abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84290463
Ze blijft helaas niet zo stil zitten, wil altijd naar voren hangen
Gebruik hem ook niet mega veel, heb zelf geen auto en vaak loopt ze nu ook wel met me mee (maar luistert helaas niet zo goed ) of gaat ze op de rug. De speedy ligt standaard in de auto van mijn man en die staat gelukkig nog wel regelmatig vlakbij de stad
Maar omdat ik hem straks met de baby natuurlijk weer ga gebruiken zal ik het dan weer tegen komen..
pi_84292236
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:08 schreef mrien het volgende:
Irritant vind ik het, zeker omdat ze toch al best groot is en er nog in verzuipt. Dat hadden we al toen ze kleiner was maar dachten dat het wel over zou gaan

Die zitverkleiner Linda, hoe werkt dat en waar heb je die gekocht?
Via deze site: http://www1.baby-markt.de(...)y+Speedi+schwarz.htm

De gordeltjes kunnen er door heen, er zitten kleine gaatjes in. Lotte zit nu wel echt strak vast. Ze zakt wel nog steeds opzij, ondanks dat ze goed blijft zitten.

Service van die site is goed trouwens. Ik betaalde via paypal en had het de volgende dag al in huis, ondanks dat ik niet voor express-verzending gekozen had. Ik zal even kijken of ze ook in NL bezorgen, anders wil ik 'm wel doorsturen voor je, mocht je interesse hebben. We hebben zelf trouwens de blauwe grijze, als je wil kan ik wel een foto maken morgen, met Lotte er in

Edit: voor 12,95 verzenden ze naar NL. Het is best een grote doos, dus ik denk niet dat het goedkoper is als ik 'm doorstuur naar je, ondanks dat het binnen DLD verzendkostenvrij is, boven 20¤, maar dat zou ik eventueel na kunnen kijken

Edit2: 16,00¤ voor verzenden met DHL. Dus via de site is goedkoper....maar ik ga er maar vanuit dat je dat ook in NL kan krijgen?

Edit3: Ja dus: http://www.shopwiki.nl/_Quinny-Speedi-Zitverkleiner?s=731971&o=338165660&

Valt het op dat ik niet echt helder denk atm?

[ Bericht 3% gewijzigd door Linda2205 op 20-07-2010 21:51:52 ]
Lotte!
Noah!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:56:54 #228
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84292873
Linda we missen je bij de grote babies!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84293107
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:21 schreef Meimeltje het volgende:
Achteraf heb ik het ook erg zonde gevonden dat we voor de eerste een dure nieuwe kinderwagen en toebehoren hebben gekocht. Net als Tico vond ik al snel de buggy veel praktischer. Vanaf zo'n 9 maanden hebben we de kinderwagen verkocht. Voor de 2e toch maar wel weer een kinderwagen gekocht, maar dan 2e hands. Ik gebruik hm nog even totdat hij uit de maxicosi is, maar dan gaat hij ook weer weg.
Wij gebruiken de kinderewagen met wandelwageninzet zeer regelmatig.
Als ik even boodschappen wil doen ofzo dan vind ik dat toch veel prettiger lopen dan een buggy of uitgebreid de stad of laatst toen we een gezellige avond met vrienden hadden werd ie gebruikt om te slapen.

Buggy gebruiken we ook net als deepfreeze, ff voor een paar winkels ofzo, net iets snelleren makkelijker
pi_84293428
Als je een foto zou willen maken graag Linda!
Thx voor de linkjes!
pi_84347601
@ Mefke, hoe vind jij het nu met dit weer (warm) in de wandelwagenzinet?
Zweet driekus ook zo?
Als tijn er een poosje inzit zit er echt een zweetplek.
Heb nu een autostoelhoes van prenatal voor groep 1 gekocht en die eroverheen gedaan i.vm. zweten.
pi_84409871
Mrien, sorry dat het even duurde, maar hier is de foto.

het blauwe stuk is de inzet, bij Lotte's beentjes kan je goed zien hoe dik hij ongeveer is.
Lotte!
Noah!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:40:23 #233
100412 mefke79
komt goed!
pi_84420416
Het-is-mij: Driekus zweet de laatste tijd overal, dus ook in de wandelwagen ja. Op vakantie legde ik een hydrofiel op het zitvlak, ook handig ivm kruimels. Wat me wel opvalt is dat de zweetplek lekker snel opdroogt. Werkt zo'n hoes ja? En heb je dan gewoon de merkloze van de prenatal of heb je er eentje van mc?
Trouwens, nog een tip voor de mede-mura bezitters: Als je de wandelwageninzet echt heeeel klein wilt opklappen haal je de stoel van de wagen, trekt aan het stangetje waarmee je em normaal verzet en dan kan je em helemaal dubbelvouwen. Oke, blijft niet zitten zonder iets eromheen, maar bij ons paste ie op die manier tussen achterbank en voorstoel en dat was errug handig op vakantie.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84428351
@ Mefke, ja heb gewoon een merkloze en dan groep 1.
Die past goed en die zijkanten waar normaal de onderste gordel in de auto doorgaat zeg maar daar haal ik het drukkertje voor de zonneklep doorheen en maak hem vast.
Zal we lff foto laten zien.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:54:30 #235
100412 mefke79
komt goed!
pi_84428742
Het-is-mij, die past prima! Ik ga vandaag nog effe langs de prenatal denk ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84428868
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is en wat voor merk het was. Maar ik zag gisteren een vrouw lopen met een wandelwagen waarbij het deel waar de voetjes op rusten een stuk groter was dan anders en daar zat haar grotere kindje op. Leek heel handig.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:43:41 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84430775
Heeft iemand de mutsy 4rider en weet of je het frame in kan klappen met de wandelwageninzet erop? Dus dat hij in z'n geheel in de achterbak kan?
pi_84524941
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 19:35 schreef Linda2205 het volgende:
Mrien, sorry dat het even duurde, maar hier is de foto.

[ afbeelding ]

het blauwe stuk is de inzet, bij Lotte's beentjes kan je goed zien hoe dik hij ongeveer is.
Bedankt voor de foto! Maakt veel duidelijk :D
Even kijken of ik hem hier gewoon bij de prenetal kan bestellen
pi_84561712
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:43 schreef happyme28 het volgende:
Heeft iemand de mutsy 4rider en weet of je het frame in kan klappen met de wandelwageninzet erop? Dus dat hij in z'n geheel in de achterbak kan?
Ik heb de Mutsy 4 Rider en heb hem alleen veel in de auto gehad toen ik de Maxi cosi erop had, nu met wandelwageninzet nog niet ingeklapt gehad, maar als het goed is moet het kunnen:

http://www.mutsy.nl/products/4rider/folding

Ik hoop dat de link werkt en je het goed kunt zien, daar zie je het voorbeeld ervan. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84564944
Ik ben qua uiterlijk erg gecharmeerd van de Joolz Day. De Bloom schijnt nogal wat problemen gehad te hebben, maar over deze kan ik nog weinig vinden. Iemand ervaring?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:02:01 #241
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84565273
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben qua uiterlijk erg gecharmeerd van de Joolz Day. De Bloom schijnt nogal wat problemen gehad te hebben, maar over deze kan ik nog weinig vinden. Iemand ervaring?
Wat voor problemen dan?
Ik heb de Joolz gehad.. altijd erg tevreden mee geweest.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:15:14 #242
57497 happyme28
I'm so happy
pi_84565847
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb de Mutsy 4 Rider en heb hem alleen veel in de auto gehad toen ik de Maxi cosi erop had, nu met wandelwageninzet nog niet ingeklapt gehad, maar als het goed is moet het kunnen:

http://www.mutsy.nl/products/4rider/folding

Ik hoop dat de link werkt en je het goed kunt zien, daar zie je het voorbeeld ervan. :)
Ja, da's dus alleen als je 'm van je af hebt staan. Ik was niet volledig, ik bedoel dus als hij naar je toe gericht staat. Maar het lijkt niet te kunnen, wat ik wel vervelend vind. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
pi_84566654
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wat voor problemen dan?
Ik heb de Joolz gehad.. altijd erg tevreden mee geweest.
Wielen die eraflopen, assen die breken, dat soort. Googleresultaten te over, vond ik een beetje eng. Goed te horen dat het dus ook anders kan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_84568808
Wij hebben de Joolz Day gekocht! We krijgen hem pas in september binnen. Die oude Joolz werd gemaakt in een fabriek waar ze nog nooit eerder kinderwagens hebben gemaakt. Nu zijn ze overgestapt op een ander bedrijf en deze is beter! Aldus de prenatal en babypark Kesteren. Ik heb een rondje gereden met de joolz en met de stokke en de stokke rijdt echt k*t. Die hobbelt en schommelt heel erg en ik ben meer gecharmeerd van de banden van de joolz (luchtbanden)
29/10/'10 - 25/03/'13
  dinsdag 27 juli 2010 @ 22:47:33 #245
298315 SacreCoeur
pi_84570057
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wielen die eraflopen, assen die breken, dat soort. Googleresultaten te over, vond ik een beetje eng. Goed te horen dat het dus ook anders kan.
Ik heb èèn defect gehad na 2 jaar aan de duwstang & dat is binnen 2 weken gemaakt.
Erg fijn dus.. Er zijn trouwens wel een paar nadelen aan de Joolz, zo gaat het omkeren van het zitje wat lastig & zaten altijd mijn vingers klem tussen het frame en het zitje. Ik vind nog steeds het mandje voor eronder klein (ook de grotere versie) dus ik vond 'm wel lastig met boodschappen doen. En hij is natuurlijk niet heel klein met inklappen.

En even over de Stokke die zijn er nu ook met een nieuw model (na 3242342 jaar :P) en vind 'm erg mooi!
Ook even mee proef gereden en vond 'm erg fijn.
't Ligt er vast ook aan waar je woont en wat je doet in je vrije tijd, of je vaak door zand, grind etc moet.
pi_84571867
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:15 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, da's dus alleen als je 'm van je af hebt staan. Ik was niet volledig, ik bedoel dus als hij naar je toe gericht staat. Maar het lijkt niet te kunnen, wat ik wel vervelend vind. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Dat klopt inderdaad. Hij is dan inderdaad niet inklapbaar. Maar als je hem op elkaar legt past het ook in de kofferbak! (In tegengestelde richting en de zit overdekop)
We hebben een 206+ en het past precies als we de 2 achterwielen er af halen. De 2 voorste kunnen er ook af, maar dat is niet nodig.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_84598814
Wij hebben juist de joolz gekocht omdat ie zo makkelijk en klein in te klappen is! Hij past in ons washok tussen de wasmachine en droger in! Bij de stokke kon dit echt niet.
29/10/'10 - 25/03/'13
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:04:47 #248
298315 SacreCoeur
pi_84603326
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij hebben juist de joolz gekocht omdat ie zo makkelijk en klein in te klappen is! Hij past in ons washok tussen de wasmachine en droger in! Bij de stokke kon dit echt niet.
Gelukkig zit 'k niet met een opberg probleem, heb een hele grote inloop opberg kast ding :P
Maar ik vond de Joolz best nog groot ingeklapt.
Nou ja, misschien meer breed want plat kan 'ie wel door dat de voorwielen over het frame vallen.
Heb er in ieder geval heel veel plezier meegehad, dus je hebt een goede koop gedaan :P
En heb je ook de voetenzak erbij? Die vond ik zo handig, er zat een speciaal 'speentouwtje' aan die kan je ook mooi gebruiken voor buggyboekjes :D :P
pi_84604182
Wij wonen in een maisonette en vindt het niet zo prettig om mijn kinderwagen in de gezamenlijke gang te laten staan, maar niet echt een opberg probleem hoor ;)
We hebben de voetenzak er ook bij! Volgende week maar eens bellen wanneer ze hem kunnen leveren.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_84604919
Wij hadden 2 kleuren in gedachten. De een had 2 weken levertijd, de ander 12. Nogal een verschil...
Misschien toch maar vast gaan regelen, gewoon omdat het kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')