kan iemand dit gebroed een ban geven ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:01 schreef Mieuwkloas het volgende:
Ik pis in je bloedbaan en hoop dat je sterft aan aids!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:11 schreef Seam het volgende:
Ik heb hem ook al een aantal keer gezien in de stad, maar hem nog nooit durven aan te spreken
Wat een held is het toch
Met een voor zijn doen zo weinig spelfouten ?!?!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is Maikuul zelf??
Grijze zip 25 die met moeite 40 gaatquote:
Nee zonder, je mag niet met een scooter door de winkelstraat scheuren tussen 9:00 en 18:00quote:
scholen zijn weer begonnen dus misschien heeft hij wat geleerd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met een voor zijn doen zo weinig spelfouten ?!?!
Dacht het niet he.
Nee man, hij is ontsnapt en ondergedoken! Wist je dat nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Zat zijn maat MaddoX niet bij hem aan tafel ?
Ohnee wacht: Die speelt tegenwoordig patience in de cel
Is echt oud aan t worden, dankzij de leuke wetgeving binnen Nederland is ie al lang weer op vrij voeten, in alle rust computers hackend.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Zat zijn maat MaddoX niet bij hem aan tafel ?
Ohnee wacht: Die speelt tegenwoordig patience in de cel
Uhu, Hij heeft nu overigens een relatie met een allochtoonquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
Volgens mij kun je met Maikuuul best gezellig een pintje drinken.
Begreep alleen al dat het een tijdje uit is met Jenifuuur..... Triest verhaal. Erg zonde.
Het was zulks een mooi stelletje.
Ja!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef harry-de-aso het volgende:
Moet je er trots op zijn dat je maikuuul hebt gezien?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu, Hij heeft nu overigens een relatie met een allochtoon
Bron ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
C'est La Vie op donderdagquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:25 schreef KirkLazarus het volgende:
Welkom bij de club TS.
Heb Maikuuul 'n tijdje terug bij cafe C'est La Vie zien staan ^^
Echt? Doe eens een linkje naar het topic en de foto!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Klopt, ben Maastrichtenaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wel een algemeen gegeven dat de beste fokkers uit het zuiden des lands komen (onder de rivieren).
Laatst met hem, zijn allochtone vriendin en Plums bij MaddoxX thuis gezeten. Betrouwbaar genoeg?quote:
Hihi, kweet van niksquote:
Wat zei je?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:25 schreef KirkLazarus het volgende:
Welkom bij de club TS.
Heb Maikuuul 'n tijdje terug bij cafe C'est La Vie zien staan ^^
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
Het is wel een algemeen gegeven dat de beste fokkers uit het zuiden des lands komen (onder de rivieren).
Nein. Maar ben er regelmatig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:29 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Komt Plums trouwens ook uit Maastricht?
Gelukkig wel jaquote:
N00b !quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef De_Vink het volgende:
Kan iemand even een foto van onze maikuuuuuuul posten hier zodat we voortaan weten naar wie we moeten uitkijken....
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit in z'n FoBo heb gekeken....quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
N00b !
Denk over het algemeen dat Maikuuul vaker op straat herkent wordt als bijvoorbeeld een Rita Verdonk of Ernst Hirsch-Ballin.
Onder een steen geleefd?quote:
`quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef _GdR_ het volgende:
Ik zou die klap jostie met een tafel van zn graf stoel hoeken al zou ik hem in het echt tegen komen.
Post jij eens een foto van zijn chickie dan.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef MaddoxX het volgende:
Maikel zal zich hier niet veel van herinnerd hebben als dit waar isaangezien hij heul veul op had die donderdag
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef _GdR_ het volgende:
Ik zou die klap jostie met een tafel van zn graf stoel hoeken al zou ik hem in het echt tegen komen.
Het was 's middags om 5 uur en het zag er ook niet uit alsof hij al aan het doortanken was dus dit moet hij nog wel weten!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef MaddoxX het volgende:
Maikel zal zich hier niet veel van herinnerd hebben als dit waar isaangezien hij heul veul op had die donderdag
Jij bent trouwens toch die gast die eerst gepakt was door de politie? Heb je daar naderhand nog ergens persoonlijk verslag van gedaan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:50 schreef MaddoxX het volgende:
Google ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:57 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Ook, heb je anders linkjes zodat ik mij in kan lezen?
Ok, dan kan je gelijk hebben, maar als het s'avonds was nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:55 schreef Fokatio het volgende:
[..]
Het was 's middags om 5 uur en het zag er ook niet uit alsof hij al aan het doortanken was dus dit moet hij nog wel weten!
Typ maar eens Maikuuul in op de fok wikkiquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:57 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Ook, heb je anders linkjes zodat ik mij in kan lezen?
Hij heeft vast n zeker ook n .rar van drquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van zijn chickie dan.....
Stoer gast.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef _GdR_ het volgende:
JONGEN ZEG NIET ZULKE DINGEN JE GAAT DOOD!!! MÊNNUS DOOD ZEG IK JE!!!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stoer gast.
Is dat een nieuwe rage ?
Andere users bedreigen met het op hun bek timmeren. Stoer zo achter je pc
Klaphark.
daarom zou ik een tafel gebruiken. kan t niet mis gaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
`
Een ICTer die iemand op zn muil hoekt
Ik pleur zowat van mn stoel hier
Niet hap, gewoon n retard post van jou uitquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
daarom zou ik een tafel gebruiken. kan t niet mis gaan.
verder: hap hap hap
Lol, daar gaan ze altijd "br3ez4hs hosselen"quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef DjinN het volgende:
/care...kzag em een tijdje geleden ook in de Mondial...big fucking deal..
Vertel? Wat zei je? Je durfde zeker niets te zeggen he daarom doe je nu alsof het je niets kan schelen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef DjinN het volgende:
/care...kzag em een tijdje geleden ook in de Mondial...big fucking deal..
Jij doet roeien, dus jij hebt een muchos grossos biceps en triceps.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
JONGEN ZEG NIET ZULKE DINGEN JE GAAT DOOD!!! MÊNNUS DOOD ZEG IK JE!!!!!
ja kvond het ook een ballentent...reden genoeg dus om er nooit meer heen te gaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet hap, gewoon n retard post van jou uit
[..]
Lol, daar gaan ze altijd "br3ez4hs hosselen"
mag jij me uitleggen waarom ik niets zou durven te zeggen tegen hem...misschien dat jij hem als een retard staat aan te gapen, maar ik niet hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:05 schreef Fokatio het volgende:
[..]
Vertel? Wat zei je? Je durfde zeker niets te zeggen he daarom doe je nu alsof het je niets kan schelen.
Welke smaak?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:10 schreef deepart het volgende:
Ik zag hem laatst ook, in Den Bosch.. zat ie aan een Swirl
Banaan, 3 scheppen smarties en 5 scheppen aardbeiquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Banaan, 5 scheppen smarties en 3 scheppen aardbei
Bestaat deze grap nog?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:31 schreef Kriegel het volgende:
Jongeeeeeehh... Had dan tenminste die maten van 'm zo een euro gegeven en was op 'm gaan stampen en dat ze dan vragen van "Onze Maikuuul, wat doe je?!" en jij dan zo van "Tjeh man gek ik heb 'm toch zelf gekocht!!1!!
![]()
:D @!!!13einszlollerheizn
" !
alleen voor nieuwkomers die er om schaterenquote:
Ik zie jou al te vaak.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:54 schreef MaddoxX het volgende:
Ach wie naar Q-base gaat zal ons heul misschiens zien
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:17 schreef Skunkkk het volgende:
stonedwie wordt nou stoned
das zo '85
Ik kan je wel introduceren bij hem.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:21 schreef Skunkkk het volgende:
eh maarre ik kom ook uit de buurt dus ik hoop hem ook ooit tegen te komen![]()
kwam vroeger vaker in maastricht, maar toen kon ik hem nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |