Ik kom hier vanavond op terug. Nu naar huisquote:Op maandag 7 september 2009 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees jij eens terug, ik heb je een vraag gesteld
Je moet dus gewoon nog even bedenken hoe je je daar uit gaat lullenquote:Op maandag 7 september 2009 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom hier vanavond op terug. Nu naar huis.
Originele namen weerquote:Op maandag 7 september 2009 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is toen gelijk met memento-moron geband!
Je moest eens weten...quote:
Nah liever niet eigenlijkquote:
Ga danquote:
Zo, op de weg naar buitenquote:
Op straat is ook niet op weg naar buitenquote:Op maandag 7 september 2009 17:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zo, op de weg naar buiten(ja bijdehandjes, wel op de wc, niet op straat)
quote:Op maandag 7 september 2009 17:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zo, op de weg naar buiten(ja bijdehandjes, wel op de wc, niet op straat)
GMTAquote:Op maandag 7 september 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Op straat is ook niet op weg naar buiten
quote:Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef Fha het volgende:
ik bedenk me net dat ik nog niks heb gedronken vandaag
Toch maar even thee zetten dus
quote:
en daar heb je niks bij gedronkenquote:
nee ik drink nooit bij het eten.quote:Op maandag 7 september 2009 18:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar heb je niks bij gedronken
alweer thuis dusquote:
ligt eraan wat of waar ik eetquote:
wij werken in het weekendquote:
quote:
Dus jij werkt drie dagen en hebt er dan 4 vrij ofzo?quote:Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij werken in het weekend
Ohquote:Op maandag 7 september 2009 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog iets meer dan 6 uurtjes werken en dan weekend
heb je gezopen?quote:Op maandag 7 september 2009 19:24 schreef Pheno het volgende:
1 lichtpuntje, ik heb met Cammy twee keer gewonnen in een online match van twee ronden. Even achterhouden dat ik 20x verloren heb, maar he, van de rondes die ik won, won ik drie keer met een ultra combo finisher
Whiskey, on the rocks. En dan gaan rijden om middernacht. lijkt me een prima plan.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 19:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whiskey, on the rocks. En dan gaan rijden om middernacht. lijkt me een prima plan.
nee wij hebben dinsdag en woensdag vrijquote:Op maandag 7 september 2009 19:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus jij werkt drie dagen en hebt er dan 4 vrij ofzo?
Ah okequote:Op maandag 7 september 2009 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee wij hebben dinsdag en woensdag vrij
ik ontkenquote:
Dat is niet heel succesvol neequote:Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar eens sporten. En dan maar kijken of ik daarna wakker blijf, want om nou 2 uurtjes in mijn nest te gaan liggen: vrij nutteloos.
het went vanzelfquote:Op maandag 7 september 2009 19:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah okeIk geloof dat ik toch liever gewoon normaal weekend heb
Wat ga je ontdekken?quote:Op maandag 7 september 2009 19:53 schreef Pheno het volgende:
Dat zal wel lukken. Daarna mijn broer gaan ophalen. Je moet er wat voor over hebben. Nou ja, over twee maanden mag hij mij wegbrengen, tenminste, de tickets zijn geboekt en iedereen die geen vakantiedagen wilt geven sterft maar!
Er zijn ook mensen die doorslaan in 'ui' zeggen waar een 'eu' staat.quote:
En niet te vergeten dat we natuurlijk allemaal betalen met de uuro!quote:Op maandag 7 september 2009 20:11 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die doorslaan in 'ui' zeggen waar een 'eu' staat.
Euthanasie schijn je als uithanasie te moeten uitspreken... Ok, dat doet zo'n beetje iedereen. Vorige week hoorde ik op de radio iemand luikemie zeggen ipv leukemie
En we gaan allemaal met de ootoo naar het werkquote:Op maandag 7 september 2009 20:11 schreef Fha het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat we natuurlijk allemaal betalen met de uuro!
quote:Op maandag 7 september 2009 20:15 schreef OA het volgende:
[..]
En we gaan allemaal met de ootoo naar het werk
daar was ik bang voorquote:
dat zeggen de belgenquote:Op maandag 7 september 2009 20:15 schreef OA het volgende:
[..]
En we gaan allemaal met de ootoo naar het werk
http://www.google.nl/search?q=ict-vacatures&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozillaquote:Op maandag 7 september 2009 20:36 schreef Nijns het volgende:
ok, wizzkidjes, noem eens wat sites voor ict-vacatures
is die nou bezigquote:
hmhmquote:
ja, dat had ik alquote:Op maandag 7 september 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=ict-vacatures&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla
SAP ISUquote:Op maandag 7 september 2009 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
monsterboard, stepstone, nu.nl werk.
nog een bepaalde richting binnen het brede spectrum van IT?
I love it when you talk dirtyquote:
huhquote:
Engels heeft je niet "gehit" in ieder gevalquote:Op maandag 7 september 2009 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
it sundently hit me![]()
NIJNS IS NERD
![]()
ze werkt in (bijna) in de it
quote:
Ik weet er niks van, mijn lief wil een nieuwe baan.. Het aanbod lijkt mij inderdaad vrij ruim..quote:Op maandag 7 september 2009 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
huh![]()
sap consultants kwamen toch altijd in porches voorrijden?![]()
maar ook dat wordt minder begrijp ik.
*proest* maar goed dat ik nog even wachtte met een slok drinken nemenquote:Op maandag 7 september 2009 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Engels heeft je niet "gehit" in ieder geval
right, that will happenquote:Op maandag 7 september 2009 20:51 schreef wel.o.k het volgende:
it sundently hit me![]()
NIJNS IS NERD
![]()
ze werkt in (bijna) in de it
Ow, verkeerde conclusie.quote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik weet er niks van, mijn lief wil een nieuwe baan.. Het aanbod lijkt mij inderdaad vrij ruim..
Als een woord van oorsprong uit het Oud-Grieks stamt, spreek je eu uit als ui. In alle andere gevallen niet.quote:Op maandag 7 september 2009 20:11 schreef OA het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die doorslaan in 'ui' zeggen waar een 'eu' staat.
Euthanasie schijn je als uithanasie te moeten uitspreken... Ok, dat doet zo'n beetje iedereen. Vorige week hoorde ik op de radio iemand luikemie zeggen ipv leukemie
ik type alles gewoon fout.quote:Op maandag 7 september 2009 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Als een woord van oorsprong uit het Oud-Grieks stamt, spreek je eu uit als ui. In alle andere gevallen niet.
Bijzondere reden?quote:
Nee volgens mij nietquote:
Pheno wacht nog op antwoord van je!quote:Op maandag 7 september 2009 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Als een woord van oorsprong uit het Oud-Grieks stamt, spreek je eu uit als ui. In alle andere gevallen niet.
quote:
quote:
Leukquote:
Ik weiger consequentquote:Op maandag 7 september 2009 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik.quote:Op maandag 7 september 2009 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pheno wacht nog op antwoord van je!.
Misschien heb je toch iets te veel vrije tijd?quote:Op maandag 7 september 2009 21:23 schreef DaMart het volgende:
Toch wel tof dat ik nu aan de postkleur kan zien wie mijn berichten quoot.
Nee, dat is een optie bij de abonnementen, dan zie je quotes van jouw posts in dezelfde achtergrondkleur als jij gekozen hebt... dus dat was een oranje kwartetquote:Op maandag 7 september 2009 21:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien heb je toch iets te veel vrije tijd?
Nee, als ik het nu post, meldt hij zich als hij terug is van zijn broer, met de melding dat hij "toch niet terug gaat lezen".quote:Op maandag 7 september 2009 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu laat je hem zeker wachten tot hij het vergeten is?
ohw ik snapquote:Op maandag 7 september 2009 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat is een optie bij de abonnementen, dan zie je quotes van jouw posts in dezelfde achtergrondkleur als jij gekozen hebt... dus dat was een oranje kwartet.
Goed punt!quote:Op maandag 7 september 2009 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, als ik het nu post, meldt hij zich als hij terug is van zijn broer, met de melding dat hij "toch niet terug gaat lezen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |