Nee, in hun achtertuin ligt een grensplaat van het Europese continent, een deel schuift met centimeters per jaar op.quote:
In oorlogstijd word het normale denken stopgezet..quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:58 schreef Karina het volgende:
Hadden ze dat zelf niet kunnen bedenken/overleggen? Maar dat denk ik eigenlijk elke keer.
Zo'n type is het ook echt volgens mij, met haar opmerking over 'kanker'quote:Op woensdag 23 september 2009 04:35 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt een aandoenlijk oud vrouwtje. Maar toen er klein negertje de oprit van die ouwe op kwam was het: "Ga weg! Vuile roetmop! Nikker! Weg!"
Als er niks stond, wel natuurlijk. Maar er staat al een klein hekje en dat mag je niet zomaar weghalen.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo'n type is het ook echt volgens mij, met haar opmerking over 'kanker'Trieste figuren, allemaal. Vond de uitspraak ook wat raar, in principe hebben de buren toch het recht om het midden van de betonrand als schutting aan te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |