abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 21:46:21 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80204357
Wij zijn voor de Phil and Ted's Vibe gegaan (tijdens de prenatal actie dus wij gaan in het najaar een paar dagen weg ).
Redenen:
Luchtbanden, lijkt ons beter veren dan schuimvulling.
Mocht binnen 2 jaar een tweede zich aandienen kopen we er een stoeltje bij en hebben we geen nieuwe wagen nodig.
Manlief kan erachter skaten.
Bos-proof.
Makkelijk en behoorlijk klein in te klappen.

Maar goed, dit zijn de redenen vóór we em in gebruik hebben (mijn broer heeft de Sport dus we hebben wel ervaring met Phil and Ted's). Begin mei wordt de wagen als het goed is geleverd en vanaf eind juli zal er een kind inliggen
  zondag 30 mei 2010 @ 16:22:51 #202
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82104542
Wij zijn de eerste keer voor de Joolz Bloom gegaan.
Hij was toen net op de markt, echt een hele fijne wagen met goede service.
Er was na een aantal maanden een onderdeeltje aan het frame defect, binnen een week was het opgelost.
Daarbij kreeg ik gratis nieuwe voorwieltjes voor het 'ongemak'.

Jammer dat de stofjes van de Joolz nu zo anders zijn geworden, totaal niet mijn smaak.
En ook het materiaal vind ik niet fijn, terwijl ze eerst een lekkere stof hadden.
Dus zit ik bij een tweede wel te denken aan een Bugaboo.
Vind 'm ook erg mooi, en met de laagheid heb ik niet zoveel last, ben zelf erg klein.

De Quinny Buzz vind ik ook leuk, hij rijdt lekker & is mooi qua design. (zowel 3 als 4.)
Ik vind het stofje echt vies aanvoelen, wel ontzettend zacht en best dik.
Maar 't is zo gladjes lijkt mij?

[ Bericht 14% gewijzigd door SacreCoeur op 30-05-2010 16:35:38 ]
pi_83022852
Omdat mijn ouders zo nu en dan een dagje op Emma moeten gaan passen en mijn vader wegens omstandigheden het momenteel niet ziet om te dragen, hebben ze (naast een SSC) om een kinderwagen gevraagd. Ik heb me in dit onderwerp nooit eerder verdiept en we hebben zelf dan ook nog niet eerder een wagen gebruikt. We hebben er wel één staan, maar de buggy-inzet lijkt nog nét iets te groot voor Emma nu (7 maanden over een paar dagen).
Kan iemand me vertellen waar ik ongeveer op moet letten qua mogelijkheden van het ding? In principe blijft hij op locatie, dus de grootte bij inklappen is wat mij betreft niet heel boeiend. En zijn er misschien nog opties of functies waarvan jullie zeggen van 'goh, had ik dat nou eens van tevoren bedacht'?
pi_83036767
WupWup, ik heb Hannah (4 maanden) nu steeds in de buggy inzet en ze ligt er heel goed in! Maar die van mij kan dan ook in 3 standen dus ze gaat niet zo rechtop en ze kan zo lekker alles zien. Ik heb hem dan wel naar mij toe gericht, de andere kant op vind ik nog niet zo'n goed idee. Probeer het gewoon even met Emma zou ik zeggen.

Wat betreft een eventuele nieuwe aankoop: let op de breedte van de wielbasis. Ik heb zelf een driewieler, maar ik merk dat hij behoorlijk breed is waardoor we vaak niet goed door deuren kunnen. Verder even bedenken of je met lucht gevulde banden wil (kunnen lek!) of harde banden.
  zondag 20 juni 2010 @ 13:40:12 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83052387
Jen zit vanaf een half jaar gewoon in een buggy van chicco, die kan helemaal plat. Ik zou voor een gup van 7 maanden echt geen hele kinderwagen aanschaffen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84275457
*Kick*

Wij hebben eigenlijk geen ruimte om een grote kinderwagen kwijt te kunnen en ik heb ook al wat draagdoeken aangeschaft.
We zitten daarom te denken aan de volgende wagen http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=8915&groep_id=66&merk=1994 waar ook de maxi cosi op kan.

Zijn er zwaarwegende redenen om toch liever een wagen met een echte bak aan te schaffen of is dit een prima oplossing voor ons ruimte gebrek?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:03:10 #207
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84275526
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
*Kick*

Wij hebben eigenlijk geen ruimte om een grote kinderwagen kwijt te kunnen en ik heb ook al wat draagdoeken aangeschaft.
We zitten daarom te denken aan de volgende wagen http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=8915&groep_id=66&merk=1994 waar ook de maxi cosi op kan.
[ afbeelding ]

Zijn er zwaarwegende redenen om toch liever een wagen met een echte bak aan te schaffen of is dit een prima oplossing voor ons ruimte gebrek?
Lijkt me een prima ding hoor... Kan helemaal plat.. In de maxicosi mag je kindje maar 2 uur zitten... Maar zolang je kindje niet rolt of lekker rustig is (dat was Jen dus) kan je van de buggy ook een soort bedje maken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:07:31 #208
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84275723
DML de maxi cosi mila . Is dubbel handig: Er past een maxi cosi op en je kunt em als buggy opklappen en achterop je fiets monteren. Ik weet niet of je wilt fietsen met een maxi cosi baby mee maar dan kun je vanaf 3 maanden bv de stad in.

Oh ja, volgens mij kun je ook de quinny bak erop monteren, maar dat moet je even nakijken.
pi_84277399
Nou dat ie dus als buggy opklapt is de reden waarom ik 'm wil. Wat een verschil met die grote kinderwagens.
Mijn schoonouders wilden ons er wel eentje cadeau doen maar ik heb er gewoon echt geen ruimte voor. Ik geloof dat ze het maar raar vonden dat we dan geen echte bak hadden dus ik ging helemaal twijfelen, muts die ik ben
The way you rock'n'roll
pi_84278266
Ik weet niet of je het geld ervoor over hebt, DML, maar wij hebben de Bugaboo Bee en zijn daar heel blij mee. Ik weet niet van wat voor kwaliteit de wagen is die je hierboven laat zien. Omdat de wagen zoveel goedkoper is dan de Bee zou ik verwachten dat de Bee wat luxueuzer en comfortabeler is. Bij de Bee kun je een soort cocon kopen waardoor de wagen geschikt is voor pasgeborenen, er past een MaxiCosi op en het dingt klapt mooi op. Ook is het gewoon een fijne wagen voor in stad, want lekker smal.

Maar jouw optie lijkt me ook prima, hoor. Je kunt het wandelen met de wagen beperkt houden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84278332
Wat ik er nog aan toe wil voegen: ik heb de bak nooit gemist. Ivan was er toch binnen de kortste keren uitgegroeid en hij heeft van jongs af aan geleerd om in de draagdoek in slaap te vallen. Hij is nu 8 maanden oud en als ik ergens naartoe ga neem ik de ringsling mee en slaapt hij tussendoor even bij mij.
pi_84278449
Ik wil binnenkort ook eens naar een groot baby geval om diverse duowagens te proberen.

Die phil en teds lijkt me wel wat.
Een duowagen naast elkaar daar kom ik hier niet eens het kruidvat mee binnen volgens mij, en daar ben ik wle aardig trouwe klant......

@ Dml, ik zou dan denk ik idd een lekker nestje maken d.m.v. een lekkere voetenzak ofzo dat ze wel lekker geborgen en stevig liggen.
Ligt er denk ik ook aan hoeveel je gaat wandelen maar ja als je het ook ziet zitten om met draagdoeken te werken dan kom je vlgs mij ook al een heel eind.
pi_84278495
Ik ga ook nog even kijken naar die Bugaboo Bee en fijn dat je aangeeft dat je geen bak gemist hebt.
Toch fijn die feedback hier

Edit: De prijs van die Bee is ook niet mis zeg!
The way you rock'n'roll
pi_84278709
Een punt om op te letten is of de Bee wel net zo weinig ruimte in beslag neemt als die opgeklapt is. Ik vermoed van niet.

Ik denk dat veel mensen het fijn vinden om zo'n wandelwagenbak in huis te hebben ook vanwege de dutjes tussendoor die eerste weken. Ik weet niet of je gelijkvloers of in een huis met een verdieping woont, maar het kan die eerste tijd fijn zijn om een extra slaapplekje bij jou in de buurt te hebben. Je kunt hiervoor een (extra) wiegje gebruiken of de draagdoek, maar het is misschien wel slim om daar even over na te denken. Ivan liet ik wel eens op een voedingskussen slapen waar ik een molton overheen had gedaan. Ook hadden wij een reiswiegje, dus ik kon die bak overal mee naartoe slepen.

In de praktijk deed ik dat laatste niet veel, hoor. Vooral 's avonds was dat wel handig. Ik ging dan vroeg naar bed, Ivan viel vast in de bak in slaap bij zijn vader en zijn vader kon de bak zo op de standaard zetten als hij zelf naar bed wilde gaan.
pi_84278774
We wonen gelijkvloers op 60m2 dus ik hoef niet echt te slepen in huis
Het is meer dan als we naar familie gaan o.i.d. dan maar daar verzin ik dan wel wat op.
The way you rock'n'roll
pi_84278902
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
We wonen gelijkvloers op 60m2 dus ik hoef niet echt te slepen in huis
Het is meer dan als we naar familie gaan o.i.d. dan maar daar verzin ik dan wel wat op.
Voor dat laatste kun je de Bee (en de wagen hierboven misschien ook) eventueel gebruiken. Ik heb het zelf nooit gedaan omdat ik het niet zo'n prettig idee vond; hij lag toch in een harnasje. Maar het is prima mogelijk en is het ook echt niet zielig. Ik was er gewoon een beetje een muts in.

Als het kindje wat ouder is kun je een campingbed meeslepen. Die dingen vouwen ook héél mooi op.
pi_84279124
We moeten toch maar eens naar zo'n groot baby geval zoals het-is-mij het al noemt
En dan kijken wat nou handig is.
Maar gezien de prijs en opklapmogelijkheden neig ik toch naar die Maxi Cosi Mila. Tico geeft ook aan dat je 'm helemaal plat ook kan gebruiken. Mits rustige baby (dat was Mr.DML als baby totaal niet dus ik hoop op erving van mijn genen)
The way you rock'n'roll
pi_84280088
Ja, je moet er echt eens mee gaan wandelen en inklappen-uitklappen. Je gaat dan dingen tegenkomen waar je vantevoren niet bij stilstaat. Zo zijn wij vrij lang en moet de duwstang dus lekker hoog gezet kunnen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 20-07-2010 18:38:57 ]
pi_84281281
@ Claudia, ook een goed punt ja.
Bij de meeste buggy achtige dingen kan dat dan weer niet en das nie fijn.
Wij hebben nu, een voor mij onbekend merk, buggy maar wel een van de weinigen met extra hoge duwstang zeg maar, toch wel een belangrijk punt.
pi_84287889
Achteraf heb ik het ook erg zonde gevonden dat we voor de eerste een dure nieuwe kinderwagen en toebehoren hebben gekocht. Net als Tico vond ik al snel de buggy veel praktischer. Vanaf zo'n 9 maanden hebben we de kinderwagen verkocht. Voor de 2e toch maar wel weer een kinderwagen gekocht, maar dan 2e hands. Ik gebruik hm nog even totdat hij uit de maxicosi is, maar dan gaat hij ook weer weg.
pi_84289479
Even een vraagje voor mede Quinny Speedy XS en Quinny Zapp gebruikers. Hebben jullie ook het probleem dat de gordels niet heel strak af te stellen zijn?
Lotte is nu 2 en blijft er los in zitten, waardoor ze nu d'r armen eruit werkt en niet heel strak meer vast zit
In de Speedy heb ik de gordels op de hoogste stand staan, de Zapp is niet aan te passen qua hoogte
pi_84289703
mrien, ik heb het zelfde met de Zapp.. De gordels staan op z'n strakst maar zitten nog steeds niet strak genoeg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84290029
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:52 schreef mrien het volgende:
Even een vraagje voor mede Quinny Speedy XS en Quinny Zapp gebruikers. Hebben jullie ook het probleem dat de gordels niet heel strak af te stellen zijn?
Lotte is nu 2 en blijft er los in zitten, waardoor ze nu d'r armen eruit werkt en niet heel strak meer vast zit
In de Speedy heb ik de gordels op de hoogste stand staan, de Zapp is niet aan te passen qua hoogte
Ja! Ik heb voor Lotte een zitverkleiner gekocht (Speedi) en nu zit ze wel strak!
Lotte!
Noah!
pi_84290302
Irritant vind ik het, zeker omdat ze toch al best groot is en er nog in verzuipt. Dat hadden we al toen ze kleiner was maar dachten dat het wel over zou gaan

Die zitverkleiner Linda, hoe werkt dat en waar heb je die gekocht?
pi_84290333
Wij hebben ook de Speedy. Sinds Chris 1,5 is doe ik de schoudergordels onder zijn oksels door. Dan zat hij veel beter. Zijn onderlijf zat dat goed vast en met zijn schouders had hij iets meer vrijheid.. Maar Chris bleef ook wel zitten, dat scheelt misschien nog..

Ik heb hem nog lang gebruikt, denk tot Chris 2,5 was. Voor wat langere wandelingen of naar de supermarkt (mandje onderin handig). En voor in de stad en kofferbak een goedkope buggy van de blokker. Vreselijk ding eigenlijk, maar ach, het werkt. Hij loopt nu toch het meeste wel.
pi_84290463
Ze blijft helaas niet zo stil zitten, wil altijd naar voren hangen
Gebruik hem ook niet mega veel, heb zelf geen auto en vaak loopt ze nu ook wel met me mee (maar luistert helaas niet zo goed ) of gaat ze op de rug. De speedy ligt standaard in de auto van mijn man en die staat gelukkig nog wel regelmatig vlakbij de stad
Maar omdat ik hem straks met de baby natuurlijk weer ga gebruiken zal ik het dan weer tegen komen..
pi_84292236
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:08 schreef mrien het volgende:
Irritant vind ik het, zeker omdat ze toch al best groot is en er nog in verzuipt. Dat hadden we al toen ze kleiner was maar dachten dat het wel over zou gaan

Die zitverkleiner Linda, hoe werkt dat en waar heb je die gekocht?
Via deze site: http://www1.baby-markt.de(...)y+Speedi+schwarz.htm

De gordeltjes kunnen er door heen, er zitten kleine gaatjes in. Lotte zit nu wel echt strak vast. Ze zakt wel nog steeds opzij, ondanks dat ze goed blijft zitten.

Service van die site is goed trouwens. Ik betaalde via paypal en had het de volgende dag al in huis, ondanks dat ik niet voor express-verzending gekozen had. Ik zal even kijken of ze ook in NL bezorgen, anders wil ik 'm wel doorsturen voor je, mocht je interesse hebben. We hebben zelf trouwens de blauwe grijze, als je wil kan ik wel een foto maken morgen, met Lotte er in

Edit: voor 12,95 verzenden ze naar NL. Het is best een grote doos, dus ik denk niet dat het goedkoper is als ik 'm doorstuur naar je, ondanks dat het binnen DLD verzendkostenvrij is, boven 20¤, maar dat zou ik eventueel na kunnen kijken

Edit2: 16,00¤ voor verzenden met DHL. Dus via de site is goedkoper....maar ik ga er maar vanuit dat je dat ook in NL kan krijgen?

Edit3: Ja dus: http://www.shopwiki.nl/_Quinny-Speedi-Zitverkleiner?s=731971&o=338165660&

Valt het op dat ik niet echt helder denk atm?

[ Bericht 3% gewijzigd door Linda2205 op 20-07-2010 21:51:52 ]
Lotte!
Noah!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:56:54 #228
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84292873
Linda we missen je bij de grote babies!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84293107
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:21 schreef Meimeltje het volgende:
Achteraf heb ik het ook erg zonde gevonden dat we voor de eerste een dure nieuwe kinderwagen en toebehoren hebben gekocht. Net als Tico vond ik al snel de buggy veel praktischer. Vanaf zo'n 9 maanden hebben we de kinderwagen verkocht. Voor de 2e toch maar wel weer een kinderwagen gekocht, maar dan 2e hands. Ik gebruik hm nog even totdat hij uit de maxicosi is, maar dan gaat hij ook weer weg.
Wij gebruiken de kinderewagen met wandelwageninzet zeer regelmatig.
Als ik even boodschappen wil doen ofzo dan vind ik dat toch veel prettiger lopen dan een buggy of uitgebreid de stad of laatst toen we een gezellige avond met vrienden hadden werd ie gebruikt om te slapen.

Buggy gebruiken we ook net als deepfreeze, ff voor een paar winkels ofzo, net iets snelleren makkelijker
pi_84293428
Als je een foto zou willen maken graag Linda!
Thx voor de linkjes!
pi_84347601
@ Mefke, hoe vind jij het nu met dit weer (warm) in de wandelwagenzinet?
Zweet driekus ook zo?
Als tijn er een poosje inzit zit er echt een zweetplek.
Heb nu een autostoelhoes van prenatal voor groep 1 gekocht en die eroverheen gedaan i.vm. zweten.
pi_84409871
Mrien, sorry dat het even duurde, maar hier is de foto.

het blauwe stuk is de inzet, bij Lotte's beentjes kan je goed zien hoe dik hij ongeveer is.
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:40:23 #233
100412 mefke79
komt goed!
pi_84420416
Het-is-mij: Driekus zweet de laatste tijd overal, dus ook in de wandelwagen ja. Op vakantie legde ik een hydrofiel op het zitvlak, ook handig ivm kruimels. Wat me wel opvalt is dat de zweetplek lekker snel opdroogt. Werkt zo'n hoes ja? En heb je dan gewoon de merkloze van de prenatal of heb je er eentje van mc?
Trouwens, nog een tip voor de mede-mura bezitters: Als je de wandelwageninzet echt heeeel klein wilt opklappen haal je de stoel van de wagen, trekt aan het stangetje waarmee je em normaal verzet en dan kan je em helemaal dubbelvouwen. Oke, blijft niet zitten zonder iets eromheen, maar bij ons paste ie op die manier tussen achterbank en voorstoel en dat was errug handig op vakantie.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84428351
@ Mefke, ja heb gewoon een merkloze en dan groep 1.
Die past goed en die zijkanten waar normaal de onderste gordel in de auto doorgaat zeg maar daar haal ik het drukkertje voor de zonneklep doorheen en maak hem vast.
Zal we lff foto laten zien.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:54:30 #235
100412 mefke79
komt goed!
pi_84428742
Het-is-mij, die past prima! Ik ga vandaag nog effe langs de prenatal denk ik.
pi_84428868
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is en wat voor merk het was. Maar ik zag gisteren een vrouw lopen met een wandelwagen waarbij het deel waar de voetjes op rusten een stuk groter was dan anders en daar zat haar grotere kindje op. Leek heel handig.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:43:41 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84430775
Heeft iemand de mutsy 4rider en weet of je het frame in kan klappen met de wandelwageninzet erop? Dus dat hij in z'n geheel in de achterbak kan?
pi_84524941
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:35 schreef Linda2205 het volgende:
Mrien, sorry dat het even duurde, maar hier is de foto.

[ afbeelding ]

het blauwe stuk is de inzet, bij Lotte's beentjes kan je goed zien hoe dik hij ongeveer is.
Bedankt voor de foto! Maakt veel duidelijk :D
Even kijken of ik hem hier gewoon bij de prenetal kan bestellen
pi_84561712
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:43 schreef happyme28 het volgende:
Heeft iemand de mutsy 4rider en weet of je het frame in kan klappen met de wandelwageninzet erop? Dus dat hij in z'n geheel in de achterbak kan?
Ik heb de Mutsy 4 Rider en heb hem alleen veel in de auto gehad toen ik de Maxi cosi erop had, nu met wandelwageninzet nog niet ingeklapt gehad, maar als het goed is moet het kunnen:

http://www.mutsy.nl/products/4rider/folding

Ik hoop dat de link werkt en je het goed kunt zien, daar zie je het voorbeeld ervan. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84564944
Ik ben qua uiterlijk erg gecharmeerd van de Joolz Day. De Bloom schijnt nogal wat problemen gehad te hebben, maar over deze kan ik nog weinig vinden. Iemand ervaring?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:02:01 #241
298315 SacreCoeur
pi_84565273
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben qua uiterlijk erg gecharmeerd van de Joolz Day. De Bloom schijnt nogal wat problemen gehad te hebben, maar over deze kan ik nog weinig vinden. Iemand ervaring?
Wat voor problemen dan?
Ik heb de Joolz gehad.. altijd erg tevreden mee geweest.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:15:14 #242
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84565847
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb de Mutsy 4 Rider en heb hem alleen veel in de auto gehad toen ik de Maxi cosi erop had, nu met wandelwageninzet nog niet ingeklapt gehad, maar als het goed is moet het kunnen:

http://www.mutsy.nl/products/4rider/folding

Ik hoop dat de link werkt en je het goed kunt zien, daar zie je het voorbeeld ervan. :)
Ja, da's dus alleen als je 'm van je af hebt staan. Ik was niet volledig, ik bedoel dus als hij naar je toe gericht staat. Maar het lijkt niet te kunnen, wat ik wel vervelend vind. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
pi_84566654
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wat voor problemen dan?
Ik heb de Joolz gehad.. altijd erg tevreden mee geweest.
Wielen die eraflopen, assen die breken, dat soort. Googleresultaten te over, vond ik een beetje eng. Goed te horen dat het dus ook anders kan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_84568808
Wij hebben de Joolz Day gekocht! We krijgen hem pas in september binnen. Die oude Joolz werd gemaakt in een fabriek waar ze nog nooit eerder kinderwagens hebben gemaakt. Nu zijn ze overgestapt op een ander bedrijf en deze is beter! Aldus de prenatal en babypark Kesteren. Ik heb een rondje gereden met de joolz en met de stokke en de stokke rijdt echt k*t. Die hobbelt en schommelt heel erg en ik ben meer gecharmeerd van de banden van de joolz (luchtbanden)
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:47:33 #245
298315 SacreCoeur
pi_84570057
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wielen die eraflopen, assen die breken, dat soort. Googleresultaten te over, vond ik een beetje eng. Goed te horen dat het dus ook anders kan.
Ik heb èèn defect gehad na 2 jaar aan de duwstang & dat is binnen 2 weken gemaakt.
Erg fijn dus.. Er zijn trouwens wel een paar nadelen aan de Joolz, zo gaat het omkeren van het zitje wat lastig & zaten altijd mijn vingers klem tussen het frame en het zitje. Ik vind nog steeds het mandje voor eronder klein (ook de grotere versie) dus ik vond 'm wel lastig met boodschappen doen. En hij is natuurlijk niet heel klein met inklappen.

En even over de Stokke die zijn er nu ook met een nieuw model (na 3242342 jaar :P) en vind 'm erg mooi!
Ook even mee proef gereden en vond 'm erg fijn.
't Ligt er vast ook aan waar je woont en wat je doet in je vrije tijd, of je vaak door zand, grind etc moet.
pi_84571867
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:15 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, da's dus alleen als je 'm van je af hebt staan. Ik was niet volledig, ik bedoel dus als hij naar je toe gericht staat. Maar het lijkt niet te kunnen, wat ik wel vervelend vind. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Dat klopt inderdaad. Hij is dan inderdaad niet inklapbaar. Maar als je hem op elkaar legt past het ook in de kofferbak! (In tegengestelde richting en de zit overdekop)
We hebben een 206+ en het past precies als we de 2 achterwielen er af halen. De 2 voorste kunnen er ook af, maar dat is niet nodig.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_84598814
Wij hebben juist de joolz gekocht omdat ie zo makkelijk en klein in te klappen is! Hij past in ons washok tussen de wasmachine en droger in! Bij de stokke kon dit echt niet.
29/10/'10 - 25/03/'13
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:04:47 #248
298315 SacreCoeur
pi_84603326
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij hebben juist de joolz gekocht omdat ie zo makkelijk en klein in te klappen is! Hij past in ons washok tussen de wasmachine en droger in! Bij de stokke kon dit echt niet.
Gelukkig zit 'k niet met een opberg probleem, heb een hele grote inloop opberg kast ding :P
Maar ik vond de Joolz best nog groot ingeklapt.
Nou ja, misschien meer breed want plat kan 'ie wel door dat de voorwielen over het frame vallen.
Heb er in ieder geval heel veel plezier meegehad, dus je hebt een goede koop gedaan :P
En heb je ook de voetenzak erbij? Die vond ik zo handig, er zat een speciaal 'speentouwtje' aan die kan je ook mooi gebruiken voor buggyboekjes :D :P
pi_84604182
Wij wonen in een maisonette en vindt het niet zo prettig om mijn kinderwagen in de gezamenlijke gang te laten staan, maar niet echt een opberg probleem hoor ;)
We hebben de voetenzak er ook bij! Volgende week maar eens bellen wanneer ze hem kunnen leveren.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_84604919
Wij hadden 2 kleuren in gedachten. De een had 2 weken levertijd, de ander 12. Nogal een verschil...
Misschien toch maar vast gaan regelen, gewoon omdat het kan.
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:50:59 #251
298315 SacreCoeur
pi_84605331
Ik kies altijd zwart met alles :P
Levertijd zit dan meestal tussen de 6-8 weken max.
Maar 12 is wel erg veel. :D!! Wat voor kleur is dat? :P
pi_84605581
Antraciet.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:11:27 #253
35189 Troel
scherp en bot
pi_84663248
Ik was overigens ook blij verrast toen ik de nieuwe Stokke zag :) Wij zijn nog steeds erg blij met de onze, maar met zo'n nieuw model krijgen we straks natuurlijk wel minder terug voor de onze ;) :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 30 juli 2010 @ 15:30:02 #254
298315 SacreCoeur
pi_84669084
Ik denk zelfs veel minder, de nieuwe heb je compleet met package deals namelijk á 750 ofzo? Dus ik denk dat je voor een 2de hands oud model blij mag zijn met 200 á 300? (wel compleet met alles hé voor de wandelwagen alleen denk ik misschien net 200?) Ik gok maar wat hoor, maar dit is iig wat ik er voor zou geven dan. Het nieuwe model is moohhoooi ik wil graag het autostoeltje zien, hij zag er op de site heel comfort uit.. en hij zou vanaf Juli in de winkels moeten zijn, maar nog niets gezien.

Even nog een vraag voor alle Stokke gebruik(st)ers, je kan de voorkant inklappen toch?
Zodat je makkelijk een roltrap op kunt etc, wordt dit ook veel gebruikt dan, of is het een overbodig iets?
Gaat het niet zo simpel als het lijkt.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 15:36:05 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_84669319
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 15:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik denk zelfs veel minder, de nieuwe heb je compleet met package deals namelijk á 750 ofzo? Dus ik denk dat je voor een 2de hands oud model blij mag zijn met 200 á 300? (wel compleet met alles hé voor de wandelwagen alleen denk ik misschien net 200?) Ik gok maar wat hoor, maar dit is iig wat ik er voor zou geven dan. Het nieuwe model is moohhoooi ik wil graag het autostoeltje zien, hij zag er op de site heel comfort uit.. en hij zou vanaf Juli in de winkels moeten zijn, maar nog niets gezien.

Even nog een vraag voor alle Stokke gebruik(st)ers, je kan de voorkant inklappen toch?
Zodat je makkelijk een roltrap op kunt etc, wordt dit ook veel gebruikt dan, of is het een overbodig iets?
Gaat het niet zo simpel als het lijkt.
In het begin klapte ik netjes in, maar voor de kleine stukjes klap ik niet eens meer in tegenwoordig, kan ook prima zonder inklappen :) Maar voor lange stukken op trappen en dergelijke doe ik het echt wel :) Inklappen gaat heel simpel, je moet er alleen om denken dat alle wielen op de grond staan bij het inklappen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_84695202
Vandaag de Joolz bestellen *O*
  zaterdag 31 juli 2010 @ 17:34:25 #257
298315 SacreCoeur
pi_84708181
Leuk! *O*
Vond ik èèn van de leukste dingen, de kinderwagen bestellen :P
pi_84731835
Wij zijn gisteren bij zo'n grote babyzaak geweest. Wat een horror op zaterdag trouwens :X

De Maxi Cosi Mila is voor mijn vriend te laag en loopt niet fijn.
Schoonouders boden aan om met een berg rentepunten voor de helft van de prijs de Easywalker Sky te kopen.
Deze hebben we dus gisteren ook bekeken en hij klapt kleiner op dan gedacht en is ook door mij weer vrij makkelijk in elkaar te zetten. Dus als we de berging opruimen moeten we 'm daar wel kwijt kunnen.
The way you rock'n'roll
pi_84987139
mini-schopje

heeft iemand dit? Is het wat voor aan de buggy, een mclaren bijvoorbeeld, of kiept dat ding finaal achterover zonder kind met dit ding eraan?

ik wil straks vooral baby2 in de draagdoek doen maar onbags vind ik lelijk :@ dus ik zoek naar een andere oplossing om wat klein spul mee te nemen bij het naar buiten gaan.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:35:44 #260
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84987702
't mag officieel niet, staat in de maclaren gebruiksaanwijzing, maar hier viel altijd de wagen alleen maar om met een tas eraan als ik Max eruit haalde :') *plok* Nooit met kind er nog in ;)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:36:06 #261
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84987715
ziet eruit als een handig ding trouwens ^O^ ik hing altijd gewoon mn tas eraan, zelfde idee, maar dit is handiger, met die kleine vakjes voorop ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:44:23 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84988078
iemand ervaring met deze kinderwagen? Ik ben van plan om m aan te schaffen straks omdat ik Jan met net 2 nog veel te jong vind om hele afstanden te lopen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_84988256
Geen ervaring mee DJMO.
Ik wilde aanvankelijk ook een duowagen, tot ik Claudia ergens eerder al zag posten over een extra buggy en vandaag postte ze het weer, dat is voor hier eigenlijk een veel betere optie dus gaan we daarvoor :D

Wat mij opviel van die topmark wagen (want ik heb het ding ook een tijdje in de gaten gehouden ;) ) is dat hij een fijn groot boodschappenmandje heeft. Er zijn ook wagens die maar een heel klein mandje hebben. Dat leek mij wel prettig, zo'n grote mand. Verder zou ik hem gewoon bij een prénatal in de buurt eens uitproberen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84988341
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef pinquit het volgende:
ziet eruit als een handig ding trouwens ^O^ ik hing altijd gewoon mn tas eraan, zelfde idee, maar dit is handiger, met die kleine vakjes voorop ^O^
Thnx! Ik had al zo'n vermoeden dat het direct om zou kiepen, kind eruit, wagen omver :')
Op zich hoeft er niet heel veel in maar ik moet mn spullen gewoon ergens kwijt waar ik er snel en makkelijk bij kan zoals bankpasjes enzo.
Ik hang mijn tas nu ook aan de stang maar door het ritme van de wagen klapt de tas steeds tegen de achterkant van de buggyzit aan. Daar kreeg ik laatst protest op :@ (terecht wel :P) en deze kan ook vast aan de onderkant geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:53:51 #265
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84988428
hmm ja, maar hoe kan ik met twee buggy's tegelijk lopen huup? ;) dragen is voor mij waarschijnlijk weer geen optie ivm mijn rug, en aangezien ik toch alles lopend moet doen (want geen rijbewijs etc) wil ik wel een degelijke wagen. En ik vind m vrij goedkoop in vergeljking met "normale" kinderwagens. Ik houd de maxi-taxi wel apart voor wanneer Jan wel langere afstanden kan lopen maar de baby weer niet ^^
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:54:31 #266
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84988455
ohja, hij kiept ook pas als er écht zware dingen aanhangen hoor! pakken luiers enzo :P niet gewoon je 'normale' meeneemdingies :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:55:37 #267
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84988491
DJMO; zoéen lijkt me sowieso een stuk prettiger dan zo'n brede ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:56:58 #268
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84988541
mij dus ook Pinq, vooral ivm de poortjes van de metro enzo (en de ingangen van de supermarkten). Mijn keuze staat ook eigenlijk al vast, maar ervaringen zijn altijd welkom (bij teveel negatieve ga ik misschien toch kijken naar een andere ;P )

zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:57:49 #269
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84988571
DJMO, die dubbele wagens sturen echt enorm zwaar. Zeker omdat het zwaarste kind op de voorste wielen drukt. Is een kiddy-board misschien niet makkelijker. En eerlijk gezegd had ik op de wadelwagen een plankje waar Fleur op zat. Vroeger zat mijn zus ook 'boven' mij. Fleur was 3 jaar 3 maanden toen Maud geboren werd.
pi_84988618
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef DJMO het volgende:
hmm ja, maar hoe kan ik met twee buggy's tegelijk lopen huup? ;) dragen is voor mij waarschijnlijk weer geen optie ivm mijn rug, en aangezien ik toch alles lopend moet doen (want geen rijbewijs etc) wil ik wel een degelijke wagen. En ik vind m vrij goedkoop in vergeljking met "normale" kinderwagens. Ik houd de maxi-taxi wel apart voor wanneer Jan wel langere afstanden kan lopen maar de baby weer niet ^^
Snap ik hoor, ik wilde aanvankelijk ook zo een. En ik wilde er ook graag per se een die achter-elkaar was ipv naast-elkaar. Gewoon omdat bepaalde winkels waar ik vaak kom zulke smalle gangpadden en sommigen zelfs smalle ingangen hebben dat het anders irritant lastig wordt.

Als je niet kunt dragen zou ik ook zo'n wagen nemen, ik zeg alleen maar dat ik het een fijn idee vond aan die wagen dat er zo'n flinke boodschappen ruimte onder zit, dat is iets waar ik zelf op gelet heb, zeker als je geen rijbewijs hebt lijkt het me dat je flink wat boodschappen per keer versleept, als je last van je rug hebt zul je ook niet teveel met grote tassen moeten zeulen, dus zo'n wagen lijkt me een goeie dan :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:02:10 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84988734
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef chacama het volgende:
DJMO, die dubbele wagens sturen echt enorm zwaar. Zeker omdat het zwaarste kind op de voorste wielen drukt. Is een kiddy-board misschien niet makkelijker. En eerlijk gezegd had ik op de wadelwagen een plankje waar Fleur op zat. Vroeger zat mijn zus ook 'boven' mij. Fleur was 3 jaar 3 maanden toen Maud geboren werd.
met zo'n wildebras als jan is (hij is net 2 als de baby geboren is) vind ik dat niet zo'n denderend idee. Ik heb er wel over nagedacht, maar ik vind het nog een te eng idee. ik wil Jan graag vastgesnoerd hebben als t kan ;)

pi_84988792
ik moest hier trouwens om grinniken, ik zag hem vanmiddag, t is verdorie net een stretched limo zo :D
t is me een volksverhuizing met een drieling :o

En de vierlingwagen lijkt me ontzettend zwaar als de kindjes allemaal 10 kilo wegen ofzo.

maarja je moet wat zeker als je overdag alleen bent met de vier kindjes...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:04:05 #273
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84988794
dat kan, maar dan moet ik even voor je gaan zoeken. Ik zat in een soort van kinderstoelzitje op de wagen. Dus in een tuigje.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:05:47 #274
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84988844
:D jeeutje. daar denk je eik helemaal niet aan he :P 'wat als ik er 4 krijg?' :+
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:06:25 #275
298315 SacreCoeur
pi_84988865
Dat is een buggypod!
Ik bedoel eigenlijk meer, de oplossing is misschien een buggypod? :P
pi_84988880
wij hebben nu trouwens deze op t oog: MacLaren Triumph.

over een maand of twee maar eens langs bij een winkel om het ding in actie te zien, maar ik hoor goeie verhalen over MacLaren.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:07:34 #277
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84988910
Kijk deze bedoel ik

:D Huup, dan kun je beter naar de bolderkarren voor meerdere kinderen kijken. Zeker als ze kunnen zitten. Kan de site zo snel niet vinden. Maar dat waren karren waar ze 3 links en 3 rechts hadden zitten.
pi_84988913
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
maarja je moet wat zeker als je overdag alleen bent met de vier kindjes...
Ik zou binnenblijven en alles online kopen.
pi_84988936
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:07 schreef chacama het volgende:
Kijk deze bedoel ik
Maar dan zie je je baby niet meer!
pi_84988941
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:05 schreef pinquit het volgende:
:D jeeutje. daar denk je eik helemaal niet aan he :P 'wat als ik er 4 krijg?' :+
stom hè? :D ik stond daar ook helemaal niet bij stil.
B. ook van ja, maar dan neem je toch 2 duowagens?! ja kan... maar als 1 van de 2 naar het werk is en de ander alleen met de 4 baby's moet je ook wat... je kunt moeilijk de helft van ej kinderen thuislaten :D

Trouwens wel een huge-ass boodschappenmandje :7
voor je weekboodschappen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84988967
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zou binnenblijven en alles online kopen.
_O-

www.albert.nl

"voor al uw vierling-boodschappen" :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:09:06 #282
298315 SacreCoeur
pi_84988969
Ik vond persoonlijk mclaren echt ruk.
Als je 'm in de ligstand doet & je kindje heeft de kracht om te gaan zitten kan ze/hij 't hele zitje mee trekken.
Dus als ze moe zijn & een beetje huilerig en ze moeten slaapje doen is dit lastig.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:11:57 #283
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84989084
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar dan zie je je baby niet meer!
Daar had ik eigenlijk geen last van. Ik keek gewoon langs Fleur af naar Maud. En over het algemeen sliep maud in de wagen, dus echt constant er naar kijken was niet nodig. Als ze maar sliep.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:12:02 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84989087
quote:
Kijk deze bedoel ik

:D Huup, dan kun je beter naar de bolderkarren voor meerdere kinderen kijken. Zeker als ze kunnen zitten. Kan de site zo snel niet vinden. Maar dat waren karren waar ze 3 links en 3 rechts hadden zitten.
dat lijkt me enorm lastig met op je baby te letten en die in en uit de wagen te halen als ik eerlijk ben. op zich zou het wel handig zijn als hij op een buggy zou passen, maar daar is hij niet geschikt voor als ik het zo bekijk. bedankt voor het zoeken iig :)

pi_84989211
quote:
Kijk deze bedoel ik

haha idd, zo'n kdv-kar :D
kun je wel je eigen huif maken met familielogo erop _O- :')

@SC hmm is dat zo? Ik heb hem dus nog niet in het echt gezien dus ik weet het niet. Eerlijk gezegd valt Amélie nu meestal in de zitstand in slaap. Ze slaapt maar eens per dag dus de kans dat ze echt moet slapen tijdens het boodschappen doen is redelijk klein. De wagen die ik nu heb gaat ze ook in zitten maar daar trekt ze dan ook het zitje mee omhoog. Geen punt dan zet ik hem weer vast in zitstand. Maar mijn wagen is met een soort knipje/knoopje/touwtje systeem. Als je een of ander schakelsysteem hebt wat dan vernaggelt wordt dan is het wel lastig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:19:05 #286
56471 pinquit
oh my lama!
pi_84989338
Hmm, hier had ie dat niet door, dat ie zichzelf omhoog kon trekken met rugleuning en al. :') maar hij is sowieso nogal laat met dingen. Naja, hier werkte nu-slapen-want-huilerig-en-moe ook niet.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:25:47 #287
298315 SacreCoeur
pi_84989568
Ja 'k probeerde 'm bij de Prenatal & natuurlijk alle standen proberen etc.
(ik weet trouwens niet of 't helemaal 't zelfde soort is enzo want hij had wel een andere kleur)
En ze had 't gelijk door, daarom heb ik nog heel lang m'n 'grote' kinderwagen gebruikt.
Ik had dat ook wel nodig wat hier sliep ze al niet meer s'middags met 1 jaar & 2 maanden.
Behalve in de auto & af en toe in de kinderwagen.
pi_84989713
De drielingwagen is grappig Huup. De vierlingwagen is echt een onding als ik dat zo zie. Kom je daarmee uberhaupt door een deuropening?

DJMO kan bij de wagen die jij net hebt gepost een kindje liggen, diegen die zich achteren bevind? Ik heb ook weleens een wagen gezien met een zitgedeelte aan de voorkant en een liggedeelte, dat half onder het zitje aan de voorkant is. Als je staat te duwen kun je dan altijd het gezicht van je liggende kind zien. Weet alleen echt niet wat voor merk en type het is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:35:54 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84989995
Met een reisnestje (apart verkrijgbaar, dat dan weer wel) kan in het achterste zitje idd een baby plat liggen Tinuviel, en dat is voor mij wel een vereiste. Deze biedt in prinicpe alles wat ik nodig heb (grote mand, lig gedeelte voor de baby en een zit voor jan die dan alle ruimte heeft om rond te kijken en als het nodig is ook nog kan slapen in de wagen)

pi_84990097
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:29 schreef Tinuviel het volgende:
De drielingwagen is grappig Huup. De vierlingwagen is echt een onding als ik dat zo zie. Kom je daarmee uberhaupt door een deuropening?

DJMO kan bij de wagen die jij net hebt gepost een kindje liggen, diegen die zich achteren bevind? Ik heb ook weleens een wagen gezien met een zitgedeelte aan de voorkant en een liggedeelte, dat half onder het zitje aan de voorkant is. Als je staat te duwen kun je dan altijd het gezicht van je liggende kind zien. Weet alleen echt niet wat voor merk en type het is.
Das volgens mij een Phil & Teds, maar daarbij heb je wel erg weinig ruimte voor je boodschappen, als je met je rug zit lijkt het me wel handig om daar ook rekening mee te houden.

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:39:56 #291
147316 crew  DJMO
#trut
pi_84990172
die zag ik idd ook nog Huup, maar dat lijkt me een onmogelijk ding (ik koop nu al af en toe met mijn schenen tegen de wagen aan te schoppen ^^ )

pi_84990297
ik wilde het niet zeggen want anders ben k gelijk weer zo negatief maar ik geloof dat ik mn kind in die wagen al best een paar keer tegen het hoofdje zou schoppen :@ met mijn lompheid is zoiets niet geheel uitgesloten :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84990354
Ze loopt er ook niet echt lekker achter zo te zien huup :D
pi_84990671
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:43 schreef Stiemie het volgende:
ja ik zag het ook maar toen bedacht ik me dat ze misschien aan het joggen is? Het is Brooke Shields trouwens, dus kijk-mij-kijk-mij ik-jog-achter-mn-kinderwagen is niet uitgesloten :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84990762
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:43 schreef Stiemie het volgende:
Brooke Shields is over de 1.80m, dus die is veel te lang voor zo'n lage wagen :D Ze kan er niet rechtop achter lopen :)
pi_84990835
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja ik zag het ook maar toen bedacht ik me dat ze misschien aan het joggen is? Het is Brooke Shields trouwens, dus kijk-mij-kijk-mij ik-jog-achter-mn-kinderwagen is niet uitgesloten :P
Het lijkt er meer op alsof ze erachter weg wil duiken :D
pi_84990898
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Brooke Shields is over de 1.80m, dus die is veel te lang voor zo'n lage wagen :D Ze kan er niet rechtop achter lopen :)
Ook weer zo.

Waarom neem je dan toch zo'n lage wagen :?
met zo'n banksaldo kun je toch best een toffe aanschaffen met verstelbare duwstang ofzo...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84990908
MacLaren bevalt hier erg goed.
Nouja we gebruiken hem nauwelijks, maar als we hem gebruiken slaapt Ko er ook goed in, hoor. :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84991258
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ook weer zo.

Waarom neem je dan toch zo'n lage wagen :?
met zo'n banksaldo kun je toch best een toffe aanschaffen met verstelbare duwstang ofzo...
Aanbod met hogere stang voor gewone wagen is al minimaal (heb met dezelfde lengte alle wagens getest, Mutsy was één van de weinige echt geschikt) dus voor duo schat ik het moeizaam in eigenlijk :) Als het niet bestaat kan ze nog zoveel geld hebben ;) Maar ik krijg pijn als ik haar zo zie lopen. Zeker met gewicht van 2 kindjes.
pi_84991690
ik zag gisteren zo'n zitje op wieltjes die gewoon achter de mura hing. Dacht dat dat niet ging, dus mooie meevallen. Huup ik heb een gewone schoudertas als luiertas aan de wagen hangen. Kan niet te zwaar worden dus werkt prima
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')