ik ontkenquote:
Dat is niet heel succesvol neequote:Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar eens sporten. En dan maar kijken of ik daarna wakker blijf, want om nou 2 uurtjes in mijn nest te gaan liggen: vrij nutteloos.
het went vanzelfquote:Op maandag 7 september 2009 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah okeIk geloof dat ik toch liever gewoon normaal weekend heb
Wat ga je ontdekken?quote:Op maandag 7 september 2009 19:53 schreef Pheno het volgende:
Dat zal wel lukken. Daarna mijn broer gaan ophalen. Je moet er wat voor over hebben. Nou ja, over twee maanden mag hij mij wegbrengen, tenminste, de tickets zijn geboekt en iedereen die geen vakantiedagen wilt geven sterft maar!
Er zijn ook mensen die doorslaan in 'ui' zeggen waar een 'eu' staat.quote:
En niet te vergeten dat we natuurlijk allemaal betalen met de uuro!quote:Op maandag 7 september 2009 20:11 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die doorslaan in 'ui' zeggen waar een 'eu' staat.
Euthanasie schijn je als uithanasie te moeten uitspreken... Ok, dat doet zo'n beetje iedereen. Vorige week hoorde ik op de radio iemand luikemie zeggen ipv leukemie
En we gaan allemaal met de ootoo naar het werkquote:Op maandag 7 september 2009 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat we natuurlijk allemaal betalen met de uuro!
quote:Op maandag 7 september 2009 20:15 schreef OA het volgende:
[..]
En we gaan allemaal met de ootoo naar het werk
daar was ik bang voorquote:
dat zeggen de belgenquote:Op maandag 7 september 2009 20:15 schreef OA het volgende:
[..]
En we gaan allemaal met de ootoo naar het werk
http://www.google.nl/search?q=ict-vacatures&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozillaquote:Op maandag 7 september 2009 20:36 schreef Nijns het volgende:
ok, wizzkidjes, noem eens wat sites voor ict-vacatures
is die nou bezigquote:
hmhmquote:
ja, dat had ik alquote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=ict-vacatures&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla
SAP ISUquote:Op maandag 7 september 2009 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
monsterboard, stepstone, nu.nl werk.
nog een bepaalde richting binnen het brede spectrum van IT?
I love it when you talk dirtyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |