Via deze site: http://www1.baby-markt.de(...)y+Speedi+schwarz.htmquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:08 schreef mrien het volgende:
Irritant vind ik het, zeker omdat ze toch al best groot is en er nog in verzuipt. Dat hadden we al toen ze kleiner was maar dachten dat het wel over zou gaan
Die zitverkleiner Linda, hoe werkt dat en waar heb je die gekocht?
Wij gebruiken de kinderewagen met wandelwageninzet zeer regelmatig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:21 schreef Meimeltje het volgende:
Achteraf heb ik het ook erg zonde gevonden dat we voor de eerste een dure nieuwe kinderwagen en toebehoren hebben gekocht. Net als Tico vond ik al snel de buggy veel praktischer. Vanaf zo'n 9 maanden hebben we de kinderwagen verkocht. Voor de 2e toch maar wel weer een kinderwagen gekocht, maar dan 2e hands. Ik gebruik hm nog even totdat hij uit de maxicosi is, maar dan gaat hij ook weer weg.
Bedankt voor de foto! Maakt veel duidelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:35 schreef Linda2205 het volgende:
Mrien, sorry dat het even duurde, maar hier is de foto.
[ afbeelding ]
het blauwe stuk is de inzet, bij Lotte's beentjes kan je goed zien hoe dik hij ongeveer is.
Ik heb de Mutsy 4 Rider en heb hem alleen veel in de auto gehad toen ik de Maxi cosi erop had, nu met wandelwageninzet nog niet ingeklapt gehad, maar als het goed is moet het kunnen:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:43 schreef happyme28 het volgende:
Heeft iemand de mutsy 4rider en weet of je het frame in kan klappen met de wandelwageninzet erop? Dus dat hij in z'n geheel in de achterbak kan?
Wat voor problemen dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben qua uiterlijk erg gecharmeerd van de Joolz Day. De Bloom schijnt nogal wat problemen gehad te hebben, maar over deze kan ik nog weinig vinden. Iemand ervaring?
Ja, da's dus alleen als je 'm van je af hebt staan. Ik was niet volledig, ik bedoel dus als hij naar je toe gericht staat. Maar het lijkt niet te kunnen, wat ik wel vervelend vind. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de Mutsy 4 Rider en heb hem alleen veel in de auto gehad toen ik de Maxi cosi erop had, nu met wandelwageninzet nog niet ingeklapt gehad, maar als het goed is moet het kunnen:
http://www.mutsy.nl/products/4rider/folding
Ik hoop dat de link werkt en je het goed kunt zien, daar zie je het voorbeeld ervan.
Wielen die eraflopen, assen die breken, dat soort. Googleresultaten te over, vond ik een beetje eng. Goed te horen dat het dus ook anders kan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:02 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Wat voor problemen dan?
Ik heb de Joolz gehad.. altijd erg tevreden mee geweest.
Ik heb èèn defect gehad na 2 jaar aan de duwstang & dat is binnen 2 weken gemaakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wielen die eraflopen, assen die breken, dat soort. Googleresultaten te over, vond ik een beetje eng. Goed te horen dat het dus ook anders kan.
Dat klopt inderdaad. Hij is dan inderdaad niet inklapbaar. Maar als je hem op elkaar legt past het ook in de kofferbak! (In tegengestelde richting en de zit overdekop)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, da's dus alleen als je 'm van je af hebt staan. Ik was niet volledig, ik bedoel dus als hij naar je toe gericht staat. Maar het lijkt niet te kunnen, wat ik wel vervelend vind. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Gelukkig zit 'k niet met een opberg probleem, heb een hele grote inloop opberg kast dingquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij hebben juist de joolz gekocht omdat ie zo makkelijk en klein in te klappen is! Hij past in ons washok tussen de wasmachine en droger in! Bij de stokke kon dit echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |