quote:Op maandag 21 september 2009 13:12 schreef beelz het volgende:
Stofzuigen? Stofuigenen!?!?! Wat dacht je van opnieuw behangen?
Ok en hij is helemaal te customizen? Want ik wil zeg maar dat er aan de linkerzijde totaal niks uitsteekt, ik zet 'm ergens tegenaan nl.quote:Op maandag 21 september 2009 13:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ga even met een meetlint aan de gang, moment
Edit: 65 cm x 57 cm.
Haha ja hoor! Op de foto ziet het er een beetje verschoven uit. Is zeg maar een soort dik touw. Is voor poezen ideaal om hun nagels aan te scherpen en ik denk eigenlijk ook dat dat met dit materiaal wel blijft, ik denk dat de gemiddelde poes in een poezenleven dat touw niet kapot krijgtquote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
En die krabpaal shit zeg maar (hoe heet die crap) die is nog wel in redelijke staat? Nog wel de nageltjes aan te scherpen? Anders heeft het alsnog weinig zin natuurlijk
Hmm dat magquote:Op maandag 21 september 2009 14:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha ja hoor! Op de foto ziet het er een beetje verschoven uit. Is zeg maar een soort dik touw. Is voor poezen ideaal om hun nagels aan te scherpen en ik denk eigenlijk ook dat dat met dit materiaal wel blijft, ik denk dat de gemiddelde poes in een poezenleven dat touw niet kapot krijgt
Moet ik nog een close-upje van het krabgedeelte nemen?
Ziet er nog goed uit.quote:Op maandag 21 september 2009 14:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok, hier een closeupje van het materiaal:
[ afbeelding ]
En ik vond nog een bewijs dat het werkteen nageltje in het ronde huisje.
mocht je hem kopen dan zal ik uiteraard zorgen dat ie keurig gestofzuigd is
[ afbeelding ]
Mocht je hem willen kopen, dan stel ik voor dat we que prijs tussen jouw bod en mijn vraagprijs in gaan zitten: 47,50.
Waah helemaal uit Rotterdam! Dan zou ik als ik jou was er een etentje / biosje / ... in de stad aan vast plakkenquote:Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ziet er nog goed uit.
Ik ga vanavond ff meten of het past op de plek die ik ervoor in gedachten heb
45 doen dan? Het is voor mij ook best een stukkie rijden nl. Rotterdam -> Eindhovuhh
Neuh als hij gewoon in elkaar kan en niet zo wankel is dat hij als er een kat opspringt in elkaar flikkert geloof ik je welquote:Op maandag 21 september 2009 14:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Waah helemaal uit Rotterdam! Dan zou ik als ik jou was er een etentje / biosje / ... in de stad aan vast plakkenmaar dat moet je zelf weten natuurlijk
45 is denk ik goed. Ik zal straks nog even met mijn vriend overleggen maar denk wel dat het goed is. Hij kijkt dan ook nog even of dat bovenste plankje gedraaid kan worden. Dan hoor ik het vanavond wel van je of het past!
Misschien is het ook handig dat ik hem van tevoren ff uit elkaar haal, dat duurt denk ik wel even, dan kan je m zo meenemen. Kan ik nog wat foto;s aan je sturen zodat je ziet hoe hij eventueel in elkaar kan. Of het moet zijn dat je hem hier nog even in elkaar wil zien
Nee hoor, hij is stevig genoeg. En je kan met dat ding op foto 3 uit de OP eventueel het meubel vastklemmen tussen grond en plafond. Dan staat ie sowieso vast, al heb ik dat ding niet gebruikt en bij ons is ie ook nooit verschoven/gevallen (2 katten van gemiddeld gewicht).quote:Op maandag 21 september 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh als hij gewoon in elkaar kan en niet zo wankel is dat hij als er een kat opspringt in elkaar flikkert geloof ik je welDan is het idd qua reistijd e.d. wel handig misschien dattie al kant-en-klaar ligt.
Maaaaaaar eerst zo ff meten
Loveless heeft in principe voorrang, ik hoop dat zij vandaag iets laat horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |