quote:Op zondag 6 september 2009 21:33 schreef swarmahoer het volgende:
voor een klein bedrag wil ik het voor je bijhouden
Ben je gek? Daar wordt vaak gecontroleerd door politie en douanequote:Op zondag 6 september 2009 21:39 schreef anboni het volgende:
Berging huren (bij Shurgard o.i.d.). 't zal niet verzekerd zijn (misschien staat er zelfs in de voorwaarden dat je er geen waardepapieren of contant geld mag opslaan), maar dat is het bij je thuis waarschijnlijk ook niet...
maar dan weet de fiscus ook je vermogen en dat zal niet helemaal de bedoeling zijn, gok ik zo...quote:Op zondag 6 september 2009 21:42 schreef Tja..1986 het volgende:
Kluis thuis die verzekerd is voor een bepaald bedrag?
Tsja zou kunnen heb ik over nagedacht maar toch kunnen ze die openmaken. Je kunt alles in briefjes van 500quote:Op zondag 6 september 2009 21:39 schreef zarGon het volgende:
Neem een postbus.
Ik woon niet in een buurt met beveiligde villa'squote:Op zondag 6 september 2009 21:36 schreef Snuf. het volgende:
Verdient goed hé, die drugs.
Maar waarom kun je het niet gewoon in je eigen huis houden? In en oude sok en verstoppen maar
Niet als je een goede kluis begraaft en het daar instopt.quote:Op zondag 6 september 2009 21:45 schreef Dibble het volgende:
PS. Als je het begraaft. Gaat het dan niet rotten? Dit is een aardig vochtig land.
Een goede kluis krijgt niemand open. Als je een kluis laat verankeren enzo. Kost je wel 2000 euro in totaal. Maar dan heb je ook wat.quote:Op zondag 6 september 2009 21:46 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik woon niet in een buurt met beveiligde villa's.
Ja lekker, zo'n kluis in een hoekje. Extra'tje voor de inbreker zeker, hoeft ie ook niet meteen verder te zoeken.De wijk is ook niet echt geschikt ook voor thuisbewaren zal ik maar zeggen. Of ik moet het laminaat van de vloer rukken.quote:Op zondag 6 september 2009 21:46 schreef Zeroku het volgende:
Gast, koop een kluis en knikker het erin. Gooi die kluis op zolder, vertel niemand erover en voila.
Je kan toch gewoon een kluisje huren bij de bank?quote:Op zondag 6 september 2009 21:52 schreef Dibble het volgende:
Zou je een kluis kunnen claimen zonder een product erbij te nemen dan? Heb je zulke rechten?
Eh... hoe danquote:Op zondag 6 september 2009 21:43 schreef bas-beest het volgende:
[..]
maar dan weet de fiscus ook je vermogen en dat zal niet helemaal de bedoeling zijn, gok ik zo...
waarom niet?quote:Op zondag 6 september 2009 21:52 schreef Dibble het volgende:
Zou je een kluis kunnen claimen zonder een product erbij te nemen dan? Heb je zulke rechten?
Ja, zei ik ook. Dat mens begon over hypotheken, verzekeringen en beleggen shit. Dat ik perse een aantal van die dingen moest hebben mocht ik in aanmerking komen voor een kluis. Toen heb ik maar gezegd van laatmaar. Wel frappant want enkele jaren geleden was dit niet zo weet ik.quote:Op zondag 6 september 2009 22:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Eh... hoe dan
@TS: gewoon naar de bank 'Hoi, ik ben een klant en ik wil graag een kluis, kan dat?'
andere bank nemen, lijkt me dat dit gewoon moet kunnenquote:Op zondag 6 september 2009 22:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja, zei ik ook. Dat mens begon over hypotheken, verzekeringen en beleggen shit. Dat ik perse een aantal van die dingen moest hebben mocht ik in aanmerking komen voor een kluis. Toen heb ik maar gezegd van laatmaar. Wel frappant want enkele jaren geleden was dit niet zo weet ik.
Ik wil het wel weer proberen maar als ze weer over dezelfde dingen beginnen te lullen wat dan? Moet ik de directeur gaan roepen?![]()
btw dit is dus zo bij de Rabo
Nogal verdacht dan niet? Als ik meteen een kluisje bij m'n nieuwe rekening neem. Maar geen slecht idee van je, heb ook de ABN en SNS bezocht. BEIDE hadden ze geen kluisjes omdat het onzeker was was er met het pand in de toekomst zou gebeuren blablaquote:Op zondag 6 september 2009 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
andere bank nemen, lijkt me dat dit gewoon moet kunnen
hmm nooit gedacht dat dat zo moeilijk gingquote:Op zondag 6 september 2009 22:14 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nogal verdacht dan niet? Als ik meteen een kluisje bij m'n nieuwe rekening neem. Maar geen slecht idee van je, heb ook de ABN en SNS bezocht. BEIDE hadden ze geen kluisjes omdat het onzeker was was er met het pand in de toekomst zou gebeuren blabla
Waarom zou dat verdacht zijnquote:
Uitkering aanvragenquote:Op zondag 6 september 2009 22:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Waarom zou dat verdacht zijn
één of meerdere (afhankelijk van het bedrag dat je in huis hebt en de coupures) muren ermee 'behangen'. Dan gelooft toch niemand dat dat echt geld is omdat het zo in het zicht is...quote:Op zondag 6 september 2009 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hmm nooit gedacht dat dat zo moeilijk ging
dan is misschien toch de thuiskluis de beste optie, en dan creatief verbergen
Maar gaan ze dan geen vragen stellen als je bijv. met een tas vol biljetten aankomt zetten?quote:
Waar koop je goud en mag je het ook meenemen? Stel ik kom als normale burger-allochtoon bij de Nederlandsche bank en zeg: "nah men ik wil een goudstaaf kopen ja zon hele grote van 40 Kilo"quote:Op zondag 6 september 2009 22:28 schreef Buschetta het volgende:
Probleem met cash is dat als kwaadwillenden weten dat je het hebt dan maakt het niet uit of het op de keukentafel ligt of in fort knox....
Zelfde geldt natuurlijk voor alles. Ik persoonlijk zou er goud voor kopen mocht je het voor langere termijn vast willen houden.
Neem een thuiskluis die "makkelijk te vinden is maar hoge gradatie en gewicht.
Stop er een zooi schuldbewijzen in....
Als er dan wordt ingebroken nemen ze die kluis mee en vinden ze niets. Grote kans dat er nooit meer word ingebroken.
Goud kan je in de gebruikelijke plekken verstoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door Weekdier op 07-09-2009 02:02:56 ]Gewijzigde nickname! Is zo'n hack toch nog ergens goed voor geweest :)
Mijn dank gaat uit naar:
Nee, want je komt met een tas aanzetten. Vervolgens stop je buiten het zicht van een medewerker in de kluis wat in de kluis moet. Je hoeft niet te zeggen wat je erin stopt.quote:Op maandag 7 september 2009 00:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar gaan ze dan geen vragen stellen als je bijv. met een tas vol biljetten aankomt zetten?
Als prefered banker naar een bankshopquote:Op maandag 7 september 2009 08:03 schreef doctor.starbucks het volgende:
Zijn er uberhaupt nog kluisjes te huur bij een bank?
Kreeg als ' preferd' banker bij abn het bericht dat mn kluisje werd afgestoten... in reactie daarop heb ik abn afgestoten (wat een overrated concept... een bankshop, met nikswetende meisjes en jongetjes aan de balie).
Ja, en na een jaar krijg je de nieuwe telefoongids thuisgestuurd...je gooit de oude weg en oeps....quote:Op zondag 6 september 2009 22:21 schreef Thomass het volgende:
een dik boek (telefoongids?) pakken, gat erin snijden, volstoppen met centen en terug in de kast zetten
=)
quote:Op maandag 7 september 2009 13:20 schreef geevee het volgende:
Koop voor een gedeelte diamanten en een groot aquarium,doe de diamanten in een plastic zakje en begraaf dat in je aquarium onder wat zand en plantjes,vervolgens koop je bij exotische viswinkel een stelletje piranja's die je in het quarium doet.
Voordeel het staat in het zicht en dus niet zo aannemelijk dat daar iets van waarde is, 2e voordeel als ze in de bak gaan zoeken kunnen ze waarschijnlijk binnenkort niet meer op hun vingers tot 10 tellen!
Gefeliciteerd, je snapt het principe van het ontstaan van onze huidige credietcrisis.quote:Op maandag 7 september 2009 00:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waar koop je goud en mag je het ook meenemen? Stel ik kom als normale burger-allochtoon bij de Nederlandsche bank en zeg: "nah men ik wil een goudstaaf kopen ja zon hele grote van 40 Kilo"
Dan zeggen ze. "OK." En dan geven ze je enkelt een bewijsje mee met handtekening en dat zij het voor je gaan bewaren ofzo? Ik zie die stinkbanken zulke praktijken wel uithalen namelijk.
Zogenaamd goud verkopen, krijg je een bewijsje mee met handtekening en dan "bewaren ze het voor je". Kunne ze datzelfde stuk goud weer aan iemand verkopen en zeggen ze "ja wij bewaren het wle voor je"- Naja ik denk een beetje schizofreen.
En een inbreker weet dat dankzij het bordje "onze hond heeft pakwerktraining achter de rug"?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:07 schreef Weekdier het volgende:
Misschien omdat we een waakse hond hebben die de nodige training (waaronder pakwerken) achter de rug al heeft.
Vet, jouw hond is al 30quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:07 schreef Weekdier het volgende:
Of keurig opgerold in een condoom in je anus stoppen. Als het met drugs kan, kan het met geld ook toch?
Pfff. Ik heb mn geld gewoon open en bloot in een bierglas. In de bijna 30 jaar dat mn ouders er wonen is er nog geen een keer ingebroken. Misschien omdat we een waakse hond hebben die de nodige training (waaronder pakwerken) achter de rug al heeft.
Opa Flodderquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:12 schreef bas-beest het volgende:
je zou het ook in modeltreinen kunnen verstoppen
Hebben de overheid en de banken hun regels verruimd vanwege de crisisquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:29 schreef mafkees01 het volgende:
Veel is relatief.
Volgens mij is dit gewoon meer een "pats" topic, want volgens de MOT wet mag je tot 25000 euro gewoon storten op je rekening. In dat geval is het voor de bank niet verplicht om een melding te maken...
Lijkt me sterk dat je meer dan 25k hebt liggen, maar oke....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |