kan iemand dit gebroed een ban geven ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:01 schreef Mieuwkloas het volgende:
Ik pis in je bloedbaan en hoop dat je sterft aan aids!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:11 schreef Seam het volgende:
Ik heb hem ook al een aantal keer gezien in de stad, maar hem nog nooit durven aan te spreken
Wat een held is het toch
Met een voor zijn doen zo weinig spelfouten ?!?!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is Maikuul zelf??
Grijze zip 25 die met moeite 40 gaatquote:
Nee zonder, je mag niet met een scooter door de winkelstraat scheuren tussen 9:00 en 18:00quote:
scholen zijn weer begonnen dus misschien heeft hij wat geleerd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met een voor zijn doen zo weinig spelfouten ?!?!
Dacht het niet he.
Nee man, hij is ontsnapt en ondergedoken! Wist je dat nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Zat zijn maat MaddoX niet bij hem aan tafel ?
Ohnee wacht: Die speelt tegenwoordig patience in de cel
Is echt oud aan t worden, dankzij de leuke wetgeving binnen Nederland is ie al lang weer op vrij voeten, in alle rust computers hackend.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Zat zijn maat MaddoX niet bij hem aan tafel ?
Ohnee wacht: Die speelt tegenwoordig patience in de cel
Uhu, Hij heeft nu overigens een relatie met een allochtoonquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij kun je met Maikuuul best gezellig een pintje drinken.
Begreep alleen al dat het een tijdje uit is met Jenifuuur..... Triest verhaal. Erg zonde.
Het was zulks een mooi stelletje.
Ja!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef harry-de-aso het volgende:
Moet je er trots op zijn dat je maikuuul hebt gezien?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, Hij heeft nu overigens een relatie met een allochtoon
Bron ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
C'est La Vie op donderdagquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:25 schreef KirkLazarus het volgende:
Welkom bij de club TS.
Heb Maikuuul 'n tijdje terug bij cafe C'est La Vie zien staan ^^
Echt? Doe eens een linkje naar het topic en de foto!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Klopt, ben Maastrichtenaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wel een algemeen gegeven dat de beste fokkers uit het zuiden des lands komen (onder de rivieren).
Laatst met hem, zijn allochtone vriendin en Plums bij MaddoxX thuis gezeten. Betrouwbaar genoeg?quote:
Hihi, kweet van niksquote:
Wat zei je?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:25 schreef KirkLazarus het volgende:
Welkom bij de club TS.
Heb Maikuuul 'n tijdje terug bij cafe C'est La Vie zien staan ^^
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wel een algemeen gegeven dat de beste fokkers uit het zuiden des lands komen (onder de rivieren).
Nein. Maar ben er regelmatig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:29 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Komt Plums trouwens ook uit Maastricht?
Gelukkig wel jaquote:
N00b !quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef De_Vink het volgende:
Kan iemand even een foto van onze maikuuuuuuul posten hier zodat we voortaan weten naar wie we moeten uitkijken....
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit in z'n FoBo heb gekeken....quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
N00b !
Denk over het algemeen dat Maikuuul vaker op straat herkent wordt als bijvoorbeeld een Rita Verdonk of Ernst Hirsch-Ballin.
Onder een steen geleefd?quote:
`quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef _GdR_ het volgende:
Ik zou die klap jostie met een tafel van zn graf stoel hoeken al zou ik hem in het echt tegen komen.
Post jij eens een foto van zijn chickie dan.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef MaddoxX het volgende:
Maikel zal zich hier niet veel van herinnerd hebben als dit waar isaangezien hij heul veul op had die donderdag
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef _GdR_ het volgende:
Ik zou die klap jostie met een tafel van zn graf stoel hoeken al zou ik hem in het echt tegen komen.
Het was 's middags om 5 uur en het zag er ook niet uit alsof hij al aan het doortanken was dus dit moet hij nog wel weten!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef MaddoxX het volgende:
Maikel zal zich hier niet veel van herinnerd hebben als dit waar isaangezien hij heul veul op had die donderdag
Jij bent trouwens toch die gast die eerst gepakt was door de politie? Heb je daar naderhand nog ergens persoonlijk verslag van gedaan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef MaddoxX het volgende:
Google ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:57 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Ook, heb je anders linkjes zodat ik mij in kan lezen?
Ok, dan kan je gelijk hebben, maar als het s'avonds was nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:55 schreef Fokatio het volgende:
[..]
Het was 's middags om 5 uur en het zag er ook niet uit alsof hij al aan het doortanken was dus dit moet hij nog wel weten!
Typ maar eens Maikuuul in op de fok wikkiquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:57 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Ook, heb je anders linkjes zodat ik mij in kan lezen?
Hij heeft vast n zeker ook n .rar van drquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van zijn chickie dan.....
Stoer gast.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef _GdR_ het volgende:
JONGEN ZEG NIET ZULKE DINGEN JE GAAT DOOD!!! MĘNNUS DOOD ZEG IK JE!!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stoer gast.
Is dat een nieuwe rage ?
Andere users bedreigen met het op hun bek timmeren. Stoer zo achter je pc
Klaphark.
daarom zou ik een tafel gebruiken. kan t niet mis gaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
`
Een ICTer die iemand op zn muil hoekt
Ik pleur zowat van mn stoel hier
Niet hap, gewoon n retard post van jou uitquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
daarom zou ik een tafel gebruiken. kan t niet mis gaan.
verder: hap hap hap
Lol, daar gaan ze altijd "br3ez4hs hosselen"quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef DjinN het volgende:
/care...kzag em een tijdje geleden ook in de Mondial...big fucking deal..
Vertel? Wat zei je? Je durfde zeker niets te zeggen he daarom doe je nu alsof het je niets kan schelen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef DjinN het volgende:
/care...kzag em een tijdje geleden ook in de Mondial...big fucking deal..
Jij doet roeien, dus jij hebt een muchos grossos biceps en triceps.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
JONGEN ZEG NIET ZULKE DINGEN JE GAAT DOOD!!! MĘNNUS DOOD ZEG IK JE!!!!!
ja kvond het ook een ballentent...reden genoeg dus om er nooit meer heen te gaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet hap, gewoon n retard post van jou uit
[..]
Lol, daar gaan ze altijd "br3ez4hs hosselen"
mag jij me uitleggen waarom ik niets zou durven te zeggen tegen hem...misschien dat jij hem als een retard staat aan te gapen, maar ik niet hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:05 schreef Fokatio het volgende:
[..]
Vertel? Wat zei je? Je durfde zeker niets te zeggen he daarom doe je nu alsof het je niets kan schelen.
Welke smaak?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:10 schreef deepart het volgende:
Ik zag hem laatst ook, in Den Bosch.. zat ie aan een Swirl
Banaan, 3 scheppen smarties en 5 scheppen aardbeiquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Banaan, 5 scheppen smarties en 3 scheppen aardbei
Bestaat deze grap nog?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:31 schreef Kriegel het volgende:
Jongeeeeeehh... Had dan tenminste die maten van 'm zo een euro gegeven en was op 'm gaan stampen en dat ze dan vragen van "Onze Maikuuul, wat doe je?!" en jij dan zo van "Tjeh man gek ik heb 'm toch zelf gekocht!!1!!
![]()
:D @!!!13einszlollerheizn
" !
alleen voor nieuwkomers die er om schaterenquote:
Ik zie jou al te vaak.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:54 schreef MaddoxX het volgende:
Ach wie naar Q-base gaat zal ons heul misschiens zien
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:17 schreef Skunkkk het volgende:
stonedwie wordt nou stoned
das zo '85
Ik kan je wel introduceren bij hem.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:21 schreef Skunkkk het volgende:
eh maarre ik kom ook uit de buurt dus ik hoop hem ook ooit tegen te komen![]()
kwam vroeger vaker in maastricht, maar toen kon ik hem nog niet
zeggggggggggggggggggggggggggggg: ben jijj niet die hacker ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:28 schreef MaddoxX het volgende:
en dan gangbang ?
och kennen jullie elkaar allemaal onderling?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik kan je wel introduceren bij hem.
En t nu weer goed proberen te praten hequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:09 schreef Plums het volgende:
[..]
Garpje hoor, je bent heel gezellig stoned.
MATTIIIEEESSS JWEETTTquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
och kennen jullie elkaar allemaal onderling?
plums, maikul, madox? de x3ro volgens mij ook![]()
nee introduceren is niet nodig maar als ik in maastricht loop let ik wel extra op
Mijn matties en ik chillen altijd gewoon jweet. Wat jij en je matties doen hoef ik niet te weten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:32 schreef MaddoxX het volgende:
weetz. altijd kankerharde sex met elkaar. swingerparty enzo![]()
![]()
Ik ken x3ro sort of via MaddoxX, en maikuuul via die 2.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
nee introduceren is niet nodig maar als ik in maastricht loop let ik wel extra op
Zou je denken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Uhu, sort of, je herkende me van hemquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ken x3ro sort of via MaddoxX, en maikuuul via die 2.
En die mogen elkaar gerust gangbangen. ik doe niet mee.![]()
Ja maar hij heeft me niet voorgesteld aan jou ofzo, dus technisch gezien ken ik jou niet via hem.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, sort of, je herkende me van hem
Heb ik toen wel hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:41 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft me niet voorgesteld aan jou ofzo, dus technisch gezien ken ik jou niet via hem.
Nee je kent me via fok, das nog veel ergerquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:41 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft me niet voorgesteld aan jou ofzo, dus technisch gezien ken ik jou niet via hem.
Niet waaaaaar man, dan wask dr meteen achteraan gegaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:41 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Heb ik toen wel hoortoen in de backstage met stefan
Ik ken je helemaal niet VIA Fok, ik ZAG je weer op fok.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee je kent me via fok, das nog veel erger, en dan ook nog eindigen met een fok relatie
In backstage 100% zeker.. je stond aan de tafel een J te draaien, en ik zag jou toevallig. Ik was daar met een vriend (Plupke ook op dit forumquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet waaaaaar man, dan wask dr meteen achteraan gegaan
ZIE JE NOU WELLLL DAT JE ME GEZIEN HEBT TOEN!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet waaaaaar man, dan wask dr meteen achteraan gegaan
proficiat. welkom in mijn leven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:44 schreef Skunkkk het volgende:
Jullie gaan veel te persoonlijke gesprekken hier voeren.
Dat kan gevaarlijk zijn.
Dit is internet.
Ben je er van bewust wat je op internet zet.
Feitelijk kan alles her-lezen worden.
Niet waaaaaaar man, is gewoon ECHT niet gebeurdquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:44 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
In backstage 100% zeker.. je stond aan de tafel een J te draaien, en ik zag jou toevallig. Ik was daar met een vriend (Plupke ook op dit forum) en ik stelde ze allemaal aan je voor
jij met je alles vergeten
#carequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:44 schreef Skunkkk het volgende:
Jullie gaan veel te persoonlijke gesprekken hier voeren.
Dat kan gevaarlijk zijn.
Dit is internet.
Ben je er van bewust wat je op internet zet.
Feitelijk kan alles her-lezen worden.
Niet waar, dan was ik dat verdomme neit vergeten en wask lkkr bij je op schoot komen zitten ofzeuwquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:44 schreef Plums het volgende:
[..]
ZIE JE NOU WELLLL DAT JE ME GEZIEN HEBT TOEN!![]()
Nee man, ik viel jou gewoon niet op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet waaaaaaar man, is gewoon ECHT niet gebeurd
[..]
#care
[..]
Niet waar, dan was ik dat verdomme neit vergeten en wask lkkr bij je op schoot komen zitten ofzeuw
Moet ik het laten confirmen door Plupke ofzoquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet waaaaaaar man, is gewoon ECHT niet gebeurd
[..]
#care
[..]
Niet waar, dan was ik dat verdomme neit vergeten en wask lkkr bij je op schoot komen zitten ofzeuw
Mja moeten we even kijken hequote:
Ach zoveel heb je der nietquote:
jij was toch opgepakt voor hacken enzo.quote:
Als een olifantquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef Plums het volgende:
En x3ro, liefje, jouw geheugen is echt niet t beste ofzo, dusse...
Dno informeer bij Maikuuul? Kan iig wel bij jou thuisquote:
JA!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:47 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Moet ik het laten confirmen door Plupke ofzo
ALTIJD JWZ!quote:
Sowieso ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Mja moeten we even kijken he
[..]
Ach zoveel heb je der niet
Toch al 1 teveel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Mja moeten we even kijken he
[..]
Ach zoveel heb je der niet
Klassenbraafstequote:
eeuuh bedankt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef _GdR_ het volgende:
komt anna ook?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:55 schreef MaddoxX het volgende:
FOK!usernotes
Je hebt 50 notes gekregen van onze moderators.
Das wel een mooi aantal
Anyways gangbang![]()
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:55 schreef MaddoxX het volgende:
FOK!usernotes
Das wel een mooi aantal
Anyways gangbang![]()
van 11k posts heb je 50 notes nou wooehooee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:55 schreef MaddoxX het volgende:
FOK!usernotes
Das wel een mooi aantal
Anyways gangbang![]()
Valt te regelen, anders is ze verplicht en moet hetquote:
Tis heul niet veel hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:57 schreef DjinN het volgende:
[..]lol...wat ben ik een brave hendrik dan...1 note
Ik loop er niet mee te pronken mongool. Vind het alleen een mooi aantal.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:00 schreef Noshiba het volgende:
[..]
van 11k posts heb je 50 notes nou wooehooee.
Maddie wil dr niet meer na dr overheen te zijn geweestquote:
Ga opgepakt worden voor dronkenschapquote:
Nja weet nog nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maddie wil dr niet meer na dr overheen te zijn geweest
[..]
Ga opgepakt worden voor dronkenschap
Dat is die lamzak wiens vriendin in afrika is?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:03 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Nja weet nog niethé..
Anyways ben naar Acid-Flux toe x3r0als je weet wie dat is
hahaha
Yar ik heb ook frei morgen, maar blijf miss ns thuis.. weet niet zekerquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:09 schreef MaddoxX het volgende:
Juh, nu ik weg zijn.
tot straks ofzo. toedelsmorgen hebk vrij
kwam je niet hierheen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Yar ik heb ook frei morgen, maar blijf miss ns thuis.. weet niet zeker
Uhu, rond 5 pas aangezien ik bij ander bedrijf langs moet ivm beeindigen werk hierquote:
wut?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, rond 5 pas aangezien ik bij ander bedrijf langs moet ivm beeindigen werk hier
Wiki.fok.nl have funquote:
Vaak wel, was eigenlijk van plan dus echt zo om 2 langs te komen. Maar had mail hier @ workquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:23 schreef Plums het volgende:
[..]
wut?![]()
En had ook niet anders verwacht, je komt altijd pas rond 5 of later
Ik zal mijn ogen open houdenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:54 schreef MaddoxX het volgende:
Ach wie naar Q-base gaat zal ons heul misschiens zien
Wanneer je ze tegen komt trap ze aub naar het volgende area:quote:
Was etenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef x3ro het volgende:
Waar is iedereen![]()
MaddoxX?! Maikuuul?! Plumske?!
Niet ff wat laten weten ofzeuw neeeeuuuhquote:
Jij moet werken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet ff wat laten weten ofzeuw neeeeuuuh![]()
Heeft t gesmaakt?
Hm howcome? Omdat je zelf gekookt hebt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef Plums het volgende:
[..]
Jij moet werken.![]()
En nee, niet echt.
Je wil het niet weten hoelang zoiets door kan gaan ..quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef griekjeee het volgende:
Wat een lang topic voor iemand die niets te melden heeft.
.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:35 schreef Silven het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat hij zo hier post...
stfu =/ Als ik zelf had gekookt dan was t nog iets fatsoenlijks geweest.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hm howcome? Omdat je zelf gekookt hebt?
Deine muttie had eten verpest dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:38 schreef Plums het volgende:
[..]
stfu =/ Als ik zelf had gekookt dan was t nog iets fatsoenlijks geweest.
JEEEEEJ MAIKUUUUUUUUULquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef Maikuuul het volgende:
Haha
Het verhaal klopte inderdaad !
Ik moet trouwens toegeven dat ik enigsinds in verlegenheid ben gebracht geworden !
Dit kwam immers doordat mijn tafelgenoten nog geen hoogte hadden gekregen over wat voor nerd ik op internet eigenlijk ben, zoals TS aangaf vroeg de vriend mij "Huhh.... ken je die gast eigenlijk wel ?"
Ik zie "Nee echt niet"
Hierop vroeg die vriend aan TS "Maar waar ken je hem dan van ?"
Hierop zei TS "dat weet hij zelf heus wel!"
Nouja toen heb ik het half uur wat kwam dus uitgelegd hoe ik zo bekend ben geworden
Ik wilde eigenlijk een topic openen over dit voorval, maar wist zodra ik dit zou openen met een mooie paint het toch binnen enkele uren gesloten zou worden vanwege gebagger ! Mijn nieuwe klasgenoten waren enigsinds verbaasd/gechockeerd dat een vreemd iemand mij zomaar herkende vanwege mijn bekendheid op internet. Ze konden er wel smakelijk om lachen en hebben uiteraard ook de youtube riedel al gechecked.
Toch wil ik TS bedanken voor de kortstondige ontmoeting die we hadden
Eten dient met gevoel en liefde gemaakt te wordenquote:
True.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Eten dient met gevoel en liefde gemaakt te worden
Zoals die ontbijten van mij bijvoorbeeld
Ze vonden het wel apartquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
Die klasgenoten zullen nu wel denken
Daar waar je die dingen van op Tweakers nog mee moest proberen ofwat?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:45 schreef Plums het volgende:
[..]
True.
Ik ga mn pc es aansluiten. Nog niet gedaan.![]()
Hoi Maikuuuuuul
Dat was in gans nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze vonden het wel apart
Maar goed ze konden er wel mee lachen, vooral de jongen die bij ons op het terras zat is nu een beetje gefascineerd door de dingen die ik doe
De reden dat ik een beetje rood werd was omdat ik het totaal niet verwachte eigenlijk, ik was immers druk aan het praten met de mensen in mijn groep
Verder vond ik het wel een leuke ontmoeting met TS
Hoi Plums en Xero, Xero betastte mij gister trouwens hevig tijdens het kijken van een film, ik hoop dat hij hier thuis geen problemen mee gaat krijgen !
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:46 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi Plums en Xero, Xero betastte mij gister trouwens hevig tijdens het kijken van een film, ik hoop dat hij hier thuis geen problemen mee gaat krijgen !
quote:
Juh. Ik hoop echt dat ik mn pc niet verkloot.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar waar je die dingen van op Tweakers nog mee moest proberen ofwat?
Ik zorg anders wel dat ik morgen die boot cd met Maddie regel mocht t niet werken
Serieus , ik begon hier met een klant aan de lijn keihard te schaterlachenquote:
Nee met die boot cd is dat gewoon te overriden.. niks van herinstall ofzoquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:51 schreef Plums het volgende:
[..]
No worries.![]()
[..]![]()
![]()
[..]
Juh. Ik hoop echt dat ik mn pc niet verkloot.
Wie is volgens jou hier de kloon dan vriend?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:51 schreef D. het volgende:
Een kloon aanmaken om zichzelf weer in de picture te krijgen bij de kneuzen van Fok
KLOON!!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:35 schreef Silven het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat hij zo hier post...
Wutquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee met die boot cd is dat gewoon te overriden.. niks van herinstall ofzo
Dont worry
Shit man.......quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dacht het niet he.
Als jij te dom bent om dat te snappen heeft uitleggen ook geen zinquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wie is volgens jou hier de kloon dan vriend?
Ok alwetend licht, stfu gewoon als je niet verder komt dan zoietsquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij te dom bent om dat te snappen heeft uitleggen ook geen zin
Bij deze bied ik voor mezelf en namens Mad4coxX onze excuses aan voor het trashen van het topique.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:55 schreef Maikuuul het volgende:
Kloons = Royal Sadness.
Maar ik moet toegeven, het topic is wel zeer vervuild !
Zulks een hoogstaande kwaliteit qua OP en dan dittjonge jonge !
Net uit de luiers en dan al zo'n grote mondquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ok alwetend licht, stfu gewoon als je niet verder komt dan zoiets![]()
[..]
Moet je bij maddie zijn, heeft genoeg kabel zooi. Wat mis je allemaal voor kabels?quote:
Ouwe zak of niet, dat geeft je t recht alsnog niet om je als n boer te gedragenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Net uit de luiers en dan al zo'n grote mond
Ja weet ik veel. Kijk morgen maar even.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je bij maddie zijn, heeft genoeg kabel zooi. Wat mis je allemaal voor kabels?
Als jij nou enig niveau had dan zou je zien dat ik het voor je eigen bestwil zeg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ouwe zak of niet, dat geeft je t recht alsnog niet om je als n boer te gedragen
Net klaar na vandaag met al die PC terreur van anderen aan me kop, kank morgen lkkr verderquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Kijk morgen maar even.
Uhu, uhu, maar natuurlijk meneerquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij nou enig niveau had dan zou je zien dat ik het voor je eigen bestwil zeg.
Later als je groot bent zul je mij dankbaar zijn
Ik kan je niet meer volgen, ik denk dat je medicijnen beginnen te werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:06 schreef x3ro het volgende:
Begin nou niet over niveau vriend, want 't lijkt erop dat ik voor dat van te vinden n gat kan gaan graven
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer volgen, ik denk dat je medicijnen beginnen te werken
Anyway, laatste post in dit topic, want op deze manier blijft een Maikul-topic hoog in de AT staan, en iedere aandacht voor hem is aandacht teveel.
Dit zijn weer van die rechttoe rechtaan comments van iemand die eigenlijk alleen maar wat loos lult. Best schattig dat je dan weet te zeggen dat ik net uit de luier benquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer volgen, ik denk dat je medicijnen beginnen te werken
Anyway, laatste post in dit topic, want op deze manier blijft een Maikul-topic hoog in de AT staan, en iedere aandacht voor hem is aandacht teveel.
Nogmaals excuses! Wat ga je studeren?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef Maikuuul het volgende:
Haha
Het verhaal klopte inderdaad !
Ik moet trouwens toegeven dat ik enigsinds in verlegenheid ben gebracht geworden !
Dit kwam immers doordat mijn tafelgenoten nog geen hoogte hadden gekregen over wat voor nerd ik op internet eigenlijk ben, zoals TS aangaf vroeg de vriend mij "Huhh.... ken je die gast eigenlijk wel ?"
Ik zie "Nee echt niet"
Hierop vroeg die vriend aan TS "Maar waar ken je hem dan van ?"
Hierop zei TS "dat weet hij zelf heus wel!"
Nouja toen heb ik het half uur wat kwam dus uitgelegd hoe ik zo bekend ben geworden
Ik wilde eigenlijk een topic openen over dit voorval, maar wist zodra ik dit zou openen met een mooie paint het toch binnen enkele uren gesloten zou worden vanwege gebagger ! Mijn nieuwe klasgenoten waren enigsinds verbaasd/gechockeerd dat een vreemd iemand mij zomaar herkende vanwege mijn bekendheid op internet. Ze konden er wel smakelijk om lachen en hebben uiteraard ook de youtube riedel al gechecked.
Toch wil ik TS bedanken voor de kortstondige ontmoeting die we hadden
Maikuuul vind het niet zo erg, anders had ik al lang een keer de wind van voren gehadquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Fokatio het volgende:
[..]
Nogmaals excuses! Wat ga je studeren?
Wordt je wel eens vaker herkend/aangesproken op straat? Reageerden al een aantal mensen ook in dit topic dit je ergens hadden 'gezien'.
Je 'vrienden' (ze liften alleen maar mee op je roem) baggeren trouwens echt mijn hele topic vol
Klopt maar dat heb ik ook al aangegeven dat het jammer is dat het volgebaggerd is. > People and Business doe ik nu.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Fokatio het volgende:
[..]
Nogmaals excuses! Wat ga je studeren?
Wordt je wel eens vaker herkend/aangesproken op straat? Reageerden al een aantal mensen ook in dit topic dit je ergens hadden 'gezien'.
Je 'vrienden' (ze liften alleen maar mee op je roem) baggeren trouwens echt mijn hele topic vol
Kom dat dan vanavond bij maddie en mij in ons gezicht vertellenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Klopt maar dat heb ik ook al aangegeven dat het jammer is dat het volgebaggerd is. > People and Business doe ik nu.
Ik ben totaal tussen de 8 en 10x herkend geworden, 3x op de foto geweest waarvan 1x met 2 leuke dames
En de rest gewoon een gesprekje mee gevoerd, als ik alleen was geweest had ik uiteraard wel een praatje gemaakt maar vond het niet echt gemakkelijk gezien mijn klasgenoten nergens weet van hadden
Hier vanaf werk zie ik geen fuck, alleen uber donkerheid buitenquote:
Waarom zou je het zon ramp vinden dan? Omdat je je schaamd voor je vriendenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:42 schreef Skunkkk het volgende:![]()
tis echt slecht
ik zou mij kapot schamen in zo'n situatie
hij blijft er ook koud onder
als ik het zo lees waren het volgens mij geen vriendenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Waarom zou je het zon ramp vinden dan? Omdat je je schaamd voor je vrienden
ach, #care, als je iemand gaat afrekenen op dat hij "known" is op een forum..quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:44 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
als ik het zo lees waren het volgens mij geen vrienden
en daarom juist
Boksquote:
Yahooooooquote:
LAME ASS FALERRRRTTTquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Yahoooooo
Overigens is dat de film waarbij ik toen helemaal gespaced van t krukje viel
OI! niet op pillen of poeders heur.. Dat was like de 1e keer dat ik echt goed stoned wasquote:
rrrrrrightquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
OI! niet op pillen of poeders heur.. Dat was like de 1e keer dat ik echt goed stoned was
SU das al 4 jaar geleden ofzo. Toen had ik nog nooit aan iets anders gedachtquote:
Was dat maar zo gebleven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
SU das al 4 jaar geleden ofzo. Toen had ik nog nooit aan iets anders gedacht
Onder de Limburgers word Maikuuul liev gevondenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:55 schreef Danny_Ramone het volgende:
Dat niemand hem nog het licht uit zijn ogen heeft geslagen verbaasd me enigzins.
Wish I was.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:01 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Goed topic. Gelukkig ben ik niet zo'n internetceleb.
Ben je ookquote:
Naar mijn mening is dit toch echt nog steeds de topperquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef fespo het volgende:
dit lijkt toch net een photoshop![]()
[ afbeelding ]
Trainen jwzquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:45 schreef fespo het volgende:
haha.
maar ik bedoel meer dat hij eerst zo'n spriet was en nu opeens van die brede schouders en sate stokken als benen.
OMFGquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Naar mijn mening is dit toch echt nog steeds de topper![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef fespo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Naar mijn mening is dit toch echt nog steeds de topper![]()
[ afbeelding ]
DIe rechtse met dat nep Armani shirtquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef fespo het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt iemand met net 200 posts die net lid isquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DIe rechtse met dat nep Armani shirt
Spelfouten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dacht het niet he.
OMG dat bloesje heb ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef fespo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook van Dolce en Gabanna ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |