je hebt al een vast CONTACT met mij Hallo iedereenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef Ladylike het volgende:
Thanx mensen, jullie zijn lief![]()
Oh als het een vast contact word ga ik janken, dan valt heeeel veel stress weg
ohw, dan leg ik vast wat zakdoekjes appart.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je hebt al een vast CONTACT met mij Hallo iedereen
Oh ja, ik vinger duim ook wel even hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef Ladylike het volgende:
Kuuk!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
GF zet alvast een emmer klaar*quote:Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef Ladylike het volgende:
De trein passeert hier nog steedsquote:
Druk. Al is het vandaag rustig. En jij? Crew teegnwoordig?quote:
Jazeker.quote:
Prrrrrrrquote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Greenpeacequote:Op woensdag 9 september 2009 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, dan leg ik vast wat zakdoekjes appart.
ze gaan hard vandaag, er komt allemaal groen spul uit mijn neus
Olaquote:
nee, nog nooit gezienquote:
Jaquote:
whehehe dat vind ie wel lekkerquote:Op woensdag 9 september 2009 13:15 schreef john-frusciante het volgende:
Zo de noodels zijn een succes de kleine heeft een hele bak opgegetenheil ALDI
Ik hoor deze week of mn contract verlengd wordt, en zo ja, voor hoe langquote:
Hier nietquote:
En dat zit in de eindredactiequote:
zie nog steeds je treintjequote:
dat ze een vast contract krijgtquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:15 schreef john-frusciante het volgende:
Zo de noodels zijn een succes de kleine heeft een hele bak opgegetenheil ALDI
Voor de verlenging van haar contract (wat het word)quote:
Hier alles primaquote:Op woensdag 9 september 2009 13:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Druk. Al is het vandaag rustig. En jij? Crew teegnwoordig?![]()
Thanx Pienquote:
Nog een paar dagen image buildenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoor deze week of mn contract verlengd wordt, en zo ja, voor hoe lang
Ik dacht toch echt dat mn baas vandaag zei
maar toen ik net vroeg: wanneer wil je dat bespreken?, zei ie: deze week![]()
Bummer, ik wil zekerheid
Terug lezenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef DaMart het volgende:
* DaMart duimt mee zonder te weten waarom![]()
.
Op deze pagina staat het 3 of 4 keerquote:Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef DaMart het volgende:
.
Beterschap mopquote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar weer mn bed in. Met een bakkie thee.
even terug lezenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:26 schreef DaMart het volgende:
.
sterktequote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je mij maar niet hebt aangestoken zaterdagquote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben MPG nietquote:
daarvoor moet je bij Pheno zijnquote:
1 pagina is al te veel?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je mij maar niet hebt aangestoken zaterdag.
[..]
Ik ben MPG niet.
beterschap Flesquote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Te-rug-le-zenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de reactie van MPG dan.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Te-rug-le-zen.
Moet ik dan alles voorkauwen?
Donequote:
Ja, want dan begeef ik me op terrein dat door MPG geclaimd wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de vieze groente. En die mag je nog doorslikken ookquote:Op woensdag 9 september 2009 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Te-rug-le-zen.
Moet ik dan alles voorkauwen?.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, want dan begeef ik me op terrein dat door MPG geclaimd wordt.
Whehehe droogklotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Alleen de vieze groente. En die mag je nog doorslikken ook.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
is er ook lekkere groente dan ?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
Alleen de vieze groente. En die mag je nog doorslikken ook.
augurk komkommer aardbeiquote:Op woensdag 9 september 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, zelfs ik vind sommige groente lekker.
o ja, tomaat is ook groente, en tomatensaus lust ik wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, zelfs ik vind sommige groente lekker.
en danquote:Op woensdag 9 september 2009 13:42 schreef john-frusciante het volgende:
Zo op drie iedereen de duim in de mond!!!!
1...................2...............3
augurkquote:Op woensdag 9 september 2009 13:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
augurk komkommer aardbei
Tomaatquote:Op woensdag 9 september 2009 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, tomaat is ook groente, en tomatensaus lust ik wel.
allemaal niet behalve stoofperen. maar dat is weer geen groentequote:Op woensdag 9 september 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
augurk.
komkommer
aardbei. Maar dat is geen groente
.
[..]
Tomaat.
En wel lekker:
Spinazie, andijvie, bruine bonen, sperziebonen, snijbonen, zuurkool, boerenkool, spitskool, groene kool, doperwten, stoofperen en vast nog wel wat groenten die ik nu vergeet.
En dat mag MPG voor mij dus kauwen en doorslikken!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
een lekker salade![]()
met ijsbergsla, tomaten, pijnboom pitten en honing/basilicum dressing
Ik ben toch blij dat er nog mensen met een nog verfijndere smaak dan die van mij rondlopenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
allemaal niet behalve stoofperen. maar dat is weer geen groente
aardbei is wel groente en tomaat is officeel fruitquote:Op woensdag 9 september 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
augurk.
komkommer
aardbei. Maar dat is geen groente
.
[..]
Tomaat.
En wel lekker:
Spinazie, andijvie, bruine bonen, sperziebonen, snijbonen, zuurkool, boerenkool, spitskool, groene kool, doperwten, stoofperen en vast nog wel wat groenten die ik nu vergeet.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kijken of je het ook doet duimen
Uhm, een aardbei is een vrucht en dus fruit... en dus geen groentequote:Op woensdag 9 september 2009 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aardbei is wel groente en tomaat is officeel fruit
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
maar niet tegen mijn kinderen zeggen hoor!![]()
ik houd de schijn op en werk het toch naar binnen.
Sommige mensen denken als iets zoet is meteen fruit is lolquote:Op woensdag 9 september 2009 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aardbei is wel groente en tomaat is officeel fruit
Dank!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verschil_tussen_groente_en_fruit
quote:Een bekende uitzondering is de aardbei, die aan een kruidachtige plant groeit, maar tot het fruit wordt gerekend
Nee hoor. Maar aardbeien zijn gewoon vruchten van een plant, en dus fruit. Als het groente was, dan at ik ze wel bij de aardappels, en dat is niet echt een goede combi, lijkt mequote:Op woensdag 9 september 2009 13:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Sommige mensen denken als iets zoet is meteen fruit is lol
Je bent nooit te jong om te leren
een tomaat is ook een vruchtquote:Op woensdag 9 september 2009 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm, een aardbei is een vrucht en dus fruit... en dus geen groente.
zoek maar eens naar aardbei op wikiquote:Op woensdag 9 september 2009 13:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank!
[..]
[..]
Nee hoor. Maar aardbeien zijn gewoon vruchten van een plant, en dus fruit. Als het groente was, dan at ik ze wel bij de aardappels, en dat is niet echt een goede combi, lijkt me.
Ja, maar dat is een bekende uitzondering... die heb ik ook nooit als fruit gezien. Jij bent echt de eerste die ik aardbei groente zie noemenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een tomaat is ook een vrucht
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een tomaat is ook een vrucht
een tomaat is allesquote:De tomaat is een populaire vrucht, afkomstig van de tomatenplant (Solanum lycopersicum, syn. Lycopersicon esculentum). De vrucht is culinair gezien een groente.
Ja nu raak ik in de warquote:
Mij is dat al geleerd op de basisschool, dat het groente is, maar door het volk als fruit wordt gezienquote:Op woensdag 9 september 2009 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een bekende uitzondering... die heb ik ook nooit als fruit gezien. Jij bent echt de eerste die ik aardbei groente zie noemen.
Zal wel weer iets Limburgs zijn... net als jullie vreemde spelling van patatquote:Op woensdag 9 september 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mij is dat al geleerd op de basisschool, dat het groente is, maar door het volk als fruit wordt gezien
Een teler teelt het ook als groente en niet als fruit, maar goed, Wiki is waarheid blijkbaar
Dus ik pas mn kennis aan
Vast wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal wel weer iets Limburgs zijn... net als jullie vreemde spelling van patat.
Nee hoor, voor mij blijft een aardbei gewoon fruit! Waarom zouden ze het anders in de fruitsalade stoppenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Er staat ook in wiki (ff geen zin om te linken) dat het verschil een kwestie van cultuur is, dus wat iedereen gewend is.
Boeit het eigenlijk?
Ja, naast de appelen, peren en sinaasappelsquote:Op woensdag 9 september 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vast wel.
Het is niet boeiend.
Trouwens ff een weetje: in de meeste supermarkten liggen de aardbeien bij de groente.
mooi zoquote:Op woensdag 9 september 2009 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, voor mij blijft een aardbei gewoon fruit! Waarom zouden ze het anders in de fruitsalade stoppen.
hmm volgens mij zeggen in belgie friet, in limburg,in amerika enzquote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal wel weer iets Limburgs zijn... net als jullie vreemde spelling van patat.
wat ik wel boeiend vind is dat een aardbei zijn zaad aan de buitenkant heeft.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef Ladylike het volgende:
Er staat ook in wiki (ff geen zin om te linken) dat het verschil een kwestie van cultuur is, dus wat iedereen gewend is.
Boeit het eigenlijk?
bij ons ligt ie tussen de boontjes en de bloemkoolquote:Op woensdag 9 september 2009 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, naast de appelen, peren en sinaasappels.
Ik ook!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mooi zo
En nou heb ik zin in aardbeien
Ook daarvoor geldt:quote:Op woensdag 9 september 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij ons ligt ie tussen de boontjes en de bloemkool
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal wel weer iets Limburgs zijn...
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:05 schreef john-frusciante het volgende:
Een aardbei is vanaf nu vroente of een grucht zo
maar wel lekker
En dan is het vanaf nu zeker ook fratat of piet?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:05 schreef john-frusciante het volgende:
Een aardbei is vanaf nu vroente of een grucht zo
maar wel lekker
moet je maar betalen voor zon lolquote:
als je dat harop zegt klinkt het alof je een splaakgeblek hebtquote:Op woensdag 9 september 2009 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan is het vanaf nu zeker ook fratat of piet?.
Dat wordt dus gewoon twee keer de 32-bitsversie installerenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
ff voor de nerds![]()
teamleider komt net binnen; kan jij vandaag nog een 64bits windows 2000 server inrichten?
ik: nee, dat kan niet. wel windows 2003
hij: Want?
ik: windows 2000 64 bits bestaat niet.
hij: doe toch maar *loopt weg.
ik: ?huh?![]()
moraal: niemand luistert naar mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |