quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik was nog niet eens thuis toen school alweer gebeld had. Mijn perfectionistische ukkepuk had overgegeven.![]()
Hij had ook enorm buikpijn, en weet ik wat voor pijn. allemaal spanning denk ik.... De juf zou het nog even aankijken want nu leek het toch wel goed te gaan en had hij ook wel weer praatjes.. Maar hij keek er zo tegenop. Arme ziel.
![]()
De andere jongens ging prima. Oudste begint aan zijn laatste jaar.
Ja, arme knurftje. Ik vond het ook zo zielig. En ja, maak de afweging maar. Is ie echt ziek (griep!!) of is het spanning... Nou ja, hij zei iets verkeerd en was helemaal in tranen vanochtend. Dat gaf mij een beetje de indruk dat hij veel te veel van zichzelf verwacht.quote:foto Op maandag 17 augustus 2009 09:32 schreef moussy het volgende:
Oh buuf wat sneu, en wat lastig voor het ventje zelf!
quote:foto Op maandag 17 augustus 2009 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, arme knurftje. Ik vond het ook zo zielig. En ja, maak de afweging maar. Is ie echt ziek (griep!!) of is het spanning... Nou ja, hij zei iets verkeerd en was helemaal in tranen vanochtend. Dat gaf mij een beetje de indruk dat hij veel te veel van zichzelf verwacht.zijn oudste broer had het ook, en die was ook wel iets zenuwachtig vanochtend. Maar zoals hij zelf al zei: het is elk jaar meegevallen dus dat zal nu ook wel
Zulke schoenen van bv de Schoenenreus volstaan primaquote:foto Op maandag 17 augustus 2009 10:10 schreef Utrecht het volgende:
Hallo,
Ik heb even een vraagje.Mijn dochter gaat vanaf volgende week voor het eerst naar school.
IN de schoolgids staat dat we gymkleding "moeten" aanschaffen.
Ik heb alleen niet echt een idee waar ik dat kan doen? Heeft elke willekeurige sportwinkel (perry enzo) gymschoentjes voor een kleuter (maat 27/28) of kan ik het ook online bestellen.
Zoals mijn nick al zegt woon ik in Utrecht. Heeft iemand suggesties voor winkels, liefst online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop