abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72584047
Je moet van die papieren rode rolletjes klappertjes kopen, voor in zo'n klappertjes pistool, die gaan ook perfect af met je nagels
Daar kon mijn docent destijds niet zo goed tegen....
pi_72584276
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Semmm het volgende:

[..]

Daarom juist, is iemand z'n nepkleding hier uberhaupt al een keer in beslag genomen?
Nee, maar bij niemand is ook ooit het pakketje opengemaakt bij een bestelling met nepkleding.
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef feelsgoodman het volgende:
Jij kent SoundMagic blijkbaar niet. Dat geeft opzich niets, hoor.
Zegt ook helaas niet alles.
SoundMagic doppen hebben het bij mij ook begeven na een maand of 4-5. Ik gebruik ze alleen soms voor bij de PC en liggen gewoon op een tafeltje waar er niks mee gebeurt. Ineens deed het linker dopje het gewoon niet meer (los contact ofzo).
quote:
Op woensdag 9 september 2009 07:13 schreef PedroN het volgende:

[..]

Hele goeie 18650 batterijen zijn http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.5790 of http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.20392
de beste lader die je kan kopen is deze http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.1251 die kan meerdere soorten batterijen aan, heb je ook wat aan als je later b.v. 14500 batterijen hebt.
Dan wordt de zaklamp me toch wel een beetje te duur, laat ik maar zitten dan.
Heb namelijk geen alkaline 18650's kunnen vinden op DX.
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:24 schreef Dionysiou het volgende:
En toch lijkt het me leuk werk bij de Douane te gaan werken op afdeling Internationale Pakketten. Pakjes openen, controleren, inklaren..

Misschien komt het omdat ik van pakjes hou
Schamel loon en het begint echt saai te worden bij je 200e pakketje.
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:32 schreef mcwops het volgende:
hee guys, bij jullie ook de indruk dat DP Jack en zijn maten ons Fokkers n beetje vergeten . heb al paar mailtjes uitstaan maar er komt maar heel sporadisch een antwoord dagen later en vaak ook nogal vaag.
heeft ie echt te druk gekregen na zn NRC-coverstory
Inderdaad.
Ben nog steeds aan het mailen wat betreft een probleem met m'n taobao order.
Krijg van Jack een heel vaag antwoord waar ik niks mee kan en moet dus wéér terug mailen.
Onderaan z'n email zet 'ie: I will answer all your e-mails within 24 hours. Niet dus, staat nu al 3 dagen open (72 uur ipv verwachte 24 uur).
Hier ben ik toch wel lichtelijk ontevreden over de manier van handelen (order staat niet in m'n lijst, heb nog steeds geen duidelijkheid of zij die order wel binnen hebben.)
Anders is er altijd nog TaobaoNow als het slechter wordt bij DP qua service.
pi_72584312
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:22 schreef Skiet het volgende:

[..]

De oude shuffle kan je voor een goede prijs bijvoorbeeld via bol.com kopen. Me zus heeft hem daar ook gekocht voor een zeer mooie prijs
Nog steeds 45 euro hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Elias3 op 09-09-2009 15:55:41 ]
pi_72585697
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef tokko1 het volgende:
Ach, niemand durft toch iets uit china te bestellen die dat artikel hebben gelezen.. Jack's naam stond er ook niet in dus ach.. zal wel niet te veel mensen hebben getrokken.
Wacht nogsteeds op m'n 50mW Green laser,, neemt douane toch niet in?
(http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2390)
TVP
Is ilegaal dus de kans zit er in.

DP heeft nu ook varkentjes, nog goedkoper dan dp als je er 2 of meer koop!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_72586024
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef Granaatappel het volgende:
Anders is er altijd nog TaobaoNow als het slechter wordt bij DP qua service.
DP is gewoon goedkoper dan TaobaoNow... Daarbij doet TaobaoNow alleen maar met EMS versturen. Leuk natuurlijk als je onzin koopt, maar niet als je ipots of lasers van 5mw+ gaat kopen
  woensdag 9 september 2009 @ 16:32:04 #81
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72586123
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Semmm het volgende:

[..]

Wachten op een 1$ coupon, 3 varkens kopen voor nog geen euro
  woensdag 9 september 2009 @ 16:34:18 #82
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72586222
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Semmm het volgende:

[..]

Deze zijn zelfs MET doosje, luxe
pi_72586303
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Deze zijn zelfs MET doosje, luxe
Dan heb je 3 varkentjes voor 65 eurocent

Wel gek dat het doosje duits is...
pi_72586671
Zijn er nog fanatiekelingen die ervaring hebben met de droomboxjes-c die Jack aanbiedt?
pi_72586754
@hierboven

Staan er pas een paar dagen op dus denk niet dat iemand 'm al heeft
pi_72586905
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef Radski het volgende:
Zijn er nog fanatiekelingen die ervaring hebben met de droomboxjes-c die Jack aanbiedt?
Ik wil ook weten wat hij allemaal kan etc... Dus ervaringen zijn welkom!
pi_72588037
Boxjes zijn inderdaad vers van de pers wellicht dat iemand anders ervaringen heeft met soort gelijke doosjes anders ga ik het er denk ik toch maar op gokken.
pi_72588734
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:25 schreef Skiet het volgende:

[..]

Kan het geen kwaad dat de batterijen 4,2V zijn en de lader zegt 3,6/3,7V?
Nee, de batterijen hebben, als ze vers van de lader komen, ongeveer 4,2V de lader zelf laadt ook met ongeveer 4,2V.
Zodra de batterijen vol zijn, dus dat ze 4,2V kunnen leveren, schakelt de beveiliging van de batterij in (beveiliging tegen overladen)
pi_72589046
- laat maar -
  woensdag 9 september 2009 @ 19:28:34 #90
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72592203
Laat ik dan ook maar mijn ontevredenheid uiten over Jack.

Het begin van zijn bedrijf ging super, service was top, iedereen was te spreken over onze chinees Jack. Veel interactie tussen klanten en zichzelf.
Maaaaaarrrrr, hij zakt in, da's duidelijk.. logisch.. vele taobao orders en PO's dat trekt aan je, zeker op een lange termijn. Rachel is een slechte werkneemster. Ze vraagt al gauw minimaal 10$ meer (na mijn ervaringen).

Hun zijn natuurlijk vrienden via DX geworden, maar Jack moet om zijn centen letten en zijn bedrijf en betere/opgeleiden mensen gaan aannemen anders stort dit zeker in.

Dat was de intro.

Het volgende wat ik vertel heb ik geen bewijs van, maar het is heeeeel vreemd.

Ik heb een G-Ster jas gekocht van 54$ normaal met zulke bedragen word het met een trackingnummer verzonden (registered airmail) was allemaal prima, moest betalen, maat geven tot dat ik dit mailtje kreeg van Rachel:
quote:
Hi, Dion,

It is OK. We will purchase that jackest for you instead. You dont need to pay addtionally for the extra money.

But sorry that we can only ship it via airmail shipping, not registered shipping.

Please advise the size you would like to buy.

Thank you!

Best regards,
Rachel
Ze zegt dus dat het alleen verstuurd kan worden zonder traceercode
Lekker vaag, maar oke ik vertrouw het wel.. Jack is een ''vriend'' die ik heb geholpen met het opstarten van z'n bedrijf blabla.

De 20e zou de Jas verzonden worden, nog steeds niet binnen en als ik vraag naar de status doet Jack heel dubieus en vaag en ''vergeet'' ie af en toe om er op terug te komen.

Normaal als ik zeg met welk PayPal adres er betaald is + TaoBao link geeft ie de status, en nu duurt het anders wat té lang:
quote:
r it will waste us a lot of time to find your order.

Hope your understand

Best regards,
jack
Ik heb geen ordernummer ervan gehad omdat het een replacement was van een product dat niet in stock was.

Tot nu toe vind ik het erg verdacht, maar ik beschuldig hem nog van niks.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_72592585
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Dionysiou het volgende:

Het begin van zijn bedrijf ging super, service was top, iedereen was te spreken over onze chinees Jack. Veel interactie tussen klanten en zichzelf.
Maaaaaarrrrr, hij zakt in, da's duidelijk.. logisch.. vele taobao orders en PO's dat trekt aan je, zeker op een lange termijn. Rachel is een slechte werkneemster. Ze vraagt al gauw minimaal 10$ meer (na mijn ervaringen).

Hun zijn natuurlijk vrienden via DX geworden, maar Jack moet om zijn centen letten en zijn bedrijf en betere/opgeleiden mensen gaan aannemen anders stort dit zeker in.

Dat was de intro.

Ik heb een G-Ster jas gekocht van 54$ normaal met zulke bedragen word het met een trackingnummer verzonden (registered airmail) was allemaal prima, moest betalen, maat geven tot dat ik dit mailtje kreeg van Rachel:
[..]

Lekker vaag, maar oke ik vertrouw het wel.. Jack is een ''vriend'' die ik heb geholpen met het opstarten van z'n bedrijf blabla.

De 20e zou de Jas verzonden worden, nog steeds niet binnen en als ik vraag naar de status doet Jack heel dubieus en vaag en ''vergeet'' ie af en toe om er op terug te komen.

Normaal als ik zeg met welk PayPal adres er betaald is + TaoBao link geeft ie de status, en nu duurt het anders wat té lang:
[..]

Ik heb geen ordernummer ervan gehad omdat het een replacement was van een product dat niet in stock was.

Idd vreemd. jammer dat de service steeds minder wordt.
Ik heb er zelf gelukkig nog geen last van gehad.
pi_72593268
Iedereen paypal geschillen aanmaken, dan weet die tenminste weer aan wie die het ''allemaal'' te danken heeft.
kei lief.
pi_72593289
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:28 schreef Dionysiou het volgende:

Dat was de intro.

[..]

[..]

Tja Jack/DP heeft ook een hele zooi Amerikaanse klanten. Misschien krijgen hun nu de volle aandacht.

Wel veel troep bij New Arrivels zeg, de laatste tijd op DP
pi_72593431
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:29 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Zou je alsjeblieft een videodemonstratie kunnen maken ervan? Dan weet ik of het interessant is om er ook een te bestellen...
Bij deze...

To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_72593648
Ach Jack heeft tenminste wel ongeveer 300 verschillende USB Flash disks (waar niemand op zit te wachten en veel te duur zijn). Wat hebben die chinezen toch met die USB sticks
pi_72593743
Ook ik heb gemerkt dat jack z'n service achter uit gaat, terecht .. hij krijgt t vast drukker idd ..

maargoed ; hij beloofd ons zelf te zullen reageren binnen 24 uur ..

en dan krijg ik pas 72 uur later bericht terug .. beetje slecht dus ..
en aangezien t toch allemaal niet zo vlot al gaat, is t toch wel een beetjee zonde
pi_72593839
Jack heeft het slim gedaan, iedereen de indruk geven dat ie bijzonder is en persoonlijke kortingen geven etc maar in feite hengelt ie je gewoon binnen en verdient ie dik op je. En dan te bedenken dat er ook nog mensen zijn die een extra geven/fooi geven omdat ie er zo weinig op verdient
pi_72594017
jack word ook duurder, en rachel vind ik n beetje sneaky chinese :p
ze heeft veel smoesjes om de prijs van een taobao product zo hoog mogelijk te houden

ik had een shirt gezienvan 19,9 yuan, en het werd 9 dollar:O
  woensdag 9 september 2009 @ 20:20:26 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72594330
Binnen 3 dagen antwoord is vrij snel vergeleken met een hoop andere bedrijven Maakt mij niet zoveel uit zolang ik mijn spullen maar krijg. Voordat je alles binnen hebt ben je 3 weken verder, die paar dagen erbij.

Ik kreeg gisteren een riem in een te kleine maat binnen, erg handig. Zal ik over 48 uur wel bericht over krijgen

Dion, hoe is het eigenlijk afgelopen met die jeans in de verkeerde maat en 20 euro verzendkosten?

Een klein bedrijfje starten is niet zo moeilijk, maar je management skills gaan getest worden als je groter begint te worden. Waarom dat Rachel nu chronisch hogere prijzen heeft is heel raar, dat is toch een vaste formule. Of zit Rachel voor zichzelf te beunen in die tent?
  woensdag 9 september 2009 @ 20:22:09 #100
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72594407
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:08 schreef PedroN het volgende:
Jack heeft het slim gedaan, iedereen de indruk geven dat ie bijzonder is en persoonlijke kortingen geven etc maar in feite hengelt ie je gewoon binnen en verdient ie dik op je. En dan te bedenken dat er ook nog mensen zijn die een extra geven/fooi geven omdat ie er zo weinig op verdient
Wie geeft er fooi?
pi_72594408
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
Binnen 3 dagen antwoord is vrij snel vergeleken met een hoop andere bedrijven Maakt mij niet zoveel uit zolang ik mijn spullen maar krijg. Voordat je alles binnen hebt ben je 3 weken verder, die paar dagen erbij.

Ik kreeg gisteren een riem in een te kleine maat binnen, erg handig. Zal ik over 48 uur wel bericht over krijgen

Dion, hoe is het eigenlijk afgelopen met die jeans in de verkeerde maat en 20 euro verzendkosten?

Een klein bedrijfje starten is niet zo moeilijk, maar je management skills gaan getest worden als je groter begint te worden. Waarom dat Rachel nu chronisch hogere prijzen heeft is heel raar, dat is toch een vaste formule. Of zit Rachel voor zichzelf te beunen in die tent?
zoals ik al zei n sneaky spleetoog
  woensdag 9 september 2009 @ 20:29:07 #102
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72594708
quote:

Kreeg een nieuwe Jeans als ik 20$ ging betalen omdat hij de fout had gemaakt (beter dan 20¤ verzendkosten etc.) en ik zei dat als ik de oude jeans kon verkopen dat ik hem het geld gaf/een deel. Maar nog niet verkocht
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_72594800
Wie dat precies is geweest weet ik niet meer, je zou dat ff terug moeten lezen in een van de topics waar Jack net om de hoek kwam kijken.
  woensdag 9 september 2009 @ 20:31:56 #104
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72594821
dp jack moet eigenlijk snel een taobao concurrent krijgen, da;s goed voor ons namelijk.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 9 september 2009 @ 20:38:35 #105
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_72595049
Net een nieuwe order gedaan.....

Skins voor m`n Aaaipot nena,

Aaipot shuttle voor het sporten

en nog een fm transmitter:) Had er al één, maar ja dan zien mensen het en willen dat je het ook voor hun besteld....
  woensdag 9 september 2009 @ 20:42:05 #106
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72595194
Dit is ook wel mooi spul, plastic veiligheidsgordel beugels
Easy and convenient to install
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24680

Ze hebben dringend een goede inkoper nodig..... neuk poppetjes sleutelhangers, een pen met een tros tieten, een miljard usb sticks met "grappige" vormpjes.
  woensdag 9 september 2009 @ 20:42:32 #107
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_72595218
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:31 schreef mcwops het volgende:
dp jack moet eigenlijk snel een taobao concurrent krijgen, da;s goed voor ons namelijk.
Wie heeft dr beetje zakenkennis en imigreert naar Hongkong en zet daar een mooi bedrijfje op?
DP concurentje?
Huur paar werknemers die bestellen enzo doen voilá...?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 9 september 2009 @ 20:49:56 #108
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72595468
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:42 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wie heeft dr beetje zakenkennis en imigreert naar Hongkong en zet daar een mooi bedrijfje op?
DP concurentje?
Huur paar werknemers die bestellen enzo doen voilá...?
Ik begin liever een komkommer kwekerij met Poolse slaven
Of dit nu aan die Chinezen ligt of het tuig of FOK dat laat ik in het midden
  woensdag 9 september 2009 @ 21:27:00 #109
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72596811
Net weer mail gehad, deze heb ik vanochtend verstuurd.
Mijn problemen netjes besproken, Jack is het mannetje
pi_72597012
zo, net een mailtje gestuurd naar zowel jack als rachel, met 3 producten van taobao waarvan ik de prijs wil weten
ben benieuwd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 9 september 2009 @ 21:33:37 #111
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72597045
Blijft leuk zo in het donker schijnen met een lassertje.
pi_72597079
quote:

Inderdaad een vaste formule alleen moeten ze het gewicht schatten, en rachel denkt bij alles dat het 2x zo zwaar is als wat jack denkt.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:37:46 #113
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_72597209
Waar ik gewoon niet tegen kan van Rachel is dat ze op Skype tegen me zegt:
"No problem, I will tell the programmer next day to put the order in your order list so you can see the updates on your order.". En dan nu nog steeds niks gezien na 5 dagen.
Heb namelijk die pet besteld en heb het idee dat m'n geld gewoon foetsie is, ik krijg vage mailtjes van Jack en ik weet nu nog steeds niet of die order wel binnen bij hen is, in het systeem.

Kreeg namelijk een PayPal betaallink voor m'n Taobao order maar de order verscheen niet in m'n DP account. Jack mailde me dat m'n DP account email hetzelfde moet zijn als m'n Paypal email, hij vertelde me vrolijk dat ik maar een nieuw account moest maken. Echter de emails komen gewoon overeen en hij gaat totaal niet in op wat ik nu eigenlijk zeg.

Bij DX gaan ze nog zelfs beter op de vragen in.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:40:49 #114
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72597318
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef mstr het volgende:
Blijft leuk zo in het donker schijnen met een lassertje.

quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Semmm het volgende:

[..]

Inderdaad een vaste formule alleen moeten ze het gewicht schatten, en rachel denkt bij alles dat het 2x zo zwaar is als wat jack denkt.
Is ook een tengere dame
Maar dat geintje levert ook 2 keer zoveel mail op, Mirjam stuurt gewoon beide een mail
Daar moeten ze toch iets anders op gaan verzinnen. Sowieso zou ik een ander systeem bedenken ipv mailtjes, veel teveel werk. 5 mailtjes per dag beantwoorden vind ik al vervelend veel, en dat zijn alleen maar liefdesverklaringen
pi_72597424
Ik heb hier trouwens nog een 8 gb mp3 speler liggen tijdje geleden een keer via chinees op ebay gekocht maar 1x gebruikt. Dus als iemand van plan was een mp3 te kopen heb ik er hier nog een liggen voor een mooi prijsje

Maar dan een bruine versie.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:44:03 #116
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72597427
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:37 schreef Granaatappel het volgende:
Waar ik gewoon niet tegen kan van Rachel is dat ze op Skype tegen me zegt:
"No problem, I will tell the programmer next day to put the order in your order list so you can see the updates on your order.". En dan nu nog steeds niks gezien na 5 dagen.
Heb namelijk die pet besteld en heb het idee dat m'n geld gewoon foetsie is, ik krijg vage mailtjes van Jack en ik weet nu nog steeds niet of die order wel binnen bij hen is, in het systeem.

Kreeg namelijk een PayPal betaallink voor m'n Taobao order maar de order verscheen niet in m'n DP account. Jack mailde me dat m'n DP account email hetzelfde moet zijn als m'n Paypal email, hij vertelde me vrolijk dat ik maar een nieuw account moest maken. Echter de emails komen gewoon overeen en hij gaat totaal niet in op wat ik nu eigenlijk zeg.

Bij DX gaan ze nog zelfs beter op de vragen in.
Volgens mij moet je niet zo stressen rondom taobao orders, gewoon de datum onthouden. Als het spul na 3 weken nog niet is aangekomen een mail sturen, na 30 dagen paypal klacht.
  woensdag 9 september 2009 @ 21:48:14 #117
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72597546
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Semmm het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een 8 gb mp3 speler liggen tijdje geleden een keer via chinees op ebay gekocht maar nooit gebruikt. Dus als iemand van plan was een mp3 te kopen heb ik er hier nog een liggen voor een mooi prijsje

[ afbeelding ]
Maar dan een bruine versie.
Wat dat soms de laatste kleur voor een dumpprijs
Ruil ik wel tegen een varkentje
pi_72597638
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:48 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wat dat soms de laatste kleur voor een dumpprijs
Ruil ik wel tegen een varkentje
Deal!

grapje emm ze waren er in meer kleuren maar op deze fot staat ie gewoon niet
pi_72597698
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:40 schreef monkeybrain het volgende:
Mirjam stuurt gewoon beide een mail
sterker nog, ik heb beide nog een mail gestuurd, ik zag nog een product waarvan ik de prijs wilde weten
pi_72597810
Jongens : Loopt forum.fok ook vaak bij jullie vast.. bij 600 bezoekers of meer loopt mijne altijd vast gelijk alle internet sites die open zijn gaan plat ! zeker jammer want wil graag up to date blijven vooral in dit topic alles gaat zo snel
pi_72597840
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Robin-e30 het volgende:
Jongens : Loopt forum.fok ook vaak bij jullie vast.. bij 600 bezoekers of meer loopt mijne altijd vast gelijk alle internet sites die open zijn gaan plat ! zeker jammer want wil graag up to date blijven vooral in dit topic alles gaat zo snel
dat ligt dan denk ik aan jouw browser/pc/internetverbinding
pi_72597960
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Robin-e30 het volgende:
Ik denk dat je maar een nieuwe pc bij jack moet bestellen

Hoop wel voor je dat ie een jaartje mee gaat dan
pi_72598131
Hij klopt zowiezo niet, hij bood me een ralph lauren mutsje aan. Was wel benieuwd. Pmed me een email addres wat niet bestaat
pi_72598676
quote:

Had ook een verkeerde maat gekregen. Leeevi's riem?
pi_72599211
volgens mij is dp met veel dezelfde dingen wel goedkoper dan dx ofniet?
Goein dag eem'n
pi_72599423
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef vinylhits het volgende:
Ja klopt. maar ze gaan er altijd maar een paar cent onder zitten
  woensdag 9 september 2009 @ 22:39:20 #127
128384 mcwops
gat in je glas
pi_72599534
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef vinylhits het volgende:
DP moet moest het vooral hebben van goede communicatie en vooral snel verzenden.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 9 september 2009 @ 22:42:41 #128
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72599671
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:16 schreef Japppo het volgende:

[..]

Had ook een verkeerde maat gekregen. Leeevi's riem?
Yep Lava Struisvogel, wijvenmaat gekregen
Wel uitstekende kwaliteit voor die 8 dollar.
pi_72600232
Ik wacht nog steeds op een reactie op een mail van afgelopen zondag
  woensdag 9 september 2009 @ 23:05:31 #130
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72600627
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mensen die alleen 1 varken hebben besteld gaan achterin de rij, wij krijgen voorrang
pi_72601003
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mensen die alleen 1 varken hebben besteld gaan achterin de rij, wij krijgen voorrang

Ik ben ook een vaste klant jwz
Het was een order van 30 euries..dusse
  woensdag 9 september 2009 @ 23:40:59 #133
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72601922
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik ben ook een vaste klant jwz
Het was een order van 30 euries..dusse
30 euro
Ik heb al 30 euro aan varkens besteld
pi_72602153
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

30 euro
Ik heb al 30 euro aan varkens besteld
Over wat voor varken hebben we het hier precies?

[ Bericht 5% gewijzigd door veda op 10-09-2009 01:00:00 ]
pi_72602550
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:48 schreef veda het volgende:

[..]

Over wat voor varken hebben we het hier precies?
De goedkoopste troep wat je op DX en DP kan vinden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72604982
Je moet gewoon zakelijk blijven bij DP, wordt er niet geleverd, erover klagen of Paypal geschil, klagen op Fok heeft geen zin, want jack komt hier nooit meer. Gewoon wakker blijven houden die gast.
  donderdag 10 september 2009 @ 07:30:36 #137
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72605260
quote:
Op donderdag 10 september 2009 05:01 schreef THEFXR het volgende:
Je moet gewoon zakelijk blijven bij DP, wordt er niet geleverd, erover klagen of Paypal geschil, klagen op Fok heeft geen zin, want jack komt hier nooit meer. Gewoon wakker blijven houden die gast.
Inderdaad.

Iedereen ziet Jack als een vriend en iedereen denkt dat ie allemaal speciale ''friends'' kortingen krijgt van Jack terwijl ie dat aan iedereen geeft. Hij heeft ons allemaal in z'n zak, althans hij had.
  donderdag 10 september 2009 @ 07:40:58 #138
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72605316
quote:
Op donderdag 10 september 2009 07:30 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Inderdaad.

Iedereen ziet Jack als een vriend en iedereen denkt dat ie allemaal speciale ''friends'' kortingen krijgt van Jack terwijl ie dat aan iedereen geeft. Hij heeft ons allemaal in z'n zak, althans hij had.
Haha, ik kreeg ook de melding dat ik voortaan extra korting kon vragen door hem te mailen
Maar ik geef mezelf altijd korting door coupons te gebruiken, dan betaal ik zeker nooit teveel

Je hoeft alleen maar naar de drinking birds te kijken om te snappen dat hij soms zaken wel erg duur wilt verkopen. Van 12 naar 7 dollar en DX legt het vervolgens voor 5 dollar in de winkel Vonden de mensen op het forum niet al te leuk, dat soort fratsen gaat je klanten kosten.

[ Bericht 8% gewijzigd door monkeybrain op 10-09-2009 07:46:00 ]
pi_72609126
Het is heel lastig om te oordelen over een bedrijf als DP omdat we niet weten hoeveel klanten ze hebben en hoeveel orders ze moeten verwerken. Maar dat ze problemen ondervinden lijkt me overduidelijk. Ik ben benieuwd waar dit aan ligt.

Jammer dat ik geen vrienden in China heb of Chinese vrienden en de omzet van Jack niet weet. Anders zou ik gewoon een half jaar die kant op gaan en een DP kloon starten met een verbeterede TaoBao service (jullie krijgen echt korting dan hoor "vrienden")

Oh en een normaal inkoopbeleid en niet lukraak op de site gooien
  donderdag 10 september 2009 @ 11:42:36 #140
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_72609574
jammer dat jack in eens word afgezeken hierzo.. ( je hoeft immers niks te bestellen bij DP )
mijn pakketjes zijn ook onder weg ( schoenen met veel lucht en UJJ )
krijg nog steeds netjes mailtjes terug van ze.

misschien omdat ik NOOIT om korting vraag,, die dollar die je krijgt :L dat is 0.60 cent ofzo
kost mee meer tijd om te tikken aan geld..

enkel kreeg ik nu mailtje van rachel dat ze kon ff vandaag geen betalingsverzoek sturen.. ( paypal maybe blokt ofzo ? ) maar morgen zou het weer gewoon kunnen

dus wacht geduldig of koop er niks..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  donderdag 10 september 2009 @ 11:47:26 #141
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_72609703
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb Jack 2 weken geleden een email gestuurd, nog geen antwoord op...
Heb wel een nieuwe bestelling geplaatst ( nu ook 2 weken geleden ) maar krijg nog geen status te zien.
Is Dealperfect failliet?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 10 september 2009 @ 11:52:49 #142
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_72609820
Omzet is niet zo boeiend, vooral met kleine marges
Deze manier van werken is vooral leuk als je in China woont, het leven is gewoon een stuk goedkoper. Ze zitten ook niet in Hong-Kong, dat is waarschijnlijk al veel te duur.

Het is natuurlijk een fantastische business plan, ze hebben totaal geen kapitaal nodig of voorraad. Als klant betaal je van te voren en vervolgens kopen ze het bij de leverancier. Als je de filmpjes goed bekijkt zitten ze ergens in een oud afbraak pand, het dak ziet er niet al te fris uit

Jack vertelde een keer dat hij 180 Folex bestellingen kreeg doordat 1 Amerikaan het op een forum had gezet. Iets over 3 diamanten op Taobao?? Hoeveel mail kun je met zijn tweeën/drieën verwerken? Dat is de laatste weken gewoon verdubbeld omdat we nu 2 keer zo lang wachten op antwoord

Lastige gok maar de bestellingen zullen wel richting de 1000 gaan per dag? Vooral veel klein grut.
De bestellingen van vandaag zullen niet zo indrukwekkend zijn, de winkelwagen is kaput
  donderdag 10 september 2009 @ 12:40:58 #143
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_72611144
er is ook een 3e werkneemster in dienst nou he
zaken zullen dus wel goed gaan
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_72612841
Wat staat er trouwens bij jullie als je in je DP account kijkt..

bij je dp points , en dan discount ?

waar staat die discount eigenlijk voor ?

[ Bericht 50% gewijzigd door Downstar op 10-09-2009 14:03:41 ]
pi_72613046
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:40 schreef revpolen het volgende:
er is ook een 3e werkneemster in dienst nou he
zaken zullen dus wel goed gaan

Ja, daar twijfel ik niet aan.
  donderdag 10 september 2009 @ 13:55:40 #146
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72613185
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:49 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, daar twijfel ik niet aan.
pi_72614165
Wow, ik dacht 3 dagen geleden dat DX weer sneller aan het worden is. Pakketje stond binnen 1 dag al op packeging. Nu 3 dagen later nog steeds. Is de tape op ofzo
pi_72614285
Vanmiddag ook maar weer eens iets besteld bij DX, benieuwd hoe lang het gaat duren
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_72614838
KUT politie, kan weer 18 euro minder aan China uitgeven
pi_72615124
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:08 schreef Semmm het volgende:
KUT politie, kan weer 18 euro minder aan China uitgeven
18 euro... WTF! Wat een laag bedrag voor een boete...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')