Dat heeft ze idd. gedaan, nadat haar dochter hoogstwaarschijnlijk toch niet meer wegmag. Dan kan Laura haar niet meer de zwarte piet toespelen omdat ze haar tegengehouden zou hebben. Het is dus idd. geen toeval dat dat nu gebeurt en niet veel eerder.quote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het is gewoon vreemd dat er opeens een hartverscheurend interview komt in de Volkskrant terwijl er nu een onderzoek gaande is met betrekking tot haar dochter. In dit onderzoek is er de mogelijkheid voor mama Babs om haar visie op het geheel te geven. Dat besluit ze niet af te wachten en boekt een pagina in de zaterdageditie.
[..]
Iemand niet tegenhouden is impliciet toestemming geven.
Eerst was het dat wij het niet goed konden beoordelen, omdat wij Laura niet kende, nu durft iemand die Laura wél kent te zeggen dat het dwaasheid is, dan weet jij het ook weer beter.quote:Op maandag 7 september 2009 13:49 schreef moussie het volgende:
[..]
nou nee, ik heb het gewoon echt razend druk met iets anders, neemt niet weg dat ik af en toe nog even mee lees ..
Hoezo valt er niets meer te zeggen na het interview van moeder .. die wel even mooi bevestigd dat haar dochter uitzonderlijk goed kan zeilen, 'als de duivel' ..
Zij heeft vrij weinig contact met haar dochter blijkt, en hoe dat zo gegroeid is, daar kunnen we alleen maar naar raden .. maar dat zij nog een appeltje te schillen heeft met pa over de voogdij is duidelijk dacht ik. En in deze context is het dan toch wel frappant dat zij haar zegje niet komt doen voor de rechtbank maar wel in de krant.
Mij maakt het helemaal niet uit wat de redenen zijn dat de moeder haar verhaal doet, ik ben hier vanaf het begin op tegen geweest puur omdat ik denk dat het niet verantwoord is dat een 13-jarige alleen zo'n rondje wereld gaat doen. Ja, die "ik denk" is in bold, voordat ik weer iets verkondigd heb als waarheid terwijl het mijn mening is.quote:Op maandag 7 september 2009 13:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is mijn punt helemaal niet.
[..]
En ook dat is mijn punt nietIk zeg niet dat ze het doet om 'terug te pakken', ik zeg alleen dat dat óók waar kan zijn. Ik vind het verbazend dat het verhaal van die moeder, na één interview, klakkeloos voor 'waar' wordt aangenomen ('indoctrinatie') en dat niemand zich lijkt af te vragen of die moeder misschien (ook) het verhaal naar haar kant heeft gedraaid. Hierboven riep iemand dat die moeder eerst wel toestemming had gegeven, dan klopt er toch ook ergens iets niet?
Nogmaals, ik zeg niet dat ze gewoon moet gaan, dat die moeder de boel bedriegt, of wat dan ook. Ik zeg alleen dat (ook) het verhaal van die moeder niet perse de hele waarheid hoeft te zijn en dat wij hier te weinig van de zaak weten om hierover te kunnen oordelen
Kent zij haar echt of is dat een aanname omdat zij de moeder is? Volgens mij wordt nou juist aan alle kanten verteld dat er maar weinig contact is, en dat dan blijkbaar al jaren, dus hoe goed kent deze moeder haar kind?quote:Op maandag 7 september 2009 13:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Eerst was het dat wij het niet goed konden beoordelen, omdat wij Laura niet kende, nu durft iemand die Laura wél kent te zeggen dat het dwaasheid is, dan weet jij het ook weer beter.
Lekker consequent.
Gezien de commotie dat dit alles teweeg heeft gebracht denk ik dat mama Babs achteraf spijt heeft van haar toestemming. Daarnaast maakt ze nog even dankbaar van de gelegenheid gebruik in het interview om op alles en iedereen af te geven en dat zij (mama Babs en haar huidige man) zich zo ontzettend hebben ingespannen voor Laura maar dat niemand wilde luisteren.quote:Op maandag 7 september 2009 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het opzoeken van de publiciteit door Laura en haar vader, en het daarbij verzwijgen dat mama geen fan is van het plan en zelfs doen voorkomen alsof haar moeder het ook prima vindt, zou ik niet weten waarom mama "op haar beurt moet wachten" voor ze kan spreken, met andere woorden: waarom ze zou moeten wachten met spreken tot de onderzoekers haar om haar mening vragen.
Laura en haar vader spreken constant voor haar moeder en vergeten daarbij ook nog even de waarheid te vertellen, dan moeders zou dat maar rustig over zich heen moeten laten komen?
[..]
Oh, in dat geval is het dus zo dat iedere opstandige kutpuber die dreigt van huis weg te lopen, en iedere ouder die het kind vervolgens niet opsluit in zijn/haar kamer ook maar toestemming geeft om naar Milaan te reizen?
De overheid doet dat namelijk wel door iedereen van 14 en 15 jaar te verplichten een reisdocument te hebben. Als je je kind dus met dat verplichtte reisdocument rond laat lopen geef je ook toestemming om alleen naar Milaan te reizen?
Tsja, het blijft makkelijk als je "niet tegenhouden" gelijk blijft stellen aan "toestemming verlenen".quote:Op maandag 7 september 2009 14:22 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Gezien de commotie dat dit alles teweeg heeft gebracht denk ik dat mama Babs achteraf spijt heeft van haar toestemming. Daarnaast maakt ze nog even dankbaar van de gelegenheid gebruik in het interview om op alles en iedereen af te geven en dat zij (mama Babs en haar huidige man) zich zo ontzettend hebben ingespannen voor Laura maar dat niemand wilde luisteren.
Daarnaast overweegt ze om zich uit de ouderlijke macht te laten zetten. Nee daarmee geef je een duidelijk signaal af dat je het beste met je dochter voor hebt.
En mij ging het daar juist wel om. Ik heb nergens gezegd dat Laura op reis moet gaan of wat dan ook.quote:Op maandag 7 september 2009 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mij maakt het helemaal niet uit wat de redenen zijn dat de moeder haar verhaal doet,
De voorbeelden verschillen nogal van elkaar.quote:Op maandag 7 september 2009 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, het blijft makkelijk als je "niet tegenhouden" gelijk blijft stellen aan "toestemming verlenen".
In dat kader ben ik erg nieuwsgierig naar je mening over datgene wat je in mijn post genegeerd hebt.
Geeft de overheid 14- en 15-jarigen impliciet toestemming alleen naar het buitenland te reizen omdat ze het verplicht stellen dat deze groep een reisdocument bij zich draagt?
Ze ontnemen de ouders met die verplichting immers de mogelijkheid het kind tegen te houden....
Maar goed, misschien is dat nog een leuke opening voor Laura en haar vader: de overheid verplicht 14- en 15-jarigen immers een reisdocument bij zich te dragen, en impliceert daarmee toestemming te verlenen voor het zelfstandig naar het buitenland reizen van deze groep.
Je voorbeeld gaat al de mist in, ook voor het interview in de VK was al bekend dat moeder haar niet tegen wilde houden omdat Laura geroepen had dat ze haar nooit meer zou zien als ze haar tegen zou houden.quote:Op maandag 7 september 2009 15:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
De voorbeelden verschillen nogal van elkaar.
Laura: Hallo mama Babs, ik wil graag solo in mijn eentje de wereld over zeilen.
Mama Babs: Ik vind het eng Laura, maar ik zal je niet tegenhouden, je kunt zeilen als de duivel.
Een willekeurige opstandige kutpuber die dreigt van huis weg te lopen: Mama, mag ik naar Milaan?
Mama: Nee dat mag je niet, want je bent een opstandige kutpuber
Een willekeurige opstandige kutpuber die dreigt van huis weg te lopen: Ja, maar de overheid heeft een reisdocument voor 14- en 15-jarigen verplicht gesteld.
En waar blijft nu de keuze van mama Babs dat ze haar dochter niet tegen zal houden? Of klopt de rapportage van de Raad niet?quote:Op maandag 7 september 2009 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je voorbeeld gaat al de mist in, ook voor het interview in de VK was al bekend dat moeder haar niet tegen wilde houden omdat Laura geroepen had dat ze haar nooit meer zou zien als ze haar tegen zou houden.
Het was dus meer:
Laura: Mam, ik ga in m'n (g)uppie een rondje om de wereld zeilen, en als je me tegenhoudt dan verpest je m'n hele leven en hoef ik je nooit meer te zien.
Moeder: Ik weet dat je heel goed kunt zeilen Laura, maar dit gaat me een beetje te ver en ik vind het eng als je helemaal alleen gaat.
Laura: Kan me niet schelen wat jij vindt, ik ga toch en als je me dwarszit hoef ik je nooit meer te zien.
Moeder: Dat is dan duidelijk.
Mama heeft toch gezegd dat ze het liever niet wil maar haar dochter ook niet wil verliezen?quote:Op maandag 7 september 2009 15:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
En waar blijft nu de keuze van mama Babs dat ze haar dochter niet tegen zal houden? Of klopt de rapportage van de Raad niet?
Ik denk dat deze in werkelijkheid ook een beetje anders gaat.....quote:Op maandag 7 september 2009 15:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
De voorbeelden verschillen nogal van elkaar.
Laura: Hallo mama Babs, ik wil graag solo in mijn eentje de wereld over zeilen.
Mama Babs: Ik vind het eng Laura, maar ik zal je niet tegenhouden, je kunt zeilen als de duivel.
Een willekeurige opstandige kutpuber die dreigt van huis weg te lopen: Mama, mag ik naar Milaan?
Mama: Nee dat mag je niet, want je bent een opstandige kutpuber
Een willekeurige opstandige kutpuber die dreigt van huis weg te lopen: Ja, maar de overheid heeft een reisdocument voor 14- en 15-jarigen verplicht gesteld.
Ha-ha...ik lig dubbel, werkelijk..quote:Op maandag 7 september 2009 16:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ervaar je deze reeks als een vorm van therapie Leandra?
Neuh, maar ik vermaak me er wel uitstekend mee.....quote:Op maandag 7 september 2009 16:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Vreemde vraag, aangezien Leandra altijd inhoudelijk reageert hier. Zakelijk ook en to the point.quote:Op maandag 7 september 2009 16:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Gelukkig zie jij de lol er wel van in. Dat kan ik van anderen helaas niet zeggen.quote:Op maandag 7 september 2009 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, maar ik vermaak me er wel uitstekend mee.....
Als voormalige kutpuber met een kind wat zo voorbeeldig is dat ik het niet eens had durven hopen, is het af en toe wel leuk zo los te gaan in een fantasietje wat ik iig van de kant als moeder nooit heb meegemaakt.
Welke Twitter is het? Want die Born_To_Sail 'zou' de echte zijnquote:Op maandag 7 september 2009 16:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Laura Twittert
Laura Dekker Ze willen er een soort flottielje zeilen van maken. Ik niet dus. Allemaal volgbootjes om op mij te passen, wie past er dan op wie? about 1 hour ago
![]()
The nanny rocks the boatquote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Marrije het volgende:
Ik moet nog bij lezen, maar wat ik er tot nu toe van begrijp: Laura gaat de wereld rond met een oppas. Wel een record om trots op te zijn dus.
Deze is denk ik wel echt ..quote:Op maandag 7 september 2009 16:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Welke Twitter is het? Want die Born_To_Sail 'zou' de echte zijn
Was toch ook haar intentie niet,maar door al hetgezeik bemoeienis en gezeur is dit dus de nieuwe optie..quote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Marrije het volgende:
Ik moet nog bij lezen, maar wat ik er tot nu toe van begrijp: Laura gaat de wereld rond met een oppas. Wel een record om trots op te zijn dus.
quote:Op maandag 7 september 2009 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat deze in werkelijkheid ook een beetje anders gaat.....
Mama: Hee pubertje, ga je kamer eens opruimen, het is een grote puintuin.
Pubertje: Geen zin.
Mama: Dat kan wel wezen maar het moet wel gebeuren, en wel nu.
Pubertje: Sjezus ik mag hier ook *** nooit wat. Het is mijn kamer ik maak zelf wel uit of ik m opruim.
Mama: Het is mijn huis, dus ik maak uit dat jij je kamer in mijn huis opruimt, ik heb je het de afgelopen week al 3 keer gevraagd.
Pubertje: Wat een gezeik hier zeg, ik loop wel weg.
Mama: En waar wilde je naartoe gaan dan?
Pubertje: Weet ik veel, ik zie wel, voor mijn part ga ik naar Milaan.
Mama: Yeah right, dat dacht ik niet, maar weet je wat... lever voor de zekerheid je ID-kaart maar in, dat is al een stuk lastiger de grens overkomen.
Pubertje: Dat mag lekker niet, ID-plicht jeweets, en als je m toch afpakt dan ga ik lekker "hi ha hondelul" tegen een politie-agent zingen terwijl ik hem met m'n middelvinger toezwaai. Dan word ik gecontroleerd, heb ik geen ID bij me en krijgen jullie een boete, want jij hebt m afgepakt.
Mama:![]()
klote overheid
Pubertje: Nah, nah, nah, nah, nah![]()
![]()
Ik vroeg mij anders af waarom zij zich niet uitspreekt op een plek waar haar uitspraken er toe doen, ze verschijnt nog niet eens op de zitting, maar haar verhaal wel doen in de krant?quote:Op maandag 7 september 2009 14:20 schreef Leandra het volgende:
Ah, gelukkig, nu ligt het eraan dat de moeder het kind niet goed genoeg kent.... of dat komt doordat de vader het kind al jaren bij de moeder weghoudt doet er weinig toe.
Kennelijk doet het er ook niets toe dat de moeder ook voogdij heeft, en dus recht van spreken heeft....
Misschien moeten we mama de voogdij maar ontnemen, dan heeft de enige die nog wel wat gezond verstand mbt tot de opvoeding van haar dochter lijkt te hebben tenminste niet meer het recht zich uit te spreken
Nou ,Laura wil dat dus niet zo te lezen..Zou wel van karakter tonen als ze dan ook werkelijk niet gaat..quote:Op maandag 7 september 2009 17:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik begrijp dat het record solozeilen omgezet gaat worden in een recordpoging 2 jaar lang met zijn allen gezellig (en feestelijk natuurlijk) vlootvaren?
Lekker losbandig leventjuh, en zo ...quote:Op maandag 7 september 2009 17:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik begrijp dat het record solozeilen omgezet gaat worden in een recordpoging 2 jaar lang met zijn allen gezellig (en feestelijk natuurlijk) vlootvaren?
Ja, het is toch wat als je als puber geen toestemming van je moeder krijgt..... al dat gezeik die bemoeienis van moeders ook altijdquote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Was toch ook haar intentie niet,maar door al hetgezeik bemoeienis en gezeur is dit dus de nieuwe optie..
Tja,ontmaagd worden onder de sterrenhemel lijkt me niet prettig met al die dozen pottenkijkersquote:Op maandag 7 september 2009 17:17 schreef ValseNoot het volgende:
[..]
Lekker losbandig leventjuh, en zo ...
Zoals Laura's PR-dame al zei: ze moet op haar beurt wachten om te spreken en ze krijgt de kans nog om zich uit te spreken in het onderzoek.....quote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik vroeg mij anders af waarom zij zich niet uitspreekt op een plek waar haar uitspraken er toe doen, ze verschijnt nog niet eens op de zitting, maar haar verhaal wel doen in de krant?
Ik zei het een tijdje terug al, als het mijn dochter was en ik zou twijfelen aan haar capaciteiten, dan toch liever een levend kind en dan maar nooit meer zien ..
en dat zou ik laten weten, aan de relevante instanties zoals de Raad en de rechter, die hebben het voor het zeggen namelijk, niet de krant en de publieke opinie ..
quote:jongste solo zeiler ter wereld
Dat begreep ik ook uit de eerdere interviews.quote:Op maandag 7 september 2009 13:48 schreef Leandra het volgende:
Laura en haar vader spreken constant voor haar moeder en vergeten daarbij ook nog even de waarheid te vertellen, dan moeders zou dat maar rustig over zich heen moeten laten komen?
[..]
Volgens mij heeft ook zij van de rechter een uitnodiging gekregen om op de zitting te verschijnen, dat las ik iig in de uitspraak, en op de zitting had zij dus net als Pa haar verhaal kunnen doen en haar zorg en bezwaren kunnen uiten, dat is haar recht als voogdes .. dat zij van dat recht geen gebruik maakt is haar eigen keuze.quote:Op maandag 7 september 2009 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals Laura's PR-dame al zei: ze moet op haar beurt wachten om te spreken en ze krijgt de kans nog om zich uit te spreken in het onderzoek.....
Die heeft ze dus kennelijk nog niet gehad, gezien Laura en papa wel ongegeneerd de media opgezocht hebben en, ongeacht of het hun beurt was of niet, gesproken hebben, zou ik niet weten waarom mama niet eens één interview zou mogen geven??
En dat hadden de rechters en het publiek niet geweten als zij dat op de zitting had verteld?quote:Misschien omdat het publiek (en de rechters) dan in een keer op de hoogte zijn van het feit dat de hele situatie qua toestemming toch niet zo rooskleurig bleek te zijn als hen door Laura en papa werd voorgehouden??
Hoe weet jij of zij een uitnodiging heeft gekregen?quote:Op maandag 7 september 2009 20:34 schreef moussie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ook zij van de rechter een uitnodiging gekregen om op de zitting te verschijnen, dat las ik iig in de uitspraak, en op de zitting had zij dus net als Pa haar verhaal kunnen doen en haar zorg en bezwaren kunnen uiten, dat is haar recht als voogdes .. dat zij van dat recht geen gebruik maakt is haar eigen keuze.
Hoe dan ook, ze heeft de kans dus wel gehad, en voor of tijdens de rechtszaak niets zeggen en daarna wel in de krant je verhaal doen, terwijl er een onderzoek loopt ..
En wanneer hebben Pa en Laura de media ongegeneerd opgezocht .. er is een interview met Laura voor (!) de rechtszaak en eentje direct erna, en een interview met papa, that's it (zover ik weet), de zaak is in de media gekomen door de leerplichtambtenaar toch?
[..]
En dat hadden de rechters en het publiek niet geweten als zij dat op de zitting had verteld?
Sterker nog, de rechters hadden haar inbreng mee kunnen nemen in hun beslissing .. die dan weleens heel anders uit had kunnen pakken, gezien de rooskleurig voorgestelde toestemming die er eigenlijk toch niet is .. dus in hoeverre een interview in de krant prevaleert boven hetzelfde zeggen voor de rechtbank?
Nou weet ik waar Moussie zo druk mee is!quote:Op maandag 7 september 2009 17:20 schreef ValseNoot het volgende:
Joh, kijk eens naar de banner! Als we ons met zijn allen nu meteen opgeven kunnen wij mee als begeleiders.
O, nee, is al weer een andere. Was net een zeilschool uit Hellevoetsluis met lessen kajuitzeilen voor volwassenen.
Bedoel je dat ze met opzet niet naar de zitting is gekomen, volgens jou? Waarom zou ze dat niet doen? Ik kan niet bedenken waarom ze daar niet naar toe zou gaan.. Een hartverscheurend verhaal in de rechtszaal en daarna op de persconferentie werkt ook hoor..quote:Op maandag 7 september 2009 20:34 schreef moussie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ook zij van de rechter een uitnodiging gekregen om op de zitting te verschijnen, dat las ik iig in de uitspraak, en op de zitting had zij dus net als Pa haar verhaal kunnen doen en haar zorg en bezwaren kunnen uiten, dat is haar recht als voogdes .. dat zij van dat recht geen gebruik maakt is haar eigen keuze.
Hoe dan ook, ze heeft de kans dus wel gehad, en voor of tijdens de rechtszaak niets zeggen en daarna wel in de krant je verhaal doen, terwijl er een onderzoek loopt ..
En wanneer hebben Pa en Laura de media ongegeneerd opgezocht .. er is een interview met Laura voor (!) de rechtszaak en eentje direct erna, en een interview met papa, that's it (zover ik weet), de zaak is in de media gekomen door de leerplichtambtenaar toch?
[..]
En dat hadden de rechters en het publiek niet geweten als zij dat op de zitting had verteld?
Sterker nog, de rechters hadden haar inbreng mee kunnen nemen in hun beslissing .. die dan weleens heel anders uit had kunnen pakken, gezien de rooskleurig voorgestelde toestemming die er eigenlijk toch niet is .. dus in hoeverre een interview in de krant prevaleert boven hetzelfde zeggen voor de rechtbank?
Vlgs moeder heeft zij die uitnodiging niet ontvangen, ze worden kennelijk niet aangetekend verstuurd, dat komt vaker voor de regel in de uitspraak: "De moeder is, hoewel behoorlijk opgeroepen, niet verschenen.quote:Op maandag 7 september 2009 20:34 schreef moussie het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor de pagina "Sponsors" is schoongewist.quote:Op maandag 7 september 2009 22:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
Opmerkelijk: Op de site van Laura is ineens de pagina "Nieuws" schoongewist. Alle(!) nieuwsberichten zijn verwijderd.
Maar op de pagina "Koers" staat nog altijd een vertrek in September vermeld...
Als de ene ouder voor is en de andere tegen staat het 1-1.quote:Op maandag 7 september 2009 22:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
Voor mij is de discussie gestopt, op het moment dat moeder haar mening hierover heeft verkondigd.
Dat vraag ik me dus ook af. Ik kan me niet voorstellen dat je als sponsor hierin mee wilt blijven gaan, in de wetenschap dat de moeder hier echt niet mee instemtquote:Op maandag 7 september 2009 22:44 schreef MOVO het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het duurd voor de pagina "Sponsors" is schoongewist.
Nou ineens is natuurlijk niet het geval, er spelen nogal wat 'dingetjes' in dit gezin maar in principe heb je gelijk.quote:Op maandag 7 september 2009 22:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
Het is gewoon heel simpel. Mama geeft geen toestemming en daarmee uit. Daar hoeft geen rechter meer aan te pas te komen. Zou toch te debiel zijn, dat wanneer kids van een van hun ouders geen toestemming ergens voor krijgen, dat we dan het ouderschap ineens uit handen gaan geven aan een rechter en er een nationaal drama van gaan maken.
Voor mij is de discussie gestopt, op het moment dat moeder haar mening hierover heeft verkondigd.
Zo werkt het niet. Ouderlijk gezag is geen wedstrijdje. Als één ouder geen toestemming geeft, heb je gewoon vette pech.quote:Op maandag 7 september 2009 22:44 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Als de ene ouder voor is en de andere tegen staat het 1-1.
Ik denk trouwens dat dit nog wel een tijdje doorgaat, ze gaat nu eerst naar de Oprah Winfrey show, dus nieuwe publiciteit verzekerd.
Jawel, maar die zitting was niet openbaar, maar "met gesloten deuren". Daar kun je dus alleen aanwezig zijn, wanneer je uitgenodigd bent. Ze wist vast dat die zitting plaats had, maar de uitnodiging was niet aangetekend verzonden, en blijkbaar ook niet ontvangen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:49 schreef livelink het volgende:
Ik moet zeggen dat de moeder wel zwak overkwam met het argument dat ze de uitnodiging voor de rechtszaak niet had ontvangen. Zelfs ik wist wanneer die zitting was![]()
Alle journalisten stonden te wachten bij de rechtbank, maar moeder wist het niet. Dat gedeelte in het interview vond ik niet echt geloofwaardig.
Dat je dit nog moet uitleggen...quote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jawel, maar die zitting was niet openbaar, maar "met gesloten deuren". Daar kun je dus alleen aanwezig zijn, wanneer je uitgenodigd bent. Ze wist vast dat die zitting plaats had, maar de uitnodiging was niet aangetekend verzonden, en blijkbaar ook niet ontvangen.
De link naar Windpilot doet het iig niet meer, die zijn wellicht al afgehaakt?quote:Op maandag 7 september 2009 22:44 schreef MOVO het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor de pagina "Sponsors" is schoongewist.
Nee die heeft het nooit gedaan, ik heb moeten googlen wat dat was...quote:Op maandag 7 september 2009 23:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De link naar Windpilot doet het iig niet meer, die zijn wellicht al afgehaakt?
Dan bel je even. Het lijkt me niet raar dat je als moeder van Laura belt of je uitgenodigd bent voor de zitting.quote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jawel, maar die zitting was niet openbaar, maar "met gesloten deuren". Daar kun je dus alleen aanwezig zijn, wanneer je uitgenodigd bent. Ze wist vast dat die zitting plaats had, maar de uitnodiging was niet aangetekend verzonden, en blijkbaar ook niet ontvangen.
Ja klopt. Bij elke rechtbank zit ook een team van 100 man in een telefoon centrale dit soort vragen op te vangen omdat menig mens zich afvraagt ofie nog ergens voor uitgenodigd is.quote:Op maandag 7 september 2009 23:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan bel je even. Het lijkt me niet raar dat je als moeder van Laura belt of je uitgenodigd bent voor de zitting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |