Dus iedereen die een persoonlijk probleem op het internet zet in de hoop voor tips is aandachtzoekend? Wel, yeah, aandacht voor het probleem en niet perse persoonlijke aandacht voor de aandacht. Je maakt hier nu aannames, verhef je tot feiten en probeert het topic een richting op te laten gaan die je gelijk bewijst. Ik vind het krom. Jij vermoed iets, niets meer of minder en het is dus geen feit, als achteraf blijkt dat het wel het geval was dan zien we het dan wel weer maar ik ga niet op basis van niks iemand als andachtshoer bestempelen, dat is te makkelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:27 schreef jogy het volgende:
Het gaat dus specifiek niet over echt of niet echt maar over de manier van openbaring. Die is aandacht zoekend. En daar gaat het om. Eventuele genezing begint met eigen verantwoordelijkheid nemen. Jezelf afhankelijk opstellen aan de mening van anderen (aandacht zoeken) is niet effectief. De meest effectieve manier om aandacht-zoekgedrag te doorbreken is het zo direct mogelijk te benoemen. Iets dat zelfs bij nadere beschouwing niet verdwijnt.
Iedereen zoekt oplossingen op hun eigen manier, die van jou is niet heilig en je hebt de wijsheid ook geenszins in pacht.quote:De verwijzing naar het verkopen van een deel van jezelf gaat als volgtoor het publiek een sentimenteel eventueel daadwerkelijk waar gebeurt verhaal te vertellen doe je niets anders dan bevestiging zoeken en vinden van je situatie. Het verder verzuipen in je 'eigen vet' is niet gezond. Het mensen bevestigen in hun gedrag versterkt dat gedrag,
(puur elementair conditionering) Wat iemand die ergens mee zit zou kunnen doen is het daadwerkelijk daar over hebben.
En dan niet aandachts zoekend, maar constructief.
Iets wat practisch werkt.
Kleine dingen.
Niet een groot verhaal.
Het was geen drama maar wel topicverstorend, het topic loopt lekker zonder gezeik of de TS nou wel of niet of op welke manier ze aandachtszoekend is in haar openingspost en dat gezeik wil ik daar dus ook niet.quote:Met dit in je achterhoofd;
Hoe fout was mijn overtreding ?
Ja.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:36 schreef jogy het volgende:Dus iedereen die een persoonlijk probleem op het internet zet in de hoop voor tips is aandachtzoekend?
Dat ligt aan de manier van posten.quote:Wel, yeah, aandacht voor het probleem en niet perse persoonlijke aandacht voor de aandacht.
Bullshit.quote:Je maakt hier nu aannames
Dat is nu specifiek irrelevant.quote:verhef je tot feiten en probeert het topic een richting op te laten gaan die je gelijk bewijst.
Uiteraard lijkt het krom.quote:Ik vind het krom. Jij vermoed iets, niets meer of minder en het is dus geen feit, als achteraf blijkt dat het wel het geval was dan zien we het dan wel weer maar ik ga niet op basis van niks iemand als andachtshoer bestempelen, dat is te makkelijk.
Heilig is volgens de joden dat wat apart gezet is als bijzonder.quote:Iedereen zoekt oplossingen op hun eigen manier, die van jou is niet heilig en je hebt de wijsheid ook geenszins in pacht.
Terwijl het eigenlijk de kern van de draad is.quote:Het was geen drama maar wel topicverstorend, het topic loopt lekker zonder gezeik of de TS nou wel of niet of op welke manier ze aandachtszoekend is in haar openingspost en dat gezeik wil ik daar dus ook niet.
Daar doel ik dus niet op.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:39 schreef Michielos het volgende:
Dat stukje herken ik er ook wel in MC. Hierbij is Bruce eigenlijk Bassos, die door niemand begrepen wordt omdat hij iets provocerends doet. Dat hij het hierbij doet omdat hij veel verfijnder en intelligenter is dan de rest, doorziet niemand omdat ze blind van woede op hem gaan reageren door de provocatie(zoals Bruce doden probeert te voorkomen). Een mooie vergelijking.
Edit: En nu is ie ook nog eens gebanned![]()
Blijkbaar heeft hij gewoon in het verkeerde topic vervelend gedaan. Blijft fout natuurlijk ... en dan weet je wat je te wachten staat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef mediaconsument het volgende:
Daar doel ik dus niet op.
De TS die de mensen in TRU maar eng vond, en hier liever niet postte, en dit dan ook aangaf in haar topictitle. Dat is Bruce met z'n uithangbord. Dan vraag je er een beetje om namelijk.
Bassos hoort in dit geval bij de negers, die uiteindelijk alleen maar eerlijk zijn.
Nou nee, de negers ervaren sociaal normatieve invloed en reageren daar op. Zij kunnen niks anders en zijn uiteindelijk alles behalve eerlijjk.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar doel ik dus niet op.
De TS die de mensen in TRU maar eng vond, en hier liever niet postte, en dit dan ook aangaf in haar topictitle. Dat is Bruce met z'n uithangbord. Dan vraag je er een beetje om namelijk.
Bassos hoort in dit geval bij de negers, die uiteindelijk alleen maar eerlijk zijn.
Troll eens niet zoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou nee, de negers ervaren sociaal normatieve invloed en reageren daar op. Zij kunnen niks anders en zijn uiteindelijk alles behalve eerlijjk.
Bruce is een held die teweeg wil stellen dat er geen doden vallen, zoals Bassos hier dit ook tracht te doen maar gestuit wordt door de "negers" die als 1 entiteit ageren tegen Bassos , terwijl zijn acties puur zijn.
Als de negers eerlijk waren, begonnen ze niet meteen naar een racistische oorzaak te zoeken (why the fuck komt 1 blanke met zo een bord een ghetto wijk in???) maar stelden ze eerst vragen. Omdat er sprake is van groepsinvloed begonnen ze meteen op die tour (niet voor elkaar willen onderdoen, het ghettoleven enz) en dat heet sociale invloed, aka: niet eerlijk tegenover jezelf en niet willen onderdoen voor je makkers en kameraden.quote:
Neen deindividuatie biedt uitkomstquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:02 schreef _Led_ het volgende:
Is het niet het makkelijkst om dan gewoon alle negers te bannen ?
Cool bericht!. Ik snap je punt alleen niet echt(evenmin als je denigrerende toon).quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:02 schreef UncleScorp het volgende:
Sorry voor off-topic hiero (bwa hierboven was ook niet echt ontopic dus ...) maar speciaal voor onze pseudo-wetenschappertjes :
Wetten van Newton en Einstein op de helling?
Vertel eens, waarom zouden de "wetten van einstein en newton" op de schop gaan door die kracht ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:02 schreef UncleScorp het volgende:
Sorry voor off-topic hiero (bwa hierboven was ook niet echt ontopic dus ...) maar speciaal voor onze pseudo-wetenschappertjes :
Wetten van Newton en Einstein op de helling?
Je mag dan eigenlijk wel eerlijk zijn en zeggen dat dit jouw interpretatie is van hetgeen dat ik schreef. Daarom zeg ik ook dat ik niet op jouw verhaal doelde, maar op het verhaal dat ik beschreef. Je kunt het hier mee eens zijn, echter kun je er niet omheen dat ik bassos als een van de negers zie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:57 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou nee, de negers ervaren sociaal normatieve invloed en reageren daar op. Zij kunnen niks anders en zijn uiteindelijk alles behalve eerlijjk.
Bruce is een held die teweeg wil stellen dat er geen doden vallen, zoals Bassos hier dit ook tracht te doen maar gestuit wordt door de "negers" die als 1 entiteit ageren tegen Bassos , terwijl zijn acties puur zijn.
Nou dat dacht ik niet, ik heb namelijk geen vrienden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:20 schreef UncleScorp het volgende:
Wat heeft het nog voor zin om klachten te deponeren ?
Het is hier gewoon pure vriendjespolitiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |