abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72521598
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ervaar je deze reeks als een vorm van therapie Leandra?
Ha-ha...ik lig dubbel, werkelijk..
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 7 september 2009 @ 16:22:32 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72521599
quote:
Neuh, maar ik vermaak me er wel uitstekend mee.....
Als voormalige kutpuber met een kind wat zo voorbeeldig is dat ik het niet eens had durven hopen, is het af en toe wel leuk zo los te gaan in een fantasietje wat ik iig van de kant als moeder nooit heb meegemaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_72521741
quote:
Vreemde vraag, aangezien Leandra altijd inhoudelijk reageert hier. Zakelijk ook en to the point.
pi_72522172
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Neuh, maar ik vermaak me er wel uitstekend mee.....
Als voormalige kutpuber met een kind wat zo voorbeeldig is dat ik het niet eens had durven hopen, is het af en toe wel leuk zo los te gaan in een fantasietje wat ik iig van de kant als moeder nooit heb meegemaakt.
Gelukkig zie jij de lol er wel van in. Dat kan ik van anderen helaas niet zeggen.
pi_72522267
Laura Twittert

Laura Dekker Ze willen er een soort flottielje zeilen van maken. Ik niet dus. Allemaal volgbootjes om op mij te passen, wie past er dan op wie? about 1 hour ago
Love music!
pi_72522329
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Laura Twittert

Laura Dekker Ze willen er een soort flottielje zeilen van maken. Ik niet dus. Allemaal volgbootjes om op mij te passen, wie past er dan op wie? about 1 hour ago

Welke Twitter is het? Want die Born_To_Sail 'zou' de echte zijn
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72522463
Aandacht hoer die Laura
  maandag 7 september 2009 @ 16:55:05 #83
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72522646
Ik moet nog bij lezen, maar wat ik er tot nu toe van begrijp: Laura gaat de wereld rond met een oppas. Wel een record om trots op te zijn dus.

Redactie Sport maandag 7 september 2009 @ 16:57:28 #84
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_72522726
Deel 19 alweer. De tijd gaat snel.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 7 september 2009 @ 17:02:44 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72522902
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Marrije het volgende:
Ik moet nog bij lezen, maar wat ik er tot nu toe van begrijp: Laura gaat de wereld rond met een oppas. Wel een record om trots op te zijn dus.

The nanny rocks the boat
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72522978
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Welke Twitter is het? Want die Born_To_Sail 'zou' de echte zijn
Deze is denk ik wel echt ..
http://twitter.com/LauraGuppy
Love music!
pi_72523070
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Marrije het volgende:

Was toch ook haar intentie niet,maar door al hetgezeik bemoeienis en gezeur is dit dus de nieuwe optie..
Love music!
pi_72523126
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat deze in werkelijkheid ook een beetje anders gaat.....

Mama: Hee pubertje, ga je kamer eens opruimen, het is een grote puintuin.
Pubertje: Geen zin.
Mama: Dat kan wel wezen maar het moet wel gebeuren, en wel nu.
Pubertje: Sjezus ik mag hier ook *** nooit wat. Het is mijn kamer ik maak zelf wel uit of ik m opruim.
Mama: Het is mijn huis, dus ik maak uit dat jij je kamer in mijn huis opruimt, ik heb je het de afgelopen week al 3 keer gevraagd.
Pubertje: Wat een gezeik hier zeg, ik loop wel weg.
Mama: En waar wilde je naartoe gaan dan?
Pubertje: Weet ik veel, ik zie wel, voor mijn part ga ik naar Milaan.
Mama: Yeah right, dat dacht ik niet, maar weet je wat... lever voor de zekerheid je ID-kaart maar in, dat is al een stuk lastiger de grens overkomen.
Pubertje: Dat mag lekker niet, ID-plicht jeweets, en als je m toch afpakt dan ga ik lekker "hi ha hondelul" tegen een politie-agent zingen terwijl ik hem met m'n middelvinger toezwaai. Dan word ik gecontroleerd, heb ik geen ID bij me en krijgen jullie een boete, want jij hebt m afgepakt.
Mama: klote overheid
Pubertje: Nah, nah, nah, nah, nah

En zo herkenbaar
pi_72523252
Ik begrijp dat het record solozeilen omgezet gaat worden in een recordpoging 2 jaar lang met zijn allen gezellig (en feestelijk natuurlijk) vlootvaren?
pi_72523295
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:20 schreef Leandra het volgende:
Ah, gelukkig, nu ligt het eraan dat de moeder het kind niet goed genoeg kent.... of dat komt doordat de vader het kind al jaren bij de moeder weghoudt doet er weinig toe.
Kennelijk doet het er ook niets toe dat de moeder ook voogdij heeft, en dus recht van spreken heeft....

Misschien moeten we mama de voogdij maar ontnemen, dan heeft de enige die nog wel wat gezond verstand mbt tot de opvoeding van haar dochter lijkt te hebben tenminste niet meer het recht zich uit te spreken
Ik vroeg mij anders af waarom zij zich niet uitspreekt op een plek waar haar uitspraken er toe doen, ze verschijnt nog niet eens op de zitting, maar haar verhaal wel doen in de krant?

Ik zei het een tijdje terug al, als het mijn dochter was en ik zou twijfelen aan haar capaciteiten, dan toch liever een levend kind en dan maar nooit meer zien ..
en dat zou ik laten weten, aan de relevante instanties zoals de Raad en de rechter, die hebben het voor het zeggen namelijk, niet de krant en de publieke opinie ..
pleased to meet you
pi_72523341
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik begrijp dat het record solozeilen omgezet gaat worden in een recordpoging 2 jaar lang met zijn allen gezellig (en feestelijk natuurlijk) vlootvaren?
Nou ,Laura wil dat dus niet zo te lezen..Zou wel van karakter tonen als ze dan ook werkelijk niet gaat..
Love music!
  maandag 7 september 2009 @ 17:17:45 #92
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72523368
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
Lekker losbandig leventjuh, en zo ...
  maandag 7 september 2009 @ 17:18:34 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72523395
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Was toch ook haar intentie niet,maar door al hetgezeik bemoeienis en gezeur is dit dus de nieuwe optie..
Ja, het is toch wat als je als puber geen toestemming van je moeder krijgt..... al dat gezeik die bemoeienis van moeders ook altijd
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_72523436
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:17 schreef ValseNoot het volgende:

[..]

Lekker losbandig leventjuh, en zo ...
Tja,ontmaagd worden onder de sterrenhemel lijkt me niet prettig met al die dozen pottenkijkers
Love music!
  maandag 7 september 2009 @ 17:20:03 #95
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72523439
Joh, kijk eens naar de banner! Als we ons met zijn allen nu meteen opgeven kunnen wij mee als begeleiders.

O, nee, is al weer een andere. Was net een zeilschool uit Hellevoetsluis met lessen kajuitzeilen voor volwassenen.
  maandag 7 september 2009 @ 17:22:53 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72523534
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik vroeg mij anders af waarom zij zich niet uitspreekt op een plek waar haar uitspraken er toe doen, ze verschijnt nog niet eens op de zitting, maar haar verhaal wel doen in de krant?

Ik zei het een tijdje terug al, als het mijn dochter was en ik zou twijfelen aan haar capaciteiten, dan toch liever een levend kind en dan maar nooit meer zien ..
en dat zou ik laten weten, aan de relevante instanties zoals de Raad en de rechter, die hebben het voor het zeggen namelijk, niet de krant en de publieke opinie ..
Zoals Laura's PR-dame al zei: ze moet op haar beurt wachten om te spreken en ze krijgt de kans nog om zich uit te spreken in het onderzoek.....

Die heeft ze dus kennelijk nog niet gehad, gezien Laura en papa wel ongegeneerd de media opgezocht hebben en, ongeacht of het hun beurt was of niet, gesproken hebben, zou ik niet weten waarom mama niet eens één interview zou mogen geven??

Misschien omdat het publiek (en de rechters) dan in een keer op de hoogte zijn van het feit dat de hele situatie qua toestemming toch niet zo rooskleurig bleek te zijn als hen door Laura en papa werd voorgehouden??
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 7 september 2009 @ 17:44:23 #97
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_72524304
Ik moet het allemaal nog zien met die flottielje en al die camera's...
Welke omroep legt zich voor 2 jaar vast? Nogal een duur programma zal dat worden. Wat als de kijkcijfers tegenvallen?
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
  maandag 7 september 2009 @ 18:32:49 #98
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_72525886
Ik hoef 't helemaal niet te zien hoor
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_72526408
die website ook van dr
quote:
jongste solo zeiler ter wereld

volgens mij heeft ze nog niks gezeild, tegen de tijd dat ze toestemming heeft is ze al niet meer de jongste triest kind.
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_72529122
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:48 schreef Leandra het volgende:

Laura en haar vader spreken constant voor haar moeder en vergeten daarbij ook nog even de waarheid te vertellen, dan moeders zou dat maar rustig over zich heen moeten laten komen?
[..]

Dat begreep ik ook uit de eerdere interviews.

En dan via de media van je dochter moeten horen dat je voor je beurt spreekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')