Je wattesquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:59 schreef Seam het volgende:
Zo perfect dat ik PIP op mijn kamer kan gebruiken
Okquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat doen we bij de halve finale wel he
Picture in Picture, rechtsonder in mijn monitor/TV kan ik mooi de wedstrijd op Eurosport volgen, terwijl ik op de rest van het beeld mooi kan internetten/msnenquote:
15 jaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Szura het volgende:
Laura Robsongaat ook door bij de meisjes.
Was ook zo toen ze zwanger werdquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:16 schreef Seam het volgende:
Volgens mij is Kim over twintig minuten al klaar
Stond er al.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:33 schreef qonmann het volgende:
M.Kirilenko & E.Vesnina
gaan ten onder tegen
A.Kleybanova & E.Makarova
3 sets
Zo jammer, en ze maakte er nog wel 3 sets vanquote:
quote:
Ergerlijk iddquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaan we hier nou mee stoppen of hoe zit het
![]()
Beetje kinderachtig naar elkaar![]()
Concentreer je liever op het tennis
eenschquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaan we hier nou mee stoppen of hoe zit het
![]()
Beetje kinderachtig naar elkaar![]()
Concentreer je liever op het tennis
Watquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh ben je nu ineens wel voor Clijsters? Overloper!
Dat kan niet eensquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoop overigens op een Williams - Clijsters finale, waarbij Serena Kim in de pan hakt.
Je bent er wel mee begonnen, moet ik de post opzoeken ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
Uhmm, ik ben er niet mee begonnen, ik wilde het gewoon 1 keer terug doen omdat hij gisteren niet uitlegde waarom hij die kansloze post maakte. Gisteren reageerden jullie ook niet zoveel op zijn kansloze post. Verder doe ik het ook niet meer hoor.
Ja ook in de onderste helft van het schemaquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoezo niet? Serena zit er toch nog in?
quote:
Ze treffen elkaar al voor de finalequote:
Ja daar kom ik net achter.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb dat schema niet gezien, nerd.
Yeah true. Iemand linkje?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Ja daar kom ik net achter.
Maar is het niet logisch dat je eerst even het schema bekijkt?![]()
US Open Zapping
Ik vind het echt cool dat Murray Fred Perry een hele nieuwe boost heeft gegeven. Geweldige shirts vind ik dat, zitten geweldig, fantastische kwaliteit en ook nog eens met een Britse uitstralingquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:05 schreef nightcowboy het volgende:
Roddick had geloof ik ook zo'n shirt aan.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
Ik voorspel trouwens een break voor Murray nu.
Zo geweldig was die niet, allebei hadden ze het punt al eerder moeten maken.quote:
Mentaal dipje en Cilic speelt gewoon erg goed en maakt weinig fouten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:11 schreef Obecalp het volgende:
Wat is er met Murray aan de hand?
Ja, al vind ik Bec (van Lleyton) en vooral Cisca (van Rafa) leuker.quote:
Prutsen, maar Cilic speelt ook best aardig hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:24 schreef Nalbandian het volgende:
WTF is er met Murray aan de hand....kom net binnenlopen, staat ie gewoon 0-4 achter in de 2e set. Verdiend voor Cilic, of zit Murray te prutsen (kan ie dat wel?!)?
Cilic speelt gewoon goed maar Murray maakt echt veel te veel fouten, vooral de forehand loopt voor geen meter. En dat vooral vanaf einde set 1quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:24 schreef Nalbandian het volgende:
WTF is er met Murray aan de hand....kom net binnenlopen, staat ie gewoon 0-4 achter in de 2e set. Verdiend voor Cilic, of zit Murray te prutsen (kan ie dat wel?!)?
Ik vind dat mens van Murray echt lelijk, sorry hoor...Doe maar in derdaad Bec, Cisca, dat meisje van Roddick of die van djoko (is die er nog?)quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al vind ik Bec (van Lleyton) en vooral Cisca (van Rafa) leuker.
Mha Cisca is ook leuk inderdaad, maar niet de mooistequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al vind ik Bec (van Lleyton) en vooral Cisca (van Rafa) leuker.
Beide!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:24 schreef Nalbandian het volgende:
Verdiend voor Cilic, of zit Murray te prutsen (kan ie dat wel?!)?
De vriendin van Roddick kickt de ass van iedereen behalve die van Andreevquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind dat mens van Murray echt lelijk, sorry hoor...Doe maar in derdaad Bec, Cisca, dat meisje van Roddick of die van djoko (is die er nog?)
Nee dat is die van Roddick.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha Cisca is ook leuk inderdaad, maar niet de mooiste
Zoals ik zei, dat is die van Andreevquote:
Dat meen je niet.quote:
Kleinzusje?quote:
Allebei.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:37 schreef TheGeneral het volgende:
Damn, Cilic zo goed of bakt Murray er niks van?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Cilic speelt gewoon goed maar Murray maakt echt veel te veel fouten, vooral de forehand loopt voor geen meter. En dat vooral vanaf einde set 1
Ik denk nu.quote:
Tie-break in de vijfde.quote:
Uh nu ofzoquote:
Je kent Murray?quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:45 schreef Szura het volgende:
Ik heb Murray nog geen enkele keer aan het net gezien, kan aan mij liggen want ik volg 2 partijen.
Kan ie mijn ogen in ieder geval wel vaker doen
2-0 Cilic
Ja ik ken Murray maar hij moet gewoon iets proberenquote:
Juist niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:45 schreef Nalbandian het volgende:
Murray staat geinspireerd te spelen zeg....![]()
De moderators zijn in topvorm. solidair met Murray, ja toch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:47 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat een bijdehante, arrogante reactie zeg!
Dat is wat ik dus bedoelde met naar het net komen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:57 schreef Norrage het volgende:
Murray past zijn spel niet aan....hij moet risico gaan nemen, anders is het over...
Ik wil best zo'n reactie plaatsen hoor, want die vorig was verre van dat. Murray speelt al een jaar of 5 op en vooral ver achter de baseline, daarmee wordt hij 2e van de wereld en verslaat Federer en Nadal en ook Cilic al 3 keer. Hij moet z'n foutenlast beperken en daarmee Cilic aan het twijfelen brengen want mentaal liet hij het in verleden nog wel eens afweten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is wat ik dus bedoelde met naar het net komen.
Maar dan krijg je zo'n reactie alsof je een complete tennis nitwit bent![]()
En dan ooit tegen mij over imago beginnen, hoe denk je dat je eigen imago hier is mod
Mjah, vaak had hij niet meer nodig dan achter de baseline staan..maar als hij moest, bv in partijen tegen Nadal ging hij ineens beuken en indrukwekkend spelen...Ik heb het gevoel dat nu het zo goed gaat er steeds meer arrogantie aan het insluipen is en hij minder zijn spel aan past aan zijn tegenstanders, juist iets wat zijn kracht was voorheen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wil best zo'n reactie plaatsen hoor, want die vorig was verre van dat. Murray speelt al een jaar of 5 op en vooral ver achter de baseline, daarmee wordt hij 2e van de wereld en verslaat Federer en Nadal en ook Cilic al 3 keer. Hij moet z'n foutenlast beperken en daarmee Cilic aan het twijfelen brengen want mentaal liet hij het in verleden nog wel eens afweten.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wil best zo'n reactie plaatsen hoor, want die vorig was verre van dat. Murray speelt al een jaar of 5 op en vooral ver achter de baseline, daarmee wordt hij 2e van de wereld en verslaat Federer en Nadal en ook Cilic al 3 keer. Hij moet z'n foutenlast beperken en daarmee Cilic aan het twijfelen brengen want mentaal liet hij het in verleden nog wel eens afweten.
Dat is tenminste een fatsoenlijke reactiequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is ie populair eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef EddyAlbena het volgende:
Murray eruit en niemand die 'm mist![]()
Voor een #2 niet echt, maar op zich wordt het wel zeer gerespecteerd dat er zo'n goede tennisser rondloopt die een beetje tussen Fed en Nadal in probeert te staan...maar dat op de GS nog niet kan.quote:
het is inderdaad stuitend om te zien hoe alwetend de mods zich op dit forum zich soms gedragen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is wat ik dus bedoelde met naar het net komen.
Maar dan krijg je zo'n reactie alsof je een complete tennis nitwit bent![]()
En dan ooit tegen mij over imago beginnen, hoe denk je dat je eigen imago hier is mod
op dit forum zal niemand hem missen omdat hij de enige serieuze bedreiging voor Federer is..samen met Del Potro misschien ..ik vind het jammer, weer een voorspelbaar grandslam..maar wie weet kan iemand nog voor een verassing zorgenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef EddyAlbena het volgende:
Murray eruit en niemand die 'm mist![]()
Del Potro![]()
Wat een progressie heeft die gozer geboekt zeg!
Thx ..erg opvallen doet ie niet ..quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor een #2 niet echt, maar op zich wordt het wel zeer gerespecteerd dat er zo'n goede tennisser rondloopt die een beetje tussen Fed en Nadal in probeert te staan...maar dat op de GS nog niet kan.
Cilicquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef sven23456 het volgende:
[..]
op dit forum zal niemand hem missen omdat hij de enige serieuze bedreiging voor Federer is..samen met Del Potro misschien ..ik vind het jammer, weer een voorspelbaar grandslam..maar wie weet kan iemand nog voor een verassing zorgen
Wat is dat voor onzin? Dit is niet het Federer-forum ofzo, ondanks wat duidelijke fans.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef sven23456 het volgende:
[..]
op dit forum zal niemand hem missen omdat hij de enige serieuze bedreiging voor Federer is..samen met Del Potro misschien ..ik vind het jammer, weer een voorspelbaar grandslam..maar wie weet kan iemand nog voor een verassing zorgen
Tja, als je er vroegtijdig uitvliegt ben je gewoon niet goed genoeg. Kun jij Murray (en Nadal) wel beter vinden dan Federer, maar als je er in drie sets afgaat tegen Cilic kun je wel weer een keer op een MM-toernooitje van Federer winnen en dan de blits maken met je H2H, maar daar koop je niks voor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef sven23456 het volgende:
[..]
Is dat ook zo als hij er vanavond uit zou gaan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef Szura het volgende:
Trouwens Nadal na dit toernooi wellicht dus weer op 2
Ik hoop van niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:22 schreef qonmann het volgende:
Mooie naam ook CiliC ..je kun't 'm omdraaien, net als A(n)na hmm
Jammer dat Pennetta zo laat is, ben benieuwd of Serena haar ook zo eenvoudig van de baan mept.
oh dat valt me dan weer 100% meequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Dit is niet het Federer-forum ofzo, ondanks wat duidelijke fans.
Ik had bijvoorbeeld gewoon gehoopt op Federer-Murray in de finale en een potje tegen Nadal.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, als je er vroegtijdig uitvliegt ben je gewoon niet goed genoeg. Kun jij Murray (en Nadal) wel beter vinden dan Federer, maar als je er in drie sets afgaat tegen Cilic kun je wel weer een keer op een MM-toernooitje van Federer winnen en dan de blits maken met je H2H, maar daar koop je niks voor.
Nee. Nadal moet 1 ronde verder komen dan heeft hij de nummer 2 ranking terug. Dus als hij wint vanavond is hij weer de nummer 2.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:22 schreef senswal het volgende:
[..]
Is dat ook zo als hij er vanavond uit zou gaan?
Dan kan ik met goede hoop gaan slapen, want wachten op die match duurt me echt te lang
Eens even rekenen:quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:22 schreef senswal het volgende:
[..]
Is dat ook zo als hij er vanavond uit zou gaan?
Dan kan ik met goede hoop gaan slapen, want wachten op die match duurt me echt te lang
Bij damestennis zit ik er vaak naast..meestal wint degenen niet waarvan ik het hoop.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.
Ik hoop juist dat Pennetta wint maar dat zal moeilijk worden.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:24 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wimmers
![]()
Heb je nog een coole Nalby foto?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
Wie blijven er hier op voor Nadal? Ik word altijd wel een aantal keer wakker 's nachts en ik denk dat ik rond 05.30 u. even ga kijken; hoop dat het dan nog bezig is en spannend is.
En het is nogal een afstraffing, 7-5 6-2 6-2.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
Nooit verwacht dat Murray van die houthakker zou verliezen!
[...]
En bedankt. Ik heb het nog niet gezien hoor!quote:
Wekker om een uur of 3 denk ik en zo maar pitten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
Wie blijven er hier op voor Nadal? Ik word altijd wel een aantal keer wakker 's nachts en ik denk dat ik rond 05.30 u. even ga kijken; hoop dat het dan nog bezig is en spannend is.
Ik zou willen dat ik de energie ervoor had. Vroeger sprong ik altijd gewoon mijn bed uit in het midden van de nacht; tegenwoordig denk ik als ik midden in de nacht wakker word 'Ach, laat ook maar.'quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wekker om een uur of 3 denk ik en zo maar pitten.
Net alsof er buiten Murray om niemand anders Federer of Nadal kan verslaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:44 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ik kom thuis en Murray ligt eruit. Ik kon het gewoon niet geloven.
Echt jammer. Vooral omdat ik hoop dat iemand anders een keer een Grand Slam wint dan Federer of Nadal.
Mocht Cilic toernooi winnen ben ik overigens dus ook tevreden, maar geef Murray normaal gesproken meer kans.
Caroline midden in de nachtquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik de energie ervoor had. Vroeger sprong ik altijd gewoon mijn bed uit in het midden van de nacht; tegenwoordig denk ik als ik midden in de nacht wakker word 'Ach, laat ook maar.'
Maa rik ga het proberen. Hoop dat m'n jongens niet wakker worden.
Wat een verrassing trouwens net zeg, die uitschakeling van Murray; ben er nog niet over uit.
Hierbij de OOP voor morgen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
Caroline en Roger midden in de nacht![]()
Is Alphen een bijbaan van de US Open ofzo?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef danusz1986 het volgende:
Sluiter wint van Karanusic in Alphen
Dat is sowieso al de vraag, maar Murray heeft wel de meeste kans van iedereen lijkt me. Wanneer verliezen Nadal en Fed nou in GS'en? Van vrijwel niemand.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Bevin het volgende:
[..]
Net alsof er buiten Murray om niemand anders Federer of Nadal kan verslaan
Zie Federer-Fan. Ik zie het niet gebeuren. Maar ik hoop dat het wel gebeurt!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Bevin het volgende:
[..]
Net alsof er buiten Murray om niemand anders Federer of Nadal kan verslaan
Verder echt alleen Del Potro, en Djoko kan Nadal nog wel verslaan op hard court.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is sowieso al de vraag, maar Murray heeft wel de meeste kans van iedereen lijkt me. Wanneer verliezen Nadal en Fed nou in GS'en? Van vrijwel niemand.
Nadal wil het nog wel eens gebeuren. Federer gebeurd het natuurlijk zeer zelden. Zeker voor de finale.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is sowieso al de vraag, maar Murray heeft wel de meeste kans van iedereen lijkt me. Wanneer verliezen Nadal en Fed nou in GS'en? Van vrijwel niemand.
Ik hoor altijd dat je je bronnen niet prijs moet geven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je al die geniale shit vandaan?
Wat een mooiboy is het toch ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat je je bronnen niet prijs moet geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Del Potro wint dit jaar de US Open!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Del Potro wint dit jaar de US Open!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het ook graag zien (Gonzalez, mijn heldquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:48 schreef Nalbandian het volgende:
Wat een heldenwedstrijd gaat Tsonga - Gonzalez worden! Helaas ga ik slapen, en kan ik me er niet toe zetten om de wekker te zetten...
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:12 schreef Szura het volgende:
Stosur en Stubbs hebben nog 1 game nodig.
Daarna Tsonga - Gonzalez dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |