Ik had nog 2 orders staan maar denk dat ik die toch maar even weg haal voordat ik gaquote:Op maandag 14 september 2009 08:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
TT veranderen naar "een rode week voor de boeg!"

Ik zou idd ff wachten met die orders. Of het moeten natuurlijk short orders zijnquote:Op maandag 14 september 2009 08:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had nog 2 orders staan maar denk dat ik die toch maar even weg haal voordat ik ga

Te laatquote:Op maandag 14 september 2009 09:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zou idd ff wachten met die orders. Of het moeten natuurlijk short orders zijn

Een keertje gelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:51 schreef pberends het volgende:
Begin volgende week verwacht ik toch een dipje. Beurs is de hele week gestegen en vaker op vrijdag toppen gezien; daarna begin van de week weer onderuit.

Zeer netjesquote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef LXIV het volgende:
Ik heb mijn laatste 25% aandelen verkocht. Goed verdiend, maar aan alles komt een einde. Heb enkel nog wat aandelen waarover calls geschreven zijn, dus daar gebeurt toch niet zoveel meer mee.
Hier mijn uiterst volatiel portefeuillerendement dit jaar. Puts schrijven en daar aandelen van kopen is hier debet aan.
[ afbeelding ]

Lees: je hebt een hoop geluk gehad toen de grootste rally in 80 jaar voorbij kwam.quote:Op maandag 14 september 2009 09:36 schreef LXIV het volgende:
420% up vanaf de bodem in Maart. Helaas was mijn vermogen toen ook gigantisch geslonken!
Stel je voor dat ik toen pas ingestapt was!

knap gedaanquote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef LXIV het volgende:
Ik heb mijn laatste 25% aandelen verkocht. Goed verdiend, maar aan alles komt een einde. Heb enkel nog wat aandelen waarover calls geschreven zijn, dus daar gebeurt toch niet zoveel meer mee.
Hier mijn uiterst volatiel portefeuillerendement dit jaar. Puts schrijven en daar aandelen van kopen is hier debet aan.
[ afbeelding ]

Tja, als je in sprookjes wil geloven...quote:Op maandag 14 september 2009 09:36 schreef LXIV het volgende:
420% up vanaf de bodem in Maart. Helaas was mijn vermogen toen ook gigantisch geslonken!

Goed gedaan.quote:Op maandag 14 september 2009 09:36 schreef LXIV het volgende:

Nou, in Maart stond het huilen me ook nader dan het lachen. Toen had ik wel heel veel geld verloren.quote:Op maandag 14 september 2009 10:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Goed gedaan.
Wou dat ik zo goed was...

Knap gedaan, sterk dat je bent blijven vasthouden in maart!quote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]

Tja. Of juist zwak (geen verlies durven nemen)quote:Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Knap gedaan, sterk dat je bent blijven vasthouden in maart!

Je had ook in maart op kunnen geven, en vervolgens de rally niet meegepikt, dus dat vasthoudende is een beetje je redding geweest. Hoop dat je overall ook redelijk zit.quote:Op maandag 14 september 2009 10:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tja. Of juist zwak (geen verlies durven nemen)

Ja, ik vind het ook idioot snel gaan.quote:Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef LXIV het volgende:
Nou ja. Mijn strategie is dat er nu toch echt een flinke dip komt waarop ik weer in kan stappen. De ralley is echt ongekend, had deze stand eerder eind dit jaar verwacht.

Maar denk je dat die dip vandaag is ingezet of dat het in de loop van de week weer oploopt?quote:Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef LXIV het volgende:
Nou ja. Mijn strategie is dat er nu toch echt een flinke dip komt waarop ik weer in kan stappen. De ralley is echt ongekend, had deze stand eerder eind dit jaar verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |