Dat dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
zo
[..]
[..]
[..]
]zodat ze zouden uitglijden, maar dat was vorige week
Ik vond hem meer iets weg hebben van Meester Frank Visser zelf. (maar dan een wereldvreemde uitvoering)quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:02 schreef Coos het volgende:
Hij was weer geweldig!!![]()
Meneer Vlek had iets weg van Stevie Wonder. Althans zijn hoofdbewegingen dan.
Klopt het was ook stiekem zijn vaderquote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vond hem meer iets weg hebben van Meester Frank Visser zelf. (maar dan een wereldvreemde uitvoering)Kijk de aflevering nog maar eens en hou dit in gedachte
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:07 schreef Zipportal het volgende:
Of toen ze door die boekenkasten moesten lopen.Dat hele gezicht van die pauper verweerder, door die boekenkast heen. Zijn hele hoofd gaat van voren naar achter, tong naar buiten etc.
Op mij kwam hij tamelijk autistisch over.quote:Op woensdag 16 september 2009 03:14 schreef DrDentz het volgende:
Die man spreekt in prachtige volzinnen, ik hoop dat hij zijn boom mag houden.
Oké, dan ga je maar wat anders kijken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:16 schreef Piles het volgende:
Wel jammer dat het tegenwoordig alleen maar om ordinaire burenruzies gaat
Heb dat wel een beetje gezien, dat gezeik over een boom en een schutting
Jááááá die ouwe!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Vistuig was er dichtbij.
Dus tochquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:39 schreef Karina het volgende:
Eentje met kanker kan niet zo vechten als ik kan
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef Sirolf het volgende:
Ze zagen de elektrische temperatuursensor aan voor een microfoontje!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |