Ik had nog 2 orders staan maar denk dat ik die toch maar even weg haal voordat ik gaquote:Op maandag 14 september 2009 08:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
TT veranderen naar "een rode week voor de boeg!"
Ik zou idd ff wachten met die orders. Of het moeten natuurlijk short orders zijnquote:Op maandag 14 september 2009 08:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had nog 2 orders staan maar denk dat ik die toch maar even weg haal voordat ik ga
Te laatquote:Op maandag 14 september 2009 09:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zou idd ff wachten met die orders. Of het moeten natuurlijk short orders zijn
Een keertje gelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:51 schreef pberends het volgende:
Begin volgende week verwacht ik toch een dipje. Beurs is de hele week gestegen en vaker op vrijdag toppen gezien; daarna begin van de week weer onderuit.
Zeer netjesquote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef LXIV het volgende:
Ik heb mijn laatste 25% aandelen verkocht. Goed verdiend, maar aan alles komt een einde. Heb enkel nog wat aandelen waarover calls geschreven zijn, dus daar gebeurt toch niet zoveel meer mee.
Hier mijn uiterst volatiel portefeuillerendement dit jaar. Puts schrijven en daar aandelen van kopen is hier debet aan.
[ afbeelding ]
Lees: je hebt een hoop geluk gehad toen de grootste rally in 80 jaar voorbij kwam.quote:Op maandag 14 september 2009 09:36 schreef LXIV het volgende:
420% up vanaf de bodem in Maart. Helaas was mijn vermogen toen ook gigantisch geslonken!
Stel je voor dat ik toen pas ingestapt was!
knap gedaanquote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef LXIV het volgende:
Ik heb mijn laatste 25% aandelen verkocht. Goed verdiend, maar aan alles komt een einde. Heb enkel nog wat aandelen waarover calls geschreven zijn, dus daar gebeurt toch niet zoveel meer mee.
Hier mijn uiterst volatiel portefeuillerendement dit jaar. Puts schrijven en daar aandelen van kopen is hier debet aan.
[ afbeelding ]
Tja, als je in sprookjes wil geloven...quote:Op maandag 14 september 2009 09:36 schreef LXIV het volgende:
420% up vanaf de bodem in Maart. Helaas was mijn vermogen toen ook gigantisch geslonken!
Goed gedaan.quote:Op maandag 14 september 2009 09:36 schreef LXIV het volgende:
Nou, in Maart stond het huilen me ook nader dan het lachen. Toen had ik wel heel veel geld verloren.quote:Op maandag 14 september 2009 10:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Goed gedaan.
Wou dat ik zo goed was...
Knap gedaan, sterk dat je bent blijven vasthouden in maart!quote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Tja. Of juist zwak (geen verlies durven nemen)quote:Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Knap gedaan, sterk dat je bent blijven vasthouden in maart!
Je had ook in maart op kunnen geven, en vervolgens de rally niet meegepikt, dus dat vasthoudende is een beetje je redding geweest. Hoop dat je overall ook redelijk zit.quote:Op maandag 14 september 2009 10:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tja. Of juist zwak (geen verlies durven nemen)
Ja, ik vind het ook idioot snel gaan.quote:Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef LXIV het volgende:
Nou ja. Mijn strategie is dat er nu toch echt een flinke dip komt waarop ik weer in kan stappen. De ralley is echt ongekend, had deze stand eerder eind dit jaar verwacht.
Maar denk je dat die dip vandaag is ingezet of dat het in de loop van de week weer oploopt?quote:Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef LXIV het volgende:
Nou ja. Mijn strategie is dat er nu toch echt een flinke dip komt waarop ik weer in kan stappen. De ralley is echt ongekend, had deze stand eerder eind dit jaar verwacht.
Je hebt toch netto winst gemaakt hoop ik?quote:Op maandag 14 september 2009 09:36 schreef LXIV het volgende:
Daarmee ik ook. Weer klein winstje.quote:
quote:
Ik sta nu ongeveer quitte vanaf het moment dat ik op AEX 550 uitstapte.quote:Op maandag 14 september 2009 11:16 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Je hebt toch netto winst gemaakt hoop ik?
Ik zit er nog steeds 100% in btw (100% van mijn belegbare bedrag that is).
WS gooit roet in ons rode eten... Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2009 16:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het mag van mij wel wat harder naar beneden.
We zitten nog steeds in een stevige uptrend op de beurzen, correcties zijn op dit moment om long posities bij te kopen. 315 op woensdag is m.i. een mooi target.quote:Op maandag 14 september 2009 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
WS gooit roet in ons rode eten... Waarom eigenlijk?
stevige stijging afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 14 september 2009 16:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
WS gooit roet in ons rode eten... Waarom eigenlijk?
Heel hoog? 8 cent ofzo?quote:Op maandag 14 september 2009 17:46 schreef AQuila360 het volgende:
Vandaag met Draka toch een 100 euro winst gehaald daar ben ik al tevreden mee
Hoe kan het eigenlijk dat Van der Moolen vandaag ook nog even heel hoog stond?
Dat vind ik nog best link. 2/3 daling en je kunt alles liquideren. Aangezien jij ook nog stockpickt is je referentiekoers ook niet iets om aan vast te klampen.quote:Op maandag 14 september 2009 10:11 schreef LXIV het volgende:
Maar als je 150% long gaat tijdens een ralley, dan kan het heel snel gaan.
+ 15 % stond die ff op dacht ik te zienquote:
8/7 * 100quote:Op maandag 14 september 2009 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
+ 15 % stond die ff op dacht ik te zien
Oei...quote:MARKET TALK: ING moet mogelijk meer betalen voor steun - SNS
AMSTERDAM (Dow Jones)--Het ziet er naar uit dat ING een hogere vergoeding aan de staat zal moeten betalen voor de staatssteun, stelt analist Maarten Altena van SNS Securities, naar aanleiding van een mediabericht dat de Europese Commissie dinsdag bekendmaakt vooralsnog geen goedkeuring te geven aan de steun. Op basis van een eerder rapport van de Commissie bij de voorlopige goedkeuring van de staatssteun had de analist al hetzelfde geconcludeerd, waarbij hij als somber scenario een extra vergoeding noemt van EUR1,7 miljard. Hierdoor zou de core Tier-1-ratio van ING tot beneden 7% zakken, wat een "absoluut minimum" is, volgens de analist, wat zou moeten worden opgelost door de verkoop van onderdelen en/of ophalen van meer kapitaal. SNS heeft een reduce-advies en koersdoel van EUR10,50. Het aandeel ING sloot maandag op EUR10,91 (AVR).
Deze:quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welke koers gaan we nou kiezen vandaag?
quote:MARKET COMMENT: AEX vrijwel vlak, ING -4%
Wat jammer nu dat ik er gisteren nog 3000 gedumpt heb tegen 10,998quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:28 schreef pberends het volgende:
'Kroes keurt staatssteun ING af'
[..]
Oei...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |