Lijkt me een prima ding hoor... Kan helemaal plat.. In de maxicosi mag je kindje maar 2 uur zitten... Maar zolang je kindje niet rolt of lekker rustig is (dat was Jen dus) kan je van de buggy ook een soort bedje maken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
*Kick*
Wij hebben eigenlijk geen ruimte om een grote kinderwagen kwijt te kunnen en ik heb ook al wat draagdoeken aangeschaft.
We zitten daarom te denken aan de volgende wagen http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=8915&groep_id=66&merk=1994 waar ook de maxi cosi op kan.
[ afbeelding ]
Zijn er zwaarwegende redenen om toch liever een wagen met een echte bak aan te schaffen of is dit een prima oplossing voor ons ruimte gebrek?
Voor dat laatste kun je de Bee (en de wagen hierboven misschien ook) eventueel gebruiken. Ik heb het zelf nooit gedaan omdat ik het niet zo'n prettig idee vond; hij lag toch in een harnasje. Maar het is prima mogelijk en is het ook echt niet zielig. Ik was er gewoon een beetje een muts in.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
We wonen gelijkvloers op 60m2 dus ik hoef niet echt te slepen in huis
Het is meer dan als we naar familie gaan o.i.d. dan maar daar verzin ik dan wel wat op.
Ja! Ik heb voor Lotte een zitverkleiner gekocht (Speedi) en nu zit ze wel strak!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:52 schreef mrien het volgende:
Even een vraagje voor mede Quinny Speedy XS en Quinny Zapp gebruikers. Hebben jullie ook het probleem dat de gordels niet heel strak af te stellen zijn?
Lotte is nu 2 en blijft er los in zitten, waardoor ze nu d'r armen eruit werkt en niet heel strak meer vast zit
In de Speedy heb ik de gordels op de hoogste stand staan, de Zapp is niet aan te passen qua hoogte
Via deze site: http://www1.baby-markt.de(...)y+Speedi+schwarz.htmquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:08 schreef mrien het volgende:
Irritant vind ik het, zeker omdat ze toch al best groot is en er nog in verzuipt. Dat hadden we al toen ze kleiner was maar dachten dat het wel over zou gaan
Die zitverkleiner Linda, hoe werkt dat en waar heb je die gekocht?
Wij gebruiken de kinderewagen met wandelwageninzet zeer regelmatig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:21 schreef Meimeltje het volgende:
Achteraf heb ik het ook erg zonde gevonden dat we voor de eerste een dure nieuwe kinderwagen en toebehoren hebben gekocht. Net als Tico vond ik al snel de buggy veel praktischer. Vanaf zo'n 9 maanden hebben we de kinderwagen verkocht. Voor de 2e toch maar wel weer een kinderwagen gekocht, maar dan 2e hands. Ik gebruik hm nog even totdat hij uit de maxicosi is, maar dan gaat hij ook weer weg.
Bedankt voor de foto! Maakt veel duidelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:35 schreef Linda2205 het volgende:
Mrien, sorry dat het even duurde, maar hier is de foto.
[ afbeelding ]
het blauwe stuk is de inzet, bij Lotte's beentjes kan je goed zien hoe dik hij ongeveer is.
Ik heb de Mutsy 4 Rider en heb hem alleen veel in de auto gehad toen ik de Maxi cosi erop had, nu met wandelwageninzet nog niet ingeklapt gehad, maar als het goed is moet het kunnen:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:43 schreef happyme28 het volgende:
Heeft iemand de mutsy 4rider en weet of je het frame in kan klappen met de wandelwageninzet erop? Dus dat hij in z'n geheel in de achterbak kan?
Wat voor problemen dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben qua uiterlijk erg gecharmeerd van de Joolz Day. De Bloom schijnt nogal wat problemen gehad te hebben, maar over deze kan ik nog weinig vinden. Iemand ervaring?
Ja, da's dus alleen als je 'm van je af hebt staan. Ik was niet volledig, ik bedoel dus als hij naar je toe gericht staat. Maar het lijkt niet te kunnen, wat ik wel vervelend vind. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de Mutsy 4 Rider en heb hem alleen veel in de auto gehad toen ik de Maxi cosi erop had, nu met wandelwageninzet nog niet ingeklapt gehad, maar als het goed is moet het kunnen:
http://www.mutsy.nl/products/4rider/folding
Ik hoop dat de link werkt en je het goed kunt zien, daar zie je het voorbeeld ervan.
Wielen die eraflopen, assen die breken, dat soort. Googleresultaten te over, vond ik een beetje eng. Goed te horen dat het dus ook anders kan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wat voor problemen dan?
Ik heb de Joolz gehad.. altijd erg tevreden mee geweest.
Ik heb èèn defect gehad na 2 jaar aan de duwstang & dat is binnen 2 weken gemaakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wielen die eraflopen, assen die breken, dat soort. Googleresultaten te over, vond ik een beetje eng. Goed te horen dat het dus ook anders kan.
Dat klopt inderdaad. Hij is dan inderdaad niet inklapbaar. Maar als je hem op elkaar legt past het ook in de kofferbak! (In tegengestelde richting en de zit overdekop)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, da's dus alleen als je 'm van je af hebt staan. Ik was niet volledig, ik bedoel dus als hij naar je toe gericht staat. Maar het lijkt niet te kunnen, wat ik wel vervelend vind. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Gelukkig zit 'k niet met een opberg probleem, heb een hele grote inloop opberg kast dingquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij hebben juist de joolz gekocht omdat ie zo makkelijk en klein in te klappen is! Hij past in ons washok tussen de wasmachine en droger in! Bij de stokke kon dit echt niet.
In het begin klapte ik netjes in, maar voor de kleine stukjes klap ik niet eens meer in tegenwoordig, kan ook prima zonder inklappenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik denk zelfs veel minder, de nieuwe heb je compleet met package deals namelijk á 750 ofzo? Dus ik denk dat je voor een 2de hands oud model blij mag zijn met 200 á 300? (wel compleet met alles hé voor de wandelwagen alleen denk ik misschien net 200?) Ik gok maar wat hoor, maar dit is iig wat ik er voor zou geven dan. Het nieuwe model is moohhoooi ik wil graag het autostoeltje zien, hij zag er op de site heel comfort uit.. en hij zou vanaf Juli in de winkels moeten zijn, maar nog niets gezien.
Even nog een vraag voor alle Stokke gebruik(st)ers, je kan de voorkant inklappen toch?
Zodat je makkelijk een roltrap op kunt etc, wordt dit ook veel gebruikt dan, of is het een overbodig iets?
Gaat het niet zo simpel als het lijkt.
Thnx! Ik had al zo'n vermoeden dat het direct om zou kiepen, kind eruit, wagen omverquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef pinquit het volgende:
ziet eruit als een handig ding trouwensik hing altijd gewoon mn tas eraan, zelfde idee, maar dit is handiger, met die kleine vakjes voorop
![]()
Snap ik hoor, ik wilde aanvankelijk ook zo een. En ik wilde er ook graag per se een die achter-elkaar was ipv naast-elkaar. Gewoon omdat bepaalde winkels waar ik vaak kom zulke smalle gangpadden en sommigen zelfs smalle ingangen hebben dat het anders irritant lastig wordt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:53 schreef DJMO het volgende:
hmm ja, maar hoe kan ik met twee buggy's tegelijk lopen huup?dragen is voor mij waarschijnlijk weer geen optie ivm mijn rug, en aangezien ik toch alles lopend moet doen (want geen rijbewijs etc) wil ik wel een degelijke wagen. En ik vind m vrij goedkoop in vergeljking met "normale" kinderwagens. Ik houd de maxi-taxi wel apart voor wanneer Jan wel langere afstanden kan lopen maar de baby weer niet ^^
met zo'n wildebras als jan is (hij is net 2 als de baby geboren is) vind ik dat niet zo'n denderend idee. Ik heb er wel over nagedacht, maar ik vind het nog een te eng idee. ik wil Jan graag vastgesnoerd hebben als t kanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:57 schreef chacama het volgende:
DJMO, die dubbele wagens sturen echt enorm zwaar. Zeker omdat het zwaarste kind op de voorste wielen drukt. Is een kiddy-board misschien niet makkelijker. En eerlijk gezegd had ik op de wadelwagen een plankje waar Fleur op zat. Vroeger zat mijn zus ook 'boven' mij. Fleur was 3 jaar 3 maanden toen Maud geboren werd.
Ik zou binnenblijven en alles online kopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:04 schreef huuphuup het volgende:
maarja je moet wat zeker als je overdag alleen bent met de vier kindjes...
Maar dan zie je je baby niet meer!quote:
stom hè?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:05 schreef pinquit het volgende:jeeutje. daar denk je eik helemaal niet aan he
'wat als ik er 4 krijg?'
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou binnenblijven en alles online kopen.
Daar had ik eigenlijk geen last van. Ik keek gewoon langs Fleur af naar Maud. En over het algemeen sliep maud in de wagen, dus echt constant er naar kijken was niet nodig. Als ze maar sliep.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dan zie je je baby niet meer!
dat lijkt me enorm lastig met op je baby te letten en die in en uit de wagen te halen als ik eerlijk ben. op zich zou het wel handig zijn als hij op een buggy zou passen, maar daar is hij niet geschikt voor als ik het zo bekijk. bedankt voor het zoeken iigquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:07 schreef chacama het volgende:
Kijk deze bedoel ikHuup, dan kun je beter naar de bolderkarren voor meerdere kinderen kijken. Zeker als ze kunnen zitten. Kan de site zo snel niet vinden. Maar dat waren karren waar ze 3 links en 3 rechts hadden zitten.
haha idd, zo'n kdv-karquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:07 schreef chacama het volgende:
Kijk deze bedoel ikHuup, dan kun je beter naar de bolderkarren voor meerdere kinderen kijken. Zeker als ze kunnen zitten. Kan de site zo snel niet vinden. Maar dat waren karren waar ze 3 links en 3 rechts hadden zitten.
Das volgens mij een Phil & Teds, maar daarbij heb je wel erg weinig ruimte voor je boodschappen, als je met je rug zit lijkt het me wel handig om daar ook rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:29 schreef Tinuviel het volgende:
De drielingwagen is grappig Huup. De vierlingwagen is echt een onding als ik dat zo zie. Kom je daarmee uberhaupt door een deuropening?
DJMO kan bij de wagen die jij net hebt gepost een kindje liggen, diegen die zich achteren bevind? Ik heb ook weleens een wagen gezien met een zitgedeelte aan de voorkant en een liggedeelte, dat half onder het zitje aan de voorkant is. Als je staat te duwen kun je dan altijd het gezicht van je liggende kind zien. Weet alleen echt niet wat voor merk en type het is.
ja ik zag het ook maar toen bedacht ik me dat ze misschien aan het joggen is? Het is Brooke Shields trouwens, dus kijk-mij-kijk-mij ik-jog-achter-mn-kinderwagen is niet uitgeslotenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:43 schreef Stiemie het volgende:
Ze loopt er ook niet echt lekker achter zo te zien huup
Brooke Shields is over de 1.80m, dus die is veel te lang voor zo'n lage wagenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:43 schreef Stiemie het volgende:
Ze loopt er ook niet echt lekker achter zo te zien huup
Het lijkt er meer op alsof ze erachter weg wil duikenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik zag het ook maar toen bedacht ik me dat ze misschien aan het joggen is? Het is Brooke Shields trouwens, dus kijk-mij-kijk-mij ik-jog-achter-mn-kinderwagen is niet uitgesloten
Ook weer zo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brooke Shields is over de 1.80m, dus die is veel te lang voor zo'n lage wagenZe kan er niet rechtop achter lopen
Aanbod met hogere stang voor gewone wagen is al minimaal (heb met dezelfde lengte alle wagens getest, Mutsy was één van de weinige echt geschikt) dus voor duo schat ik het moeizaam in eigenlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ook weer zo.
Waarom neem je dan toch zo'n lage wagen
met zo'n banksaldo kun je toch best een toffe aanschaffen met verstelbare duwstang ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |