quote:
quote:Onzin. Het gebouw was al een heel tijdje aan het instorten voor de gevel instortte.
quote:Zelfs als je dat niet meetelt, is de instorting in beeld +/- 40% trager dan free fall speed. Dat is iets wat zelfs je conspiracy maatjes niet ontkennen (de meeste toch niet).
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:26 schreef gorggg het volgende:
[..]
Het was een serieus bedoelde vraag.
Puin van WTC7 dat een ander gebouw beschadigde. Niet netjes in de footprint zoals je stellig beweerde dus.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
Vertel eens, wat zien we op deze foto ?
Het was niet ik die over pyroclastic clouds begon. Aangezien jij die aanbracht en vermits deze enkel voorkomen bij vulkaanuitbarstingen....quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
was er echt een vulkaan onder dat gebouw?
Dat wist ik zelfs niet....
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef gorggg het volgende:
Puin van WTC7 dat een ander gebouw beschadigde. Niet netjes in de footprint zoals je stellig beweerde dus.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:34 schreef gorggg het volgende:
Het was niet ik die over pyroclastic clouds begon. Aangezien jij die aanbracht en vermits deze enkel voorkomen bij vulkaanuitbarstingen....
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef oompaloompa het volgende:
Klein detail in een discussie waar ik me voor de rest niet in wil mengen, maar:
physics professor Steven Jones, PhD.
Kan natuurlijk niet heh, je bent óf een prof, óf phd.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:31 schreef ToT het volgende:Dude, je hebt ook niet zo'n heel klein BEETJE irritante manier van posten he!
Professor is idd geen beschermde titel, net als bv psycholoog, dat ik mezelf officieel professor in de psychologie kan noemen betekent niet dat ik dat ben.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
of je bent zelfs nog meer dan beide.
Education
Jones earned his bachelor's degree in physics, magna cum laude, from Brigham Young University in 1973, and his Ph.D. in physics from Vanderbilt University in 1978. Jones conducted his Ph.D. research at the Stanford Linear Accelerator Center (from 1974 to 1977), and post-doctoral research at Cornell University and the Los Alamos Meson Physics Facility.[1]
The meaning of the word professor (Latin: professor, person who professes to be an expert in some art or science, teacher of highest rank[1]) varies. In some English-speaking countries, it refers to a senior academic
In Nederland kun je gewoon prof.dr. zijn, waarom kan dat met prof/phd niet?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:40 schreef oompaloompa het volgende:
Klein detail in een discussie waar ik me voor de rest niet in wil mengen, maar:
physics professor Steven Jones, PhD.
Kan natuurlijk niet heh, je bent óf een prof, óf phd.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Professor is idd geen beschermde titel, net als bv psycholoog, dat ik mezelf officieel professor in de psychologie kan noemen betekent niet dat ik dat ben.
Glowmouse heeft gelijk dat t idd kan, maar t is wel een beetje vreemd, wat jij net zegt raakt kant noch wal. een bachelors degree geeft je geen prof titelquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef Oversight het volgende:
[..]
Jones earned his bachelor's degree in physics, magna cum laude, from Brigham Young University in 1973, wat hem professor maakt in Physics,...AND his phd.....
QFTquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:09 schreef Oversight het volgende:
Nu weer terug naar de OORZAAK, voordat we die overslaan?
Biekje heeft dit soort foto's al eens geplaatst toen hij zijn verhaal van het overtreden van de natuurwetten wilde onderbouwen. Het (....)-effect, ben ff de naam vergeten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:55 schreef Oversight het volgende:
[..]
terwijl [wachten op de oorzaak] .....
Best warm he? Zo'n hete wolk ?
[ afbeelding ]
Of zouden die voertuigen al op hun velgen rijden, voordat die wolk langskwam?
....mogeljk,... maar erg onwaarschijnlijk.....
WTC7 zou zonder de hulp van explosieven dus niet ingestort zijn? Zo nee, hoe kom je tot die conclusie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:22 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
Helemaal voor jou dan....
Ik denk dat gebouw 7 opzettelijk is geprepareerd, en na ontsteking van de explosieven is geimplodeerd omdat:
..het gebouw is ingestort.
Naast dat dit een volledig irrelevante soundbite is, is het ook nog eens onjuist. Door de instorting van gebouw 7 is een naastgelegen gebouw voor meer dan 1 miljard $ beschadigd geraakt, en een tweede was zelfs zo zwaar beschadigd dat ze het af hebben moeten breken.quote:Het gebouw in z'n eigen fundamenten is gevallen, en geen steen erbuiten.
Voor zover de instorting op beeld staat verliep die zoals gorggg al zei ~40% trager van een vrije val instorting. Dat betekent dat pakweg helft van de potentiele energie nodig was om de weerstand die wtc7 gaf te overwinnen. Een controlled demolition gaat trouwens ook niet met vrije valversnelling, dus je punt is in alle opzichten onzinnig.quote:de instorting met dezelfde snelheid plaatsvond als die van een vrij vallend voorwerp.
Daarna..... is er nog teveel om hier kort weer te geven, maar als je serieus bent, zal ik het stap voor stap voor je uitleggen......
Complotters zijn grappig. Een beetje lacherig doen over de mensen die in hun ogen de overheid, de wetenschap en alles wat 'orthodoxie' is als autoriteit beschouwen, maar zodra iemand hun theorie ondersteunt dan is geen voetstuk te hoog en kan hun autoriteit niet genoeg benadrukt worden. Bachelor's, PhD's, eredoctoraten, het is godverdomme de meest erudiete en integere man die je ooit zult tegenkomen! Had ik al gezegd dat hij in zijn vrije tijd Afrikaanse hongernegertjes adopteert?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef Oversight het volgende:
[..]
Jones earned his bachelor's degree in physics, magna cum laude, from Brigham Young University in 1973, wat hem professor maakt in Physics,...AND his phd.....
Ja, en meer dan 1 steen (zoals je beweerde dat zelfs dat niet het geval is).quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
wat een kracht moet er dan aan vooraf gegaan zijn..... OMFG, zelfs buiten de footprint...
Het gebouw op 30 west broadway (=gebouw op die foto) is niet in brand geschoten door de instorting van WTC7. Dat klopt.quote:Nu de bron:
But then, as you all know, some bad things happened and my buddy WTC 7 collapsed. He couldn't help it. I still miss that fella. Debris hit me. The southern half of the west facade and most of the south facade were severely damaged or destroyed, but there was no fire. I am the white building on the left.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:43 schreef Terecht het volgende:
WTC7 zou zonder de hulp van explosieven dus niet ingestort zijn? Zo nee, hoe kom je tot die conclusie?
quote:Naast dat dit een volledig irrelevante soundbite is, is het ook nog eens onjuist. Door de instorting van gebouw 7 is een naastgelegen gebouw voor meer dan 1 miljard $ beschadigd geraakt, en een tweede was zelfs zo zwaar beschadigd dat ze het af hebben moeten breken.
quote:Voor zover de instorting op beeld staat verliep die zoals gorggg al zei ~40% trager van een vrije val instorting. Dat betekent dat pakweg helft van de potentiele energie nodig was om de weerstand die wtc7 gaf te overwinnen. Een controlled demolition gaat trouwens ook niet met vrije valversnelling, dus je punt is in alle opzichten onzinnig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |