Nou liever niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Zondag gewoon winnen. Moet makkelijk kunnen. Vraag me alleen af of schade erna zoals Gert het noemt de bedoeling is
Weer geen sluitende begroting, dus meer schulden. Dus ik verwacht dat Wijnaldum of Fer de komende zomer in de etalage wordt gezet. Helaas.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:57 schreef DeVinger het volgende:
Ze praten bij VI (tv) echt over Feyenoord alsof het 600 miljoen schuld heeft. Zo erg zal het toch niet zijn? Of komt de échte klap nog?
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Weer geen sluitende begroting, dus meer schulden. Dus ik verwacht dat Wijnaldum of Fer de komende zomer in de etalage wordt gezet. Helaas.
Dat is altijd als ze niks te vertellen hebben. Ik denk dat de situatie zoals hij is nu wel bekend is en dat er geen lijken meer uit de kast komen. Zo wel dan mogen ze van mij de complete directie onmiddellijk ontslaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:57 schreef DeVinger het volgende:
Ze praten bij VI (tv) echt over Feyenoord alsof het 600 miljoen schuld heeft. Zo erg zal het toch niet zijn? Of komt de échte klap nog?
Photoshopquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Weer geen sluitende begroting, dus meer schulden. Dus ik verwacht dat Wijnaldum of Fer de komende zomer in de etalage wordt gezet. Helaas.
[ afbeelding ]
Dit shirt is nooit gedragen toch?
Op http://www.feyshirtcoll.nl/ staat Away shirt Uefa cup season 2005/2006 maar toen lagen we er na één ronde al uit.quote:
God, we hebben er weer een debieltje bij hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:32 schreef Cacciatore het volgende:
Gelukkig maalt er bij Feyenoord even niemand om. Als Mario straks op de Coolsingel staat, is iedereen Ignjatovic allang weer vergeten. De investeerders die nu zijn salaris ophoesten, zullen lachend aansluiten in de polonaise. Proostend op het nieuwe seizoen.
En nieuwe ramen in het maasgebouw..quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef Ritmo het volgende:
Mochten er nog meer dingen verzwegen worden dan moeten Gudde en Jacobs per direct op non-actief gesteld worden.
Ik denk dat Gudde meer dan genoeg verzekerd is. Zeker met de vele idioten in deze wereld.quote:
Ja, heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maargoed, wat hebben ze nu weer misdaan?
We wisten toch al dat er spelers moesten vertrekken en het liefst voor een paar miljoen? Maar dat is niet gebeurd, dus wat je eraan. Kan je nu wel pissig worden maar daar schieten we niks mee op. Goed voetbal, punten pakken en je kwalificeren voor Europees voetbal. Daar hebben we wat aanquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef Ritmo het volgende:
Mochten er nog meer dingen verzwegen worden dan moeten Gudde en Jacobs per direct op non-actief gesteld worden.
DeVinger kan makkelijk praten, die is voor Vitessequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:53 schreef Juk het volgende:
[..]
Het grote Feijenoord-topic #506
Ik denk deze van devinger gemist hebt.
Oh, VI zit al een jaar te schreeuwen dat het bij Feyenoord veel erger is dan tot nu toe gezegd wordt. Zal allemaal wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:53 schreef Juk het volgende:
[..]
Het grote Feijenoord-topic #506
Ik denk deze van devinger gemist hebt.
Dat geld van Smolarek is nog niet binnen. Face it, alle clubs hebben het moeilijk en Feyenoord zal het extra moeilijk krijgen (of heeft het al extra moeilijk) omdat het financieel al jaren een drama is. Er zijn meer uitgaven dan inkomsten, zo simpel is het. Volgend jaar zal dat pas beter worden als de contracten van de dure jongens aflopen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:57 schreef Ritmo het volgende:
Daar doel ik niet op, al mogen ze die begroting nou ook wel eens een keer rondhebben nu na het wegvallen van de salarissen van Timmer, Lucius, Tiendalli, Mols en de reorganisatie plus het geld van Smolarek.
Je had de afgelopen tijd weer te weinig gepost en je wilde weer een relletje uitlokken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef Ritmo het volgende:
Lees die post nog eens goed man.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je had de afgelopen tijd weer te weinig gepost en je wilde weer een relletje uitlokken?
Het kan nu niet meer missen, je bent gewoon een trol.
Da's twee-en-halve ton toch? Nét iets meer dan een bruto maandsalaris voor Makaay dus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, VI zit al een jaar te schreeuwen dat het bij Feyenoord veel erger is dan tot nu toe gezegd wordt. Zal allemaal wel.
[..]
Dat geld van Smolarek is nog niet binnen.
Donder is op man kneus, wat heeft dat ermee te maken? Ze praten er bij VI (TV) echt over alsof het een publiek geheim is dat er bij Feyenoord echt helemaal NIETS meer mogelijk is en ze zeiden dat dat de komende weken wel duidelijk gaat worden. Ik weet ook wel dat Feyenoord blut is, maar ik vroeg mij af of er dan nieuwe ontwikkelingen zijn of dat het gewoon stemmingmakerij is en opvulling van het programma inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
DeVinger kan makkelijk praten, die is voor Vitesse
Of wie daar dan ook voor verantwoordelijk is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef Ritmo het volgende:
Het valt mee dit keer, hij reageert op DeVinger die zich afvraagt of ze bij VI ouwe koek aan het kauwen zijn of dat er inderdaad nog een paar lijken in de kast zitten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je had de afgelopen tijd weer te weinig gepost en je wilde weer een relletje uitlokken?
Het kan nu niet meer missen, je bent gewoon een trol.
A(l)s is verbrande turf. Ik heb wel eens eerder een verhaal gehoord over de "schuld" en de "schuld + rente" waarbij de huidig genoemde schuld de origineel geleende bedragen betreft. De werkelijke terug te betalen bedragen zouden dus hoger liggen (om en nabij de 40mln). Maar dit werd toen door Gudde ontkent.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Juk het volgende:
[..]
Het valt mee dit keer, hij reageert op DeVinger die zich afvraagt of ze bij VI ouwe koek aan het kauwen zijn of dat er inderdaad nog een paar lijken in de kast zitten.
Wat dat betreft heeft Ritmo gelijk. Als er echt nog dingen onbekend zijn waardoor de financiële situatie nog slechter blijkt (een lening oid) dan moeten ze allemaal hun conclusie trekken.
Maar zoals ik al gemeld had denk ik dat ze gewoon wat te lullen moeten hebben.
Nee, want er is zelfs, destijds, door die mogelijke investeerders verteld en verklaard dat Feyenoord alle boekjes en kasten al heeft open gehaald. Dit is wat Feyenoord qua financien er voor staat, zoals nu al enige tijd bekend is. Maargoed, sommigen hier zijn enorm gevoelig voor onzin...quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Juk het volgende:
[..]
Het valt mee dit keer, hij reageert op DeVinger die zich afvraagt of ze bij VI ouwe koek aan het kauwen zijn of dat er inderdaad nog een paar lijken in de kast zitten.
Wat dat betreft heeft Ritmo gelijk. Als er echt nog dingen onbekend zijn waardoor de financiële situatie nog slechter blijkt (een lening oid) dan moeten ze allemaal hun conclusie trekken.
Aandachtsgeil of aandachtstekort.quote:Maar zoals ik al gemeld had denk ik dat ze gewoon wat te lullen moeten hebben.
Als Feyenoord deze winter Fabregas en C. Ronaldo koopt en op een of andere manier de schuld wegwerkt, zijn Gudde en Jacobs mijn helden...quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lees die post nog eens goed man.Ik zeg toch MOCHTEN ze dingen verzwijgen? Niet dat ik er vanuit ga ofzo.
quote:Cissé is paspoort kwijt en kan Afrika niet uit
Het is nog maar de vraag of Sekou Cissé dit weekend in actie kan komen voor Feyenoord. De international van Ivoorkust is in Afrika zijn paspoort kwijtgeraakt en kan niet terugkeren naar Nederland voordat hij een nieuw identiteitsbewijs heeft bemachtigd. Cissé is daarom een twijfelgeval voor het treffen met Willem II van aankomende zondag.
De aanvaller bleef afgelopen weekeinde in de met 5-0 gewonnen interland tegen Burkina Faso negentig minuten op de bank. Cissé zou aan het begin van deze week terugkeren naar Nederland, maar kan volgens AD/Sportwereld zijn paspoort nergens vinden. De Ivoriaan is druk bezig met een nieuw papiertje, maar vooralsnog zonder succes.
Coach Mario Been houdt de moed er in: “Ik hoop dat Cissé donderdag weer bij de groep kan aansluiten. Ik denk niet dat het lang zal duren”, zei de coach, die voor zondag niet rekent op Stefan Babovic. Evenals landgenoot en Ajacied Marko Pantelic wacht hij nog in Servië op zijn werkvergunning. Dit schiet niet erg op.
“De kans dat Stefan zijn werkvergunning in orde heeft voor zondagmiddag is erg klein”, zei Been. “Daarnaast heb ik ook geen reden om wisselingen toe te passen, tenzij er de laatste dagen van de week nog rare dingen gebeuren.”
Eerst jaren terug Kalou die het land niet uit mocht, nu Cisse die zn papieren kwijt raakt............tis altijd wat met onze Ivoriaanse Internationalsquote:
quote:Cissé weer terug na problemen met paspoort
Alle ophef omtrent Sekou Cissé blijkt onterecht te zijn geweest. De aanvaller, die de afgelopen week met zijn land Ivoorkust een interland tegen Burkino Faso afwerkte en vervolgens niet meer terug kon vliegen omdat hij zijn paspoort kwijtraakte, is inmiddels weer gearriveerd in Rotterdam. Dat meldt Feyenoord op de eigen website.
De 24-jarige buitenspeler bleef afgelopen weekeinde in de met 5-0 gewonnen interland tegen Burkina Faso negentig minuten op de bank. Cissé zou aan het begin van deze week terugkeren naar Nederland, maar kon zijn paspoort nergens vinden. Dat bleek echter geen al te groot probleem te zijn, en de Afrikaan mocht gewoon terugvliegen naar Nederland.
Woensdagochtend meldde Cissé zich in De Kuip, waar hij zich liet verzorgen. Donderdag zal hij gewoon weer aansluiten bij de selectie, die zich voorbereidt op het competitieduel met Willem II van aankomende zondag. De Rotterdammers kunnen bij puntverlies van AZ mogelijk weer aan kop van de Eredivisie komen.
Ik denk dat het meer helpt om een "internationale" bekendheid te zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat geen probleem als je geld hebt.
Ja, want die hebben geld.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer helpt om een "internationale" bekendheid te zijn.
Als je blank bent naait iedereen daar je al, laat staan een superbekende international. Cissé verdient in een maand meer dan 10 douane-medewerkers in 2 jaar.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Slovenië - Polen 3-0. Ik denk dat Beenhakker zijn koffers kan gaan pakken.
Haha ja viel mij ook op idd, maar hoeft niet veel te betekenen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
![]()
Maandag ook een heerlijke slip of the tongue van Been. 'Dan hebben we Leo als technisch directeur.. ehh adviseur'.
Goal.comquote:Beenhakker ontslagen na nederlaag
Leo Beenhakker is ontslagen als bondscoach van Polen. De Polen verloren met 3-0 van Slovenië en lijken vrijwel kansloos voor een WK-ticket.
10 sep. 2009 07:03:33
Leo Beenhakker
Foto gallerij
Zoom
Leo Beenhakker
De Poolse bondsvoorzitter Grzegorz Lato maakte woensdagavond het ontslag van Beenhakker bekend op de Poolse televisie. Lato verkondigde op de tv geen overhaaste beslissingen te willen nemen na een verloren wedstrijd, maar dat het ontslag vaststaat.
Beenhakker is sinds dit seizoen technisch adviseur bij Feyenoord en dat werd hem in Polen niet overal in dank afgenomen.
De oefenmeester loodste de Polen in 2008 nog naar het EK in Oostenrijk en Zwitserland. In de groepsfase sneuvelde Beenhakker met zijn manschappen.
quote:Nu Leo Beenhakker is ontslagen bij Polen, kan hij zich nu helemaal op Feyenoord gaan richten. Bij Feyenoord zal het technisch adviseurschap van Beenhakker worden omgezet in een technisch directeurschap. Het contract daarvoor ligt al klaar.
Niet geheel onverwacht.quote:
Hier was Leo al een tijdje op uit inderdaad. Lekker die oprotpremie pakken en zich volledig richten op Feyenoord.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet geheel onverwacht.
Zelf vindt hij het waarschijnlijk niet heel erg, de Polen zijn blij dat ze van 'm af zijn en bij Feyenoord kan hij nu officieel aan de slag. Alleen maar winnaars.
quote:Contract voor Beenhakker ligt al klaar in De Kuip
Uitgegeven: 10 september 2009 11:48
ROTTERDAM - Leo Beenhakker kan technisch directeur worden bij Feyenoord. De Rotterdamse club heeft het contract al klaar gelegd.
Beenhakker is woensdagavond ontslagen als bondscoach van Polen. Bondsvoorzitter Grzegorz Lato maakte het ontslag bekend op de Poolse televisie.
Het ontslag kwam kort na het 3-0 verlies van Polen in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Slovenië, waardoor de Poolse kansen op WK-deelname zo goed als verkeken zijn.
Ontslag
Bondsvoorzitter Lato zei op televisie dat hij liever geen overhaaste beslissingen maakt na een wedstrijd, maar dat het ontslag vaststaat.
''Leo Beenhakker is niet langer de coach van Polen'', aldus de bondsvoorzitter die verder aangaf dat de volgende bondscoach een Pool zal zijn.
Relatie
De relatie tussen Beenhakker en de Poolse voetbalbond was al bekoeld door de nevenwerkzaamheden van Beenhakker bij Feijenoord, waar hij technisch adviseur is.
De geboren Rotterdammer moest bij Feyenoord lang op de achtergrond blijven. Op vrijdag de dertiende van februari dit jaar werd hij met een bescheiden profiel in De Kuip gepresenteerd. Don Leo ging als technisch 'adviseur' aan de slag, na eerder al als jeugdcoach, hoofdcoach en interim-coach werkzaam te zijn geweest bij de Rotterdamse volksclub.
Dubbelrol
De voormalige bondscoach van Oranje wilde evenwel zijn (beoogde) topfunctie in De Kuip nog niet aan de grote klok hangen. Zijn dubbelrol lag namelijk in Polen nogal gevoelig, zeker bij de media. Ook sommige bestuursleden van de Poolse voetbalbond reageerden woedend op de hernieuwde samenwerking tussen Beenhakker en Feyenoord.
''Wat denkt hij wel? We moeten hem aan zijn stropdas het land uitslepen wegens dubbelspel en verraad'', sprak de vicevoorzitter verontwaardigd.
Beenhakker, die na het WK in 2006 als eerste buitenlandse bondscoach van Polen werd aangesteld, kon in Polen eigenlijk alleen nog rekenen op de steun van bondsvoorzitter Lato. ''Wat hij in zijn vrije tijd doet, moet hij zelf weten'', bromde de oud-international, die geen trek leek te hebben in een dure ontslagprocedure.
Pijnlijk
Na de teleurstellende 1-1 thuis tegen Noord-Ierland, afgelopen zaterdag, was de reden voor een ontslag al bijna rond. De pijnlijke en beslissende nederlaag woensdagavond in Slovenië (3-0) bezegelde het lot van Beenhakker.
De vraag is hoe lang Feyenoord nu nog wacht met de officiële presentatie van 'Don Leo' als technisch directeur. Het is al lang geen publiek geheim meer dat hij - en niemand anders - al geruime tijd het (technisch) beleid bepaalt in De Kuip.
quote:Ondanks dat bondsvoorzitter Grzegorz Lato Leo Beenhakker donderdagochtend alsnog aanbood langer in dienst te blijven als bondscoach van de Poolse nationale ploeg, keert de Rotterdammer niet terug in het ambt. Enkele uren eerder was hij door diezelfde persoon nog uit zijn functie ontheven na de 3-0 nederlaag tegen Slovenië.
Beenhakker heeft het dan ook helemaal gehad, en weigerde mee te gaan in het waan van de dag-beleid van de preses. “De voorzitter heeft emotioneel gereageerd na een drankje”, vertelde de 67-jarige oefenmeester donderdag tegenover Radio Rijnmond. “Maar ik ben er klaar mee”, verduidelijkt hij.
De geboren Rotterdammer zal zich nu waarschijnlijk volledig gaan richten op zijn taak als adviseur bij Feyenoord. “Maandag ga ik pas met Feyenoord om te tafel zitten over mijn toekomst bij de club”, aldus Don Leo. De beslissing van Beenhakker om de Rotterdammers van technisch advies te gaan voorzien, was één van de redenen waardoor de verhoudingen tussen coach en bond op scherp waren komen te staan.
Heerlijk!quote:
Gewoon, op dezelfde manier als nu. Alleen dan boven ipv onder de tafel.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:00 schreef Ritmo het volgende:
Maar ik vraag me wel af hoe ze Leo willen betalen als ie TD wordt.
quote:Don Leo: Hand-in-hand uit volle borst
Leo Beenhakker in De Kuip. FOTO ANP
ROTTERDAM - Leo Beenhakker kan het clublied van Feyenoord (Hand-in-hand Kameraden!) uit volle borst gaan meezingen in De Kuip. De 67-jarige Rotterdammer hoeft in zijn geboortestad geen verstoppertje meer te spelen.
Na zijn onvermijdelijke ontslag in de nacht van woensdag op donderdag als bondscoach van Polen mag hij in zijn favoriete stadion dan toch eindelijk in de schijnwerpers plaatsnemen. Een contract als technisch directeur bij zijn jeugdliefde ligt voor hem klaar.
Beenhakker moest bij Feyenoord lang op de achtergrond blijven. Op vrijdag de dertiende van februari dit jaar werd hij met een bescheiden profiel in De Kuip gepresenteerd. Don Leo ging als technisch 'adviseur' aan de slag, na eerder al als jeugdcoach, hoofdcoach en interim-coach werkzaam te zijn geweest bij de Rotterdamse volksclub.
Bij zijn hilarische presentatie (,,Ik lijk Jan des Bouvrie wel: hallo hier zijn we weer!'') trachtte Beenhakker zijn nieuwe rol bij Feyenoord zoveel mogelijk te bagatelliseren. ,,Ik noem het niets, ik heb niets en ik hoef niets,'' sprak hij laconiek. Maar het opmerkelijke feit dat 'Pro Leo' zijn zaakwaarnemer Rob Jansen voor de afrondende besprekingen op die vrijdag in februari had meegenomen, was het duidelijke bewijs dat Feyenoord en Beenhakker vergevorderde plannen met elkaar hadden.
De voormalige bondscoach van Oranje wilde evenwel zijn (beoogde) topfunctie in De Kuip nog niet aan de grote klok hangen. Zijn dubbelrol lag namelijk in Polen nogal gevoelig, zeker bij de media. Ook sommige bestuursleden van de Poolse voetbalbond reageerden woedend op de hernieuwde samenwerking tussen Beenhakker en Feyenoord. ,,Wat denkt hij wel? We moeten hem aan zijn stropdas het land uitslepen wegens dubbelspel en verraad,'' sprak de vicevoorzitter verontwaardigd.
Beenhakker, die na het WK in 2006 als eerste buitenlandse bondscoach van Polen werd aangesteld, kon in Polen eigenlijk alleen nog rekenen op de steun van bondsvoorzitter Lato. ,,Wat hij in zijn vrije tijd doet, moet hij zelf weten,'' bromde de oud-international, die geen trek leek te hebben in een dure ontslagprocedure.
Beenhakker wist wat hem te doen stond: presteren met de nationale ploeg en zich bij Feyenoord voorlopig schuil houden voor pers en publiek. Het tweede ging hem beter af dan het eerste. De nederlaag in het WK-kwalificatieduel met Noord-Ierland (3-2) eind maart kwam Beenhakker heel slecht uit. Door een monsterzege op San Marino (10-0) vier dagen luwde de Poolse storm van kritiek nog enigszins.
De doorgewinterde Don besefte evenwel dat hij zich niet veel meer kon permitteren. Na de teleurstellende 1-1 thuis tegen Noord-Ierland, afgelopen zaterdag, was hij aan de Poolse goden overgeleverd. De pijnlijke en beslissende nederlaag woensdagavond in Slovenië (3-0) bezegelde het lot van Beenhakker.
De vraag is hoe lang Feyenoord nu nog wacht met de officiële presentatie van Don Leo als technisch directeur. Het is al lang geen publiek geheim meer dat hij - en niemand anders - al geruime tijd het (technisch) beleid bepaalt in De Kuip. Samen met zijn oogapppel Mario Been wil Beenhakker in eerste instantie het respect voor Feyenoord in Nederland terugbrengen. Ooit wil het olijke duo naar de Coolsingel voor het kampioensfeest. ,,Als het moet, neem ik mijn rollator mee,'' aldus de welbespraakte voetbalveteraan. (ANP)
Scherp.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef TC03 het volgende:
Zie ik daar een 14.gif bij Happel over deze Judas?
quote:Beenhakker: Het is een zooitje
Beenhakker praat met de Poolse wisselspelers tijdens het duek met Slovenië. FOTO REUTERS
SCHIPHOL - Het is een zooitje op bestuurlijk niveau bij de Poolse voetbalbond. Dat zegt Leo Beenhakker donderdag op de website van Voetbal International in een reactie op zijn ontslag als bondscoach.
,,Bij uitwedstrijden heb ik een grotere groep bestuursleden plus aanhang in mijn nek dan dat ik spelers ter beschikking heb. Enige beheersing en professioneel gedrag zijn ver te zoeken. Het lijkt erop dat ze het meer als vakantietripjes zien,'' aldus Beenhakker op VI.nl
De 67-jarige Rotterdammer werd woensdagavond op het veld direct na de nederlaag in en tegen Slovenië (3-0) door een Poolse verslaggever op de hoogte gebracht van het nieuws. Bondsvoorzitter Lato had zo'n beetje op hetzelfde moment tegenover een andere journalist de maatregel bekendgemaakt.
,,Dat was erg grappig,'' liet Beenhakker donderdag bij aankomst op Schiphol weten aan de NOS. ,,We stonden op amper drie meter van elkaar. Het interview met Lato was niet live, dat van mij wel. In het Pools zei de ene verslaggever vervolgens tegen de andere dat ik zou worden ontslagen. Het was een leuke afspiegeling van een Poolse landdag. Ik had het reuze naar mijn zin.''
Beenhakker kreeg van Lato nog wel op het veld te horen dat hij dinsdag op zijn kantoor met hem wilde praten. ,,Ik zei waarom? Daar reageerde hij nogal narrig en vervelend op. Zoals wel vaker met deze mensen was er sprake van wat alcoholische versnaperingen.'' Beenhakker op de website van VI: ,,Het afscheid van de spelers was best emotioneel. Ik heb goed kunnen werken met die jongens, maar zo lang het hele circus eromheen zich niet wat professioneler opstelt, blijft het behelpen.''
Beenhakker wilde donderdag nog niet dieper ingaan op zijn werkzaamheden bij Feyenoord als technisch adviseur, een onbezoldigde rol die hij sinds februari dit jaar in zijn vrije tijd bekleedt. De verwachting is dat de directie hem in De Kuip op korte termijn officieel als technisch directeur aanstelt.
,,Ja, het klopt dat ik mijn handen nu helemaal vrij heb voor Feyenoord. Maar ik neem nu even wat gas terug. Na het weekeinde ga ik me daarmee bezighouden,'' zei hij in de NOS-microfoon.
Dit verdient wel een 14.gif.quote:De Guzman: "Wij zijn Feyenoord en zijn gewoon beter"
Jonathan De Guzman leek tijdens de afgelopen transferperiode te vertrekken bij Feyenoord. Zondag speelt hij echter gewoon weer voor de Rotterdammers tegen Willem II.
10 sep. 2009 15:40:02
"Dat het niet tot een transfer is gekomen, zie ik niet als een probleem. Ik heb nog steeds veel plezier bij Feyenoord. Dat is niet veranderd, " aldus de geboren Canadees op de officiële website.
De Guzman ziet plezier als de reden van het huidige succes van het team van Mario Been. "Plezier is de basis van alles. Het geeft een goed gevoel en vertrouwen. Dat heeft de ploeg nu en dat stralen we ook uit."
De 21-jarige middenvelder is blij met zijn verkregen plek centraal op het middenveld. "Ik heb er heel mijn leven gespeeld en mijn kwaliteiten komen er het beste tot hun recht. Het is fijn dat ik me nu volledig op die plek kan richten," aldus De Guzman.
De middenvelder heeft vertrouwen in een goed resultaat tegen Willem II aanstaande zondag."Op basis van de kwaliteiten binnen ons elftal kunnen wij iedereen verslaan. Wij zijn Feyenoord en zij Willem II en wij zijn gewoon beter. Er moet dus gewonnen worden, " besloot De Guzman
Ebi toch mee naar Zuid?quote:Beenhakker: 'Ik weet nu wat een Poolse landdag is'
Bondsvoorzitter Gregorz Lato maakte gisteravond op de Poolse tv het ontslag van bondscoach Leo Beenhakker bekend, maar is inmiddels teruggefloten door zijn bestuur. De Poolse bond liet vanochtend een communiqué de deur uitgaan waarin het bericht officieel weer werd ingetrokken, omdat 'dergelijke beslissingen niet alleen door de voorzitter kunnen worden genomen, maar alleen bekrachtigd kunnen worden via een algemeen bestuursbesluit.'
Beenhakker keert echter hoe dan ook niet meer terug naar Polen en verblijft inmiddels weer in Nederland. Samen met keeperstrainer Frans Hoek en speler Ebi Smolarek reisde hij gisteravond in Slovenië vanuit speelplaats Maribor per auto naar hoofdstad Ljubljana om vanochtend rechtstreeks naar Schiphol te vliegen.
'Ik heb al wat gekke dingen meegemaakt, maar ik weet nu helemaal wat een Poolse landdag is', aldus Beenhakker tegen Voetbal International over de gebeurtenissen na de 3-0 oorwassing tegen Slovenië. 'Vooropgesteld, we werden daar weggespeeld door een sterk Sloveens team. Thuis speelden we 1-1 tegen die gasten, maar gisteren werden we vermorzeld, niet meer en niet minder.'
'De gekte brak pas los na de wedstrijd', zo schetst Beenhakker. 'Er stonden twee Poolse cameraploegen tegelijk bij de dug-out. Ik werd live geïnterviewd en drie meter verder werd een gesprek met Lato opgenomen. Tijdens het gesprek verneem ik van de verslaggever die ik te woord stond, dat de voorzitter mijn ontslag aankondigt. Zelf had ik op dat moment nog geen woord met hem gewisseld.'
'Later kwam Lato alsnog zelf naar me toe. Volgens mij had-ie een flinke slok teveel op en zei toen ook dat hij zich tijdens de tv-opname te emotioneel had uitgelaten. Vanochtend in het hotel kreeg ik van hem te horen, dat hij me volgende week dinsdag op kantoor in Warschau verwacht om de zaken verder te bespreken.'
In de ogen van Beenhakker valt er echter weinig meer te bespreken. 'Ik heb getracht eruit te halen wat er inzit. De ploeg is helemaal okay. Het afscheid van de spelers was ook best emotioneel. Ik heb goed kunnen werken met die jongens, maar zo lang het hele circus er omheen zich niet wat professioneler opstelt, blijft het behelpen.'
'Bij uitwedstrijden heb ik een grotere groep bestuursleden plus aanhang in m'n nek dan dat ik spelers ter beschikking heb. Enige beheersing en professioneel gedrag is ver te zoeken. Het lijkt erop dat ze het meer als vakantietripjes zien. Maanden lang heb ik geprobeerd in dat opzicht enige orde in de chaos te scheppen. Helaas, zonder veel zichtbaar resultaat.'
'Voor de ploeg is het pijnlijk. Aanvankelijk waren we op de goede weg, onder meer met de kwalificatie voor het EK, maar ik vrees dat de ontwikkelingen stagneren zolang het op bestuursniveau een zooitje blijft.
Hoewel de ploeg strikt officieel nog niet geheel is uitgeschakeld, kan alleen een wonder Polen nog op de tweede plaats van de groep brengen. Beenhakker zal de resterende duels met Tsjechië en groepsleider Slowakije hoe dan ook niet meer op de bank zitten.
En niet alleen van Rotterdam, maar ook van Tilburgquote:Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef Kopbal het volgende:
Wij zijn Feyenoord, wij zijn de beste.
We moeten gewoon winnen, want we hebben meer kwaliteit. Alleen die kop oogt wat arrogantquote:Op donderdag 10 september 2009 21:56 schreef Merkie het volgende:
Het is Willem II hoor, sinds wanneer moeten we voorzichtig zijn om te zeggen dat we zulke wedstrijden gewoon zouden moeten winnen?
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:55 schreef zlakto het volgende:
[..]
En niet alleen van Rotterdam, maar ook van Tilburg.
Maar ja, het zelfvertrouwen en de sfeer is terug. Dat is veel belangrijker dan een Joodse krantenkop
tja winnen die zelf wel dan dit weekend? Geen garanties. Zondag moeten we normaliter gewoon kunnen winnen.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:10 schreef Merkie het volgende:
Ik zie alleen de reacties van de Ajacieden wel al voor me als Feyenoord de boot in gaat tegen Willem II.
Zondag gewoon winnen, klaar.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:10 schreef Merkie het volgende:
Ik zie alleen de reacties van de Ajacieden wel al voor me als Feyenoord de boot in gaat tegen Willem II.
Liever dat een groepje (hersenloze) supporters het doet dan spelers. Het moet na vorig seizoen toch zijn doorgedrongen dat we van elke club kunnen verliezen.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:24 schreef Happel het volgende:
Heb niet zo een moeite met spelers die zulke kreten uitslaken, wel met supporters die dat doen.
Ik bedoel deze dude, dit is El Ahmadi toch wel?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:29 schreef Ritmo het volgende:
Dit is El Ahmadi niet toch? Die staat daar achter rechts in het midden.
Ja dat is El Ahmadi.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik bedoel deze dude, dit is El Ahmadi toch wel?
Dat is dan weer die Serviër volgens mijquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:33 schreef Kopbal het volgende:
Dat is Hofland, Castaignos staat achter Makaay.
Die had interlandverplichtingen dacht ik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is dan weer die Serviër volgens mij
quote:Het ontslag van Leo Beenhakker komt Feyenoord niet slecht uit. Trainer Mario Been: “Ik betreur het ontslag van Beenhakker als bondscoach van Polen, maar ben ook blij dat hij nu full-time als technisch directeur (TD red.) aan de slag kan. Het is een goede zaak als hij meer tijd in Feyenoord kan steken. Op het gebied van de scouting en jeugdopleiding is er nog veel werk te doen.”
Als het goed gaat...quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Vanochtend even bij de training wezen kijken. Viel me op dat de spelers heel veel plezier uitstralen.Als je dat vergelijkt met voorgaande jaren. De jongelingen stonden een half uur na de training nog latje te schieten.
quote:Been moet weer lastige keuzes maken
ROTTERDAM - Mario Been heeft voor het duel met Willem II een nagenoeg fitte selectie. Het debuut van Stefan Babovic laat nog op zich wachten, omdat hij nog in afwachting is van een verblijfs- en werkvergunning.
Doelman Darley is nog steeds geblesseerd aan zijn knie. De Braziliaan is waarschijnlijk binnen een week of twee hersteld. Hij moet dan met routinier Rob van Dijk en nieuwkomer Erwin Mulder opnieuw de strijd aangaan voor de positie van eerste en tweede doelman van Feyenoord.
Been vertelde vrijdag in De Kuip dat hij voor de uitwedstrijd van zondag tegen Willem II weer een aantal lastige keuzes moet maken.
,,Ik zal met het schaamrood op de kaken tegen een paar spelers moeten zeggen dat ze op de tribune zitten. In mijn huidige selectie verdient eigenlijk iedereen een basisplaats. De onderlinge verschillen zijn ongelooflijk klein. Met alle respect voor Willem II zou ik zondag net zo goed de tweede ploeg kunnen opstellen. Die kracht en kwaliteit van onze bank geeft aan dat Feyenoord weer een topclub in wording is.'' (ANP)
quote:Feyenoord praat met Don Leo
ROTTERDAM - Feyenoord wil Leo Beenhakker komende week definitief vastleggen als technisch directeur. De 67-jarige Rotterdammer vervulde sinds februari dit jaar bij zijn jeugdliefde een onbetaalde rol als technisch adviseur.
Na zijn geruchtmakende ontslag woensdagavond als bondscoach van Polen kan hij zich volledig gaan richten op zijn werkzaamheden in De Kuip.
,,We gaan volgende week met elkaar praten,'' liet een woordvoerder van Feyenoord vrijdag weten. ,,Het is de bedoeling dat we dan een concrete invulling gaan geven aan zijn functie. Natuurlijk hebben we met hem in februari al een stevige intentieverklaring gesloten. Maar na zijn tijd als bondscoach van Polen zou dat pas serieus aan de orde komen. Nu hij zijn handen vrij heeft, kunnen we echt zaken met elkaar doen.''
Het armlastige Feyenoord heeft voor het salaris van Beenhakker geld beschikbaar gemaakt op de begroting voor dit seizoen. Het is de bedoeling dat de voormalige bondscoach van Oranje zich in De Kuip niet alleen met de samenstelling van de A-selectie gaat bezighouden, maar dat hij zich ook richt op de jeugdopleiding en de scouting.
Een leuke sprinter, maar voetballen kan ie niet.quote:Been kiest weer voor Slory
11 september 2009
Feyenoord-trainer Mario Been heeft voor de uitwedstrijd tegen Willem II van komende zondag opnieuw een basisplaats ingeruimd voor Andy Slory.
De snelle aanvaller krijgt wederom de voorkeur boven Georginio Wijnaldum, die toch al weer een tijdje is hersteld van een bovenbeenblessure. Been voelt er weinig voor wijzigingen aan te brengen in het elftal dat de laatste competitie-wedstrijden zo goed voor de dag kwam.
Tegen Willem II is de Braziliaanse doelman Darley niet beschikbaar vanwege een blessure, de rest van de selectie is fit. Ook Stefan Babovic ontbreekt, omdat zijn werkvergunning nog niet is afgegeven. Het duel in Tilburg begint zondag om 12.30 uur.
Kijk eens wat vaker voetbal, dan stel je misschien je mening eens bij...quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:18 schreef buddyb het volgende:
rijnmond.nl:
[..]
Een leuke sprinter, maar voetballen kan ie niet.
Ga je nou nog?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:39 schreef Kopbal het volgende:
Wijnaldum op 10. de Guzman tekent toch niet bij.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker voetbal, dan stel je misschien je mening eens bij...
[..]
Ga je nou nog?
Ik zie genoeg wedstrijden. In zijn beste wedstrijd tot nu toe, tegen Twente, moest hij het vooral hebben van verdedigende acties en het opjagen van de tegenstander. Hij geeft zo nu en dan een voorzetje, maar voor de rest voegt hij voetballend weinig toe.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker voetbal, dan stel je misschien je mening eens bij...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:22 schreef Keltie het volgende:
Hij staat El Ahmadi wel, heeft wel iets natuurlijks
Vandaag ontvangen, geil shirt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shirt is nooit gedragen toch?
Hij speelt effectiever dan Biseswar. Ik vind hem ook effectiever dan Wijnaldum op rechts.*quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:09 schreef buddyb het volgende:
[..]
Ik zie genoeg wedstrijden. In zijn beste wedstrijd tot nu toe, tegen Twente, moest hij het vooral hebben van verdedigende acties en het opjagen van de tegenstander. Hij geeft zo nu en dan een voorzetje, maar voor de rest voegt hij voetballend weinig toe.
Hoeveel assists en goals heeft hij dit seizoen dan al gemaakt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef Juk het volgende:
[..]
Hij speelt effectiever dan Biseswar. Ik vind hem ook effectiever dan Wijnaldum op rechts.*
Daar draait natuurlijk alles om.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hoeveel assists en goals heeft hij dit seizoen dan al gemaakt?
Bij een aanvaller wel jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar draait natuurlijk alles om.
Hij heeft het over effectiviteit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar draait natuurlijk alles om.
Niet mee eens, maar dat heb ik al eens eerder uitgelegd. Geen zin om dat op dit tijdstip nog eens te doen.quote:
Helden.quote:
Waarom moet dat item nou weer per se met zo'n rap-achtergrond gemaakt worden. Alsof het iets unieks isquote:
Ze komen toch zelf met die rap?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom moet dat item nou weer per se met zo'n rap-achtergrond gemaakt worden. Alsof het iets unieks is. Tenenkrommend vind ik het bijna, hoe de generatiekloof hier wordt zo geforceerd gedicht wordt. Maar dat terzijde
. Verder wel leuk filmpje.
Nou, volgens mij is het ze gevraagd om een Feyenoord-rap te maken. Ook in het begin, "buiten voetbal om praten ze het liefst over rapmuziek", het klinkt alsof het item gemaakt wordt door een veertiger die semi-hip probeert over te komen.quote:
Zou kunnen dan, zo te horen zijn het niet echt pro's qua tekst schrijven en rappen, en is dit ze gevraagd door die interviewer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is het ze gevraagd om een Feyenoord-rap te maken. Ook in het begin, "buiten voetbal om praten ze het liefst over rapmuziek", het klinkt alsof het item gemaakt wordt door een veertiger die semi-hip probeert over te komen.
Een aantal assists toch zeker... Maar ik doelde meer met effectiviteit meer op het mannetje voorbijrennen en dan een voorzet geven. Per wedstrijd komen daar een aantal goede kansen uit voort. Wijnaldum is meer een mannetje uitspelen, kappen, draaien. Dat komt vaak ook wel goed, maar Been wil met sneller voorzet gevende buitenspelers spelend, en dat doet Slory niet slecht.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hoeveel assists en goals heeft hij dit seizoen dan al gemaakt?
Één assist en verder dan de voorzet op Tomasson tegen Twente kom ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef Juk het volgende:
[..]
Een aantal assists toch zeker... Maar ik doelde meer met effectiviteit meer op het mannetje voorbijrennen en dan een voorzet geven. Per wedstrijd komen daar een aantal goede kansen uit voort. Wijnaldum is meer een mannetje uitspelen, kappen, draaien. Dat komt vaak ook wel goed, maar Been wil met sneller voorzet gevende buitenspelers spelend, en dat doet Slory niet slecht.
Gaan ze weer proberen vak KK uit te baten. Kansloos. Wordt nu alleen maar bevolkt door supporters van de tegenpartij.quote:"Feyenoord moet nog een jaar overleven"
Feyenoord verkeerd nog steeds in financiële zorgen. Volgens commercieel directeur Mark Koevermans gaat de Rotterdamse club een zwaar jaar tegemoet, maar zal daarna de weg naar boven gevonden worden.
"We moeten nog een jaar overleven om daarna flinke stappen te kunnen zetten. We hoeven er geen geheim van te maken dat we krap zitten in onze financiële middelen. Daarboven moeten we een flinke schuld aflossen. En ook volgend seizoen lopen contracten door. Maar in slechte tijden groeien mensen naar elkaar toe", zegt Koevermans in De Volkskrant.
De begroting moest worden teruggebracht van 45 naar 37 miljoen euro. "We kunnen dan ook niet wachten tot het nieuwe stadion er is", zegt de oud-proftennisser. "Maar ook uit De Kuip kunnen we meer inkomsten halen. Feyenoord heeft een fanbase van tussen 1,25 en 1,5 miljoen mensen. Daar moeten we meer mee doen."
"We hebben nu 26.000 legioenleden, die we extra voordelen willen bieden in het stadion. We willen naar 50.000 leden, dat zou ons bijna een miljoen extra kunnen opleveren. Ook met de verkoop van business-seats valt een miljoen te verdienen. En ik heb uitgerekend dat we uit ons zakelijke vak KK nog een half miljoen kunnen binnenhalen."
"Ik lees wel eens dat we in de Talent Pools een schuld hebben van 18 miljoen en dat alles is verpand. Onzin, in ruil voor investeringen geven we maximaal een kwart van de transferwaarde weg. Als Wijnaldum straks tien miljoen oplevert, is 7,5 miljoen voor Feyenoord. Bij Cissé en Ignatovitsj gaat zelfs 90% naar de club", besluit Koevermans tenslotte.
Heb idd het idee dat we nog even door moeten bijten financieel gezien maar daarna weer (met hobbels) de weg omhoog inslaan. Sportief gezien zitten we voorlopig meer dan goed in elk geval.quote:
gewoon winnenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:48 schreef heiden6 het volgende:
Morgen met twee doelpunten verschil winnen en we staan bovenaan.![]()
Niet zo zeuren.quote:Op zondag 13 september 2009 13:20 schreef Ritmo het volgende:
Van Dijk een flinke trap onder z'n hol.Als we hier puntverlies lijden is het zijn schuld.
Hij is niet onschuldig bij de 2 tegendoelpunten.quote:
Snap ik ook wel, maar hij is de tweede keeper die gehaald is om af en toe een wedstrijdje in te vallen, niet om weken op rij te schitteren. Gewoon pech.quote:Op zondag 13 september 2009 13:22 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hij is niet onschuldig bij de 2 tegendoelpunten.
Flikker toch op man, bij de 1-0 was ie z'n middagslaapje aan het doen en bij die 2-2 had ie de bal gewoon klem moeten hebben. Persoonlijk zijn schuld deze 2 tegendoelpunten. En met uittrappen ging ie ook nog eens een keer bijna de mist in.quote:
Gelul, hij moet gewoon scherper blijven. Dat hij het wel door heeft daar heb je niets aan als je straks met 1 of 0 punten uit Tilburg vertrekt.quote:Op zondag 13 september 2009 13:26 schreef Merkie het volgende:
Daarnaast zal Van Dijk ook wel doorhebben dat het niet echt lekker gaat, maar wat moet je tegen een 40-jarige keeper zeggen? Gewoon die momentjes vergeten en er niet meer over praten.
Hij is onze 40-jarige tweede keeper die nu al 10x zoveel wedstrijden gespeeld heeft als waar hij begin vorig jaar op gerekend had. Daarnaast heeft hij genoeg wedstrijden Feyenoord uit de brand geholpen, nu keept hij een wedstrijd wat minder. Poe poe. Zo erg is het allemaal niet hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 13:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Flikker toch op man, bij de 1-0 was ie z'n middagslaapje aan het doen en bij die 2-2 had ie de bal gewoon klem moeten hebben. Persoonlijk zijn schuld deze 2 tegendoelpunten. En met uittrappen ging ie ook nog eens een keer bijna de mist in.
Gio ook al matig, het enige oudje dat nog voldoet is Tomasson.
Ik vind het toch wel erg als je hier niet met winst weg gaat. Wat we wel gaan doen verwacht ik.quote:Op zondag 13 september 2009 13:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij is onze 40-jarige tweede keeper die nu al 10x zoveel wedstrijden gespeeld heeft als waar hij begin vorig jaar op gerekend had. Daarnaast heeft hij genoeg wedstrijden Feyenoord uit de brand geholpen, nu keept hij een wedstrijd wat minder. Poe poe. Zo erg is het allemaal niet hoor.
Idd.quote:Op zondag 13 september 2009 13:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Cisse is vandaag trouwens weer kut.
Ja dat zou wel jammer zijn ja, maar het staat 2-2, niet 2-0.quote:Op zondag 13 september 2009 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg als je hier niet met winst weg gaat. Wat we wel gaan doen verwacht ik.
Niet 'jammer', maar gewoon slecht. Klopt, dit maken ze nog wel goed lijkt me, maar volgende week tegen PSV moet hij toch elke seconde geconcentreerd zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 13:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja dat zou wel jammer zijn ja, maar het staat 2-2, niet 2-0.
Lul de commentator nou niet zo dom na. Boutahar mag de bal zo op z'n slof nemen en schiet hem keihard binnen. Als iemand mag uithalen van die afstand is de keeper vaak kansloos.quote:Op zondag 13 september 2009 13:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Flikker toch op man, bij de 1-0 was ie z'n..
Wat heeft hij opgelopen dan?quote:Op zondag 13 september 2009 14:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Einde seizoen Fernandez dus.
Nog lang niet basis waardig. Hij maakt af en toe nog van die fouten waardoor we van die klote goals tegen krijgen. Op dit moment zou Leerdam misschien alleen bij RKC een basisplek krijgen in de eredivisie.quote:Op zondag 13 september 2009 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Snap dat gezeur op Leerdam nooit. Zet hem er maar gewoon in.
quote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef SCH het volgende:
Zwaarbevochten en mooie overwinning. Jullie doen het lekker en het is leuk om naar te kijken. Lekker rommelig, lekker chaotisch, echt Feijenoord dus.
Nee, maar er is wel strijd en beleving en ze winnen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:29 schreef buddyb het volgende:
Ik heb alleen de eerste helft gezien en dat was niet best.
Kruisband word gezegd.quote:Op zondag 13 september 2009 14:30 schreef Chadi het volgende:
Is er al bekend wat ie heeft?
Welke kritiek? Ik vind ze tot nu echt de leukste ploeg van dit seizoen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef Ritmo het volgende:
Typisch ook weer, die kritiek die Feyenoord krijgt.Maar intussen gewoon 2e.
Vond de 2e helft minder dan de 1e helft.quote:Op zondag 13 september 2009 14:36 schreef buddyb het volgende:
![]()
De wedstrijden tegen NEC, Heracles, Roda en Willem II werden vorige seizoen allemaal verloren, dus kwa resultaten is er zeker vooruitgang. Alleen was het voetballend vandaag--in ieder geval in de eerste helft--van een bedroevend niveau.
Lees maar eens rond.quote:Op zondag 13 september 2009 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke kritiek? Ik vind ze tot nu echt de leukste ploeg van dit seizoen.
Dat dus. Feyenoord is nog niet goed, maar de rest is nog slechter.quote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Klopkoek het volgende:
Nederlands voetbal is nu eenmaal bedroevend geworden. AZ, PSV en Ajax spelen ook niet best. Woensdag kunnen we met zijn allen gaan lachen als AZ verliest.
Inderdaad, iedereen kan van iedereen winnen. Maar Feijenoord is gewoon leuk bezig.quote:Op zondag 13 september 2009 14:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat dus. Feyenoord is nog niet goed, maar de rest is nog slechter.
Nieuwe club gevonden als H'veen volgend jaar in de JL speelt?quote:Op zondag 13 september 2009 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen kan van iedereen winnen. Maar Feijenoord is gewoon leuk bezig.
Idd, Gio was kut.quote:Op zondag 13 september 2009 16:03 schreef Joeriii het volgende:
Van Bronckhorst speelde echt matig, Zijler of hoe die gast ook mag heten dolde hem regelmatig.
Jep. Daarom weiger ik nu ook de polonaise te lopen. Vorig jaar speelden we bijvoorbeeld stukken beter tegen NEC en Willem II, maar waren dat uiteindelijk nul punten. Dit jaar hebben we voorlopig de gouden pik van Mario, maar eens houdt het op, en dan blijft er weinig over van deze selectie ben ik bang.quote:Op zondag 13 september 2009 16:15 schreef Fortitudo het volgende:
feyenoord heeft wel alle geluk mee op dit moment, daar waar het onder verbeek allemaal de verkeerde kant opviel.
PSV werd 4 jaar kampioen met zulk soort wedstrijden.quote:Op zondag 13 september 2009 16:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jep. Daarom weiger ik nu ook de polonaise te lopen. Vorig jaar speelden we bijvoorbeeld stukken beter tegen NEC en Willem II, maar waren dat uiteindelijk nul punten. Dit jaar hebben we voorlopig de gouden pik van Mario, maar eens houdt het op, en dan blijft er weinig over van deze selectie ben ik bang.
Het was ook de schuld van de keeper die Willem II 2 keer een boost zelfvertrouwen en hoop gaf, anders had je de wedstrijd relaxed uit kunnen spelen en dat kan dit Feyenoord wel. En idd, wij winnen zulke wedstrijden terwijl andere 'topteams' vaak op hun bek gaan. Snap de negativiteit daarom niet.quote:Op zondag 13 september 2009 16:21 schreef Gert het volgende:
Het was echt véél te nonchalant. Het is dat dit Willem II was, daarom kom je zonder puntverlies weg.
Een paar momenten van individuele klasse waren genoeg om drie punten te pakken.
Er werden belachelijk veel duels verloren door Feyenoord. Vond het een beetje lijken op gisteren: je zag zo dat AZ véél meer kwaliteit had, maar ADO gooide de beuk erin. Ik was bang voor zo'n zelfde scenario, gelukkig gebeurde dat niet.
Er waren er ook een paar die probeerden met hard werken de ban te doorbreken. En ook in de laatste 10 minuten toonden er een paar karakter. De Guzman goed en fel meeverdedigend bijvoorbeeld, doorjagend ook op z'n tandvlees.
Waarom El Ahmadi nog steeds rond mag hobbelen op het veld, is me niet duidelijk. Gelukkig bleeft het beperkt tot één helft.
Het lag ook aan de scheidsrechter hoor, hij floot het duel dood.quote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het was ook de schuld van de keeper die Willem II 2 keer een boost zelfvertrouwen en hoop gaf, anders had je de wedstrijd relaxed uit kunnen spelen en dat kan dit Feyenoord wel. En idd, wij winnen zulke wedstrijden terwijl andere 'topteams' vaak op hun bek gaan. Snap de negativiteit daarom niet.
Net als Cissé.quote:Op zondag 13 september 2009 16:32 schreef Jorwol het volgende:
El Ahmadi moet sowieso geen basisplaats meer krijgen, duidelijk de zwakste schakel.
Ben alleen serieus bang dat ze 'm erin houden omdat ie 5 miljoen gekost heeft en ze zijn waarde niet willen laten kelderen oid
Inderdaad, 90 minuten lang alle ballen op Demougequote:Op zondag 13 september 2009 16:32 schreef Ritmo het volgende:
Dat sowieso. Hierdoor werd Feyenoord behoorlijk benadeeld want die moeten het toch van hun techniek hebben, terwijl Willem II vooral moest ploeteren en hopen op een momentje van Demouge.
quote:TILBURG - Rechtsback Dani Fernandez van Feyenoord verliet zondag bij Willem II (2-3) in de slotfase per brancard het veld. De 26-jarige Spanjaard was verkeerd neergekomen op zijn knie.
,,Hij zei dat hij iets hoorde knakken,'' lichtte trainer Mario Been na afloop toe. ,,Volgens onze teamarts valt het misschien nog mee. Maandag weten we meer. Het zou heel vervelend zijn als Dani wegvalt bij ons. Hij is een belangrijke speler voor Feyenoord.''
Kelvin Leerdam (19) verving Fernandez in Tilburg. Zondag speelt Feyenoord in De Kuip tegen medekoploper PSV.
Volgende week tegen PSV start je al met een 1-0 achterstand met Leerdam in de basis.quote:
Denk niet dat hij volgende week meedoet.quote:Op zondag 13 september 2009 16:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgende week tegen PSV start je al met een 1-0 achterstand met Leerdam in de basis.Hopen dat Fernandez's blessure meevalt.
Boehoehoe. Stel je voor, je zou iemand ook eens vertrouwen geven.quote:Op zondag 13 september 2009 16:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgende week tegen PSV start je al met een 1-0 achterstand met Leerdam in de basis.Hopen dat Fernandez's blessure meevalt.
Jij geeft hem het vertrouwen op basis van het feit dat het een jeugdspeler is, en dat slaat nergens op. Die jongen had naar Excelsior gemoeten, is nog lang niet klaar voor Feyenoord.quote:Op zondag 13 september 2009 16:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Boehoehoe. Stel je voor, je zou iemand ook eens vertrouwen geven.
quote:Op zondag 13 september 2009 16:51 schreef Ritmo het volgende:
Dat lijkt me ook niet. Wat baal ik nu van Tiendalli's vertrek zeg.
Ga uithuilen in het hoekjequote:Op zondag 13 september 2009 16:51 schreef Ritmo het volgende:
Dat lijkt me ook niet. Wat baal ik nu van Tiendalli's vertrek zeg.
Gelukkig hebben we veel meer andere opties op de rechtsbackpositiequote:Op zondag 13 september 2009 16:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij geeft hem het vertrouwen op basis van het feit dat het een jeugdspeler is, en dat slaat nergens op. Die jongen had naar Excelsior gemoeten, is nog lang niet klaar voor Feyenoord.
Hebben we onze rasoptimist weer hoor, pff.quote:Op zondag 13 september 2009 16:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op zondag 13 september 2009 16:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we veel meer andere opties op de rechtsbackpositie.
Ja, wat een inzicht om te zien dat Leerdam (nog) van het niveau Volendam is.quote:Echt, dat jij nog niet tot de technische staf bent toegevoegd met jouw kennis en inzicht, schandalig werkelijk. Ik stuur denk ik een brief naar Leo Beenhakker dat ik dit niet langer accepteer.
De ene keer denk ik dat we kampioen worden volgens DMJN en nu ben ik weer een pessimist?quote:Op zondag 13 september 2009 16:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hebben we onze rasoptimist weer hoor, pff.
Die teammanager: Bas van Noordiets.quote:Op zondag 13 september 2009 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij heeft wel gelijk natuurlijk.
Terecht dat Green en Tiendalli weg zijn. Maar nu is inderdaad het probleem dat we eigenlijk niemand hebben als Danni fernandez weg valt.
Even wat anders wie of wat is de pink panther van Feyenoord ?
Ik zag het op de cover van de VI staan.
Maar in heel dat boekje kan ik het niet terug vinden.
Dat vergeet Ritmo steeds ja. Ook met de Guzman.. leuk dat hij wat puntjes voor ons scoort nu, maar als hij straks transfervrij vertrekt doet hij dat allemaal toch weer teniet.quote:Op zondag 13 september 2009 16:58 schreef Kopbal het volgende:
Je vergeet voor het gemak maar even dat we in categorie 1 zitten en dus spelers als Tiendalli kunnen missen als kiespijn
Klopt, daarom blijf het des te meer jammer dat Landzaat niet op wil rotten. Die kunnen we makkelijk missen en dan had je Tiendalli nog kunnen houden als reserve-RB (zal 1/3e van het salaris van Landzaat verdienen). Een redelijke speler die niet al teveel schade aan kan richten in dit team.quote:Op zondag 13 september 2009 16:58 schreef Kopbal het volgende:
Je vergeet voor het gemak maar even dat we in categorie 1 zitten en dus spelers als Tiendalli kunnen missen als kiespijn
Ja, niet dusquote:
Misschien moet je eens naar wedstrijden gaan voordat je een oordeel velt over spelers.quote:[..]
Ja, wat een inzicht om te zien dat Leerdam (nog) van het niveau Volendam is.
Teammangerquote:Op zondag 13 september 2009 16:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Die teammanager: Bas van Noordiets.
Maar tuurlijk heeft Ritmo gelijk, maar wij kunnen niet 22 gelijkwaardige spelers hebben. Leerdam volstaat als invaller. Alleen maar een goede zaak dat Tiendalli met zijn loon is verdwenen.
Jammer dan. Anders sta je straks weer 12e. Die 2 ton voor Guzman peuter je maar ergens anders weg.quote:Op zondag 13 september 2009 17:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat vergeet Ritmo steeds ja. Ook met de Guzman.. leuk dat hij wat puntjes voor ons scoort nu, maar als hij straks transfervrij vertrekt doet hij dat allemaal toch weer teniet.
Ik ga er niet eens meer op in. Denk eens na man...quote:Op zondag 13 september 2009 17:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, daarom blijf het des te meer jammer dat Landzaat niet op wil rotten. Die kunnen we makkelijk missen en dan had je Tiendalli nog kunnen houden als reserve-RB (zal 1/3e van het salaris van Landzaat verdienen). Een redelijke speler die niet al teveel schade aan kan richten in dit team.
Jaja, ik weet ook wel dat niemand die afdank-jood wil hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 17:03 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer op in. Denk eens na man...
2 ton? +- 3 miljoen bedoel je?quote:Op zondag 13 september 2009 17:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jammer dan. Anders sta je straks weer 12e. Die 2 ton voor Guzman peuter je maar ergens anders weg.
In dat geval had ie weg gemogen, maar ik vrees eerder dat dat zo ongeveer de bruto transfersom is waar nog 75 % vanaf gaat.quote:Op zondag 13 september 2009 17:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
2 ton? +- 3 miljoen bedoel je?
60 % ging naar Feyenoord meen ik hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 17:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In dat geval had ie weg gemogen, maar ik vrees eerder dat dat zo ongeveer de bruto transfersom is waar nog 75 % vanaf gaat.
Nu moet dat geld weer geleend worden, of mogen Fer en Wijnaldum straks bij een goed bod weg. Dan heb ik liever dat je De Guzman weg doet en je zo de schulden amper doet groeien, waardoor je volgend seizoen rustig kan beginnen met aflossen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:07 schreef Ritmo het volgende:
Dus maar 15 % voor die zaakwaarnemers? Dat valt nog mee als dat waar is.
Maar dan nog. We hebben te weinig spelers die op beslissende momenten hun verantwoordelijkheden nemen en ons de winst bezorgen en daarom is De Guzman meer waard dan wat geld dat toch alleen maar op gaat aan salarissen van Landzaat en De Cler.
Tsja...dat riep ik al toen hij gepresenteerd werd.quote:Op zondag 13 september 2009 16:32 schreef Jorwol het volgende:
El Ahmadi moet sowieso geen basisplaats meer krijgen, duidelijk de zwakste schakel.
Ben alleen serieus bang dat ze 'm erin houden omdat ie 5 miljoen gekost heeft en ze zijn waarde niet willen laten kelderen oid
ik krijg telkens Hossam Ghaly-flashbacks.quote:Op zondag 13 september 2009 17:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tsja...dat riep ik al toen hij gepresenteerd werd.
El Ahmadi is een geen echte controleur, eerder een voetballende ''controleur''. Van dat soort types heeft Feyenoord al genoeg rondlopen. Een echte stofzuiger, dáár heeft/had Feyenoord baat bij.
Dat was anders wel een geweldige speler .alleen die zat in ze hoofd al bij een overhand hebbende topclub.quote:Op zondag 13 september 2009 17:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
ik krijg telkens Hossam Ghaly-flashbacks.
Tsja, als mensen als Cissé en Slory dan eens een keer wedstrijden voor ons gaan beslissen...quote:Op zondag 13 september 2009 17:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nu moet dat geld weer geleend worden, of mogen Fer en Wijnaldum straks bij een goed bod weg. Dan heb ik liever dat je De Guzman weg doet en je zo de schulden amper doet groeien, waardoor je volgend seizoen rustig kan beginnen met aflossen.
Die was precies op maat ja. Tomasson probeerde hem nog te missen, maar de lat werkte niet mee.quote:Op zondag 13 september 2009 18:48 schreef Hamilcar het volgende:
Sorry, maar de pass die Slory gaf op Tomasson waar de eerste goal uit voortkwam was toch echt een briljante.
Goede bal jaquote:Op zondag 13 september 2009 18:48 schreef Hamilcar het volgende:
Sorry, maar de pass die Slory gaf op Tomasson waar de eerste goal uit voortkwam was toch echt een briljante.
quote:Op zondag 13 september 2009 19:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Die was precies op maat ja. Tomasson probeerde hem nog te missen, maar de lat werkte niet mee.
meer middenvelder dan back hoor..quote:
op het middenveld is ie nog waardelozer dan als back.quote:Op zondag 13 september 2009 20:10 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
meer middenvelder dan back hoor..
een back moet kunnen verdedigen , daar gaat het bij Gio altijd mis..
Ga jij je mond eens spoelen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:11 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
op het middenveld is ie nog waardelozer dan als back.
Gio wil te graag, dat is het. Hij is echt een uitstekende back en absoluut ook de beste back van Nederland. Gio is een erg aanvallende back, bij het Nederlands Elftal krijgt hij de ruimte omdat daar het middenveld 2 erg ervaren controleurs heeft, met v. Bommel en de Jong bijvoorbeeld. Elke back heeft de drang om naar voren te gaan, maar dat gaat nou eenmaal niet met Bahia naast je, met alle respect voor Bahia hoor, maar dat is nou eenmaal geen topper. Fernandez is ook geen topper als verdediger, maar ik vind Gio en Fernandez echt aanwinsten voor Feyenoord.quote:Op zondag 13 september 2009 20:10 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
meer middenvelder dan back hoor..
een back moet kunnen verdedigen , daar gaat het bij Gio altijd mis..
Het is de harde waarheid.quote:Op zondag 13 september 2009 20:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen.
quote:Op zondag 13 september 2009 20:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen.
Van Bronckhorstquote:
Eens. En bij de 2-2 ging Vlaar (volgens mij) ook niet helemaal vrijuit.quote:Op zondag 13 september 2009 20:50 schreef Juk het volgende:
En iedereen die zat te zeiken op van Dijk, doe eens realistisch. We zijn druk opzoek geweest naar een nieuwe keeper maar konden binnen ons budget niks vinden. Als je 2de keeper dan een paar hele goede wedstrijden keept en dan een foutje maakt moet je hem niet afbranden. Sterker nog, in de 2de helft had hij een paar hele goede reddingen dus red hij de wedstrijd. Laten we dat voor het gemak wegstrepen tegen zijn fout bij de 2de goal (die eerste goal is geen fout, een betere keeper had hem misschien gehad maar dat mag je van Dijk niet aanrekenen) en dan komt hij alsnog positief uit de wedstrijd.
quote:Op zondag 13 september 2009 21:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heeft Lucius al een club?
Intelligente man, mag van mij in de RvC.quote:Op zondag 13 september 2009 21:23 schreef groenen het volgende:
Keje Molenaar is nog steeds in gesprek met Feyenoord.
Het zou om een plaatsje gaan in de raad van commissarissen en niet het overnemen van de plek van Gudde.
In de raad van commissarissen is te weinig voetbal knowhow volgens Keje.
Bron: Keje zelf in een programma van TVNH.(de Staantribune met Jood Frits Barend)
Hij is ook gewoon een held.quote:
Bij de 2de goal had ik het idee dat Van Dijk niet verwachtte dat Kargbo zou schieten en daarom niet klaar stond, waardoor hij niet op tijd was om de bal klemvast te hebben.quote:En iedereen die zat te zeiken op van Dijk, doe eens realistisch. We zijn druk opzoek geweest naar een nieuwe keeper maar konden binnen ons budget niks vinden. Als je 2de keeper dan een paar hele goede wedstrijden keept en dan een foutje maakt moet je hem niet afbranden. Sterker nog, in de 2de helft had hij een paar hele goede reddingen dus red hij de wedstrijd. Laten we dat voor het gemak wegstrepen tegen zijn fout bij de 2de goal (die eerste goal is geen fout, een betere keeper had hem misschien gehad maar dat mag je van Dijk niet aanrekenen) en dan komt hij alsnog positief uit de wedstrijd.
Inkoppertje hoor, wat hij zegt. Heb je weinig intelligentie voor nodig.quote:Op zondag 13 september 2009 21:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Intelligente man, mag van mij in de RvC.
Hij heeft 90 minuten op de bank gezeten daar!quote:Op zondag 13 september 2009 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Slory speelde goed. Heerlijke bal bij de 1-1
Zo moet die vaker spelen. Wat wil tegenviel was Cissé maar begreep dat die blessuretje had opgelopen daar in Afrika!
die verslaggever zij dat die door blessure daar opgelopen na 45 min gewisseld werdquote:Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft 90 minuten op de bank gezeten daar!
Missschien is-ie dan van de vlieguigtrap gestruikeld of zo, gespeeld heeft-ie daar in elk geval niet.quote:Op zondag 13 september 2009 22:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die verslaggever zij dat die door blessure daar opgelopen na 45 min gewisseld werd
quote:Op zondag 13 september 2009 22:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die verslaggever zij dat die door blessure daar opgelopen na 45 min gewisseld werd
Hoop dat hij zondag redt, want denk dat Leerdam tekort zal komen tegen Doedelzak.quote:Clubarts Feyenoord positief over Fernández
Feyenoord's clubarts Casper van Eijck heeft er vertrouwen in dat de blessure van verdediger Dani Fernández meevalt. De Spanjaard tijdens de wedstrijd tegen Willem II dertien minuten voor tijd naar de kant nadat hij verkeerd neer kwam uit een duel.
Tsja dat is wel een punt van zorg voor komende wedstrijd. Net als die El Dramadhi, die raakt ook geen fatsoenlijke balquote:Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoop dat hij zondag redt, want denk dat Leerdam tekort zal komen tegen Doedelzak.
Ben benieuwd wat Been in dat geval gaat doen. Leerdam gaat volledig weggespeeld worden door Doedelzak.quote:Op maandag 14 september 2009 10:47 schreef Merkie het volgende:
Goed nieuws. Denk niet dat hij zondag zal redden.
Kort erop zitten met rugdekking. Als je Dzudzak de ruimte geeft, dan ben je de sjaak. Zag je tegen Ajax en tegen Groningen.quote:Op maandag 14 september 2009 10:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tsja dat is wel een punt van zorg voor komende wedstrijd. Net als die El Dramadhi, die raakt ook geen fatsoenlijke bal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |