goh, kon ik geschreven hebbenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
leren fietsen, leren zwemmen, kanoën op scouting, attracties in de efteling, noem maar op.
Dat heeft Isa ook gehad, huilend wakker worden... Het is ook allemaal niet niks, hun wereld wordt steeds groter en dat kan af en toe gewoon heel beangstigend zijn. En als ze er dan doorheen zijn, zo geweldigquote:Op woensdag 23 september 2009 11:15 schreef easy-going het volgende:
Dat "zetje" moeten geven is heel herkenbaar.
Sven kan echt 's nachts huilend wakker worden omdat hij ergens tegen op ziet. Ook dingen die leuk horen te zijn. Uitjes met de BSO, schoolreisje e.d.
En achteraf is het altijd hardstikke leuk geweest.
Tot een jaar geleden had hij het ook met kinderfeestjes, daar heb ik hem niet naar toe "gedwongen" overigens, dan maar niet. Kon hij huilend thuiskomen met een uitnodiging in zijn handen. Maar dat was een paar maanden later "ineens" over.
ja dat hoor ik wel meer, maar proefzwemmen wordt hier gebracht als zijnde test om te testen of de kinderen klaar zijn voor het afzwemmen. er vallen er echt wel een aantal af.quote:Op maandag 28 september 2009 08:36 schreef moussy het volgende:
Je weet dat proefzwemmen al eigenlijk het examen is?
Ohik zat op de site van de oude school te kijken, wat zie ik, bla bla we hebben een nieuw bord aan het hek hangen, foto. Wat zie ik op de foto, mijn kinderen
terwijl ze bij de opvang waren, die zit daar inhet gebouw
Daar verbaas ik mij ook over. Het buitensluiten van een kind. Van een volwassen moeder mag je toch meer verstand en tact verwachten.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:12 schreef snoopy het volgende:
Jemig Lily, misschien voor D fijn omdat het dus niet aan het vriendje ligt. Maar ik vind het best heftig eigenlijk. Juist van een volwassene: alle kindjes behalve één
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |