Nou liever niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Zondag gewoon winnen. Moet makkelijk kunnen. Vraag me alleen af of schade erna zoals Gert het noemt de bedoeling is
Weer geen sluitende begroting, dus meer schulden. Dus ik verwacht dat Wijnaldum of Fer de komende zomer in de etalage wordt gezet. Helaas.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:57 schreef DeVinger het volgende:
Ze praten bij VI (tv) echt over Feyenoord alsof het 600 miljoen schuld heeft. Zo erg zal het toch niet zijn? Of komt de échte klap nog?
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Weer geen sluitende begroting, dus meer schulden. Dus ik verwacht dat Wijnaldum of Fer de komende zomer in de etalage wordt gezet. Helaas.
Dat is altijd als ze niks te vertellen hebben. Ik denk dat de situatie zoals hij is nu wel bekend is en dat er geen lijken meer uit de kast komen. Zo wel dan mogen ze van mij de complete directie onmiddellijk ontslaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:57 schreef DeVinger het volgende:
Ze praten bij VI (tv) echt over Feyenoord alsof het 600 miljoen schuld heeft. Zo erg zal het toch niet zijn? Of komt de échte klap nog?
Photoshopquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Weer geen sluitende begroting, dus meer schulden. Dus ik verwacht dat Wijnaldum of Fer de komende zomer in de etalage wordt gezet. Helaas.
[ afbeelding ]
Dit shirt is nooit gedragen toch?
Op http://www.feyshirtcoll.nl/ staat Away shirt Uefa cup season 2005/2006 maar toen lagen we er na één ronde al uit.quote:
God, we hebben er weer een debieltje bij hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:32 schreef Cacciatore het volgende:
Gelukkig maalt er bij Feyenoord even niemand om. Als Mario straks op de Coolsingel staat, is iedereen Ignjatovic allang weer vergeten. De investeerders die nu zijn salaris ophoesten, zullen lachend aansluiten in de polonaise. Proostend op het nieuwe seizoen.
En nieuwe ramen in het maasgebouw..quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef Ritmo het volgende:
Mochten er nog meer dingen verzwegen worden dan moeten Gudde en Jacobs per direct op non-actief gesteld worden.
Ik denk dat Gudde meer dan genoeg verzekerd is. Zeker met de vele idioten in deze wereld.quote:
Ja, heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Maargoed, wat hebben ze nu weer misdaan?
We wisten toch al dat er spelers moesten vertrekken en het liefst voor een paar miljoen? Maar dat is niet gebeurd, dus wat je eraan. Kan je nu wel pissig worden maar daar schieten we niks mee op. Goed voetbal, punten pakken en je kwalificeren voor Europees voetbal. Daar hebben we wat aanquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef Ritmo het volgende:
Mochten er nog meer dingen verzwegen worden dan moeten Gudde en Jacobs per direct op non-actief gesteld worden.
DeVinger kan makkelijk praten, die is voor Vitessequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:53 schreef Juk het volgende:
[..]
Het grote Feijenoord-topic #506
Ik denk deze van devinger gemist hebt.
Oh, VI zit al een jaar te schreeuwen dat het bij Feyenoord veel erger is dan tot nu toe gezegd wordt. Zal allemaal wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:53 schreef Juk het volgende:
[..]
Het grote Feijenoord-topic #506
Ik denk deze van devinger gemist hebt.
Dat geld van Smolarek is nog niet binnen. Face it, alle clubs hebben het moeilijk en Feyenoord zal het extra moeilijk krijgen (of heeft het al extra moeilijk) omdat het financieel al jaren een drama is. Er zijn meer uitgaven dan inkomsten, zo simpel is het. Volgend jaar zal dat pas beter worden als de contracten van de dure jongens aflopen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:57 schreef Ritmo het volgende:
Daar doel ik niet op, al mogen ze die begroting nou ook wel eens een keer rondhebben nu na het wegvallen van de salarissen van Timmer, Lucius, Tiendalli, Mols en de reorganisatie plus het geld van Smolarek.
Je had de afgelopen tijd weer te weinig gepost en je wilde weer een relletje uitlokken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef Ritmo het volgende:
Lees die post nog eens goed man.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je had de afgelopen tijd weer te weinig gepost en je wilde weer een relletje uitlokken?
Het kan nu niet meer missen, je bent gewoon een trol.
Da's twee-en-halve ton toch? Nét iets meer dan een bruto maandsalaris voor Makaay dus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh, VI zit al een jaar te schreeuwen dat het bij Feyenoord veel erger is dan tot nu toe gezegd wordt. Zal allemaal wel.
[..]
Dat geld van Smolarek is nog niet binnen.
Donder is op man kneus, wat heeft dat ermee te maken? Ze praten er bij VI (TV) echt over alsof het een publiek geheim is dat er bij Feyenoord echt helemaal NIETS meer mogelijk is en ze zeiden dat dat de komende weken wel duidelijk gaat worden. Ik weet ook wel dat Feyenoord blut is, maar ik vroeg mij af of er dan nieuwe ontwikkelingen zijn of dat het gewoon stemmingmakerij is en opvulling van het programma inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:57 schreef Kopbal het volgende:
[..]
DeVinger kan makkelijk praten, die is voor Vitesse
Of wie daar dan ook voor verantwoordelijk is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:36 schreef Ritmo het volgende:
Het valt mee dit keer, hij reageert op DeVinger die zich afvraagt of ze bij VI ouwe koek aan het kauwen zijn of dat er inderdaad nog een paar lijken in de kast zitten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je had de afgelopen tijd weer te weinig gepost en je wilde weer een relletje uitlokken?
Het kan nu niet meer missen, je bent gewoon een trol.
A(l)s is verbrande turf. Ik heb wel eens eerder een verhaal gehoord over de "schuld" en de "schuld + rente" waarbij de huidig genoemde schuld de origineel geleende bedragen betreft. De werkelijke terug te betalen bedragen zouden dus hoger liggen (om en nabij de 40mln). Maar dit werd toen door Gudde ontkent.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Juk het volgende:
[..]
Het valt mee dit keer, hij reageert op DeVinger die zich afvraagt of ze bij VI ouwe koek aan het kauwen zijn of dat er inderdaad nog een paar lijken in de kast zitten.
Wat dat betreft heeft Ritmo gelijk. Als er echt nog dingen onbekend zijn waardoor de financiële situatie nog slechter blijkt (een lening oid) dan moeten ze allemaal hun conclusie trekken.
Maar zoals ik al gemeld had denk ik dat ze gewoon wat te lullen moeten hebben.
Nee, want er is zelfs, destijds, door die mogelijke investeerders verteld en verklaard dat Feyenoord alle boekjes en kasten al heeft open gehaald. Dit is wat Feyenoord qua financien er voor staat, zoals nu al enige tijd bekend is. Maargoed, sommigen hier zijn enorm gevoelig voor onzin...quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Juk het volgende:
[..]
Het valt mee dit keer, hij reageert op DeVinger die zich afvraagt of ze bij VI ouwe koek aan het kauwen zijn of dat er inderdaad nog een paar lijken in de kast zitten.
Wat dat betreft heeft Ritmo gelijk. Als er echt nog dingen onbekend zijn waardoor de financiële situatie nog slechter blijkt (een lening oid) dan moeten ze allemaal hun conclusie trekken.
Aandachtsgeil of aandachtstekort.quote:Maar zoals ik al gemeld had denk ik dat ze gewoon wat te lullen moeten hebben.
Als Feyenoord deze winter Fabregas en C. Ronaldo koopt en op een of andere manier de schuld wegwerkt, zijn Gudde en Jacobs mijn helden...quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lees die post nog eens goed man.Ik zeg toch MOCHTEN ze dingen verzwijgen? Niet dat ik er vanuit ga ofzo.
quote:Cissé is paspoort kwijt en kan Afrika niet uit
Het is nog maar de vraag of Sekou Cissé dit weekend in actie kan komen voor Feyenoord. De international van Ivoorkust is in Afrika zijn paspoort kwijtgeraakt en kan niet terugkeren naar Nederland voordat hij een nieuw identiteitsbewijs heeft bemachtigd. Cissé is daarom een twijfelgeval voor het treffen met Willem II van aankomende zondag.
De aanvaller bleef afgelopen weekeinde in de met 5-0 gewonnen interland tegen Burkina Faso negentig minuten op de bank. Cissé zou aan het begin van deze week terugkeren naar Nederland, maar kan volgens AD/Sportwereld zijn paspoort nergens vinden. De Ivoriaan is druk bezig met een nieuw papiertje, maar vooralsnog zonder succes.
Coach Mario Been houdt de moed er in: “Ik hoop dat Cissé donderdag weer bij de groep kan aansluiten. Ik denk niet dat het lang zal duren”, zei de coach, die voor zondag niet rekent op Stefan Babovic. Evenals landgenoot en Ajacied Marko Pantelic wacht hij nog in Servië op zijn werkvergunning. Dit schiet niet erg op.
“De kans dat Stefan zijn werkvergunning in orde heeft voor zondagmiddag is erg klein”, zei Been. “Daarnaast heb ik ook geen reden om wisselingen toe te passen, tenzij er de laatste dagen van de week nog rare dingen gebeuren.”
Eerst jaren terug Kalou die het land niet uit mocht, nu Cisse die zn papieren kwijt raakt............tis altijd wat met onze Ivoriaanse Internationalsquote:
quote:Cissé weer terug na problemen met paspoort
Alle ophef omtrent Sekou Cissé blijkt onterecht te zijn geweest. De aanvaller, die de afgelopen week met zijn land Ivoorkust een interland tegen Burkino Faso afwerkte en vervolgens niet meer terug kon vliegen omdat hij zijn paspoort kwijtraakte, is inmiddels weer gearriveerd in Rotterdam. Dat meldt Feyenoord op de eigen website.
De 24-jarige buitenspeler bleef afgelopen weekeinde in de met 5-0 gewonnen interland tegen Burkina Faso negentig minuten op de bank. Cissé zou aan het begin van deze week terugkeren naar Nederland, maar kon zijn paspoort nergens vinden. Dat bleek echter geen al te groot probleem te zijn, en de Afrikaan mocht gewoon terugvliegen naar Nederland.
Woensdagochtend meldde Cissé zich in De Kuip, waar hij zich liet verzorgen. Donderdag zal hij gewoon weer aansluiten bij de selectie, die zich voorbereidt op het competitieduel met Willem II van aankomende zondag. De Rotterdammers kunnen bij puntverlies van AZ mogelijk weer aan kop van de Eredivisie komen.
Ik denk dat het meer helpt om een "internationale" bekendheid te zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat geen probleem als je geld hebt.
Ja, want die hebben geld.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer helpt om een "internationale" bekendheid te zijn.
Als je blank bent naait iedereen daar je al, laat staan een superbekende international. Cissé verdient in een maand meer dan 10 douane-medewerkers in 2 jaar.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Slovenië - Polen 3-0. Ik denk dat Beenhakker zijn koffers kan gaan pakken.
Haha ja viel mij ook op idd, maar hoeft niet veel te betekenen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
![]()
Maandag ook een heerlijke slip of the tongue van Been. 'Dan hebben we Leo als technisch directeur.. ehh adviseur'.
Goal.comquote:Beenhakker ontslagen na nederlaag
Leo Beenhakker is ontslagen als bondscoach van Polen. De Polen verloren met 3-0 van Slovenië en lijken vrijwel kansloos voor een WK-ticket.
10 sep. 2009 07:03:33
Leo Beenhakker
Foto gallerij
Zoom
Leo Beenhakker
De Poolse bondsvoorzitter Grzegorz Lato maakte woensdagavond het ontslag van Beenhakker bekend op de Poolse televisie. Lato verkondigde op de tv geen overhaaste beslissingen te willen nemen na een verloren wedstrijd, maar dat het ontslag vaststaat.
Beenhakker is sinds dit seizoen technisch adviseur bij Feyenoord en dat werd hem in Polen niet overal in dank afgenomen.
De oefenmeester loodste de Polen in 2008 nog naar het EK in Oostenrijk en Zwitserland. In de groepsfase sneuvelde Beenhakker met zijn manschappen.
quote:Nu Leo Beenhakker is ontslagen bij Polen, kan hij zich nu helemaal op Feyenoord gaan richten. Bij Feyenoord zal het technisch adviseurschap van Beenhakker worden omgezet in een technisch directeurschap. Het contract daarvoor ligt al klaar.
Niet geheel onverwacht.quote:
Hier was Leo al een tijdje op uit inderdaad. Lekker die oprotpremie pakken en zich volledig richten op Feyenoord.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet geheel onverwacht.
Zelf vindt hij het waarschijnlijk niet heel erg, de Polen zijn blij dat ze van 'm af zijn en bij Feyenoord kan hij nu officieel aan de slag. Alleen maar winnaars.
quote:Contract voor Beenhakker ligt al klaar in De Kuip
Uitgegeven: 10 september 2009 11:48
ROTTERDAM - Leo Beenhakker kan technisch directeur worden bij Feyenoord. De Rotterdamse club heeft het contract al klaar gelegd.
Beenhakker is woensdagavond ontslagen als bondscoach van Polen. Bondsvoorzitter Grzegorz Lato maakte het ontslag bekend op de Poolse televisie.
Het ontslag kwam kort na het 3-0 verlies van Polen in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Slovenië, waardoor de Poolse kansen op WK-deelname zo goed als verkeken zijn.
Ontslag
Bondsvoorzitter Lato zei op televisie dat hij liever geen overhaaste beslissingen maakt na een wedstrijd, maar dat het ontslag vaststaat.
''Leo Beenhakker is niet langer de coach van Polen'', aldus de bondsvoorzitter die verder aangaf dat de volgende bondscoach een Pool zal zijn.
Relatie
De relatie tussen Beenhakker en de Poolse voetbalbond was al bekoeld door de nevenwerkzaamheden van Beenhakker bij Feijenoord, waar hij technisch adviseur is.
De geboren Rotterdammer moest bij Feyenoord lang op de achtergrond blijven. Op vrijdag de dertiende van februari dit jaar werd hij met een bescheiden profiel in De Kuip gepresenteerd. Don Leo ging als technisch 'adviseur' aan de slag, na eerder al als jeugdcoach, hoofdcoach en interim-coach werkzaam te zijn geweest bij de Rotterdamse volksclub.
Dubbelrol
De voormalige bondscoach van Oranje wilde evenwel zijn (beoogde) topfunctie in De Kuip nog niet aan de grote klok hangen. Zijn dubbelrol lag namelijk in Polen nogal gevoelig, zeker bij de media. Ook sommige bestuursleden van de Poolse voetbalbond reageerden woedend op de hernieuwde samenwerking tussen Beenhakker en Feyenoord.
''Wat denkt hij wel? We moeten hem aan zijn stropdas het land uitslepen wegens dubbelspel en verraad'', sprak de vicevoorzitter verontwaardigd.
Beenhakker, die na het WK in 2006 als eerste buitenlandse bondscoach van Polen werd aangesteld, kon in Polen eigenlijk alleen nog rekenen op de steun van bondsvoorzitter Lato. ''Wat hij in zijn vrije tijd doet, moet hij zelf weten'', bromde de oud-international, die geen trek leek te hebben in een dure ontslagprocedure.
Pijnlijk
Na de teleurstellende 1-1 thuis tegen Noord-Ierland, afgelopen zaterdag, was de reden voor een ontslag al bijna rond. De pijnlijke en beslissende nederlaag woensdagavond in Slovenië (3-0) bezegelde het lot van Beenhakker.
De vraag is hoe lang Feyenoord nu nog wacht met de officiële presentatie van 'Don Leo' als technisch directeur. Het is al lang geen publiek geheim meer dat hij - en niemand anders - al geruime tijd het (technisch) beleid bepaalt in De Kuip.
quote:Ondanks dat bondsvoorzitter Grzegorz Lato Leo Beenhakker donderdagochtend alsnog aanbood langer in dienst te blijven als bondscoach van de Poolse nationale ploeg, keert de Rotterdammer niet terug in het ambt. Enkele uren eerder was hij door diezelfde persoon nog uit zijn functie ontheven na de 3-0 nederlaag tegen Slovenië.
Beenhakker heeft het dan ook helemaal gehad, en weigerde mee te gaan in het waan van de dag-beleid van de preses. “De voorzitter heeft emotioneel gereageerd na een drankje”, vertelde de 67-jarige oefenmeester donderdag tegenover Radio Rijnmond. “Maar ik ben er klaar mee”, verduidelijkt hij.
De geboren Rotterdammer zal zich nu waarschijnlijk volledig gaan richten op zijn taak als adviseur bij Feyenoord. “Maandag ga ik pas met Feyenoord om te tafel zitten over mijn toekomst bij de club”, aldus Don Leo. De beslissing van Beenhakker om de Rotterdammers van technisch advies te gaan voorzien, was één van de redenen waardoor de verhoudingen tussen coach en bond op scherp waren komen te staan.
Heerlijk!quote:
Gewoon, op dezelfde manier als nu. Alleen dan boven ipv onder de tafel.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:00 schreef Ritmo het volgende:
Maar ik vraag me wel af hoe ze Leo willen betalen als ie TD wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |