Reed Swarmi te langzaam?quote:Op zondag 6 september 2009 21:34 schreef Mikkie het volgende:
Goeie TT!
Gaat de volgende dan over het geëmmer van moblo over zijn rijstijl?
Swarmi kennende vloog ie te laag!quote:
Goed bezigquote:Op zondag 6 september 2009 21:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit nu pas aan m'n avondeten Mik, het kan erger
Maar goed als ik klaar ben nog even wat drinken in de stad.. en morgen weer een nieuwe week
Hij was een beetje de weg kwijt zonder navigatie dus dat moest ik doen. Dat was niet echt een probleem, hij sneed alleen een beetje iemand af in een bocht, en sindsdien was moblo vijf minuten aardig hysterisch over wat hij moest doen.quote:
Dan moet de spits een heel eind voorbij zijn. Althans, als je om tien uur weg moet. Als je er om tien uur moet zijn heb je misschien net de naweeën rond Den Bosch.quote:Op zondag 6 september 2009 22:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet nog s opzoeken waar de ochtendspits is, want ik moet naar breda rond 10 uur ofzo
moet er om 11 uur zijn, t is normaalgesproken een uur rijden dus ga rond half 10/10 uur wegquote:Op zondag 6 september 2009 22:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan moet de spits een heel eind voorbij zijn. Althans, als je om tien uur weg moet. Als je er om tien uur moet zijn heb je misschien net de naweeën rond Den Bosch.
als dat lukt dusquote:Op zondag 6 september 2009 22:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet er om 11 uur zijn, t is normaalgesproken een uur rijden dus ga rond half 10/10 uur weg
Als je bijtijds vertrekt kan 't makkelijk. Persoonlijk zou ik, afhankelijk van hoe belangrijk het is om op tijd te zijn, rond kwart voor tien vertrekken. Wil je zekerheid, ga je een kwartier eerder en drink je evt een bak koffie daar ergens als je te vroeg bent. Of je rijdt rustig, dat scheelt ook wat minuten en mogelijke kostenquote:
Jaquote:Op zondag 6 september 2009 22:34 schreef IrishBastard het volgende:
Wordt je al moe van alleen de gedachte aan school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |