1sport de; v(m) -en trede ve ladderquote:
quote:- Vlot
- Pittig
- Jong en dynamisch
- Altijd in voor een geintje
- Prettig gestoord
- ZONDER RUGZAKJE
quote:Op maandag 7 september 2009 17:35 schreef Nikmans het volgende:
Toch is hoog niveau schaak blijkbaar fysiek heel inspannend, Kasparov zwom een X aantal uur per dag om fit te blijven om te schaken.
Derhalve is schaken dus een sport.quote:Op maandag 7 september 2009 17:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
1sport de; v(m) -en trede ve ladder
2sport de; v(m) -en allerlei lichamelijke oefeningen en ontspanning waarbij vaardigheid, kracht en inzicht vereist worden: aan ~ doen
spor·ten sportte, h gesport aan sport doen
Mensen die denken dat dat lijstje serieus bedoeld isquote:Op maandag 7 september 2009 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En verder:
[..]
Mensen die zichzelf prettig gestoord noemen..!
Tuurlijk, nu zijn wij ineens prettig gestoord dat we dat denken. Zo werkt het niet hé.quote:Op maandag 7 september 2009 17:37 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dat lijstje serieus bedoeld is_____
Dus niet zomaar iets zeggen voordat je je erin verdiept hebt hequote:Op maandag 7 september 2009 17:36 schreef Saaaaab het volgende:
[..]Wel sapperloot, je hebt gelijk.
[ afbeelding ]
Dus schaken houdt fit!
schaken is een synoniem voor dammenquote:
Wat een kanker grapquote:Op maandag 7 september 2009 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
hoi, ik ben swarmahoer en ik doe een komkommer na:
wie sporten hier allemaal? en welke sport doen jullie dan ?
quote:Op maandag 7 september 2009 17:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
2sport de; v(m) -en allerlei lichamelijke oefeningen en ontspanning waarbij vaardigheid, kracht en inzicht vereist worden: aan ~ doen
Hier valt schaken dus af, tenzij er met stukken van 10kilo gespeeld wordt
Zou schaken geven vervangen?quote:Op maandag 7 september 2009 17:46 schreef OldJeller het volgende:
Ik schaak de vrouwtjes met enige regelmaat.
En dat is wel degelijk een sport.
Ik zou ts schakenquote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Zou schaken geven vervangen?
[ afbeelding ]
"Zou jij haar schaken?"
Schaken in dergelijke context is al eeuwen oud, net zoals men hier zei dat "geven" in zo'n context ook enorm oud was.quote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef Aestivate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zou jij haar schaken?"
Ik sjoel haar liever.quote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef Aestivate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zou jij haar schaken?"
Grand Prix (pole position of daarachter)? Wielrennen (voor of achterin de meute)? Zwemmen (verschillende banen)?quote:Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef isogram het volgende:
De grens tussen sport en spel vind ik heel simpel: bij sport begint iedereen in precies dezelfde omstandigheden; spel draait om geluk. Alle vormen van kaarten reken ik dus onder spel. Je bent afhankelijk van de kaarten die je in handen krijgt. Schaken is een sport (een denksport), want beide spelers binnen in precies dezelfde situatie.
Dan is Call of Duty multiplayer ook een sport.quote:Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef isogram het volgende:
De grens tussen sport en spel vind ik heel simpel: bij sport begint iedereen in precies dezelfde omstandigheden; spel draait om geluk. Alle vormen van kaarten reken ik dus onder spel. Je bent afhankelijk van de kaarten die je in handen krijgt. Schaken is een sport (een denksport), want beide spelers binnen in precies dezelfde situatie.
Wat een belediging!quote:Op maandag 7 september 2009 17:39 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
schaken is een synoniem voor dammen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |