quote:
quote:
DIT MAG ALLEMAAL NIET, JE MOET KIEZEN!!!11!quote:
Het is gewoon een terechte klachtquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk het heel even aan, omdat het hier eigenlijk niks te zoeken heeft. En het topic staat zo vol plaatjes, bla bla, en veelvuldig gebruik van deen de
. Dit soort topics zijn voorspelbaarder dan de Tena Lady van m'n oma.
Ja, en ik ga 27,5 miljoen winnen in de staatsloterijquote:
FB: Stop met metaforenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Dit soort topics zijn voorspelbaarder dan de Tena Lady van m'n oma.
Borstkas ja, borsten neequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij valt niet op mannen met borsten?
Dat kan niet, want ik win al.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en ik ga 27,5 miljoen winnen in de staatsloterij![]()
Maar goed, game one. Want het komt je topic niet ten goede.
in dat geval.. IBTL!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk het heel even aan, omdat het hier eigenlijk niks te zoeken heeft. En het topic staat zo vol plaatjes, bla bla, en veelvuldig gebruik van deen de
. Dit soort topics zijn voorspelbaarder dan de Tena Lady van m'n oma.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:07 schreef n8n het volgende:
Mosselman
Laten we de vraag anders formuleren:quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt een goed punt inderdaadhet gaat om het lichaam in z'n geheel, al is één deel nog zo goddelijk, als het bijv uit proportie is met de rest dan zou je d'r alsnog niet geven
!
Maar ze bedoelen meer, hecht je meer waarde aan de ass of aan de borsten, wat op zich geen vreemde vraag is toch?
Euhmmmm, m'n tiet denk ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:47 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Laten we de vraag anders formuleren:
Wordt je liever door een mechelse herder in je tiet of in je kont gebeten......?
Ze zijn ook smakelijker om te zien.....(die billen dan)quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Dit soort topics zijn voorspelbaarder dan de Tena Lady van m'n oma.
Benen = kontquote:
Ze wil je! Zie je dat? Waar wacht je nog op!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat die van jou ?
![]()
Echt. Hier kan ik dus echt een BOOOOOIIIIIINK van krijgen he.
Hahaha natuurlijk nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat die van jou ?
![]()
Echt. Hier kan ik dus echt een BOOOOOIIIIIINK van krijgen he.
Helemaal gelijk heb je jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
Je hebt een goed punt inderdaadhet gaat om het lichaam in z'n geheel, al is één deel nog zo goddelijk, als het bijv uit proportie is met de rest dan zou je d'r alsnog niet geven
!
Maar ze bedoelen meer, hecht je meer waarde aan de ass of aan de borsten, wat op zich geen vreemde vraag is toch?
Haha tsjaquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Helemaal gelijk heb je jaEn ja, ik weet dat ze dat bedoelen, maar ik kan daar serieus geen antwoord op geven, ik hecht gewoon echt evenveel waarde aan allebei
Trouwens, die picca hierboven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:39 schreef Prosac het volgende:
Tieten zijn leuk, maar daar mag je meestal geen pets op geven, bij billen wel. Dan vragen ze er zelfs om.
Duh als je iemand een pets op d'r tieten geeft kan dat nogal pijnlijk zijn. Of ze moet into SM zijn dat ze dat niet erg vindt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:39 schreef Prosac het volgende:
Tieten zijn leuk, maar daar mag je meestal geen pets op geven, bij billen wel. Dan vragen ze er zelfs om.
Petsquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:39 schreef Prosac het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:46 schreef Quishendrikson het volgende:
Tvp voor de plaatjes die nog komen.
Beide
Dat is gewoon sad, er is niks geils aan enorme tieten/meer dan cup C.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen die op tieten gefixeert zijn en die geen meiden onder de cup D willen
Ja, ze bestaan.
Lekker wijf he ?
- Nee ze heeft te kleine tieten
WTF
jij snapt um.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:33 schreef De_Vink het volgende:
Alsof mannen een voorkeur hebben..... mannen graaien en aaien naar alles wat dichtbij is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |