996649
Loveless, heb je nog gemeten?
pi_72996667
Err ja!

sorry, was gisteravond weg, nu aan t werk, ff opzoeken, had t neergepend

50 diep, 60 breed volgens mij
pi_72997263
Ok, ik hoor het nog wel!

Het vloerstuk is dus 65 x 57 cm.
pi_73035412
tvp reserve
pi_73035429
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:58 schreef parapono het volgende:
tvp reserve
Loveless heeft in principe voorrang, ik hoop dat zij vandaag iets laat horen.
Anders ben jij nummer 1 reserve
pi_73036436
HIJ!

Ja sorry voor de afwezigheid...
Ik zit beetje te twijfelen of 't niet heul overheersend gaat zijn, mn woonkamert is niet zo groot, en qua afmetingen zou het ongeveer wel moeten gaan. Vanavond nog es ff goed meten en kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')